Hengaillaan-jaksossa kilpailijoilta kysyttiin, mikä on Hildur-kirjasarjan uusimman teoksen nimi. Klemola ja Hazard vaikuttivat suhtautuvan Hildur-kirjoihin vähättelevään sävyyn.
– Tuosta Satu Rämön kirjasta sanon sen verran, että olen aloittanut hänen ensimmäistä Hildur-romaaniaan ja olen hirveän ylpeä siitä, että en tiedä tämän tuoreimman nimeä, Hazard sanoi ja naurahti.
– Enkä ole todellakaan nähnyt yhtä ainutta Hildur-näytelmää luojan kiitos, komppasi Klemola.
Rämö kertoo Instagram-tarinoissaan, että Hazard on ollut hänen ”feministi-idolinsa” jo vuosikymmeniä. Hän tunnustautuu Hazardin faniksi. Rämö sanoo, että hänellä on pettynyt olo.
– Ei tarvii tykätä, mutta ei silti tarvi olla ilkeä julkisesti, Rämö kirjoittaa videonsa yhteyteen.
– Tulee vähän sellainen fiilis, että omat tyypit, joita on katsonut ylöspäin naureskelevat sulle. Ei se tunnu kivalta, hän sanoo.
Rämö kertoo itse noudattavansa ohjenuoraa, että jos ei itse pidä jostain, sitä ei ole pakko sanoa ääneen.
Itse tämän nähdessäni tuli mieleen, miten esim näyttelijät, taiteilijat, kirjailijat mm ovat hirvittävän kateellista porukkaa, jos joku menestyy. Se kyllä kertoo paljon ihmisestä, kun ei vain voi tunnustaa, että joku on parempi kuin he itse.
Vai onko kumpikaan näistä irvijöistä saavuttanut yhtä suurta suosiota kuin Rämö?
Ei tarvii tykätä, mutta onko pakko irviä julkisesti?
Itsellä on kyllä muutenkin negatiivinen kuva Hazardista ja Klemolasta, eivät ole kummoisia ulkonäöltään kuin töistäänkään..
Kateus kertoo paljon ihmisestä
Anonyymi-ap
3
76
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kertoo paljon ihmisistä, jotka esiintyvät näissä älyllisesti ala-arvoisissa höpöhöpöohjelmissa, niin kuin Hengaillaan, Petolliset, Temptation island ja Alastomat sinkut saarella ym hävettävän tyhmiä ohjelmia, joita eivät älykkäät ihmiset katso!
- Anonyymi00002
Vassareita?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vassareita?
Sivistys puuttuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse163850SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723394Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222277Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575501666- 371600
- 321491
- 921433