Laittaako hallitus maahanmuuttajat todella keräämään risuja henkensä pitimiksi

Anonyymi-ap

Miksi hallitus ei laita matuja kerään roskia ,risuja ja koiranpaskaa ?
Turha elättää matuja kotio kun voivat tehdä töitä.
Eihän matu ny mikään jumala oo.

45

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka niitä balboo ja ohjaa , luuletkomettä ne ei barasta työkaluja ja aiheuta vaan kuluja lisäänä

Menkää itse rusua'savittaanmilman tuöbatteita vakuutusta ja kuljetusta ja euokilua ja,terveyden hoitoa kuka vastaa kuka johtaa ja kuka korvaa

• Anonyymi00044

Risusavottaan keräämään rahat paluulippuun ja ulos maasta asap, kiitos!
        Ei tarvita mihinkään Suomessa!

• Anonyymi00002

Eihän ne tottele ja eivät ymmärrä mitään kieltä kun ei ole ilmaisrahannjaosta kuse ymmärrys loppuu mine ei ymmärrä

• Anonyymi00003

Eihän kukaan mamua työllistä wlelimsaa baltiolta siihen rahaa

Missä pellossa te elätte

• Anonyymi00004

Kysypäs asiaa viherkommareilta, että eikö matu ole mukamas jumala?

• Anonyymi00033

Kommareita han ei ole enää edes Venäjällä jossa on ääri oikeisto,diiktatuuri jossa rikkaat saa kaikki kansan verorahat kuten Suomessakin

• Anonyymi00005

Hah hah.

• Anonyymi00006

Pitäisi palkata valvoja katsomaan ettei ne lusmuile risuja kerätessä. Valvoja voisi istua autossa ja huudella komentoja.

• Anonyymi00007

Työvattee vakuutukset ja kuljetukset sosiaalitilat ja ruokailut ja terveyden huolto

Sinäkö maksat kaiken tuon

Myös työnjohto

• Anonyymi00009

Mikä siinö on että näitä elukoita laiteta lähteen.

• Anonyymi00018

Mites romanit?

• Anonyymi00011

Ympäristön hoitotyöt ovat hyödyllistä työtä.

• Anonyymi00016

Niinpä! Luulisi Vihreiden Virran kannattavan? Mutta riittäkö äly?

• Anonyymi00019

Voisin tehdä 2500€ kk.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voisin tehdä 2500€ kk.

"Voisin tehdä 2500€ kk."
        Eli jos saat tukia yli ton niin ne otetaan pois vai mitä tarkoita?
        Tarkastetaan samalla sun tukien määrä ja oikeudet majailla Suomessa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niinpä! Luulisi Vihreiden Virran kannattavan? Mutta riittäkö äly?

Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Ei mikään työ ole mitenkään ala-arvoista! Sitä älköön kukaan opettako kenellekään!!
        Töihin mars!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Ei mikään työ ole mitenkään ala-arvoista! Sitä älköön kukaan opettako kenellekään!!
        Töihin mars!

"Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Töihin mars!"

Sama oli ittellä , oikein odotti mettään pääsyä.
        Edesmennyt Äiti teki eväät ja pääsi hommiin.
        Sen jäkeen ollut töissä eläkkeesen saakka.
        Nyt tuodaan matuja mikkä opetettaan tekemättömyyten ja huutaan rasisti.
        Nää kun saa kalliit vaatteet sossusta niin vois antaa työvehkeet eka .

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

"Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Töihin mars!"

Sama oli ittellä , oikein odotti mettään pääsyä.
        Edesmennyt Äiti teki eväät ja pääsi hommiin.
        Sen jäkeen ollut töissä eläkkeesen saakka.
        Nyt tuodaan matuja mikkä opetettaan tekemättömyyten ja huutaan rasisti.
        Nää kun saa kalliit vaatteet sossusta niin vois antaa työvehkeet eka .

Hyvä Me 👍
        Mukavia eläkepäiviä! Mukavaa kevättä ☀️

• Anonyymi00012

Kotimaahansa kerämään risuja lois eläjät🤫

• Anonyymi00013

Koraanikoulut lailla kiellettävä!

• Anonyymi00014

Meinaatko, että koraanit kompostiin.

• Anonyymi00015

Ilmainen ehkäisyvalistus ja -keinot; siinä ratkaisu!

• Anonyymi00021

Juuri niin! Kaikki kehitysapurahat tuohon!

• Anonyymi00017

Pimeitä töitä ja rahat käteen. Ei meidän tarvitse pokkuroida paskaa yhteiskuntaa.

• Anonyymi00023

"Pimeitä töitä ja rahat käteen. Ei meidän tarvitse pokkuroida paskaa yhteiskuntaa."

Nyt olikin kyse tästä, matuna sulla on työvelvollisuus tukia vastaan.
        Jalkapanta valvonta ja aamulla kerään koiranpaskaa ja roskia omaan "pakolaiskasiin"
        vain 8 tuntia päivässä ja digivalvonta.

• Anonyymi00024

Anonyymipalstalla on niin helppo käyttää mielikuvitustaan. Millaisiahan jutut olisivat, jos nimi olisi pakollinen, hehheh. Aikuislapsia!

• Anonyymi00037

"Anonyymipalstalla on niin helppo käyttää mielikuvitustaan. Millaisiahan jutut olisivat, jos nimi olisi pakollinen, hehheh. Aikuislapsia!"

Kai nää kirjottajat saa selville jos haluaa.
        Eri jos olis jotain valetta tai loukkauksia mutta kun tää on totuus.
        Ymmärän sua kun sossu elättä perheen ja itte ajaa woltin jopolla.
        Hehheh .Woltin jopo kuski!

• Anonyymi00025

Tjaa, nyt niitä työpaikkoja onkin sitten yhtäkkiä sen 10000. Kumma kun ei palkanmaksu intoa aiemmin löytynyt niiden teettämiseen.

• Anonyymi00026

Kirjoittajat eivät tiedä metsänhoito töistä mitään. Taimikon ensimmäinen raivaus, ja metsän istutus. Nykyisin tekijät tulevat pääosin Baltiasta. Ansiot ovat varsin hyvät. Meidän maahanmuuttajille nämä eivät kuitenkaan kelpaa. Vihervasemmiston edustajatkin ovat järkytyneet ehdotuksesta. Uusavton kansa nälkä tulee. 😁😁😁

• Anonyymi00028

Nehän on suurin osa matalapalkka työläisistä ulkomaalaisia,kyllä sais ison osan persuja laittaa ukandaan.

• Anonyymi00029

Kuntien pitäisi lopettaa katujen siivous. Jos kaupunkilaiset haluavat elää roskiensa keskellä, niin eläkööt. ...ja mitä hemmetin "risuja" pitäisi mennä keräämään? höpönpöpö!! Koirien omistajien KULUU kerätä kikkareet talteen.
      Tämä on taas sitä yhden asian porukan höpinää.

• Anonyymi00030

Voiko muslimi kerätä koira paskaa, saastainen eläin. 🌚🌚🌚

• Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tottakai saastainen eläin voi kerätä koiranpaskoja. Miksi ei?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Paskantaahan se muslimikin?! Vai umpioitako ovat?! Samanlaista saasta-paskaa tulee jokaisen peräreijästä! Höh!!

• Anonyymi00048

somalit on parhaita koiranpaskan kerääjiä luonnostaan.
        somppulassa paskaa käytetään ruuan valmistukseen ja paska haluttua arvo tuotetta.
        Somppu on paskan asiantuntija! Ei tarvi kuin sinkkiämpärin ja kaapimisvälineen
        mikkä on omasta takaa ja ruskeet.

• Anonyymi00031

Muistelin sitä hetkeä, jolloin valheellisella rasistileimakirveellä ei enää ollut minulle väliä. Vuonna 2015 asuin Oulussa samaan aikaan kun länsirajalta suuntautui Suomeen valtava pakolaisvyöry. Se tarkoitti sitä, että suuri osa pakolaisista tuli juuri Tornion ja Oulun kautta.

Kirkassilmäiset hampputukkaiset maailmanparantajat seisoivat innokkaina poliisiaseman edessä ”refugees welcome”-kylttien ja lämpimien vilttien kanssa. Nyt saataisiin vihdoinkin tänne ankeaan ja kylmään Pohjolan junttiperämetsään lämminhenkistä värinää!

Nykyinen pääministerimme, eli silloinen sisäministeri satuili vakavalla naamalla, kuinka tulijoiden motiivien epäileminen on rasismia. Lehdet olivat täynnä kolumneja, joissa painotettiin auttamisen välttämättömyyttä. Olihan se meidän velvollisuutemme, koska suomalaiset olivat vastuussa orjalaivojen tervasta. Sisäministeriön kansliapäällikkö vakuutti, että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään perinpohjaisesti. Jokaisen pakolaiseen satsatun euron piti tuoda kaksi euroa takaisin.

Tulijat eivät kuitenkaan arvostaneet suomalaisten vieraanvaraisuutta. Vastaanottokeskuksen puuro oli niin ”dog food”, että huonojen olojen vuoksi piti järjestää mielenosoitus. Silloista pääministeriä koijattiin telkkarissa (”olen 17 ja voin todistaa sen”). Suomalaiset varusmiehet pistettiin kantamaan merkkivaatteissa maahan saapuvien kunniavieraiden matkalaukut. Tulijoiden mukaan tee oli pahaa, kaikki oli kallista, sää kylmä ja koko meidän sukupolvien ajan rakennettu maamme muutenkin perseestä.

Yhtäkkiä omista bussilla taitetuista työmatkoistani tuli sietämättömiä. Työpaikkani lähellä sijaitsi vastaanottokeskus, ja yhtäkkiä bussivuorot olivat täynnä vierasmaalaisia, jotka huusivat puhelimeen, soittivat arabialaista musiikkia ja käyttäytyivät muutenkin häiritsevästi.

Vastaanottorahasta riitti yöelämäänkin. Erään baarin jonossa portsari pyysi turvapaikanhakijalta henkilöllisyystodistusta, jolloin tämän seurassa ollut suomalainen blondi koki jonkinlaisen hermoromahduksen, joka alkoi lauseella ”etkö näe että hän on täysi-ikäinen” ja päättyi lauseeseen ”vitun rasisti!”. Portsari ei taipunut.

Kamelin selän katkaisi lopulta jokin Ylen pakolaisilta, jonka tarkkaa nimeä en enää muista. Ohjelmassa levitettiin positiivista fiilistä, pohdittiin rasismia ja purettiin ennakkoluuloja. Tyypillisen syyrialaisen, afganistanilaisen tai irakilaisen tulijan sijaan pakolaisia edustamaan oli tuotu myanmarilainen perhe, jonka silmistä paistoivat sodan kauhut ja josta ei jäänyt epäilystäkään, että he ovat täällä aivan todellisesta tarpeesta.

Tuon jälkeen olin aivan varma siitä, että suomalaisia pidetään todella tyhminä ja meitä käytetään hyväksi. Sitä ei kuitenkaan saanut sanoa ääneen omalla nimellä. Omalle työpaikalleni sattui tapaus, jossa Facebookissa toiminut Stasi-kyttääjien Silakkaliike oli masinoinut valituskampanjan ihmisestä, joka poikkeavan mielipiteensä oli tohtinut julkituoda. Se ei johtanut mihinkään, mutta yritys vahingoittaa elinkeinoa oli harvinaisen kova.

Noista ajoista on nyt kulunut kymmenen vuotta ja mielipideilmapiiri on osiltaan tervehtynyt. Sopiikin siis esittää seuraava kysymys: mitä hyötyä näiden elintasopakolaisten vastaanottamisesta meille on ollut?

• Anonyymi00032

Ei mitään hyötyä. Valtavasti vahinkoa ja paljon valtion velkaa.

• Anonyymi00036

Populisti Purra kerää vain tyhmien kannatusta noilla heitoillaan ja tuntuu uppoavat kovin helposti.

• Anonyymi00038

Ei taida olla risusavottajommat rasismia. Siellä ne on työttömät ja vähän kouluja käyneet suomalaisetkin olleet ympäristöä hoitamassa. Luulis vihervasurit tätä peukuttavan. Kun kehtaatte viedä vammaisilta suomalaisilta sen pienen 8 euron päivätoimintarahankin. Että sinne vaan nuoret turvapaikan ym hakijat ja vesuri kouraan ja ympäristö hommiin.

• Anonyymi00041

FAKTAA TANSKAN MALLISTA
      Jos SDP voittaa vaalit, ei yllättäisi, jos ne julistaa sodan Tanskalle, ne siellä kiusaa ja orjuuttaa väkeä vaihtamisen sijaan..
      TANSKAN TYÖMINISTERI (sosdem)Halsboe-Jørgensen muotoilee:
      "Hyvinvointiyhteiskuntamme perustuu siihen, että jokainen siihen kykenevä osallistuu, jotta voimme taata turvaverkon niille, jotka todella tarvitsevat sitä. Tämä pätee sekä maassa syntyneisiin että vastasaapuneisiin ja täällä asuviin maahanmuuttajiin. On myös tärkeä signaali lapsille, että heidän vanhempansa käyvät töissä ja osallistuvat yhteiskuntaan. Lapsille parasta on, että vanhemmat ovat töissä. Seuraavaksi parasta on, että vanhemmat tekevät hyödyllistä työtä etuutensa eteen, siten voi auttaa erityisesti ei-länsimaalaistaustaisia naisia pääsemään osaksi työmarkkinoita pitkäaikaisen sosiaaliturvan sijaan. Se toimii lapsille esimerkkinä työssäkäyvistä vanhemmista."
      Tanskassa kohderyhmässö 20 000 ihmistä. Suomessa on 100 000 ulkomaalaista työtöntä sosiaaliturvan varassa. Täällä vasemman laidan poliitikot yrittää varmistaa, ettei he menisi töihin.

• Anonyymi00042

Ylelle oli kova paikka se, että suuremmalle yleisöllekin paljastui miten mm. somalit lähettelevät lapsiaan kotimaihinsa kurinpitoleirille. Nyt sieltä löytyy kolumni ”myös valkoiset lähettävät lapsiaan kurinpitolaitoksiin”.
      Kyseessä on kolumni, eli tietenkin se kuvastaa vain kirjoittajan mielipidettä. Mutta sopii ihan vakavasti kysyä, että jos valtiollisen yleisradioyhtiön sivuille päästetään tällaista tekstiä, niin eikö siellä voitaisi ihan hyvin julkaista vaikkapa fanaattisen litteän maan kannattajan todistusaineistoa maan litteydestä.

Kirjoittaja on Shadia Rask, joka on väestötutkija ja yhdenvertaisuuskouluttaja. Mitä jälkimmäinen sitten ikinä tarkoittaakaan.

Mutta asiaan. Rask myöntää, että lapsia viedään lännestä Somaliaan ja muihin islamilaisiin kehitysmaihin kurinpitoleireille. Syynä mainitaan ihan perusasiat, joita joillakin nuorilla saattaa olla, ylivilkkaus, häiriköintiä, lintsaamista koulusta ja sen sellaista. Mutta seuraavaksi käännytään tutulle linjalle, syyllistämään suomalaisia, jotka eivät tue tarpeeksi somaliperheitä ja huolestuneiden vanhempien ainoaksi ongelmanratkaisuksi jää lapsen lähettäminen Somaliaan kurinpitoleirille.

Sitten syytellään vähän hallitusta, joka on leikannut varhaisesta tuesta ja ennaltaehkäisevästä työstä. Rask on siinä mielessä oikeassa, että hän ymmärtää sen, että esimerkiksi somalilasten ja heidän vanhempien välillä on valtava kuilu. Vanhemmat eivät tajua millään tavalla länsimaista yhteiskuntaa, eivätkä osaa kieltä. Kun taas lapset ymmärtävät yhteiskuntaa ja osaavat kieltä.

Pojilla voi olla vähän vapaampaa.

Mitä sanoo ruotsalaistunut somalitaustainen Mona Walter asiasta. Hänhän on tuonut asiaa esille jo vuosikymmen sitten. Walterin mukaa kyse on siitä, että kun somaliyhteisö katsoo, että joku tai jotkut lapset alkavat länsimaistumaan liikaa, niin lapsia lähetetään tämän takia kurinpitoleireille. Leireistäkin pitäisi oikeasti puhua oikeammin koraanileirenä.

Leirityksen tarkoitus yksinkertaisesti on se, että lapsista kitketään pois länsimaiset habatukset ja huikentelu. Lapset ovat länsimaalaistuneet liikaa ja koraanileirillä heidät palautetaan ruotuun. Lapsilla voi olla esimerkiksi liian länsimaisia harrastuksia, tyttölapsi ei ehkä suostu pukeutumaan huiviin, ja yleisesti lapset eivät ehkä halua noudattaa somalialaisia perinteitä. Lapsilla voi myös olla liikaa länsimaalaisia kavereita ja ylipäätään ei-muslimikavereita.

Koraanileirin tarkoitus ei todellakaan siis ole se, että lapset oppisivat länsimaisille tavoille, eli siis käymään koulua ja istumaan tunnilla hiljaa. Leirin tarkoitus ei ole ylipäätään ole se, että lapsista yritetään kitkeä pois ”länsimaalaisia ongelmia”. Kuten sanottu, leirityksen tarkoitus on pelkästään kitkeä lapsista länsimaiset haihattelut.

Seuraavaksi kolumni saa mielenkiintoisen käänteen. Rask sen siinä keksi, veti ässän hihasta ja sanoi: myös valkoihoisia lähetetään kurinpitoleireille. Hän tuo esille Yhdysvalloissa toimivan instituution ongelmallisille teineille. Tästä voidaankin sitten vetää noheva johtopäätös: että koska Yhdysvalloissa valkoihoisia lapsia saatetaan leirittää, niin ehkä ongelma ei sittenkään ole maahanmuuttajissa, vaan ehkä yhteiskunnassa, joka ei tarjoa perheille tukea.

Nyt vain odotellaan milloin tämä siirtyy faktapuolelle muotoon, kyllä suomalaisetkin leirittävät lapsiaan – rippileirille.

• Anonyymi00043

nbnb

• Anonyymi00045

Purra ja Halla-aho eivät ole koskaan tehneet oikeita töitä.

• Anonyymi00046

Ois kuulunnu kerätä heti kun rajan ylitti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe