Laittaako hallitus maahanmuuttajat todella keräämään risuja henkensä pitimiksi

Anonyymi-ap

Miksi hallitus ei laita matuja kerään roskia ,risuja ja koiranpaskaa ?
Turha elättää matuja kotio kun voivat tehdä töitä.
Eihän matu ny mikään jumala oo.

35

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka niitä balboo ja ohjaa , luuletkomettä ne ei barasta työkaluja ja aiheuta vaan kuluja lisäänä

Menkää itse rusua'savittaanmilman tuöbatteita vakuutusta ja kuljetusta ja euokilua ja,terveyden hoitoa kuka vastaa kuka johtaa ja kuka korvaa

• Anonyymi00002

Eihän ne tottele ja eivät ymmärrä mitään kieltä kun ei ole ilmaisrahannjaosta kuse ymmärrys loppuu mine ei ymmärrä

• Anonyymi00003

Eihän kukaan mamua työllistä wlelimsaa baltiolta siihen rahaa

Missä pellossa te elätte

• Anonyymi00004

Kysypäs asiaa viherkommareilta, että eikö matu ole mukamas jumala?

• Anonyymi00033
        UUSI

Kommareita han ei ole enää edes Venäjällä jossa on ääri oikeisto,diiktatuuri jossa rikkaat saa kaikki kansan verorahat kuten Suomessakin

• Anonyymi00005

Hah hah.

• Anonyymi00006

Pitäisi palkata valvoja katsomaan ettei ne lusmuile risuja kerätessä. Valvoja voisi istua autossa ja huudella komentoja.

• Anonyymi00008
        UUSI

• Anonyymi00007
      UUSI

Työvattee vakuutukset ja kuljetukset sosiaalitilat ja ruokailut ja terveyden huolto

Sinäkö maksat kaiken tuon

Myös työnjohto

• Anonyymi00009
      UUSI

Mikä siinö on että näitä elukoita laiteta lähteen.

• Anonyymi00018
        UUSI

Mites romanit?

• Anonyymi00011
      UUSI

Ympäristön hoitotyöt ovat hyödyllistä työtä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Niinpä! Luulisi Vihreiden Virran kannattavan? Mutta riittäkö äly?

• Anonyymi00019
        UUSI

Voisin tehdä 2500€ kk.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Voisin tehdä 2500€ kk.

"Voisin tehdä 2500€ kk."
        Eli jos saat tukia yli ton niin ne otetaan pois vai mitä tarkoita?
        Tarkastetaan samalla sun tukien määrä ja oikeudet majailla Suomessa.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Niinpä! Luulisi Vihreiden Virran kannattavan? Mutta riittäkö äly?

Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Ei mikään työ ole mitenkään ala-arvoista! Sitä älköön kukaan opettako kenellekään!!
        Töihin mars!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Ei mikään työ ole mitenkään ala-arvoista! Sitä älköön kukaan opettako kenellekään!!
        Töihin mars!

"Kun minä olin nuori niin minä nimenomaan olin "risusavotassa" kesän. Se oli ensimmäinen työpaikkani. Se oli ihan mukavaa, oli sitten itse hankittua rahaa. Mieleen tuli myös, että haluan olla muissa töissä kunhan olen aikuinen!

Töihin mars!"

Sama oli ittellä , oikein odotti mettään pääsyä.
        Edesmennyt Äiti teki eväät ja pääsi hommiin.
        Sen jäkeen ollut töissä eläkkeesen saakka.
        Nyt tuodaan matuja mikkä opetettaan tekemättömyyten ja huutaan rasisti.
        Nää kun saa kalliit vaatteet sossusta niin vois antaa työvehkeet eka .

• Anonyymi00012
      UUSI

Kotimaahansa kerämään risuja lois eläjät🤫

• Anonyymi00013
      UUSI

Koraanikoulut lailla kiellettävä!

• Anonyymi00014
        UUSI

Meinaatko, että koraanit kompostiin.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ilmainen ehkäisyvalistus ja -keinot; siinä ratkaisu!

• Anonyymi00021
        UUSI

Juuri niin! Kaikki kehitysapurahat tuohon!

• Anonyymi00017
      UUSI

Pimeitä töitä ja rahat käteen. Ei meidän tarvitse pokkuroida paskaa yhteiskuntaa.

• Anonyymi00023
        UUSI

"Pimeitä töitä ja rahat käteen. Ei meidän tarvitse pokkuroida paskaa yhteiskuntaa."

Nyt olikin kyse tästä, matuna sulla on työvelvollisuus tukia vastaan.
        Jalkapanta valvonta ja aamulla kerään koiranpaskaa ja roskia omaan "pakolaiskasiin"
        vain 8 tuntia päivässä ja digivalvonta.

• Anonyymi00024
      UUSI

Anonyymipalstalla on niin helppo käyttää mielikuvitustaan. Millaisiahan jutut olisivat, jos nimi olisi pakollinen, hehheh. Aikuislapsia!

• Anonyymi00037
        UUSI

"Anonyymipalstalla on niin helppo käyttää mielikuvitustaan. Millaisiahan jutut olisivat, jos nimi olisi pakollinen, hehheh. Aikuislapsia!"

Kai nää kirjottajat saa selville jos haluaa.
        Eri jos olis jotain valetta tai loukkauksia mutta kun tää on totuus.
        Ymmärän sua kun sossu elättä perheen ja itte ajaa woltin jopolla.
        Hehheh .Woltin jopo kuski!

• Anonyymi00025
      UUSI

Tjaa, nyt niitä työpaikkoja onkin sitten yhtäkkiä sen 10000. Kumma kun ei palkanmaksu intoa aiemmin löytynyt niiden teettämiseen.

• Anonyymi00026
        UUSI

Kirjoittajat eivät tiedä metsänhoito töistä mitään. Taimikon ensimmäinen raivaus, ja metsän istutus. Nykyisin tekijät tulevat pääosin Baltiasta. Ansiot ovat varsin hyvät. Meidän maahanmuuttajille nämä eivät kuitenkaan kelpaa. Vihervasemmiston edustajatkin ovat järkytyneet ehdotuksesta. Uusavton kansa nälkä tulee. 😁😁😁

• Anonyymi00028
      UUSI

Nehän on suurin osa matalapalkka työläisistä ulkomaalaisia,kyllä sais ison osan persuja laittaa ukandaan.

• Anonyymi00029
      UUSI

Kuntien pitäisi lopettaa katujen siivous. Jos kaupunkilaiset haluavat elää roskiensa keskellä, niin eläkööt. ...ja mitä hemmetin "risuja" pitäisi mennä keräämään? höpönpöpö!! Koirien omistajien KULUU kerätä kikkareet talteen.
      Tämä on taas sitä yhden asian porukan höpinää.

• Anonyymi00030
        UUSI

Voiko muslimi kerätä koira paskaa, saastainen eläin. 🌚🌚🌚

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Voiko muslimi kerätä koira paskaa, saastainen eläin. 🌚🌚🌚

Tottakai saastainen eläin voi kerätä koiranpaskoja. Miksi ei?

• Anonyymi00031
      UUSI

Muistelin sitä hetkeä, jolloin valheellisella rasistileimakirveellä ei enää ollut minulle väliä. Vuonna 2015 asuin Oulussa samaan aikaan kun länsirajalta suuntautui Suomeen valtava pakolaisvyöry. Se tarkoitti sitä, että suuri osa pakolaisista tuli juuri Tornion ja Oulun kautta.

Kirkassilmäiset hampputukkaiset maailmanparantajat seisoivat innokkaina poliisiaseman edessä ”refugees welcome”-kylttien ja lämpimien vilttien kanssa. Nyt saataisiin vihdoinkin tänne ankeaan ja kylmään Pohjolan junttiperämetsään lämminhenkistä värinää!

Nykyinen pääministerimme, eli silloinen sisäministeri satuili vakavalla naamalla, kuinka tulijoiden motiivien epäileminen on rasismia. Lehdet olivat täynnä kolumneja, joissa painotettiin auttamisen välttämättömyyttä. Olihan se meidän velvollisuutemme, koska suomalaiset olivat vastuussa orjalaivojen tervasta. Sisäministeriön kansliapäällikkö vakuutti, että kaikkien tulijoiden taustat tiedetään perinpohjaisesti. Jokaisen pakolaiseen satsatun euron piti tuoda kaksi euroa takaisin.

Tulijat eivät kuitenkaan arvostaneet suomalaisten vieraanvaraisuutta. Vastaanottokeskuksen puuro oli niin ”dog food”, että huonojen olojen vuoksi piti järjestää mielenosoitus. Silloista pääministeriä koijattiin telkkarissa (”olen 17 ja voin todistaa sen”). Suomalaiset varusmiehet pistettiin kantamaan merkkivaatteissa maahan saapuvien kunniavieraiden matkalaukut. Tulijoiden mukaan tee oli pahaa, kaikki oli kallista, sää kylmä ja koko meidän sukupolvien ajan rakennettu maamme muutenkin perseestä.

Yhtäkkiä omista bussilla taitetuista työmatkoistani tuli sietämättömiä. Työpaikkani lähellä sijaitsi vastaanottokeskus, ja yhtäkkiä bussivuorot olivat täynnä vierasmaalaisia, jotka huusivat puhelimeen, soittivat arabialaista musiikkia ja käyttäytyivät muutenkin häiritsevästi.

Vastaanottorahasta riitti yöelämäänkin. Erään baarin jonossa portsari pyysi turvapaikanhakijalta henkilöllisyystodistusta, jolloin tämän seurassa ollut suomalainen blondi koki jonkinlaisen hermoromahduksen, joka alkoi lauseella ”etkö näe että hän on täysi-ikäinen” ja päättyi lauseeseen ”vitun rasisti!”. Portsari ei taipunut.

Kamelin selän katkaisi lopulta jokin Ylen pakolaisilta, jonka tarkkaa nimeä en enää muista. Ohjelmassa levitettiin positiivista fiilistä, pohdittiin rasismia ja purettiin ennakkoluuloja. Tyypillisen syyrialaisen, afganistanilaisen tai irakilaisen tulijan sijaan pakolaisia edustamaan oli tuotu myanmarilainen perhe, jonka silmistä paistoivat sodan kauhut ja josta ei jäänyt epäilystäkään, että he ovat täällä aivan todellisesta tarpeesta.

Tuon jälkeen olin aivan varma siitä, että suomalaisia pidetään todella tyhminä ja meitä käytetään hyväksi. Sitä ei kuitenkaan saanut sanoa ääneen omalla nimellä. Omalle työpaikalleni sattui tapaus, jossa Facebookissa toiminut Stasi-kyttääjien Silakkaliike oli masinoinut valituskampanjan ihmisestä, joka poikkeavan mielipiteensä oli tohtinut julkituoda. Se ei johtanut mihinkään, mutta yritys vahingoittaa elinkeinoa oli harvinaisen kova.

Noista ajoista on nyt kulunut kymmenen vuotta ja mielipideilmapiiri on osiltaan tervehtynyt. Sopiikin siis esittää seuraava kysymys: mitä hyötyä näiden elintasopakolaisten vastaanottamisesta meille on ollut?

• Anonyymi00032
        UUSI

Ei mitään hyötyä. Valtavasti vahinkoa ja paljon valtion velkaa.

• Anonyymi00036
      UUSI

Populisti Purra kerää vain tyhmien kannatusta noilla heitoillaan ja tuntuu uppoavat kovin helposti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      385
      12595
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      268
      5526
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      236
      4063
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      269
      3013
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      19
      2060
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1894
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      33
      1204
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      14
      973
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      168
      968
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      925
    Aihe