Simsalabim

Anonyymi-ap

Simsalabim kaikille. Simsalabim on nyt uusi armon sana, jota voitte nyt hokea Facebookin ja YouTuben kommenteissa.

Simsalabim

11

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ameriikassa sanomme joko Acracadabra tai Hocus Pocus!

• Anonyymi00002

2Moos.11:9 Mutta Herra oli sanonut Mosekselle: ei Pharao kuule teitä, että paljo minun ihmeitä tapahtuu Egyptin maalla. 2Moos.7:3 Mutta minä tahdon paaduttaa Pharaon sydämen, ja tehdä monta minun ihmettäni ja tunnustähteäni Egyptin maalla. Biblia (1776)

• Anonyymi00003

1Moos.40:11 Ja Pharaon juoma-astia oli minun kädessäni: niin minä otin viinamarjat, ja pusersin ne Pharaon juoma-astiaan, ja annoin sen juoma-astian Pharaon käteen. Biblia (1776) woihan vitalis!

• Anonyymi00004

Jer.8:15 Odotetaan rauhaa, mutta hyvää ei tule, paranemisen aikaa, mutta katso, tulee peljästys! Jer.14:19 Oletko sinä kokonaan hyljännyt Juudan, vierooko sielus Siionia? Minkätähden olet lyönyt meitä, ettemme voi parantua? Odotetaan rauhaa mutta hyvää ei tule, paranemisen aikaa, mutta katso, tulee peljästys!

• Anonyymi00005
      UUSI

Joh.17:12 Kuin minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäs: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadonnut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Biblia (1776) Ps.41:10. 109:8. Joh.6:39. 13:18.

• Anonyymi00006
      UUSI

Eikös näillä sanoilla katolinen pappi muuta ehtoollisviinin vereksi?

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei. Katolisessa messussa lausutaan raamatullisia sanoja latinaksi.

Olette te huijareita. Aloituksessa mainitut sanat liittyvät taikuuteen, okkultismiin. Niistä jotkut saattavat olla väännöksiä, tahallisesti "väärin kuultuja" pappien latinankielisistä lauseista.

• Anonyymi00007
      UUSI

Joh.6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, hänellä on ijankaikkinen elämä, ja minä olen herättävä hänen viimeisenä päivänä. Biblia (1776)

• Anonyymi00010
      UUSI

Mark.3:5 Niin hän katsoi heidän päällensä vihaisesti ja oli murheissansa heidän sydämensä kovuuden tähden, ja sanoi ihmiselle: ojenna kätes! ja hän ojensi, ja käsi tuli terveeksi niinkuin toinenkin. Biblia (1776)

• Anonyymi00011
      UUSI

Matt.12:13 Niin hän sanoi sille ihmiselle: ojenna kätes! ja hän ojensi, ja se tuli terveeksi niinkuin toinenkin. Biblia (1776)

• Anonyymi00012
      UUSI

Luuk.6:10 Ja hän katsahti ympäri heidän kaikkein päällensä, sanoi hän sille ihmiselle: ojenna kates! ja se teki niin, ja hänen kätensä tuli terveeksi niinkuin toinenkin. Biblia (1776)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      34
      2578
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      169
      2559
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      56
      1823
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      104
      1487
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1265
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1169
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      890
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      61
      862
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      831
    10. Kyllä se on mukavoo kahtoa kun tämä Pipe Hannele tekköö terveellistä

suolapalloo (siis savolaisittain terveellistä) itelleen. Ihan tullee itellekin vesi kilelle.
      Tuusniemi
      54
      777
    Aihe