Geishakuulat pillussa ?
Sormettanut vessassa
Antanut pillua pomolle neuvotteluhuoneessa?
Olle
Nainen,oletko duunissa
25
1142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun pomo niin kauhee,etten todellakaan oo!
- Anonyymi00002
Entäs masturbointi ,sitä duunis tehnyt?
- Anonyymi00003
Entä vessassa sormettanut orkut?
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Entäs masturbointi ,sitä duunis tehnyt?
Kunnon runkku-Esa 🤣🤣
- Anonyymi00010
mä tempaisin pomolle kerran kurkun persereikään kun pyllisti
- Anonyymi00018
Sinäkö sitten työnsit. Sehän on lempi puuhaas.
- Anonyymi00004
Nuorena joskus sormetin itseäni kesäduunin vessassa,just olin kai löytänyt orgasmin ilot,nykyisin ei tulis mieleenkään töissä sormettaa.
- Anonyymi00006
Olitkohan se nuori kesälomittaja jonka kuulin yhtenä aamuna voihkivan vessassa
Viereisessä miestenvessassa oli pakko runkata - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viereisessä miestenvessassa oli pakko runkataMun tuosta kokemuksesta on aikaa yli 30 v.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viereisessä miestenvessassa oli pakko runkataUseinko runkkaat töissä?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Viereisessä miestenvessassa oli pakko runkataKurt Runqvist taas vauhdissa
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kurt Runqvist taas vauhdissa
Olet vai hienoa anna mällin lentää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olet vai hienoa anna mällin lentää.
Paska lentää ku varpusparvella
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paska lentää ku varpusparvella
Sekin vielä. Mitäs annoit persettäs buaahaa spedelle.
- Anonyymi00011
Viime kesänä oli pakko mennä vessaan sormetukselle kun vakkari viestitteli ihania pitkin päivää
- Anonyymi00012
Luitko niitä samalla pillua lipsutellen?
Ihan orkkuun asti.
Loppuko viestit kun et sen jälkeen käyny masturboimasa - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luitko niitä samalla pillua lipsutellen?
Ihan orkkuun asti.
Loppuko viestit kun et sen jälkeen käyny masturboimasaEi siinä voinu enää mitään lueskella samalla.. kiima vaan tuli päälle siin päivän mittaan enkä kestänyt enää. Nojasin vessakopin seinään housut polvitaipeissa ja sormetin itseni orkkuun. Sain niin et meinasi jalat mennä alta.. Sen jälkeen ollaan tavattu ja pantu riittävän paljon ettei oo noin hurjaksi äitynyt
- Anonyymi00017
Työnsitkö sormen perseesees
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Työnsitkö sormen perseesees
Miksi pitäis. Saatko sinä siitä jotain lisää.
- Anonyymi00021
Vartijatyttö yksin portilla ?
Tuliko vastustamaton halu sormettaa,ehkä patukoida jopa:)? - Anonyymi00022
En ole nainen, mutta vastaan vaimoni osalta. Hän kuvaa usein facetime puhlulla itseään, kun masturboi tai dildottaa itseään töissä. Geishakuulat ja anaalitappi ovat usein hänellä niin töissä kuin vapaa-aikana.
Hän pitää siitä että anaalitappia napsuttelee sormella. On vain julkisilla paikoilla hiukan hankala tehdä sitä täysin salassa.- Anonyymi00023
Onko oma työhuone,kun voi noin harrastaa soolosexiä?
Jopa isompi pomo.. - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko oma työhuone,kun voi noin harrastaa soolosexiä?
Jopa isompi pomo..Vaimolla on oma työhuone, mutta kuvaa muuallakin. Keskijohdon ja ylimmän johdon välimallia on hän.
- Anonyymi00024
Yt neuvotteluissa kuulemma joutui antamaan pillua pomolleen.
Aluksi vastentahtoisesti,sitten kuulemma tilanteen pervouden kiihottamana jopa nauttien.
Kuolaava,hikinen vanhempi äijä päällä nussimassa.. - Anonyymi00026
Olen se pomo ja nussin säännöllisesti alaistani. Milloin missäkin, joskus varastossa joskus kahvihuoneessa joskus omassa työhuoneessa. Joskus ohimennen vedän mulkun esiin ja kun kukaan ei nää, pistän hänet polvilleen ja otatan hieman poskeen. Menkkojen aikaan lasken lastit suuhun, muuten paljaalla pilluun. Parasta on tulla aamulla ennen muita ja vetäistä varvit, niin on koko pöivän kiva fiilis. Käyn kysymässä välillä, että vaikuttaako pillu spermaa. Joskus kun muut ei nää hieron pillua ja persettä ohimennen. Suutelen niskaa ja imen tissejä. Hän silittää ja hyväilee kun tulee mun huoneeseen.
Yksi päivä tuossa selvitettiin joten työasiaa ja samalla hieroin pillua kun selitin mitä pitää tehdä. Molemmat ollaan varattuja ja kotona seksielämä nollissa ja molemmille järjestely aivan unelmaa. Hän tekee tätä koska haluaa, ei siksi että olen pomo. Muitten seurassa ollaan kuin ei mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148