Näiden vasemmistolaisten katkeruus johtuu mm. siitä, että he eivät koskaan saa naisia

Anonyymi-ap

Mutta ei niitä naisia voi saada kun viettää tällä huuhaa-sivulla kaiken aikansa, viikot ja viikonloput. Pitää lähteä ulos ravintoloihin, tai sitten yrittää deittisivustojen kautta jotain. Mutta siihenkään ei rohkeus riitä - surkea homma.

Itse olen ollut avoliitossa jo 21-vuotta hyvin toimeen tulevan naisen kanssa, ja ravintolasta hänet aikanaan löysin.

10

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Vassujen naisen puute purkautuu sitten hirveänä asiattomana öyhötyksenä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Avaaja on siis miespuolinen. Olisi voinut kirjoittaa yleisluontoisesti: Eivät saa puolisoa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Täysin oikein.

• Anonyymi00004
      UUSI

Aloittaja näyttää itsekin viihtyvän täällä huuhaa-sivulla, oletko sattunut itse huomaamaan, ap ?

• Anonyymi00005
      UUSI

Todellisuudessa aloittaja on 21-vuotias percel-poika, jonka henkinen kasvu pysähtyi jo alle murrosikäisenä. Ei naiset katsele aloittajan kaltaisten luusereiden perään. No onhan perceleillä toisensa kuten länsinaapuissakin...

https://areena.yle.fi/1-67019726

• Anonyymi00006
        UUSI

En kyllä itse naisena katsoisi sellaisenkaan miehen perään, joka haukkuu ja solvaa muita ihmisiä.
        Onneksi edelleen on olemassa myös ihan fiksustikin käyttäytyviä miehiä.
        Ilkeys ihmisessä on syvältä......

• Anonyymi00007
        UUSI

Juurin te köyhät vassut olette luusereita, teidän ainoa seura on tämä palsta.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En kyllä itse naisena katsoisi sellaisenkaan miehen perään, joka haukkuu ja solvaa muita ihmisiä.
        Onneksi edelleen on olemassa myös ihan fiksustikin käyttäytyviä miehiä.
        Ilkeys ihmisessä on syvältä......

Sinäkö nainen.....hohohohooo.

• Anonyymi00009
      UUSI

Avaukseni tuntui kolahtavan pariin vasemmistolaiseen. Mutta totta kerroin, olen ollut avoliitossa 21-vuotta. Koittakaa pystyä samaan.

Ja teitä vasemmistolaisia saa kritisoida, koska teillä ei ole mitään muuta seuraa kuin tämä palsta - mistä johtuu? Ja pari vasemmistolaista ei pysty mihinkään muuhun kuin häiriköintiin.

Avaaja.

• Anonyymi00010
        UUSI

Mikä oli oma tarkoituksesi tehdessäsi aloitusta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8716
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      435
      7975
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      11
      5553
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5189
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      5029
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      237
      3527
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3234
    8. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      85
      3129
    9. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      3126
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      25
      2730
    Aihe