Tiedättehän kirppiksellä käydessänne ne hyllyt joissa myydään uutta rihkamaa, sellaista joka on ostettu jostain halpakaupasta, vaikkapa sieltä Temusta ja tuotu tuplahinnalla kirppikselle? Todella laadutonta kamaa kertakaikkiaan.
Jos tarvitset jotain työkalua tai mitä tahansa arvokasta vehjettä harvoin, etkä malta ostaa uutta vaan etsit laadukasta käytettyä kirppikseltä, mutta et löydä kuin näitä uuden kaman myyjän ö-laatuisia, jonka saisit Sopurahasta tai Temusta puolet halvemmalla, mutta et viitsi lähteä erikseen hakemaan, niin ostat sen vastahakoisesti, että kyllä se yhden käytön kestää. Sinulla on petetty olo heti kun otat sen hyllystä käteesi, saati maksaessa sen.
Eräässä kaupassa myydään uusien tietokoneiden ohella käytettyjä tietokoneita ja on aika parodista että näissä on sen liikkeen paras hinta/laatu suhde.
Itse en käy kaupoissa kuin pakosta, koska täytyy syödä. Tämä inho kauppoja kohtaan on kehittynyt vuosikymmenien kusetetuksi tulemisen tunteesta.
Vesan kirppis
11
522
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teemun sormukset maksaa muutaman sentin, myydään kirpparilla 3-8€
- Anonyymi00009
Kaikki kaupantekohan periaatteessa on rosvoamista ja huijaamista. Kauppias ottaa itselleen voittoa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki kaupantekohan periaatteessa on rosvoamista ja huijaamista. Kauppias ottaa itselleen voittoa.
Niin. Jokainen voi oikein hyvin tehdä tarve-esineensä itse. Tai tilata suoraan valmistajalta ja syyttää sitten tätä tahoa ryöstämisestä
- Anonyymi00003
Joutaisi jo loppua tuollainen puliveivauspulju.
- Anonyymi00004
Mikään ei ole niin paskaa, kuin kirppiksien ahneet uuden tavaran myyjät.
- Anonyymi00005
Kirjoittaako tänne yksi vai kymmeniä Keskisellä myymälävarkaudesta kiinni jääneitä?
- Anonyymi00006
Miksei vaikka kuusi?
- Anonyymi00007
Vesan tietokonekirppis on ainoa joka kyläkaupassa kiinnostaa.
- Anonyymi00008
Myydään kuparipannu meidän nimmareilla.
- Anonyymi00010
Hinta/laatu suhde on ainakin kohdallaan, 50 sentin romu kuparista 500€ Tähän ei Vesa pysty.
- Anonyymi00013
Lähetätkö?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857