Näytit upealta ja sulatit täysin mun. Kyllä muuten vielä nähdään. Terveisin toinen tumma silmälasipäinen.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Tuo on varmaan ahdistelua pian. Hän on töissä siellä ja sinä asiakkaana. Asiallinen ystävällinen käytös saa sinut reagoimaan ja uhoamaan uudelleen näkemisillä? Haluatko siis että hän lopettaa takiasi työt?
Jos sinulla on hänelle jotain asiaa niin kysy asiallisesti esim. vaikka että onko hän varattu, mutta jätä hänet muuten rauhaan. - Anonyymi00002
Moi. Tunne oli molemminpuolinen. Tule käymään joku päivä taas.
- Anonyymi00003
Moi, tulen mielelläni. Voinko ottaa äidin mukaan? Terveisin toinen tumma silmälasipäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51871
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍92838Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15716Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3670Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56551
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184539- 61533
- 70533
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496