Jos haluatte ette ota lanaa niinkun kela vaatii ,niin jättäkää laskut maksamatta jamenee ulosottoon niin ette saa lainaa eikä tartte ottaa kun ei saa
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Minä en saa luottotietojen takia lainaa enkä halua
- Anonyymi00002
Suomen hallitus koostuu täysistä idiooteista.
Korkea aika järjestää lukuisia mielenosoituksia! - Anonyymi00003
Kukin vastaa omasta elämästään, ilmaista rahaa ei pidä jakaa terveille ihmisille. Koulutukseen on aina otettu lainaa, se on sijoitus itseensä ja tulevaisuuteen.
- Anonyymi00004
Kannataisi jo pikkuhiljaa herätä tähän päivään.
- Anonyymi00007
Mitä vähemmän on omaa omaisutta sitä nopeammin pääsee toimeentulo asiakkaaksi
- Anonyymi00006
kannattaa ottaa sitä lainaa oikein paljon. jatkon kannalta se on hyvä juttu, koska ulosoton takia minimipalkalla ei pysty työtä ottamaan vastaan. Joko siis saa hyväpalkkaista työtä tai sitten valtio maksaa käytännössä koko vuokran. Valtio siis elättää jatkossa sinut.
- Anonyymi00008
ei opiskelulainan takaa valtio ja voi hakea laina ja painua takaisin afrikkaan 🤣
- Anonyymi00009
älkää ottako lainaa
- Anonyymi00010
Minkälainen lana olis hyvä?
- Anonyymi00011
Miksi annatte joidenkin *****-aivoisten poliitikoiden/hallituksen potkia itseänne päähän?
Miksi ette mellakoi? - Anonyymi00012
Taloudellisesti järkevintä on jättäytyä työttömäksi, koska silloin pääsee kattavan sosiaaliturvan piiriin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459