Vaikka olen koko ikäni ollut vain naisten kanssa, tyttöilen kuitenkin salaa. Usein olen miettinyt, miltä tuntuisikin herätä aamulla miehen vierestä sen normaalin tilanteen sijaan. Illalla ja yöllä olisin ollut naisten hepenissä ja hoitanut osuuteni seksissä sen mukaan. Aamulla sitten ylösnousu kivassa yöasussa ja keittämään aamukahvit sekä itselle että miehelle. Onko joku kokenut tällaista ja miltä se tuntui.
T. Ukm55v
Tyttöilyä
69
1362
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaimon viressä nukun useinkin naisten stringeissä. Hän hyväksyy tämän että käytän naisten asuja. Ja kiihottuu niistä itsekkin.
- Anonyymi00005
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Mitäs olet miksi et ole jo mennyt. Vittu mikä sirkus friikki osaatko muuta edes ajatella. Delaa dorka.
- Anonyymi00002
Tyttöily on kivaa miehet ostelee mitä milloinkin.Miehelle tytöillessä yleesä aluksi käsihoitoo ,suu hoitoo lopuksi naintia peräreikään mies yleesä ryyppää samalla humaltuu sammuu max 3 tunnin päästä.
Pariskunnan kanssa ihan eri.monesti nainen päättää mikä teema.sisäkkö,ronski emäntä/justiina,alistettu sisäkkö,orja ,seksilelu. Kolme viimeistä tytöilijä toteutta valtattaren käskyt nuolee pillua persettä molemilta siivoo paikat.vakkarit parhaita kaks naista pannaan pikaset takaapäin sitte alkaa transun pukeminen mekkaaminen normi ravitola ilta yöllä huoneeseen selälleen sänkyyn toinen kyrvälle toinen nuolettaa pillua orkun jälkeen toisinpäin.muutema tunti unta 9.00 aamupalalle miehenä kahden naisen kanssa eikä mitään pervoilua - Anonyymi00003
Minä olen kanssa ollut naisten kanssa ja yksi jopa hyväksyi tyttöilyn. Hän tykkäsi siitä niin paljon, että halusi minua pukea ja meikata yms. Hän ei siis tyytynyt sellaiseen yhden kahden vaatekappaleen tyttöilyyn, vaan piti olla ettei voi tunnistaa mieheksi.
Nykyään minulla eräs kumppani, joka käy työmatkoilla täälläpäin ja välillä yöpyy luonani ja teemme juuri tätä. Olihan se alussa vähän outoa, mutta lopulta se oli aivan mahtavaa. Hän jopa tarjoutunut sponsoroimaan tätä, mutta oma moraali ei suostu tuohon. Nyt mennään sillä, että jos hän haluaa mun pukeutuvan jotenkin, niin itse hankin nämä.- Anonyymi00004
Sinulla on aivan mahtava tilanne, kun olet löytänyt tuollaisen naisen. Jos siis oikein ymmärsin, että kyseessä on naiskumppani? Juuri tuollaista itsekin haluaisin eli täydellinen pukeutuminen, meikkaus, peruukit yms. Ja jopa ulkoilu kaupungilla. Jos olisi tuollainen nainen kumppanina, ei tarvitsisi haaveilla miehistä. Miehistä löytyisi varmaan aika helposti kumppani tuollaiseen touhuun, mutta kun rasitteena on tämä parisuhde. Mutta onnittelut sinulle!
T. Ukm55v - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulla on aivan mahtava tilanne, kun olet löytänyt tuollaisen naisen. Jos siis oikein ymmärsin, että kyseessä on naiskumppani? Juuri tuollaista itsekin haluaisin eli täydellinen pukeutuminen, meikkaus, peruukit yms. Ja jopa ulkoilu kaupungilla. Jos olisi tuollainen nainen kumppanina, ei tarvitsisi haaveilla miehistä. Miehistä löytyisi varmaan aika helposti kumppani tuollaiseen touhuun, mutta kun rasitteena on tämä parisuhde. Mutta onnittelut sinulle!
T. Ukm55vTämä siis tapahtui ihan vahingossa ja en mitenkään yrittänyt tuoda tätä esille. Jokunen vuosi sitten hän sai tietää tästä tyttöily harrastuksesta. Alussa ei ollut ihan täysillä mukana, mutta vähän myöhemmin halusi sitten kokeilla ja siitä se sitten lähti pikku hiljaa kehittymään.
Toinenkin sai tietää, mutta hänelle se oli liikaa ja ei hyväksynyt sitä, mutta silti kavereita ollaan vieläkin. Hänelle mies naisena oli suhteelle esteenä, mutta ei kaverina.
Ei se ole läpihuuto juttu miehillekään aina. Jotkut vaatii panostusta asiaan ja toisille riittää vähempikin. Minulle se on kaikki tai ei mitään. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä siis tapahtui ihan vahingossa ja en mitenkään yrittänyt tuoda tätä esille. Jokunen vuosi sitten hän sai tietää tästä tyttöily harrastuksesta. Alussa ei ollut ihan täysillä mukana, mutta vähän myöhemmin halusi sitten kokeilla ja siitä se sitten lähti pikku hiljaa kehittymään.
Toinenkin sai tietää, mutta hänelle se oli liikaa ja ei hyväksynyt sitä, mutta silti kavereita ollaan vieläkin. Hänelle mies naisena oli suhteelle esteenä, mutta ei kaverina.
Ei se ole läpihuuto juttu miehillekään aina. Jotkut vaatii panostusta asiaan ja toisille riittää vähempikin. Minulle se on kaikki tai ei mitään.Ehkä on kuitenkin helpompaa ilmaista mieltymyksensä tyttöilyyn, jos mies etsii miehen seuraa. Ei tule ihan täytenä yllätyksenä. Itsellekin se olisi kaikki tai ei mitään. Ja naiskumppanin pitäisi vielä hyväksyä sekin, jos joskus tekisi mieli saada miestä.
T. Ukm55v - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ehkä on kuitenkin helpompaa ilmaista mieltymyksensä tyttöilyyn, jos mies etsii miehen seuraa. Ei tule ihan täytenä yllätyksenä. Itsellekin se olisi kaikki tai ei mitään. Ja naiskumppanin pitäisi vielä hyväksyä sekin, jos joskus tekisi mieli saada miestä.
T. Ukm55vSiinä mielessä, jos mies etsii suoraa tyttöilijää, niin aika helppo homma. Sitten kysäsee, että millaista hakee ja katsoo itseään että vastaako kriteereitä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siinä mielessä, jos mies etsii suoraa tyttöilijää, niin aika helppo homma. Sitten kysäsee, että millaista hakee ja katsoo itseään että vastaako kriteereitä.
Pari kaveria tapasin telkkarin txt chatin kautta. Sinne kun laittoi ilmoituksen ja kertoi olevansa tyttöilijä, alkoi kyllä vastauksia toisinaan tullakin. Joskus hiljaisempaa. Itseäni slloin rajoitti parisuhde naisen kanssa. Mutta olihan se jännää mennä tyttönä treffeille...
T. Ukm55v - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pari kaveria tapasin telkkarin txt chatin kautta. Sinne kun laittoi ilmoituksen ja kertoi olevansa tyttöilijä, alkoi kyllä vastauksia toisinaan tullakin. Joskus hiljaisempaa. Itseäni slloin rajoitti parisuhde naisen kanssa. Mutta olihan se jännää mennä tyttönä treffeille...
T. Ukm55vMäkin yritin sitä Mtv3 chattiä pari kertaa, mutta oli jotenkin aika raskasta se touhu. Pari kaveria löysin ihan treffi sivustoilta ja oli paljon helpompaa kun oli kuva ja vähän kuvauksia niistä ihmisistä.
Kerrankin tuli varmaan 30 vastausta yhteen chat ilmoitukseen, niin käy siinä sitten kaikkien kanssa läpi kaikki ja yritä muistaa keltä mitäkin kysynyt. Treffi sivuilla kun näki mieleisen kaverin, niin laitto vaan viestiä ja kysy että kiinnostaako.
Mullakin vähän kriteerejä, jos etsin tyttöillen mies seuraa. Pitää olla vähän tasokkaampi, eikä mikään 150kg kaljamaha. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mäkin yritin sitä Mtv3 chattiä pari kertaa, mutta oli jotenkin aika raskasta se touhu. Pari kaveria löysin ihan treffi sivustoilta ja oli paljon helpompaa kun oli kuva ja vähän kuvauksia niistä ihmisistä.
Kerrankin tuli varmaan 30 vastausta yhteen chat ilmoitukseen, niin käy siinä sitten kaikkien kanssa läpi kaikki ja yritä muistaa keltä mitäkin kysynyt. Treffi sivuilla kun näki mieleisen kaverin, niin laitto vaan viestiä ja kysy että kiinnostaako.
Mullakin vähän kriteerejä, jos etsin tyttöillen mies seuraa. Pitää olla vähän tasokkaampi, eikä mikään 150kg kaljamaha.Chatissa oli kyllä välillä hankalaa just tuosta syystä. Vastauksia saattoi tulla paljon, eikä homma hirveästi aina edennyt. Turhia kyselijöitä oli paljon, mutta joskus onnistui. Itselläkin tiukat kriteerit ketä lähdin tyttönä tapaamaan. Itse olen 170cm ja 68 kg hoikka ja urheilullinen siisti kaveri.
T. Ukm55v - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Chatissa oli kyllä välillä hankalaa just tuosta syystä. Vastauksia saattoi tulla paljon, eikä homma hirveästi aina edennyt. Turhia kyselijöitä oli paljon, mutta joskus onnistui. Itselläkin tiukat kriteerit ketä lähdin tyttönä tapaamaan. Itse olen 170cm ja 68 kg hoikka ja urheilullinen siisti kaveri.
T. Ukm55vOho. Aika hyvin, jos sait sieltä kautta seuraa. Mun jutut siellä ei kyllä edennyt mihinkään ja melkein voisi sanoa, että parempi niin. Treffi sivuilla ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oho. Aika hyvin, jos sait sieltä kautta seuraa. Mun jutut siellä ei kyllä edennyt mihinkään ja melkein voisi sanoa, että parempi niin. Treffi sivuilla ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
Pari kertaa tapasin miehen chatin kautta. Olin tyttöilemässä, ajelin autolla läheiseen kaupunkiin laitoin viestin chattiin. Ihan sattumalta sitten sattui pari kertaa sopiva kaveri. Sitten olen käynyt tyttönä myös levareilla, mutta siellä harvoin mitään järkevää.
T. Ukm55v Anonyymi00016 kirjoitti:
Pari kertaa tapasin miehen chatin kautta. Olin tyttöilemässä, ajelin autolla läheiseen kaupunkiin laitoin viestin chattiin. Ihan sattumalta sitten sattui pari kertaa sopiva kaveri. Sitten olen käynyt tyttönä myös levareilla, mutta siellä harvoin mitään järkevää.
T. Ukm55vlevareilla itsekkin olen käynyt naisten asuissa , kullia on tullut imettyä , toisin nyt sekin on tauolla kun on talvi
- Anonyymi00017
kullityttö kirjoitti:
levareilla itsekkin olen käynyt naisten asuissa , kullia on tullut imettyä , toisin nyt sekin on tauolla kun on talvi
Kyllä levareilla talvellakin on toimintaa. Esim. Korteniemen levarilla Forssan ja Karkkilan välissä vt 2 varrella rekkamiehet ja pakumiehet poikkeaa ja hommat hoituu lämpimässä hytissä tai pakussa. Jos liikut niissä maisemissa, suosittelen käydä katsomassa. Eerikkilän urheiluopisto on sielläpäin myös lähellä jos haluaa vaikka majoittua.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Chatissa oli kyllä välillä hankalaa just tuosta syystä. Vastauksia saattoi tulla paljon, eikä homma hirveästi aina edennyt. Turhia kyselijöitä oli paljon, mutta joskus onnistui. Itselläkin tiukat kriteerit ketä lähdin tyttönä tapaamaan. Itse olen 170cm ja 68 kg hoikka ja urheilullinen siisti kaveri.
T. Ukm55vTimmi kaveri olet, saisi sinut viereeni rakasteleen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
T. Ukm55vItse en ole koskaan harrastanut tuota levari hommaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Itse en ole koskaan harrastanut tuota levari hommaa.
No, ei se minuakaan oikein innosta levarilla käynti. Mutta ukm pitää nauttia silloin, kun pystyy.
T. Ukm55v - Anonyymi00022
kullityttö kirjoitti:
levareilla itsekkin olen käynyt naisten asuissa , kullia on tullut imettyä , toisin nyt sekin on tauolla kun on talvi
Itse en ole levareilta mitään löytänyt.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Timmi kaveri olet, saisi sinut viereeni rakasteleen.
Kiitos, huolehdin itsestäni liikkumalla monipuolisesti monta kertaa viikossa. Sääret ja pohkeet sukkiksissa seksikkäät ja peppu tiukka minarissa. Haluaisin kyllä ihanan miehen rakastelemaan minua.
T. Ukm55v - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
No, ei se minuakaan oikein innosta levarilla käynti. Mutta ukm pitää nauttia silloin, kun pystyy.
T. Ukm55vMillasta se siellä on? Hoidetaan hommat ja ei nähdä enää? Itse toivon, että saisi kaverin jota tapailla useamminkin ja siististi sisätiloissa. Nyt toki on sellainen, mutta siis mielenkiinnosta, kun useat puhuvat noista levari paikoista.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Millasta se siellä on? Hoidetaan hommat ja ei nähdä enää? Itse toivon, että saisi kaverin jota tapailla useamminkin ja siististi sisätiloissa. Nyt toki on sellainen, mutta siis mielenkiinnosta, kun useat puhuvat noista levari paikoista.
Noinhan se levareilla menee, jos sattuu mieluinen kaveri paikalle. Hoidetaan hommat, suihin, käteen tai panokin autossa tai luonnossa jossain levarin vieressä.
- Anonyymi00027
kullityttö kirjoitti:
Eikö koskaan jännitä mennä tyttönä? Mistä tietää, että saa mieluisan vastaanoton, kun kaikki eivät tykkää tytöistä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Noinhan se levareilla menee, jos sattuu mieluinen kaveri paikalle. Hoidetaan hommat, suihin, käteen tai panokin autossa tai luonnossa jossain levarin vieressä.
Mites toi toimii tyttöillessä? Sinne vaan laittautuneena ilman sen kummempia? Lähinnä mietin kokonaiskuvaa, jos esim täydessä tällingissä, niin lähteekö kotoa silleen vai miten tuo tapahtuu? Onko siellä tyttöilijä vastaisia ihmisiä yleensä vai kaikki vaan yhdessä harmoniassa sekaisin?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mites toi toimii tyttöillessä? Sinne vaan laittautuneena ilman sen kummempia? Lähinnä mietin kokonaiskuvaa, jos esim täydessä tällingissä, niin lähteekö kotoa silleen vai miten tuo tapahtuu? Onko siellä tyttöilijä vastaisia ihmisiä yleensä vai kaikki vaan yhdessä harmoniassa sekaisin?
Itse ainakin lähden täydessä tällingissä autoilemaan. Ajan levarille auton parkkiin ja katselen tilannetta miltä näyttää. Sitten yleensä käyn autosta ulkona hieman kävelyllä eli ns näytillä ja menen takaisin autoon. Sitten yleensä kiinnostuneet nousevat autoistaan ja menevät esim metsän puolelle tai näyttävät kiinnostuksensa jotenkin muuten. Ja sitten vaan rohkeesti luokse. Noin ainakin itse toimin, en tiedä sitten muista tyttöilijöistä.
Mutta itsekin kyllä tykkäisin enemmän, jos saisi rauhallisessa paikassa sisätiloissa tavata miehen rauhassa ja touhuta.
T. Ukm55v - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Itse ainakin lähden täydessä tällingissä autoilemaan. Ajan levarille auton parkkiin ja katselen tilannetta miltä näyttää. Sitten yleensä käyn autosta ulkona hieman kävelyllä eli ns näytillä ja menen takaisin autoon. Sitten yleensä kiinnostuneet nousevat autoistaan ja menevät esim metsän puolelle tai näyttävät kiinnostuksensa jotenkin muuten. Ja sitten vaan rohkeesti luokse. Noin ainakin itse toimin, en tiedä sitten muista tyttöilijöistä.
Mutta itsekin kyllä tykkäisin enemmän, jos saisi rauhallisessa paikassa sisätiloissa tavata miehen rauhassa ja touhuta.
T. Ukm55vPelottaako koskaan, että tapahtuisi jotain? Jotenkin itsellä vähän pelottaisi tuollainen. Jäi vielä vähän auki tuo yksi kysymys liittyen, että kohtaako noissa ikinä mitään vihaa tyttöilijöitä kohtaan tai ei välttämättä vihaa, mutta mitään epämiellyttävää?
Suosittelen noita oikeita treffi sivustoja, jos mielii just tuollaista tasokkaampaa ja sivistyneempää tyyliä. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Pelottaako koskaan, että tapahtuisi jotain? Jotenkin itsellä vähän pelottaisi tuollainen. Jäi vielä vähän auki tuo yksi kysymys liittyen, että kohtaako noissa ikinä mitään vihaa tyttöilijöitä kohtaan tai ei välttämättä vihaa, mutta mitään epämiellyttävää?
Suosittelen noita oikeita treffi sivustoja, jos mielii just tuollaista tasokkaampaa ja sivistyneempää tyyliä.En ole koskaan kohdannut mitään vihamielistä. Ainoastaan on tehty selväksi, ettei tyttöilijät kiinnosta. Mutta kyllä olen varovainen ennen kuin lähden autosta ulos. Ei tuota voi suositella kenellekään, on siinä varmasti omat riskinsä. En ole ihan asiantuntija, sillä en kuitenkaan kovin paljon liiku tyttönä ja iän myötä ehkä uskalluskin hieman hiipunut juuri noiden riskien takia.
Mitä treffisivustoja yleensä käytät? - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
En ole koskaan kohdannut mitään vihamielistä. Ainoastaan on tehty selväksi, ettei tyttöilijät kiinnosta. Mutta kyllä olen varovainen ennen kuin lähden autosta ulos. Ei tuota voi suositella kenellekään, on siinä varmasti omat riskinsä. En ole ihan asiantuntija, sillä en kuitenkaan kovin paljon liiku tyttönä ja iän myötä ehkä uskalluskin hieman hiipunut juuri noiden riskien takia.
Mitä treffisivustoja yleensä käytät?Local crossdressers oli aika hyvä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Local crossdressers oli aika hyvä.
Tuo sivusto on vissiin kaikin puolin turvallinen?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Profiili tehty😊
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Missä päin liikut tyttönä M58 S.joki
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Missä päin liikut tyttönä M58 S.joki
En itse silleen tyttönä liikuskele, paitsi muutaman kerran vuodessa noilla clubeilla mitä suomessa on ja sitten ulkomailla, miten nyt sattuu aikaa olemaan reissata.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
En itse silleen tyttönä liikuskele, paitsi muutaman kerran vuodessa noilla clubeilla mitä suomessa on ja sitten ulkomailla, miten nyt sattuu aikaa olemaan reissata.
Missä paikoissa ulkomailla voi turvallisesti tyttöillä?
- Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitos, huolehdin itsestäni liikkumalla monipuolisesti monta kertaa viikossa. Sääret ja pohkeet sukkiksissa seksikkäät ja peppu tiukka minarissa. Haluaisin kyllä ihanan miehen rakastelemaan minua.
T. Ukm55vOlet kiihottavissa asuissa, haluisin hyväillä sääriäsi,peppua kaikkea mitä minareitten alta löytyy.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Missä paikoissa ulkomailla voi turvallisesti tyttöillä?
Monissa maissa on sellaisia fetish clubeja juuri tähän tarkoitukseen. Ainakin noissa missä itse käynyt ei ole tarvinnut ainakaan pelätä mitään. Monissa paikoissa myös dresscode, että siellä sitten yleensä pyörii just alan harrastajat.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Monissa maissa on sellaisia fetish clubeja juuri tähän tarkoitukseen. Ainakin noissa missä itse käynyt ei ole tarvinnut ainakaan pelätä mitään. Monissa paikoissa myös dresscode, että siellä sitten yleensä pyörii just alan harrastajat.
Kuulostaa kyllä aivan upealle.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olet kiihottavissa asuissa, haluisin hyväillä sääriäsi,peppua kaikkea mitä minareitten alta löytyy.
Sieltä yleensä löytyy pitsiset pikkarit ja sukkanauhat ja liivit.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aivan upealle.
Onhan näitä myös suomessakin, esim Jyväskylässä on.
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Onhan näitä myös suomessakin, esim Jyväskylässä on.
Ahaa, enpä tiennytkään. Miten noihin saa yhteyden ja miten "naisellisia" siellä ollaan? Ajattelin vaan, kun itse olen kuitenkin aloittelija tyttöilyssä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ahaa, enpä tiennytkään. Miten noihin saa yhteyden ja miten "naisellisia" siellä ollaan? Ajattelin vaan, kun itse olen kuitenkin aloittelija tyttöilyssä.
Laitas googleen Bizarreclub, niin sieltä löytyy enemmän infoo. Olen kaverin kanssa käynyt tuolla monta kertaa ja se on niin sanottu turvallinen tila kaikille.
Itse ainakin laittautunut ihan 100% tuolla ollessa, niin ettei minua edes tunnista. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Laitas googleen Bizarreclub, niin sieltä löytyy enemmän infoo. Olen kaverin kanssa käynyt tuolla monta kertaa ja se on niin sanottu turvallinen tila kaikille.
Itse ainakin laittautunut ihan 100% tuolla ollessa, niin ettei minua edes tunnista.Selvä, pitääkö tuonne pukeutua valmiiksi jo etukäteen mennessä vai voiko laittautua vasta tuolla. Minkä ikäistä porukkaa tuolla on?
T. Ukm55v - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Selvä, pitääkö tuonne pukeutua valmiiksi jo etukäteen mennessä vai voiko laittautua vasta tuolla. Minkä ikäistä porukkaa tuolla on?
T. Ukm55vTuolla pyörii ihan kaiken ikäistä porukkaa. Sinne voi pukeutua etukäteen ja sinne sisään pääsee normi vaatteissa, mutta siellä pitää vaihtaa ennen kuin pääsee itse tilaan.
Toi niitten dresscode tarkastetaan samalla ennen kuin pääsee.
Jos olit siellä Bizarreclub sivuilla, niin siellä ylhäällä on kohta "Bileet", jossa kerrotaan kaikki tarpeellinen. Mikäli tuolta ei selviä, niin aina voi laittaa heille sähköpostia ja kysyä tarkempaa infoa, mutta tuolla sivuilla on kyllä aika kattava info pläjäys. - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Selvä, pitääkö tuonne pukeutua valmiiksi jo etukäteen mennessä vai voiko laittautua vasta tuolla. Minkä ikäistä porukkaa tuolla on?
T. Ukm55vTuolla pyörii ihan kaiken ikäistä porukkaa. Sinne voi pukeutua etukäteen ja sinne sisään pääsee normi vaatteissa, mutta siellä pitää vaihtaa ennen kuin pääsee itse tilaan.
Jos olit siellä Bizarreclub sivuilla, niin siellä ylhäällä on kohta "Bileet", jossa kerrotaan kaikki tarpeellinen. Mikäli tuolta ei selviä, niin aina voi laittaa heille sähköpostia ja kysyä tarkempaa infoa, mutta tuolla sivuilla on kyllä aika kattava info pläjäys. - Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Tuolla pyörii ihan kaiken ikäistä porukkaa. Sinne voi pukeutua etukäteen ja sinne sisään pääsee normi vaatteissa, mutta siellä pitää vaihtaa ennen kuin pääsee itse tilaan.
Jos olit siellä Bizarreclub sivuilla, niin siellä ylhäällä on kohta "Bileet", jossa kerrotaan kaikki tarpeellinen. Mikäli tuolta ei selviä, niin aina voi laittaa heille sähköpostia ja kysyä tarkempaa infoa, mutta tuolla sivuilla on kyllä aika kattava info pläjäys.Aika selvät ohjeet oli kyllä. Tuo on kyllä hyvä että voi vaihtaa asut vasta paikan päällä. Ei oikein huvittaisi täydessä tyttötällingissä liikkua ulkosalla ainakaan kovin paljon. Ilmeisesti aika hyvät tilat pukeutumiseen ja meikkaamiseen? Ja varmaan lähtiessä voi vaihtaa taas siviilivaatteet? Kuulostaa kyllä aivan mahtavalle paikalle. Kiitos sinulle tiedoista ja vihjeistä!
T. Ukm55v - Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Aika selvät ohjeet oli kyllä. Tuo on kyllä hyvä että voi vaihtaa asut vasta paikan päällä. Ei oikein huvittaisi täydessä tyttötällingissä liikkua ulkosalla ainakaan kovin paljon. Ilmeisesti aika hyvät tilat pukeutumiseen ja meikkaamiseen? Ja varmaan lähtiessä voi vaihtaa taas siviilivaatteet? Kuulostaa kyllä aivan mahtavalle paikalle. Kiitos sinulle tiedoista ja vihjeistä!
T. Ukm55vItse kun en asu Jyväskylässä, niin aina ottanut hotellin vain. Minä teen silleesti, että hotellilla pyrin tekemään mahdollisimman paljo alkutyötä. Käytän aika vahvaa meikkiä, koska siten ei tunnista ja se vie aikaa tosi paljon, joten tämä tehdään jo hotellilla. Toisekseen pukeutuminenkin pitkälti siten että mahdollisimman paljo omien vaatteiden alle, eli yleensä löysät collarit ja iso huppari, jonka huppu päähän. Siitä ei paljon vaihdettavaa jää, melkeinpä korkkarit vain ja jotain lisäosia, kuten käsineet yms.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Itse kun en asu Jyväskylässä, niin aina ottanut hotellin vain. Minä teen silleesti, että hotellilla pyrin tekemään mahdollisimman paljo alkutyötä. Käytän aika vahvaa meikkiä, koska siten ei tunnista ja se vie aikaa tosi paljon, joten tämä tehdään jo hotellilla. Toisekseen pukeutuminenkin pitkälti siten että mahdollisimman paljo omien vaatteiden alle, eli yleensä löysät collarit ja iso huppari, jonka huppu päähän. Siitä ei paljon vaihdettavaa jää, melkeinpä korkkarit vain ja jotain lisäosia, kuten käsineet yms.
Kuulostaa kyllä upealta. Uskallat kuitenkin hotellilla liikkua meikeissä. Minkälaisia asuja sinä yleensä käytät, iltapukua, mekkoa, minihametta? Olisi tuolla mukava käydä joskus, tiedä vaikka sieltä saisi kivaa seuraa mukaansa jatkoille.
T. Ukm55v - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kuulostaa kyllä upealta. Uskallat kuitenkin hotellilla liikkua meikeissä. Minkälaisia asuja sinä yleensä käytät, iltapukua, mekkoa, minihametta? Olisi tuolla mukava käydä joskus, tiedä vaikka sieltä saisi kivaa seuraa mukaansa jatkoille.
T. Ukm55vAika vähän tulee kontaktia ihmisiin tuossa ja kun ei olla kuitenkaan liikenteessä keskellä päivää. En ainakaan usko, että kukaan olisi vielä mieheksi tajunnut, koska kuten sanoin aika peittävät vaatteet ja meikki.
Minulla itsellä tuolla ainakin lähestulkoon aina ollut nahka vaatteita, kuten just mekko, minimekko, joku nahka rooliasu yms.
Itse en ole niinkään seuran perään tuolla, vaan kiva kun saa vain olla eikä tarvitse pelätä tuimia katseita, vaan päinvastoin kehutaan. Sen verran saanut kavereita, että yritetään sopia milloin tavataan tuolla, jos vaan ajat natsaa. Mulle toi on vähän kuin oma olohuone. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Aika vähän tulee kontaktia ihmisiin tuossa ja kun ei olla kuitenkaan liikenteessä keskellä päivää. En ainakaan usko, että kukaan olisi vielä mieheksi tajunnut, koska kuten sanoin aika peittävät vaatteet ja meikki.
Minulla itsellä tuolla ainakin lähestulkoon aina ollut nahka vaatteita, kuten just mekko, minimekko, joku nahka rooliasu yms.
Itse en ole niinkään seuran perään tuolla, vaan kiva kun saa vain olla eikä tarvitse pelätä tuimia katseita, vaan päinvastoin kehutaan. Sen verran saanut kavereita, että yritetään sopia milloin tavataan tuolla, jos vaan ajat natsaa. Mulle toi on vähän kuin oma olohuone.Itseäni seura kiinnostaa siksi, että olisi mukava tutustua samanlaisiin harrastajiin. Nyt ei ole juurikaan tuttuja tullut, kun aika lailla salassa olen touhunnut.
Itse varmaan pukisin tuonne jonkin kauniin iltapuvun ja tietenkin alusasut yms vermeet. Haaveena olisi pukea joskus ihan valkea morsiuspuku miesseurassa. Olin jossain kuvassa sellaisen näkevinänikin tuolla sivustolla. Täytyy ruveta suunnittelemaan reissua tuonne ja kerätä rohkeutta.
T. Ukm55v - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Itseäni seura kiinnostaa siksi, että olisi mukava tutustua samanlaisiin harrastajiin. Nyt ei ole juurikaan tuttuja tullut, kun aika lailla salassa olen touhunnut.
Itse varmaan pukisin tuonne jonkin kauniin iltapuvun ja tietenkin alusasut yms vermeet. Haaveena olisi pukea joskus ihan valkea morsiuspuku miesseurassa. Olin jossain kuvassa sellaisen näkevinänikin tuolla sivustolla. Täytyy ruveta suunnittelemaan reissua tuonne ja kerätä rohkeutta.
T. Ukm55vJoo, kyllä minä siis kanssa etsin kaltaisteni seuraa, mutta ei mitään vakavampaa ainakaan toistaiseksi. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.
Onko sulla mitään privaatti viestintä sovellusta? Vois höpistä niitä näitä ilman tässä kaikkien nähden? - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Joo, kyllä minä siis kanssa etsin kaltaisteni seuraa, mutta ei mitään vakavampaa ainakaan toistaiseksi. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tullessaan tuo.
Onko sulla mitään privaatti viestintä sovellusta? Vois höpistä niitä näitä ilman tässä kaikkien nähden?Ei minulla valtettavasti ole oikein viestintäkanavaa. Olisko ehdotusta, mikä vois olla?
T. Ukm55v - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ei minulla valtettavasti ole oikein viestintäkanavaa. Olisko ehdotusta, mikä vois olla?
T. Ukm55vItse käyttänyt tuollaista kuin Signal. Siinä pystyy peittämään puhelinnumeron ja käyttämään käyttäjätunnusta. Suomenkielinen ja helppo käyttöinen. Käytän tuota aina kun tapaa uusia hahmoja internetissä, kun en uskalla jakaa henk koht tietoja.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Itse käyttänyt tuollaista kuin Signal. Siinä pystyy peittämään puhelinnumeron ja käyttämään käyttäjätunnusta. Suomenkielinen ja helppo käyttöinen. Käytän tuota aina kun tapaa uusia hahmoja internetissä, kun en uskalla jakaa henk koht tietoja.
Ok, minulla olisi mahdollisuus ehkä hankkia/käyttää prepaid-liittymää. Voisin ladata tuon apin siihen. Voisin sen touhuta ensi tai seuraavalla viikolla. Käviskö sellainen ja saanko sinuun jostain kautta yhteyden?
T. Ukm55v - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ok, minulla olisi mahdollisuus ehkä hankkia/käyttää prepaid-liittymää. Voisin ladata tuon apin siihen. Voisin sen touhuta ensi tai seuraavalla viikolla. Käviskö sellainen ja saanko sinuun jostain kautta yhteyden?
T. Ukm55vPääsääntöisesti tuolla Signalissa tavoittaa. On myös olemassa KIK sovellus, joka ei vaadi kuin sähköpostin ja siihenkin voi tehdä jonkun mikä lie emailin. Toi KIK on vaan erittäin hidas toimimaan ja viestit saattaa joskus tulla tosi hitaasti perille.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Pääsääntöisesti tuolla Signalissa tavoittaa. On myös olemassa KIK sovellus, joka ei vaadi kuin sähköpostin ja siihenkin voi tehdä jonkun mikä lie emailin. Toi KIK on vaan erittäin hidas toimimaan ja viestit saattaa joskus tulla tosi hitaasti perille.
Mites sinä muuten selviät hotellin respasta, kun olet meikeissä varsinkin bileiden jälkeen yöllä?
T. Ukm55v - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mites sinä muuten selviät hotellin respasta, kun olet meikeissä varsinkin bileiden jälkeen yöllä?
T. Ukm55vSamalla tavalla kuin lähtiessä. Olisi varmaan muute siis minun kannattanut mainita että en käy tuolla yksin.
Haluatko kokeilla tuota KIK sovellusta? Mullakaan ei sitä näköjään ollut, mutta sen saa tehtyä hetkessä. Poistanut vissiin joskus. - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Samalla tavalla kuin lähtiessä. Olisi varmaan muute siis minun kannattanut mainita että en käy tuolla yksin.
Haluatko kokeilla tuota KIK sovellusta? Mullakaan ei sitä näköjään ollut, mutta sen saa tehtyä hetkessä. Poistanut vissiin joskus.Voisin ensi katsoa viikolla, jos saan tuon prepaidin toiseen puhelimeen. Kirjoittelen sitten tänne, mikä tilanne on.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Voisin ensi katsoa viikolla, jos saan tuon prepaidin toiseen puhelimeen. Kirjoittelen sitten tänne, mikä tilanne on.
Siis, tuo KIK ei tarvitse puhelinnumeroa. Voit tehdä vain ylimääräisin sähköpostin, niin sillä pääsee kirjautumaan sinne.
- Anonyymi00065
Anonyymi00063 kirjoitti:
Voisin ensi katsoa viikolla, jos saan tuon prepaidin toiseen puhelimeen. Kirjoittelen sitten tänne, mikä tilanne on.
Mä tekasin itselleni kanssa uuden KIK, eli jos haluat lisäillä niin "Henksuli88" löytyy KIK/Signal.
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mä tekasin itselleni kanssa uuden KIK, eli jos haluat lisäillä niin "Henksuli88" löytyy KIK/Signal.
Ok, otan sinuun jossain vaiheessa yhteyttä. Mukava olisi rauhassa vaihtaa ajatuksia.
T. Ukm55v - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ok, otan sinuun jossain vaiheessa yhteyttä. Mukava olisi rauhassa vaihtaa ajatuksia.
T. Ukm55vToi KIK ei tunnu toimivan. Tein käyttäjän, mutta ei tonne pääse sisään. Katellaan, jos alkas toimimaan.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Toi KIK ei tunnu toimivan. Tein käyttäjän, mutta ei tonne pääse sisään. Katellaan, jos alkas toimimaan.
Saako muuten kysyä, mistä päin Suomea olet. Itse täällä Keski-Suomesta pohjoiseen päin.
T . Ukm55v - Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Saako muuten kysyä, mistä päin Suomea olet. Itse täällä Keski-Suomesta pohjoiseen päin.
T . Ukm55vEtelä-Savosta.
- Anonyymi00007
Toiset hyväksyy jotkut eivät tytöilijän pitää kestää välillä saa lokaa niskaan haukutaan huoraksi.tosi kivaa silti kivan naisen kans
- Anonyymi00025
No mene mikä maksaa et ole vieläkään mennyt sinne. Olet kyllä sirkus friikki pahimmasta päästä. Delaa hönö.
- Anonyymi00043
Anonyymi00025 kirjoitti:
No mene mikä maksaa et ole vieläkään mennyt sinne. Olet kyllä sirkus friikki pahimmasta päästä. Delaa hönö.
Pidä sä vajakki se turpas kiinni ja lopeta joka ketjuun änkeämästä samaa paskaa!
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Pidä sä vajakki se turpas kiinni ja lopeta joka ketjuun änkeämästä samaa paskaa!
Vitun dorka mikä sinä olet täällä määräilee kuka saa sanoa ja mitä. Vittu nuo sun buaahaa niuvanniemi spede jutut kyllä jo riittää.
- Anonyymi00046
Mikäs paikka j.kyläs vois poiketa himoksen mökiltä.Tää päivä menny sisäkkönä rouvalle.Otti vähän brädiä meni päikkäreille.Mustat silkkiset pikkarit ja rintsikat,lökärit jalas kolitsimekko ja essu.
- Anonyymi00070
Jos tyttöily kiinnostaa niin addatkaa kikissä ''AlisaCD1234'' :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi803884Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks412209Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051143- 601099