Mitä tapahtuu Venäjällä, kun sota loppuu ?

Anonyymi-ap

Aivan !

Ja siksi Putin ei halua lopettaa vaan jatkaa sotaansa.

23

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Dunja:
      Miten niin loppuu.

      • Anonyymi00002

        Loppuuhan se joskus.
        Sitten täytyy keksiä joku toinen sota tilalle.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Loppuuhan se joskus.
        Sitten täytyy keksiä joku toinen sota tilalle.

        Putinia harmittaa niin vietävästi, kun niin moni sopiva pikkuvaltio liittynyt NATO:n jäseneksi.


    • Anonyymi00004

      Putin myöhästyi Suomeen hyökkäyksessä.

    • Anonyymi00005

      Putin on nero. Nerot tietävät minne investoida. Putin investoi kolmen päivän erikoisoperaatioon. Kun valtaa on, niin ryhtyi korjaamaan virhettään uudella virheellä, sitten uutta virhettä seuraavalla virheellä. Ja koska virheitä on tehty jo niin paljon, olisi virhe nyt lopettaa.

      • Anonyymi00006

        Kyllähän sen täytyy olla nero, sillä kukaan ei ymmärrä sen sotimista, että mitä järkee siinä on.
        Ja kun kukaan ei ymmärrä, niin sehän on klassinen neron merkki.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kyllähän sen täytyy olla nero, sillä kukaan ei ymmärrä sen sotimista, että mitä järkee siinä on.
        Ja kun kukaan ei ymmärrä, niin sehän on klassinen neron merkki.

        … tai hullun.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kyllähän sen täytyy olla nero, sillä kukaan ei ymmärrä sen sotimista, että mitä järkee siinä on.
        Ja kun kukaan ei ymmärrä, niin sehän on klassinen neron merkki.

        Kiina ei anna sodan loppua vaan taistelee viimeiseen venäläiseen asti niin kauan kuin vasallilla riittää luonnonvaroja .

        Kiina on kaikista ovelin tässä ajassa


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Kiina ei anna sodan loppua vaan taistelee viimeiseen venäläiseen asti niin kauan kuin vasallilla riittää luonnonvaroja .

        Kiina on kaikista ovelin tässä ajassa

        Kiina haluaa vakautta ei sotia.
        Sodan syy on Putin.


    • Anonyymi00010

      Hullun ja äärimmäisen neron raja on häilyvä.
      Putiniin sopii ensimmäinen määritelmä, vaikka mies leikkiikin neroa.
      Sen osoittaa jo se, että harva osaa tapattaa ihmisiä, ja tuhota taloutta yhtä yhtä rajusti kuin Putinin tekee.

    • Anonyymi00011

      Mitähän Venäjällä tapahtuu jos joskus uutisiin pääsee edes hiven totuutta.
      Nykyään Venäjän uutiset on täyttä paskaa ja pelkkää sotapropagandaa joka ei perustu mihinkään.

    • Anonyymi00012

      Mutta mitä tapahtuu Suomessa, kun erikoisoperaatio on saatettu päätökseen?

      • Anonyymi00013

        Suomessa ei tapahdu mitään koska asia ei varsinaisesti koske Suomea mitenkään.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Suomessa ei tapahdu mitään koska asia ei varsinaisesti koske Suomea mitenkään.

        Kyllä koskee.


      • Anonyymi00019

        No ei mitään.


    • Anonyymi00015

      Kun asiat valtiossa menee niin huonosti, että valtioterrori murhaa ja kiduttaa omia kansalaisia ja suorittaa kansanmurhaan viittaavia operaatioita ym. epäinhimillisiä tekoja samalla sulkien ympäröivän maailman ulkopuolelle vedoten maan sisäisiin asioihin, niin ulkopuolinen apu vallanvaihdokseen alkaa olla tarpeen. Demokratioissa valta vaihtuu oman kansan toimesta, mutta diktatuureissa tarvitaan kansainvälistä apua.
      Libya, Irak, Syyria, Venezuela, Iran, ….
      …Venäjä ?

      • Anonyymi00016

        Pedofiilitko toimittavat kansainvälistä apua?


    • Anonyymi00017

      Kun sota loppuu Ukrainassa, Putin tarvitsee uuden sodan.
      Venäläisiä pitää sodituttaa, jotta ne pysyy uskollisina Putinille.
      - eivät opi

    • Anonyymi00018

      Sarjassamme läntisiä salaliittoteorioita.

    • Anonyymi00020

      Täällä on ollut ihan oikeita määritelmiä Putinista, tuosta patologisesta valehtelijasta.
      Silti suomessakin on pieni joukko ihmisiä jotka fanittavat tuota sotarikollista, ja vielä omalla nimellään.
      Eivätkö yhtään häpeä, ja pelkää että heitä aletaan verrata Putinin älykkyyteen. Monien mielestä nämä ovat yhteiskunta vaarallisia..

    • Anonyymi00021

      Sota loppuu nopeasti kun Venäjä eristetään täydellisesti. Venäjän ulkomaan varoista siirretään jokainen kuluva viikko kymmenen miljardia Ukrainan aseistamiseen ja toiset kymmenenen miljardia sodan tuhojen korjaukseen. Kaikki valtion päämiehet jotka tukevat Venäjää laitetaan kansaiväliseen sotaoikeuteen. Samoin sodan tukijat menettävät äänioikeuden kansainvälisissä elimissä.

      • Anonyymi00022

        Siinä on vain se ongelma, että on muutamia roistovaltioita jotka pitkittävät sotaa, tukemalla Venäjää.
        Yhteistä näille on että valtionpäämiehenä on diktaattori, tai autoritaarinen johtaja.


    • Muistakaa, että jokainen päivä jonka Ukraina kestää vie Venäjää lähemmäksi yhä täydellisempää tuhoutumista! Siksi meidän on tuettava Ukrainaa kaikin keinoin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe