Heippa!
Voitko ilmiantaa itsesi! Sinä 30-55v muodokas bbw nainen :) Jos oot aikuisen naisen mitoissa ja kivasti ylimääräistä oot justiin se mitä oon etsinyt..
Tutustutaan, jutellaan, nautitaan keskenämme toisistamme! Hengataan ja fiilistellään elämää.
Ikäero kiihottaa, sekä pulleat naiset :) Jos sulla on joskus käynyt mielessä tutustua nuorempaan, energiseen ja estottomaan kolliin niin nyt on loistava mahdollisuus :) Olen myös luotettava ja ikäistäni henkisesti kypsempi, kykenen myös syvään ja järkevään keskusteluun eikä pelkkä seksi ole mielessä :) Löydät minut samalla nimimerkillä treffien puolelta! 184/95 alle 30v Mies :)
Etsintäkuulutus! Isot ihanat naiset :)
15
352
Vastaukset
Heh vielä odotellaan.. :)
- Anonyymi00003
Hmm. Tavallaan kyllä kiinnostelisi. Olisinkohan liian suuri sulle
n42 170/115Hei, kiva kun laitoit viestiä :)
Et ole liian iso, juuri täydellinen.. Haluttaisi todella paljon :)
Löydät minut suomi24 treffien kautta samalla nimimerkillä. Jos haluat jutella rauhassa vähän minkälaisista asioista kumpikin nauttisi ja katotaan osuuko miten yhteen? 🤭
Ainoo mun tarve ois tuottaa sulle nautintoa ja nähdä kun nautit :)
- Anonyymi00004
Täällähän minä. En onnistunut rekisteröitymään jostain syystä tuonne treffipuolelle. Telegramiakaan minulla ei ole. Mites kik
- Anonyymi00005
N42 kuulostat hyvän ikäiseltä ja mitatkin aika kivan kuuloiset. Täällä aika miehekäs reilu kolmekymppinen sinusta kiinnostunut. Kik löytyy maponi jos haluat lisätä ja jutella lisää. 😊
Joo! En käytä itse enään kikkiä kun se lagailee aika paljon 😅 Mutta siirryin itse kikistä nimenomaan tuonne Telegramin puolelle! Tosi helppo ottaa käyttöön lataat vaan sovelluksen ja kirjaudut puhelinnumerolla. Täysin anonyymi palvelu eli kenenkään tiedot ei näy missään. Tosi sulava käyttää :)
Menee noin 2min että käytössä, viitsisitkö ladata sen? Pidän huolen että et tuu pettyyn ainakaan muhun ja että lataaminen on sen arvosta ☺️ Ja tosiaan Tele Gram nikkini on Joakim01N42 Olen illemasta linjoilla niin pistä ihmeessä sovellus latautumaan niin päästään vaihtelemaan ajatuksia ja katsomaan saataisiinko molempien kevääseen lisää tohinaa 😌
- Anonyymi00006
Kivaa,että joku etsii muodokkaita vanhempia naisia.Tuntuu et tällä palstalla moni etsii just ja just aikuisia,laihoja mutta isorintaisia naisia.
- Anonyymi00007
Kyllä naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni..
- Anonyymi00008
Jokke1998 kirjoitti:
Nojoo, oisko sulla kiinnostusta? :)
No joo,mut oot ehkä vähän turhan nuori mulle,kun itse oon jo 50v.
Anonyymi00008 kirjoitti:
No joo,mut oot ehkä vähän turhan nuori mulle,kun itse oon jo 50v.
No päinvastoin sähän oot parhaassa iässä. :) Mulla ois sulle paljon annettavaa..
Minkäkokoinen nainen olet? Ilmeisesri puristettavaa löytyy? 😌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105