Ihmisen kehitys ihmislajista toiseen on todettu erilaisten löytöjen perusteella. Meidän lajimme "homo sapiens" on tieteen mukaan levinnyt Afrikasta käsin kaikkialle. Loiko Jumala myös neandertalin ihmisen ja kaikki muut eläneet ihmislajit? Vai eivätkö nämä olekaan olleet ihmisiä ? Löytyykö Raamatusta vastaus ?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Tämä aloitus voisi olla kreationismi ja älykäs suunnittelu palstalla.
En itse usko luomiseen, niin en rupea pistämään sanoja muiden suuhun mitä olen kuullut aiheesta. Pääosin sen takia koska niitä on laidasta laitaan.
Mutta oma huomio olisi se, ettei Raamatun kirjoittamisen aikoihin näistä asioista tiedetty mitään niin niistä ei siellä kerrota.- Anonyymi00003
Eikö Raamattu olekaan totuus ? Miksi heti alku on kuin satukirja ?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eikö Raamattu olekaan totuus ? Miksi heti alku on kuin satukirja ?
Mitä sinä tiedät raamatusta? Se on juutalaisten kirjoittama. UT:n kirjoitti sitten uuden uskonnon oivaltaneet juutalaiset.
- Anonyymi00002
Se kirjoitetaan luomishoppi ja sieltä saa ostaa luomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459