Onko Kontiolahdessa hyvyyttä vai pahuutta?

Anonyymi-ap

En tunne Kontiolahtea juurikaan. Onko Kontiolahdella hyvyyttä vai pahuutta tai jos on molempia niin missä suhteessa toisiinsa?

12

366

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kuulu sulle meijän asiat. Tulehan tänne nii suat turppaan jotta kusj tippuu....

• Anonyymi00002

"meijän asiat" saa kuulostamaan aika kuppikuntaiselle paikalle. sisäänpäin kääntynyt paikka siis?

• Anonyymi00003

Kun ei kuulu muille kerran teidän asiat niin ettekai silti itse ole nokkinenne aina muiden asiossa ja urkkimassa?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun ei kuulu muille kerran teidän asiat niin ettekai silti itse ole nokkinenne aina muiden asiossa ja urkkimassa?

Turppaas lässäytän jos vastaan tulet, niin jotta kusj tippuu...

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Pysy asioinesi poissa niin ei kukaan urki. Vaikka tunnut kyllä olevan sellainen tyyppi jolla ei ole hyvä olla missään, joten ihan tuo lie sama missä viereksit ja vikiset.

• Anonyymi00005

Kiitos kysymästä, mutta meillä ei täällä Kontiolahden keskustassa ole ongelmaa mielenvikaisista, koska me laitamme heidät jo varhaisessa vaiheessa ampumahiihtostadionille erilaisiin avustaviin työtehtäviin.
      Kun töihin joutuvat niin suuri osa heistä täältä vähin äänin häipyy, eikä enää vaivojaan valita.

• Anonyymi00006

Kannattaa aloittajankin varoa ettei löydä itseään pyssyhiihtopyhäköstä lunta kolaamasta.
        Ei siellä hulluus parane, mutta vauhdittaa se paikkakunnalta poistumista kyllä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kannattaa aloittajankin varoa ettei löydä itseään pyssyhiihtopyhäköstä lunta kolaamasta.
        Ei siellä hulluus parane, mutta vauhdittaa se paikkakunnalta poistumista kyllä.

en oo alottaja ei pyydetty stadionille kertakaa enkä mäne toiset niin rehvakkaasti odottat ku pentuna joulumukkii RINKINEN NII sdp tuppuraistako kyylännöö.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

en oo alottaja ei pyydetty stadionille kertakaa enkä mäne toiset niin rehvakkaasti odottat ku pentuna joulumukkii RINKINEN NII sdp tuppuraistako kyylännöö.

Jos ei ole pyydetty niin se on varma merkki siitä että et ole hullu.

• Anonyymi00009

No selvisikö aloittajalle kontiolahtelaisten mielenlaatu? Minä olen ollut heidän luonteestaan selvillä jo pidempään. 🤣🤣🤣

• Anonyymi00011

Kaikki kui vaamot kiertee ja lopuks stadionille satu linnaan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kaikki kui vaamot kiertee ja lopuks stadionille satu linnaan

Paha saa aina palkasa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      341
      1237
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      728
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      718
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      715
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      623
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      606
    7. 45
      604
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      571
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      42
      516
    10. Onko minulla nainen

Lupa tutustua toiseen naiseen? Olen saanut sen kuvan että et halua alkaa kanssani koska et luota minuun...
      Ikävä
      46
      502
    Aihe