Tyttöilyä

Anonyymi-ap

Vaikka olen koko ikäni ollut vain naisten kanssa, tyttöilen kuitenkin salaa. Usein olen miettinyt, miltä tuntuisikin herätä aamulla miehen vierestä sen normaalin tilanteen sijaan. Illalla ja yöllä olisin ollut naisten hepenissä ja hoitanut osuuteni seksissä sen mukaan. Aamulla sitten ylösnousu kivassa yöasussa ja keittämään aamukahvit sekä itselle että miehelle. Onko joku kokenut tällaista ja miltä se tuntui.
T. Ukm55v

6

149

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vaimon viressä nukun useinkin naisten stringeissä. Hän hyväksyy tämän että käytän naisten asuja. Ja kiihottuu niistä itsekkin.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00002
      UUSI

Tyttöily on kivaa miehet ostelee mitä milloinkin.Miehelle tytöillessä yleesä aluksi käsihoitoo ,suu hoitoo lopuksi naintia peräreikään mies yleesä ryyppää samalla humaltuu sammuu max 3 tunnin päästä.
      Pariskunnan kanssa ihan eri.monesti nainen päättää mikä teema.sisäkkö,ronski emäntä/justiina,alistettu sisäkkö,orja ,seksilelu. Kolme viimeistä tytöilijä toteutta valtattaren käskyt nuolee pillua persettä molemilta siivoo paikat.vakkarit parhaita kaks naista pannaan pikaset takaapäin sitte alkaa transun pukeminen mekkaaminen normi ravitola ilta yöllä huoneeseen selälleen sänkyyn toinen kyrvälle toinen nuolettaa pillua orkun jälkeen toisinpäin.muutema tunti unta 9.00 aamupalalle miehenä kahden naisen kanssa eikä mitään pervoilua

• Anonyymi00003
      UUSI

Minä olen kanssa ollut naisten kanssa ja yksi jopa hyväksyi tyttöilyn. Hän tykkäsi siitä niin paljon, että halusi minua pukea ja meikata yms. Hän ei siis tyytynyt sellaiseen yhden kahden vaatekappaleen tyttöilyyn, vaan piti olla ettei voi tunnistaa mieheksi.

Nykyään minulla eräs kumppani, joka käy työmatkoilla täälläpäin ja välillä yöpyy luonani ja teemme juuri tätä. Olihan se alussa vähän outoa, mutta lopulta se oli aivan mahtavaa. Hän jopa tarjoutunut sponsoroimaan tätä, mutta oma moraali ei suostu tuohon. Nyt mennään sillä, että jos hän haluaa mun pukeutuvan jotenkin, niin itse hankin nämä.

• Anonyymi00004
        UUSI

Sinulla on aivan mahtava tilanne, kun olet löytänyt tuollaisen naisen. Jos siis oikein ymmärsin, että kyseessä on naiskumppani? Juuri tuollaista itsekin haluaisin eli täydellinen pukeutuminen, meikkaus, peruukit yms. Ja jopa ulkoilu kaupungilla. Jos olisi tuollainen nainen kumppanina, ei tarvitsisi haaveilla miehistä. Miehistä löytyisi varmaan aika helposti kumppani tuollaiseen touhuun, mutta kun rasitteena on tämä parisuhde. Mutta onnittelut sinulle!
        T. Ukm55v

• Anonyymi00007
      UUSI

Toiset hyväksyy jotkut eivät tytöilijän pitää kestää välillä saa lokaa niskaan haukutaan huoraksi.tosi kivaa silti kivan naisen kans

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      25
      7515
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6176
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      119
      4276
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4224
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1971
    6. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      51
      1893
    7. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      1852
    8. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      146
      1759
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      45
      1564
    10. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      40