Raamatussa ei ole sanaa //lakihenkisyys//.
Harhaoppisten hullutusta.
Pastorit vastuuseen Sanan väärentämisestä.
Raamatussa ei arvostella ketään lakihenkisyydestä, mutta arvostellaan monia lain rikkomisesta toisinsanoen laittomuudesta.
Lahkolaisten väärentämiset
8
76
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
[6] Joka päivä he vääntelevät minun sanojani, kaikki heidän ajatuksensa tarkoittavat minulle pahaa.
- Anonyymi00002UUSI
Varo susia lampaan turkissa.
Lupailevat enemmän (pelastusvarmuus) kuin käärme paratiisissa.
Apostolien teot 20:30
Ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. - Anonyymi00003UUSI
Hellaripastoreilla 🗣️🤡 paremmat lupaukset kuin käärmeellä paratiisissa.
😂👍😂- Anonyymi00008UUSI
Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan.
- Anonyymi00004UUSI
Eksyttäjät tulee omasta joukosta.
Hapatus hapattaa koko taikinan. - Anonyymi00005UUSI
Mutta nyt, koska olet mielistelevä, etkä ole palava etkä kylmä, olen minä oksentava sinut suustani ulos.
Pastorin oksettava kohtalo. - Anonyymi00006UUSI
Harhaoppisten mielestä galatalaiskirjeessä ei sanota lakihenkisiä älyttömiksi, vaan heidän mielestään siinä käsketään ojentautumaan lain mukaan.
Niin Raamatun sanan saa näyttämään aivan miltä tahansa. - Anonyymi00007UUSI
Harhaoppiset lukee siten Raamattua että sitä mitä Raamatussa on, sitä siellä ei heidän mielestään ole ja mitä ei ole, niin se siellä on.
Niin usko on ainaista vänkäämistä ja väittelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-247435Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986096Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1144163- 1554154
- 1631901
- 611768
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1361660- 381458
- 291428
- 451414