Olen ollut jopa ilkeä heille yrittäessäni käännyttää heitä.
Mitä minun pitäisi tehdä?
a. Liittyä heihin ja lähteä kemtälle heidän kanssaa, kun olen edistynyt totuuden tuntemisessa.
b. kertoa heille totuus. mitä Raamattu todella opettaa, opiskella lisää ja lukea pari Turusen kirjaa.
Minulla on huono omatunto.
8
141
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kun tajuaa itse jotain, niin ei sitä tarvitse muille tuputtaa. Ihmiset kasvaa omaa tahtiaan, niin kun sinulla on annettavaa omista opeista jollekin, hän tulee kyllä sinun luoksesi. Vastaukset löytyy itsestä, ei ulkopuolelta.
Kukaan ei ole koskaan valmis. Joten ei ole tarve väkisin kenellekään mitään tyrkyttää. Kokonaiskuvan kun ymmärtää, saa rauhan itsensä kanssa. - Anonyymi00002
Yksikään Raamatun profetia ei perustu kenenkään ihmisen omiin päätelmiin. Siihen tarvitaan opastusta.
- Anonyymi00003
Kukas se sinun opastajasi itten on?
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kukas se sinun opastajasi itten on?
Peräilma on oiva opastaja. Sen kun seurailee ääntä ja tuoksua.
- Anonyymi00004
kookoo5 kirjoitti:
Peräilma on oiva opastaja. Sen kun seurailee ääntä ja tuoksua.
Peräkammarin poika taas ilmaantui.
- Anonyymi00006
Pyhä Henki opastaa oikeaan suuntaan. Ei vartiotornilahko.
- Anonyymi00005
Anonyymi-ap 2026-02-15 21:51:17
"Olen ollut jopa ilkeä heille yrittäessäni käännyttää heitä. Mitä minun pitäisi tehdä?"
-Niin, ystävällisyys olisi paikallaan.
-Esim. kysellä serllaisten Raamatun jakeiden tulkinnasta, jotka vartiotorni kieltää.
Valokopiot vartiotorneista sellaisten oppien kohdalta jotka ovat nyt jo kumotut, ja maailmanlopun ennustevuosien kohdalta. Yksitellen postilaatikkoon. jotta jt on kahden sen kanssa, eikä tarvitsisi hänen pohtia että mitähän tässä valehtelisi Lue lisää Aku Ankkoja ja tietysti maailman parasta jt kirjallisuutta: "Puhu perustellen youywah-sedän Peräilmasta".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse163850SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723394Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222277Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575501666- 371600
- 321491
- 921433