Niin uskaltaisitteko viimein ottaa yhteyttä kaivattuunne vai keksisittekö sitten tekosyyn että haluatte välttää satuttamasta kaivattuanne koska olette kuolemassa pois?
Tuli vain mieleen kun palstan ikävöinnit vaikuttavat olevan jostain pienestä kaipailuista ihastukseen ja suoriin rakkauden tunnustuksiin, joissa toinen on ainut ihminen maailmassa.
Ymmärrän toki jos asia on jo selvä teidän välillänne tai muuten ratkennut että ette halua selvittää asiaa, mutta sen asian toistelu täällä palstalla ei teille muille kyllä vaikuta yhtään mihinkään.
Se ihminen ei ole täällä eikä täältä tunnistaisi jokatapauksessa. Vai onko nyt vain niin että sen viiden viimeisen elin vuoden ajan vierailisitte asian suhteen vain täällä palstalla ja odottelisitte vastapuolen aloitetta?
PS. en odottele aloitteita, kukaan ei takuulla kaipaa minua koska en ole ns. kiva ihminen päällepäin, sisältä toisinaan kaiketi ihan kiva, mutta ihan kiva ei päällepäin edes riitä
Jos teillä olisi vaikkapa viisi vuotta elinaikaa...
13
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi ihmeessä lähestyisin sellaista henkilöä joka pitää minua kaikin puolin inhottavana..
- Anonyymi00002UUSI
Miksi ihmeessä kaipailisit sellaista henkilöä joka pitää sinua kaikin puolin inhottavana?
- Anonyymi00003UUSI
Todella vaikea kysymys ja en osaa vastata. Mutta, jos kaivatullakin olisi tuo tilanne, niin toivoisin hänen ottavan yhteyttä kaikesta huolimatta. Elämää pitää elää päivä kerrallaan ja hetkessä. Monesti ne ihanimmat asiat aiheuttaa myös ne kipeimmät tunteet!
- Anonyymi00005UUSI
Eikös tuo nyt ole aika erikoista että odotat kaivatun ottavan yhteyttä tuossa tilanteessa, mutta itse et ota? Vai olet ehkä jo ottanut?
En vain ymmärrä näitä ketjuja, joissa erityisesti miehiltä odotetaan aloitteita, mutta se mitä nainen itse on tekemään oman kaipauksen eteen on kirjoitella tänne palstalle.
Outoa toimintaa varsinkin kun yritän kannustaa juuri tuon päivä kerrallaan elämiseen ja hetkessä. Vai onko vain niin ettei ihmiset tahdo luopua kaipauksesta ja elävät mieluummin illuusioissa että mahdollisuus toiseen säilyyn vaikka kuolemaan saakka.
Ihmiset tuntuvat etsivän enemmän keinoa painua syvemmälle fantasiaan kuin ratkaisua kaipaukselle. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikös tuo nyt ole aika erikoista että odotat kaivatun ottavan yhteyttä tuossa tilanteessa, mutta itse et ota? Vai olet ehkä jo ottanut?
En vain ymmärrä näitä ketjuja, joissa erityisesti miehiltä odotetaan aloitteita, mutta se mitä nainen itse on tekemään oman kaipauksen eteen on kirjoitella tänne palstalle.
Outoa toimintaa varsinkin kun yritän kannustaa juuri tuon päivä kerrallaan elämiseen ja hetkessä. Vai onko vain niin ettei ihmiset tahdo luopua kaipauksesta ja elävät mieluummin illuusioissa että mahdollisuus toiseen säilyyn vaikka kuolemaan saakka.
Ihmiset tuntuvat etsivän enemmän keinoa painua syvemmälle fantasiaan kuin ratkaisua kaipaukselle.Opettele lukemaan ja sisäistämään lukemaasi. Vttu mun turhautuminen ottaa taas vallan, kun koko ajan pitäisi olla rautalangasta vääntämässä... Ai jmlauta mun päähän sattuu!!!!!!!!!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Opettele lukemaan ja sisäistämään lukemaasi. Vttu mun turhautuminen ottaa taas vallan, kun koko ajan pitäisi olla rautalangasta vääntämässä... Ai jmlauta mun päähän sattuu!!!!!!!!!
En mahda sille mitään että se mitä kirjoitettiin oli niin heikosti kirjoitettu. Sisäistäminen on huipputasoa ollut koko ikäni asioissa.
Jos sattuu päähän niin se ehkä kertoo että älysi määrä ei riitä pidättelemään kalloasi koossa.
- Anonyymi00004UUSI
pahalta vaiko paremmalta…piilossa siis
- Anonyymi00007UUSI
Jos ei ole valmias pistämään itseänsä likoon rakkauden vuoksi, en katso ,että rakkaus olisi hänen arvoisensakaan.
- Anonyymi00008UUSI
Een vielä sillon, sitte jos ois kuus nii sitte mutta sittekin harkiten. Btw oletko ke***ys****ainen?
- Anonyymi00013UUSI
Sinun ystäväiseni tulee palata peruskouluun opettelemaan suomen kielen hienouksia.
- Anonyymi00010UUSI
Kuka niitä elinvuosia tietää?
- Anonyymi00011UUSI
Mulle kävi niin, et söin liikaa lakeria, join liikaa kahvia ja vedin vielä hirveän määrän raejuustoa, tosi huono yhdistelmä vissiin, meinas tulla paniikki, tuntu et kuolen, niin mietin siinä, et tarvin sitä rauhoittavaa laillista cbd-kannabista, jota myydään... hänen kaupunginosassaan.
- Anonyymi00014UUSI
Ehkä saisit sitä jostain, jos rahat loppu niin ehkä maksuksi kelpaa suihinottosi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1077719Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3686810Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite744187Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293899Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2022378Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os242075- 721882
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps191783Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11650Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11647