Näkijä Sanna K?

Anonyymi-ap

Onko kokemusta? Rajatieto Sanna Kuj..?
Minua pelottaa hän. Sanoo ihan eri jutut kuin muut. Eli kun muut sanoneet samaan suuntaan toisistaan tietämättä niin tää sanoo aina vastavirtaan. Eli on joko tosi hyvä tai päinvastoin.

12

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Maksaako enemmän vai vähemmän kuin muut?
      Laatutakuuta ei taida olla.

• Anonyymi00002

Jos toi sanna k menisi jatkaan niitä hommeleita missä olikin, jos nyt on ollut missään.

• Anonyymi00003

Saanko kysyä, että mikä hänestä sitten teki pelottavan?

Ehkäpä on ihminen joka sanoo mitä näkee ja muut on vaan myötäillyt sinua, että sanovat mitä haluat kuulla.

Ylipäätään ihmettelen, että mikä on niin kova hätä että täytyy moneen paikkaan soitella? Ihan turhaan tuhlaat rahojasi.

En myöskään ymmärrä heitä jotka soittaa henkilöstä toiselle ja sanotaan että on soittanut jollekkin muulle, eihän kukaan näkijä voi kommentoida jonkun muun tekemää katsantoa.

On heitä jotka tekee ihan pilkkahintaan ja soitellaan että tuo sanoi tuota ja tuo taas toista, että mitä mieltä sinä olet.

Esim. Jos joku on sanonut, että suhde ei toimi ja tulee katkeamaan niin mitä jos nyt uskoisit siihen.

Ei ennustajalla ole taikasauvaa jolla hän saa ongelmat pois. Meillä kaikilla kohtalo on jo etukäteen suunnitellut, että näin tulee tapahtumaan. Taitava näkijä näkee sen.
      Joten ei se asia siitä muutu vaikka soittaisit kaikille jotka Suomessa ennustuksia tekee.

Jaksamista ja pelko pois.

• Anonyymi00004

Puhutko nyt tosiaan ennustajista? hei haloo!

• Anonyymi00005

Kiitos Sanna mutta ei vakuuta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kiitos Sanna mutta ei vakuuta.

Etkö sä jo kyllästy tuohon jankutukseesi?

• Anonyymi00006

Minä soitin joskus viisi vuotta sitten. Ilkeästi sanoi asioita, ja negatiivisia. No ei toteutuneet hänen näkemänsä ei mikään niistä. Joten voit olla rauhallisin mielin.

• Anonyymi00007

Sannalle olen joskus soitellut. On napakka puheissan, en kuitenkaan koe töykeäksi. Joskus sanoi hyvin tarkkaan jostakin asiasta mikä piti paikkansa. Ja välillä vähän hutia. Koken, että on onnistunut Ja ei. Ei mielestäni huonoimmasta päästä. Jos onnistuu niin näkee tarkastikkin.

• Anonyymi00009

Varmaan juu jos onnistuu, sitä odotellessa 🤣välillä vähän hutia 🤣
        napakka on ihan kiva synonyymi sanalle ilkeä 🤣

• Anonyymi00010

Naomi voi mennä muualla tirskumaan.

• Anonyymi00011

Jos viittaat tuohon aiempaan niin ei sattumoisin ole sellainen nimi minulla 🤣Voisihan se olla huisin jännää olla ennustaja 🤣pitänee kokeilla.
        Nauruksihan tuo pistää miten Sanna koittaa paikkailla ja selitellä. Ongelma taitaa vaan olla siinä että ei ole kummoinen ennustaja, jos laisinkaan. ei ainakaan minua vakuuttanut!

• Anonyymi00013

Ei sullakaan hyvin mene, kun oleg kokoajan oletuksella, että itse näkijä itseään täällä kommentoi. Ps. Edellinen viesti Sannasta oli realistinen niin hyvässä kuin huonossa. Koitappa kestää, äläkä väännä muuksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1205
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe