ja toivon ettei vaan Orvokkitie- Krassitien kulman kuusia ja lehtipuita kaadeta. Tällä alueella paljon kerrostaloja ja puut tuovat luonnon lähelle, oravakin siinä kuusen alla touhuili eilen, muutkin kävelijät ihaili ja voi olla jopa pesä siinä kuusessa.
Puita ei saa kaataa yhtään
Anonyymi-ap
3
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saa nähdä miten käy!
Krassitie tullaan sulkemaan ajoneuvoliikenteeltä pysyvästi Kielotien suunnasta ratikan ja sen rakentamisen takia. Aikataulusta ei minulla ole tietoa!
Krassitiellä sijaitsevan päiväkodin kaikki liikenne tullaan ohjaamaan Talvikkitien suunnasta. Krassitie tullaan korjaamaan Orvokkitien ja Kielotien väliltä ja eiköhän se sitä tiedä myös, että myös hieman levennetä?
Ei auta kuin vain odottaa! - Anonyymi00002
Kiitos tiedosta ja katsotaan miten käy.
- Anonyymi00003
Vantaa kaataa ne vähätkin luonnon merkit kun vaan tilaisuus tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514