Kiitos Jeesukselle,
että sovitit kaikki syntini Golgatan ristillä ja annoit ne anteeksi. Otit syntini ja minulle kuuluvan ikuisen rangaistuksen päällesi!
Et jäänyt ristille, vaan nousit kuolleista ja menit Isän luo odottamaan omiesi tuloa luoksesi.
Pian on se päivä, jolloin minäkin saan armosta päästä luoksesi!
Kiitos Jeesukselle!
27
159
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jumalan armolahja on pelastus Jeesuksessa Kristuksessa ja iankaikkinen elämä uskon kautta Jeesukseen Kristukseen. 😊
- Anonyymi00002
Kyllä kaikki tuomitaan tekojensa mukaan. Jokainen joutuu tilille omista teoistaan.
1. Piet. 4:5
Mutta he joutuvat tekemään tilin hänelle, joka on valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. - Anonyymi00003
Jeesus tulee takaisin maan päälle näkyvällä tavalla.
Ei ihmiset mihinkään taivaaseen mene.
Ps. 115:16
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. - Anonyymi00004
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, JOTA EI VOI LÄHESTYÄ. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.- Anonyymi00005
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
- Anonyymi00006
Jeesus poisti ristinkuolemalla ns. "maailmansynnin", mikä tarkoittaa kollektiivista perisynnin aiheuttamaa "kadotustuomiota" kaikille ihmisille.
Mutta kyllä jokainen joutuu tilille omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään. - Anonyymi00007
Jaak.2:24
"Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella." - Anonyymi00008
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00009
Pelkkä "Jeesustelu" ja jatkuva aamenten ja halleluujaa- huuteleminen
onkin jo varoitusmerkki....
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.- Anonyymi00010
Hurmostelevat hihhulit ovat hylänneet Jumalan lait ja käskyt elämän ohjeena.
"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hurmostelevat hihhulit ovat hylänneet Jumalan lait ja käskyt elämän ohjeena.
"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Raamatun alkukielen mukaan uskominen tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä ja tekemistä, uskollisuutta Jumalan tahdolle. Ei vain totena pitävää tunnustavaa uskoa, kuten usko nykyisin määritellään.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Raamatun alkukielen mukaan uskominen tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä ja tekemistä, uskollisuutta Jumalan tahdolle. Ei vain totena pitävää tunnustavaa uskoa, kuten usko nykyisin määritellään.
5. Moos. 32:20
Hän sanoi: 'Minä peitän heiltä kasvoni, minä katson, mikä heidän loppunsa on; sillä he ovat nurja suku, lapsia, joissa ei ole uskollisuutta. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
5. Moos. 32:20
Hän sanoi: 'Minä peitän heiltä kasvoni, minä katson, mikä heidän loppunsa on; sillä he ovat nurja suku, lapsia, joissa ei ole uskollisuutta.Ps. 31:24
Rakastakaa Herraa, kaikki hänen hurskaansa. Herra varjelee uskolliset, mutta ylpeileväisille hän kostaa monin kerroin.
Ps. 78:37
sillä heidän sydämensä ei ollut vakaa häntä kohtaan, eivätkä he olleet uskolliset hänen liitossansa. - Anonyymi00015
Teuvo. Anna kerrankin rehellinen vastaus.
Pidätkö sinä valehtelua ( kuten, kun sanot olevasi edesmennyt ) ja apostolien ym. herjaamista hyvinä tekoina?
Sinähän harrastat niitä päivittäin.
Minä pidän niitä nimenomaan laittomuuden tekoina, synteinä.
Kristinuskossa on nimenomaan kysymys siitä, että Jeesus Kristus tuli sovittamaan meidän syntimme Golgatan ristillä.
Oppi, jota julistat on jehovantodistajien oppi, jossa ei tunneta Jeesusta Kristusta, Vapahtajaa ja Herraa. Anonyymi00011 kirjoitti:
Raamatun alkukielen mukaan uskominen tarkoittaa Jumalan lakien ja käskyjen mukaan elämistä ja tekemistä, uskollisuutta Jumalan tahdolle. Ei vain totena pitävää tunnustavaa uskoa, kuten usko nykyisin määritellään.
Ei Erkkikään jaksa niitä kaikkia juutalaisten keksimiä sääntöjä noudattaa.🪦🪦✡️🕎🕍🥵☠️
- Anonyymi00014
Riivajatkin uskovat Jeesukseen ja tunnustavat hänet Korkeimman Jumalan Pojaksi, mutta he eivät noudata Jumalan antamia lakeja ja käskyjä.
- Anonyymi00016
Älä mene hurmahenkien kaadettavaksi mihinkään uskonlahkoon.
Mark. 9:22
"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi. - Anonyymi00017
Kuuluisat kaatajapastorit käyttävät Saksalaisen lääkärin Franz Mesmerin kehittämää suggestioon perustuvaa kaatotekniikkaa, kaataa useitakin ihmisiä yhtä aikaa nurin hengellisessä kokouksessa. Sitten heille uskotellaan, että nyt se Jeesus oli täällä ja kaatoi tehdät maahan nurin tiedottomaan tilaan.
- Anonyymi00018
Älä anna kiihottaa itseäsi hurmostilaan, tajunnan tila nollassa, kun makaat lattialla selällään jossain lahkokellarissa.
Se on Ilmestyskirjan pedolle hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki ja tunnuslukunsa painamassa otsaasi ja käsivarteesi. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä anna kiihottaa itseäsi hurmostilaan, tajunnan tila nollassa, kun makaat lattialla selällään jossain lahkokellarissa.
Se on Ilmestyskirjan pedolle hyvä tilaisuus käydä se pedonmerkki ja tunnuslukunsa painamassa otsaasi ja käsivarteesi.Kannattaa illalla vaikka uv-lampulla tutkia otsaa ja käsivarsia?
- Anonyymi00020
<<Kyllä kaikki tuomitaan tekojensa mukaan. Jokainen joutuu tilille omista teoistaan.
1. Piet. 4:5<<
Silloin Jeesus on turhaan sovittanut syntiä, eikä ota Jumalan armoa vastaan ja polkee jalkoihinsa Jumalan Pojan sovitus veren.- Anonyymi00021
Raamatun mukaan kaikki joutuvat tilille omista synneitään.
Ei Jeesus mikään syntiautomaatti ole.
Jeesus sovitti perisynnin kadutustuomion eli "maailmansynnin".
Nyt ei ole mitään KADOTUSTUOMIOATA, niillä, jotka Jeesuksessa Kristuksessa ovat. Mutta kyllä jokainen vastaa omista tekosynneistään.
Pietari puhuu seurakuntalaisille.
1. Piet. 1:17
Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika.
Ilmestyskirja on Jeesuksen viimeinen tahdonilmaisu ihmiskunnalle.
Ilm. 20:12
Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.
Ilm. 20:13
Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.
- Anonyymi00022
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Jokainen joutuu tietenkin tilille omista tekemisistään. Sitä kutsutaan viimeiseksi tuomioksi.
Matt.25 VIIMEINEN TUOMIO KAIKILLE IHMISILLE
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00023
Raamatun mukaan Kristukseen kastamaton pakana ei elä ikuisesti ilman, että hänet on kasteessa liitetty Kristuksen ruumiin jäseneksi.
- Anonyymi00025
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
- Anonyymi00024
Israelilla on erikoisasema Jumalan suunnitelmissa. Lopulta kaikki he pelastuvat ikuiseen elämään.
Room. 11:26
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. - Anonyymi00026
Jeesuksen veli Jaakob varoittaakin yleisestä "yksin uskosta" -hokemasta.
Jaak.2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen,
ei yksistään uskon perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482298Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1451853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571851Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071436- 241221
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541130- 681055
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54857Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102851