Purra vaan ei ole sanonut mitään suomalaisista, vaan mamuista, että Tanskan malli olisi hyvä.
Sen sijaan kokoomusnuoret ovat sitä mieltä, että työvelvoite kaikille.
Ps. Se vaan on pakko todeta, että eräät vasemmistolaiset ovat päästään sairaita, siellä ei pyöri mitään muuta kuin persut. Ja mikään lääkitys ei ilmeisesti auta, niin köysikiikku kyllä auttaisi.
Näin taas valehtelee vasemmistolainen:"Purra haluaa suomalaiset orjatyöhön"
24
99
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Purkaa täytyy itse tehdä pesäero Kokoomukseen. Jos alkuperäistä väestöä suojeltaisiin ... Valehtelevat, he eivät estä, eivätkä estäneet maan työpaikkojen viemistä
- Anonyymi00002UUSI
He halusivat kiivaasti maahanmuuttajien työllisyyvän ja ryöstävät samalla alkuperäisiltä kunnon työn!!
Nyt he kiusasivat vain kunnon ihmistä!
Täydellinen hörhö osaa ottaa osansa.
Vain raitis kärsii! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
He halusivat kiivaasti maahanmuuttajien työllisyyvän ja ryöstävät samalla alkuperäisiltä kunnon työn!!
Vain raitis kärsii!Mites lääkitys?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vain raitis kärsii!Omat vanhempani olivat töissä aina. Tiedän muutoksen koska sen olen itse sivustaseuraen todennut. Ajan muuttuminen aiheutti ymmärtää työni en ihmisten joukon. Vanhemmillani ei ollut vaikea saada töitä. Olen itse työtön. En saa todennäköisesti koskaan kunnollista työpaikkaa!
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Omat vanhempani olivat töissä aina. Tiedän muutoksen koska sen olen itse sivustaseuraen todennut. Ajan muuttuminen aiheutti ymmärtää työni en ihmisten joukon. Vanhemmillani ei ollut vaikea saada töitä. Olen itse työtön. En saa todennäköisesti koskaan kunnollista työpaikkaa!
Haluan olla poissa valtiosta KOSKA minulle jossa ei virheitä näk otetaan se pimeä puoli teissä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan olla poissa valtiosta KOSKA minulle jossa ei virheitä näk otetaan se pimeä puoli teissä.
En juo yhtään!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En juo yhtään!
Huomasin, että peli on se, että siltä kivalta pilataan elämä!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Huomasin, että peli on se, että siltä kivalta pilataan elämä!
Vain kiva on se jota ilkeästi alennetaan!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vain kiva on se jota ilkeästi alennetaan!
Kiva on aina syyllinen kaikkeen. Kiva on ressukkaakin rassumpi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiva on aina syyllinen kaikkeen. Kiva on ressukkaakin rassumpi.
Kiva on ainoa laiska! Kaikilla muilla on lupa olla väärässä ja erehtyä ja surra ja elää ja onnistua. Kivalla on ainoa vastuu paikata muiden aiheuttamat tuhot. Ääliö äijä raiskaa, kiva tulee ilmaisena tukemaan. Kiva kantaa kortensa kekoon. Lopulta loppuun kulutettu ilmaisrehellinen työntekijä tpilataan lopullisesti ja risua saakin joku toinen kun kiva sekosi!!!! Seonnut kiva miellytti jo jopa teitä!
Seonnut kiva ei kuitenkaan oppinut vaan saa taas trauma kohtauksen! - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kiva on ainoa laiska! Kaikilla muilla on lupa olla väärässä ja erehtyä ja surra ja elää ja onnistua. Kivalla on ainoa vastuu paikata muiden aiheuttamat tuhot. Ääliö äijä raiskaa, kiva tulee ilmaisena tukemaan. Kiva kantaa kortensa kekoon. Lopulta loppuun kulutettu ilmaisrehellinen työntekijä tpilataan lopullisesti ja risua saakin joku toinen kun kiva sekosi!!!! Seonnut kiva miellytti jo jopa teitä!
Seonnut kiva ei kuitenkaan oppinut vaan saa taas trauma kohtauksen!Trauma kohtaus tulee tietyin väliajoin.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Trauma kohtaus tulee tietyin väliajoin.
Kiva on hyviä. Kiva ei voi tappaa itseään koska sääli niitä jotka jäävät vaille kivan apuja. Kiva tietää jo, että maailma on paha!
Kiva tappaa itsensä vanhuksena ja kivasti säästää valtion kassaan rahaa
- Anonyymi00007UUSI
Mikään ei taas pelota persua niin paljon kuin vihervassari. Paitsi mamut! 😂
- Anonyymi00009UUSI
No se on ihan sama koska persu pettää aina.
- Anonyymi00014UUSI
Työ on se rasittava sana, jonka uhanalla pitää elää. Toveri työläiset kärsivät työuhasta.
- Anonyymi00015UUSI
Vanha sanonta - vasemmistolainen valehtelee aina.
- Anonyymi00016UUSI
On ennenkuulumatonta, että valtiovarainministeri kutsuu kansalaisten peruspalveluja, koulutusta ja sivistystä ”valtion toissijaisiksi menoiksi”.
Kyse on jokaisen suomalaisen hyvinvoinnista ja sivistyksestä, mutta myös mahdollisuudesta luoda kasvua ja elinvoimaa koko Suomeen ja kansantalouteen koulutustason noston avulla, Kuntaliiton pääekonomisti Minna Punakallio tiivistää.
Purra todella inhoaa suomalaisia eikä arvosta kotimaansa rakennettua koulutusjärjestelmää. Varmaan sitä on kiusattu. Katkeruutta on aiheuttanut myös oman perheen rikkinäisyys eikä kukaan ole pikku-Riikkaa auttanut terveyspuoleltakaan! Nyt kosto elää! Ketään ei auteta, kaikki mahdolliset jätetään! - Anonyymi00018UUSI
Puhuu maahanmuuttoa vastaan. Maahan on tullut hallituskaudella 180 000 ulkomaalaista.
Suomalaisilta on leikattu. Työttömyys on tapissa. Vanhukset on jätetty hoitamatta. Sairaalaverkko ajetaan alas. Koulutusta väheksytään ja siitä leikataan. Tasavero alv on kai Euroopan korkein. Veronalennuksista keskituloiset hyöttyvät kymppejä kuukaudessa, suurituloiset tuhansia.
Sama mitä puhuu. Suomlaiset kärsii. - Anonyymi00019UUSI
Montako vuotta vasemmistolaisen täytyy hokea täällä "persua", että pää sekoaa?
- Anonyymi00020UUSI
Purra ei tosiaan sanonut mitään suomalaisista, mutta silti palstan kahjot vassarit hyökkää Purran kimppuun.
- Anonyymi00021UUSI
Vasurit syntyy valehtelemaann
- Anonyymi00022UUSI
Punikit on tuollaisia.
- Anonyymi00023UUSI
Vasuri ei osaa muuta kuin valehdella.
- Anonyymi00024UUSI
Hyvä avaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain29011766Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-13810990Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2396305Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2185152Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1613630- 1743528
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502453Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291970Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111807Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171695