Onko sivarikeskuksessa jo ruoka parantunut?

kummatkinkokellu

Olen ollut sekä intissä ja sivarissa(lopetin intin kesken ja menin sivariin). Intissä ruoka oli mielestäni erittäin hyvää ja monipuolista(samoin kavereideni mielestä jotka intin on käynyt). Intissä oli jopa hyvät jälikruoat, jäätelöä, pannukakkuja jne. Sivarissa ruoka sen sijaan oli minun aikanani(90-luvun lopulla) täysin ala-arvoista. Aamupala sivarikeskuksessa vielä menetteli, eli siellä oli jotain kuivaa leipää, kurkkua ja kaurapuuroa, mutta esim. päivälliset oli karmeita kokemuksia. yhdenkin kerran oli "risottoa", jossa ei varmaan ollut yhtään suolaa tai muita mausteita ja oli suurimmaksi osaksi vain pelkkää riisiä. Mainittakoon että pidän kaikenlaisista ruoasta, mutta sivaripöperöt oli selvästi tehty 80x halvemmalla kuin inttiruoat. Tasa-arvo siis ei ainakaan silloin toteutunut inttiin menijöiden ja sivariin menijöiden kesken. Tuskin niistä sivariruoista sai edes tarvittavia ravintoaineita.

Iltapalat sivarikeskuksessa oli minun aikanani näkkileipää ja yksi pieni jogurtti. Arvaatte varmaan ettei nälkä lähtenyt ja monet kävikin syömässä omalla rahalla jossain Essolla jne., jotta sai mahansa täyteen. Siihen aikaan siellä lapinjärven sivarikeskuksessa ei ollut vielä mitään kioskiakaan mistä olis saanut ostaa pullaa tms.

Kertokaa nykyiset sivarit, että onko se ruoka jo parempaa siellä sivarikeskuksessa?

5

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väkivahva sotilas

      Meillä sissikomppanjassa syötiin ruoka ulkona, 30 asteen pakkasessa!

      • Väkivahva sivari

        Vai että sissikomppania, ja vielä 30 pakkasta. No voi jumalauta sentään ku sitä ollaan nyt niin olevinaan.. Toinen kysyy ihan asiallisesti minkälaista on nykyään ruoka sivarikeskuksessa, niin eikö tuu joku sissipoika leveilemään inttikokemuksillaan! Ei mua eikä varmaan kovin monia muitakaan kiinnosta missä oot ruokas syöny!


      • Väkivahva supermies
        Väkivahva sivari kirjoitti:

        Vai että sissikomppania, ja vielä 30 pakkasta. No voi jumalauta sentään ku sitä ollaan nyt niin olevinaan.. Toinen kysyy ihan asiallisesti minkälaista on nykyään ruoka sivarikeskuksessa, niin eikö tuu joku sissipoika leveilemään inttikokemuksillaan! Ei mua eikä varmaan kovin monia muitakaan kiinnosta missä oot ruokas syöny!

        Saatanan sissit ja sivarit

        Supermies ei mössötä vaan juo kossua satoi tai paistoi.


      • Ilpo mauri kalevi
        Väkivahva supermies kirjoitti:

        Saatanan sissit ja sivarit

        Supermies ei mössötä vaan juo kossua satoi tai paistoi.

        Supermies.. pyh, kiristääkö trikoot? Kossut viemäriin ja sassiin ja pelasta maailma!


    • No miulla ei ollut valittamista ruokien suhteen koutuskeskuksella hyvät ruuat siellä oli ainakin omasta mielestäni
      Millon sie siel sitte olit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe