Fil 1:3-6
”Minä kiitän Jumalaani, niin usein kuin teitä muistan,
aina kaikissa rukouksissani ilolla rukoillen teidän kaikkien puolesta,
kiitän siitä, että olette olleet osallisia evankeliumiin ensi päivästä alkaen tähän päivään saakka,
varmasti luottaen siihen, että hän, joka on alkanut teissä hyvän työn, on sen täyttävä Kristuksen Jeesuksen päivään saakka.”
Jumalan työ omissaan alusta loppuun
Anonyymi-ap
3
80
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin minäkin,
viimeksi joskus 1970-luvulla.
Sen jälkeen olenkin pysynyt terveenä. - Anonyymi00002
Jeesus ei ole maan päällä, vaan taivaassa.
Pyhä Henki on maan päällä, mutta ei se kutsu itseään "Jeesukseksi".
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat eri Persoonia.
Eksyttävät henget voivat sanoa olevansa Jeesus, mutta älä usko sitä todeksi.
Mark. 13:6
Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen',
ja eksyttävät monia." - Anonyymi00003
Jeesus Kristus ei hylkää sitä, joka Hänen tykönsä, luoksensa tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745