Orgasmin vaikeus yhdynnässä

Anonyymi-ap

Mulla tuntuu olleen aina vaikeus saavuttaa orgasmi yhdynnässä/penetraatiolla. Huolimatta tästä olen erittäin tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen. Rakkautta riittää ja yleisesti kommunikointi toimii. Miesystävä osaa tyydyttää mut kyllä muilla konsteilla. Mutta nyt alkanut kokea jonkinlaista huonommuutta, kun aistii, että miehelle olisi tärkeää saada tuotettua se orgasmi yhdynnällä. Hänellä tuntuu joskus olevan haastetta itse laueta ja tuntuu siltä, että voisi johtua siitä, että yrittää liiaksikin tuottaa sen orgasmin mulle ja nimenomaan yhdynnällä. Ja vaikeus silloinkin, kun olen jo ensin orgasmin muilla konsteilla saanut eikä ns pitäisi olla enää sen suhteen ”paineita”. Pari kertaa kuullut lauseen ”mulla on sit varmaan liian pieni”… ja kaikilla mittapuilla menee vähintään siihen normaalikastiin. Väkisin tulee mieleen, että onko se vika sitten mussa. Jos olenkin liian taitamaton, epäkiihottava tai löysä. Lantionpohjan lihaksia kyllä treenaa säännöllisesti, mutta loputtomasti ei voi omaankin anatomiaan vaikuttaa. Muuten pystytään puhumaan tosi avoimesti, mutta omaa epävarmuutta on vaikea tuoda esiin, kun toitotetaan, että se voi vaan lisätä miehen ”suorituspaineita”. Ja ymmärtää, et eipä mieskään voi rehellisesti sanoa, jos kokee mut liian löysäksi/huonoksi eikä näinollen saa riittävästi stimulaatiota. Mikä siis avuksi? Olisi erityisen kiinnostavaa kuulla miesten kokemuksia/ajatuksia. Ja mielellään asiallisia. Miten tässä pitäisi toimia?

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Jaa-a, mahdolliseen löysyyteesi, todelliseen tai kuviteltuun on aika vaikea ottaa kantaa, mutta kun miehesi yrittää tyydyttää sinut penetraatiolla ja arvattavasti hän pitkittää omaa laukeamistaan toivoen sinun saavan ensin, kun et saa ja mies vain yrittää, niin tietyn rajan ylittämisen jälkeen miehen laukeaminen todellakin vaikeutuu, vika ei ole sinussa, eikä miehessäsikään, jotenkin ehdottaisin että sopisitte antavanne toisillenne orkun jotenkin muuten ( suu, kädet, rintojen väliin, tai jotain muuta.., on vaikeaa, tiedän, mutta yrittäkää keskustella asiasta )

Meillä saatiin asia luistamaan, kun hoidimme toisemme huipulle ilman väkinäistä penetraatio pakkoa, ei sitä yhdyntääkään pois pidä jättää, mutta molemminpuolinen WinWin on hyvä tavoite, nauttikaa toisistanne !

• Anonyymi00002
      UUSI

meillä on samoja haasteita ollut pitkään, vaikea sanoa mistä se johtuu. Mutta ei kyse ole pelkästä tiukkuudesta. Itse koin, että seksielämä parani huomattavasti vaimoni synnytettyä lapsemme. Paikat varmasti löystyivät, mutta minusta yhdyntä tuntui sen jälkeen paremmalta, olkoonkin että välillä on vaikea tulla. Suosittelen, että sinä naisena käytät käsiä samalla. Hieman kun välillä puristat sormilla penistä ja myös hyväilet kasseja, se tuntuu miehestä hyvältä. Suosittelen rohkeasti hyväilemään yhdynnän aikana sekä itseäsi että miestäsi, se on äärettömän seksikästä. Monessa asennossa pystyt koskettelemaan itseäsi sekä penistä saman aikaisesti.

• Anonyymi00003
      UUSI

Minulle oli kyllä pettymys tuo naisten kyvyttömyys saada orgasmia aikoinaan.
      Aika pian lopetin yrittämisen ja hyväksyin asian.
      Biologinen fakta, että naisilta puuttuu kaikki orgasmiin tarvittavat elimet. Eihän mieskään saisi orgasmia ilman eturauhasta ja kiveksiä.
      En oikeen keksi mikä naisella voisi laueta sitten...

No joo, mutta minulle tuo ei ole ongelma, enkä inise asiasta naisille. Itse ajattelen, että asia käy naisille vaikeaksi siinä kohtaa kun mies vain yrittää ja yrittää..Seksin riemusta tuleekin herkästi kiusallista suorittamista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      354
      12251
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      192
      11629
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6593
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      208
      3882
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      179
      3682
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2763
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      179
      2520
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1942
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1804
    Aihe