Tiukkaa palautetta Anolle Venäjältä

Anonyymi-ap

– Kansalaisuuden vaihtaminen on petturuutta. Se on minun mielipiteeni, ja se on oikea, ministeri Degtjarjov sanoi Bildin mukaan.

60

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ano onkin tiltujen mukaan poikkeustapaus, koska hänellä oli niin hyvät syyt vaihtaa kansalaisuuttaan, reilun sadantuhannen euron velat ja rikossyytteet.

      • Mutta Venäjällä ollaan toista mieltä!


      • Anonyymi00007

        Valehtelet törkeästi...näytä tositteet.



      • Anonyymi00032

      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ei todista yhtään mitään.
        Lähde on osoittautunut epäluotettavaksi.

        Taidat olla russotrolli. Huudat todisteita ja kun niitä saat, niin huudat ettei kelpaa.


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ei todista yhtään mitään.
        Lähde on osoittautunut epäluotettavaksi.

        Haha. Olet sinä mainio pelle. Mikä sinulle todistaisi Anon velat ja mikä lähde sinulle kelpaisi, tiltunen? Tosiasiassa sinä kiistät todisteet viimeiseen asti, kun ne osoittavat narratiivisi valheellisuuden.


      • Anonyymi00034 kirjoitti:

        Taidat olla russotrolli. Huudat todisteita ja kun niitä saat, niin huudat ettei kelpaa.

        Juuri noin käy aina, kun tiltulle epämiellyttävät faktat paljastuvat.


    • Anonyymi00001

      Ano on KUNNIAN MIES:

      Hän raataa Venäjällä ja maksaa velkansa tuplakorkojen kera.

      J Bäckman

      • Anonyymi00002

        ANO ON KELVOTON MIES!

        Hän ei osaa kieliä eikä tehdä töitä Venäjällä,

        joten hän velkaantuu lisää!

        Hän tippuu jatkossa ikkunasta tai saa novitsokkia!

        V Putin


    • Anonyymi00003

      Kaikki luuserit, ja rikolliset ovat tervetulleita maahamme..

      V. Medvedev.

    • Anonyymi00004

      Anon nykyinen kaveri Erkki Johan Bäckman, on varakkaan isän (ent. Hartwallin tj) poika, joka kyllä lainaa Anolle Suomen velkojen maksuun tarvittavan summan. Ei huolta - kaveria ei jätetä.

      • Maksaako Anon vaimon velatkin, jotka ovat vielä suuremmat kuin Anolla?


      • Anonyymi00009
        moloch_horridus kirjoitti:

        Maksaako Anon vaimon velatkin, jotka ovat vielä suuremmat kuin Anolla?

        Mistä sinä tiedät veloista, ei tavan trollilla pitäisi olla henkilökohtaisia tietoja?


      • Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät veloista, ei tavan trollilla pitäisi olla henkilökohtaisia tietoja?

        Ulosottovelat ovat julkisia asiakirjoja.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Ulosottovelat ovat julkisia asiakirjoja.

        Voi voi, tuo oli tylysti sanottu paljon kärsineelle putinatsille. 😢


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät veloista, ei tavan trollilla pitäisi olla henkilökohtaisia tietoja?

        Tämä kommentti todistaa tiltujen tyhmyyttä.


    • Anonyymi00005

      Onko tietoa millä ne Turtiaiset elävät siellä venäjällä, maksaako venäjä heille toimeentulotukea.

      • Anonyymi00008

        Ano saa Venäjän valtion erityisvarhaiseläkettä, jota maksetaan niin kauan kuin hänestä ajatellaan saatavan jotain hyötyä. Eli pari vuotta vielä.


      • Anonyymi00010

        Ano tekee bisnestä Venäjällä ja olisi todella tyhmää maksaa velkaa, jota peritään eduskunnasta.
        Se meno tunnetaan ja sopii ihmetellä, miksi viranomaiset eivät tutki sitä.


      • Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ano tekee bisnestä Venäjällä ja olisi todella tyhmää maksaa velkaa, jota peritään eduskunnasta.
        Se meno tunnetaan ja sopii ihmetellä, miksi viranomaiset eivät tutki sitä.

        Velka eduskunnalle on vain pieni osa Anon ulosottoveloista. Hän on velkaa lukuisille suomalaisille yrityksille ja verottajalle.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ano tekee bisnestä Venäjällä ja olisi todella tyhmää maksaa velkaa, jota peritään eduskunnasta.
        Se meno tunnetaan ja sopii ihmetellä, miksi viranomaiset eivät tutki sitä.

        Siis mikä meno ?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Ano saa Venäjän valtion erityisvarhaiseläkettä, jota maksetaan niin kauan kuin hänestä ajatellaan saatavan jotain hyötyä. Eli pari vuotta vielä.

        Erityisneuvonantaja Venäjän valtionjohdolle, sodankäynnissä, rokotuksissa, ja varojen kähminnässä.
        Eikö tässä ole tarpeellista tietoa josta voi maksaa hieman rupliakin.


      • Anonyymi00025 kirjoitti:

        Erityisneuvonantaja Venäjän valtionjohdolle, sodankäynnissä, rokotuksissa, ja varojen kähminnässä.
        Eikö tässä ole tarpeellista tietoa josta voi maksaa hieman rupliakin.

        Ano voi jakaa venäläisille myös litteän Maan tietoutta ja käsitystä siitä, ettei avaruutta ole oikeasti olemassa, joten venäläiset säästävät rutkasti rahaa, kun eivät enää lähetä rakettejaan avaruuteen.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Siis mikä meno ?

        Avainsana 'koka'.


    • Anonyymi00006

      Bäckman on ollut halosen tyttären opettaja Aleksanteri-instituutissa
      ja opiskellut itse siellä
      Instituutin johtaja Kivinen kom oli hänen työnsä ohjaaja ja moraalittomasti
      myös vastaväittelijä ja antoi vuolaat yliarvosanat Bäckmanille
      joka ei ole ollut töissä vaan on perijä

      Huolimatta mitättömästä urasta Hesari nosti hänet kuuluisuuteen koska ulkopolitiikka haluttiin tuomio ja halosen tielle ja potkuja ladeltiin ulkomoinisteriöön
      Bäckmanin piti saada rysiltä lupa haloslaiseen valtaan

      Kivinen on vanha taistolaiskommunisti kuten instituutin tutkimusjohtaja Markku Kangaspurokin.

      viime eduskuntavaaleissa markku kivinen oli vasliiton eduskuntavaaliehdokkaan Stadissa ei päässyt lähellekään läpi
      halosen tytär nostaa edelleen palkkaa kom-instituutista

    • Anonyymi00011

      Turtiaiselta hyviä videoita maan oloista. "Laatumedia" paniikissa, koska valheet paljastuu.

      • LOL. Litteän Maan oloista.


      • Anonyymi00013

        Jaa, minä en ole nähnyt juuri muutakuin ostoskeskusten kuvaamista joka nyt ei kerro mistään mitään.


      • Yhdessä videossaan Lääkekaappi oppipoikineen kertoi kameralle senkin faktan, että Nizhni-Novgorodin asuinkerrostalot ovat sisältä tosi hienoja, vaikka päältä näyttävätkin kovin vaatimattomilta!

        Tätäkään valtamedia ei meille kertonut, mutta Turtsupa taas paljasti pallo-Maan jumalankieltäjäglobalistien juonet! 🤪


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Jaa, minä en ole nähnyt juuri muutakuin ostoskeskusten kuvaamista joka nyt ei kerro mistään mitään.

        Liikenne seis, koska bensa loppu viime marraskuussa. :D


      • Anonyymi00018
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Yhdessä videossaan Lääkekaappi oppipoikineen kertoi kameralle senkin faktan, että Nizhni-Novgorodin asuinkerrostalot ovat sisältä tosi hienoja, vaikka päältä näyttävätkin kovin vaatimattomilta!

        Tätäkään valtamedia ei meille kertonut, mutta Turtsupa taas paljasti pallo-Maan jumalankieltäjäglobalistien juonet! 🤪

        Asunnot saatu ilmaiseksi valtiolta. Tottakai ihmiset tehneet remonttia, yhteisvoimin myös rappukäytävissä. Milloin Suomessa aletaan lahjoittaa asuntoja vuokralaisille?


    • Anonyymi00023

      "Yhdessä videossaan Lääkekaappi oppipoikineen kertoi kameralle senkin faktan, että Nizhni-Novgorodin asuinkerrostalot ovat sisältä tosi hienoja, vaikka päältä näyttävätkin kovin vaatimattomilta!"

      Ano on oppinut venäläisille tavoille ja murtautuu naapureiden asuntoihin?

      • Anonyymi00027

        Jos osaat käyttää nettiä, niin löydät lukuisia "ennen ja nyt" -remonttivideoita.


    • Anonyymi00028

      KUKAS OTTAISI NÄITÄ TOSISSAAN SAMATENKUIN BAGEMANIA

    • Anonyymi00030

      Ano näyttääkin oleva mainio maallikkosaarnaaja, ken häneen uskoo ei huku !
      Tietenkin saattaa muuttua yhtä pöljäksi.

      • Anonyymi00035

        Katso alla


    • Anonyymi00033

      Molokin viittauset 'lähteeseen' ja lähteisiin on vain ja ainoastaan viittaus....lähteet ovat epäluotettavia.
      Meillä on lukuisia esimerkkejä valheista, suoranaisista valheista ja tekaistuista syytteistä.

      Pitää tulla esiin, ketkä ovat velkojia...esim. väitetty velka eduskuntaan on absurdi.

      • "Molokin viittauset 'lähteeseen' ja lähteisiin on vain ja ainoastaan viittaus....lähteet ovat epäluotettavia."

        Et tietenkään enää vastaa, mutta kysyn silti: mikä lähde sinusta olisi luotettava, jollei suomalainen vapaa media?

        "Meillä on lukuisia esimerkkejä valheista, suoranaisista valheista ja tekaistuista syytteistä."

        Mediakin tekee virheitä, mutta rehellinen suomalainen media on pääasiassa luotettavaa ja rehellistä ja oikaisee virheensä. Sen sijaan sinun suosittelemasi MV-lehti levittää valheita ja elää niistä.

        "Pitää tulla esiin, ketkä ovat velkojia...esim. väitetty velka eduskuntaan on absurdi."

        Missä ne velat pitää tulla esiin, kun sinulle ei suomalainen vapaa media kelpaa? Ilmeisesti RT-kanavan pitäisi julistaa etusivullaan Anon velat, jotta voisit uskoa, että Anolla on ulosottovelkoja


      • Anonyymi00039
        moloch_horridus kirjoitti:

        "Molokin viittauset 'lähteeseen' ja lähteisiin on vain ja ainoastaan viittaus....lähteet ovat epäluotettavia."

        Et tietenkään enää vastaa, mutta kysyn silti: mikä lähde sinusta olisi luotettava, jollei suomalainen vapaa media?

        "Meillä on lukuisia esimerkkejä valheista, suoranaisista valheista ja tekaistuista syytteistä."

        Mediakin tekee virheitä, mutta rehellinen suomalainen media on pääasiassa luotettavaa ja rehellistä ja oikaisee virheensä. Sen sijaan sinun suosittelemasi MV-lehti levittää valheita ja elää niistä.

        "Pitää tulla esiin, ketkä ovat velkojia...esim. väitetty velka eduskuntaan on absurdi."

        Missä ne velat pitää tulla esiin, kun sinulle ei suomalainen vapaa media kelpaa? Ilmeisesti RT-kanavan pitäisi julistaa etusivullaan Anon velat, jotta voisit uskoa, että Anolla on ulosottovelkoja

        Suomalainen media ei ole vapaa....valitettavasti.


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        Suomalainen media ei ole vapaa....valitettavasti.

        MEDIAPOOLI mainittu!

        Onko sinun mielestäsi maailmassa missään "vapaata mediaa"?

        Vai onko tämä taas tutun autistisen eläkeläisen (ELÄKELLÄINEN) horinoita. Mikään media ei ole vapaa, koska ne ovat osakeyhtiöitä ja niiden tavoitteena on tehdä tuottoa osakkeenomaistajille eivätkä ne siksi ole "vapaita". Huh huh ...

        MUAHAHA
        PRESITENTTI
        MUAHAHAHAA MUHAHAHAHAHA


      • Anonyymi00039 kirjoitti:

        Suomalainen media ei ole vapaa....valitettavasti.

        Haha. Olet sinä pelle. Katsopa listaa maailman lehdistönvapaudesta:

        https://rsf.org/en/index

        Suomessa on maailman viidenneksi vapain media ja siinä diktatuurissa, jota sinä palvot, median vapaus on sijalla 171. LOL.


      • Anonyymi00041
        törkyturpa kirjoitti:

        MEDIAPOOLI mainittu!

        Onko sinun mielestäsi maailmassa missään "vapaata mediaa"?

        Vai onko tämä taas tutun autistisen eläkeläisen (ELÄKELLÄINEN) horinoita. Mikään media ei ole vapaa, koska ne ovat osakeyhtiöitä ja niiden tavoitteena on tehdä tuottoa osakkeenomaistajille eivätkä ne siksi ole "vapaita". Huh huh ...

        MUAHAHA
        PRESITENTTI
        MUAHAHAHAA MUHAHAHAHAHA

        Länsimediaa ohjaa pieni eliitti, se tiedetään ja näkyy 'uutisoinneissa'.
        Se koskettaa suomalaisia median kuluttajia, minua ei kiinnosta muut.


      • Anonyymi00042
        moloch_horridus kirjoitti:

        Haha. Olet sinä pelle. Katsopa listaa maailman lehdistönvapaudesta:

        https://rsf.org/en/index

        Suomessa on maailman viidenneksi vapain media ja siinä diktatuurissa, jota sinä palvot, median vapaus on sijalla 171. LOL.

        Olet naurettava.


      • Anonyymi00042 kirjoitti:

        Olet naurettava.

        Ei. Naurettava olet sinä itse, kun esität koko ajan valheellista paskaa etkä kykene muuttamaan kantaasi, vaikka sinulle annetaan todisteet siitä, että olet väärässä.


      • Anonyymi00041 kirjoitti:

        Länsimediaa ohjaa pieni eliitti, se tiedetään ja näkyy 'uutisoinneissa'.
        Se koskettaa suomalaisia median kuluttajia, minua ei kiinnosta muut.

        Aha, no miten se näkyy 'UUTISOINNEISSA'?

        Kertoisitko, minä eikä kukaan muukaan ole huomannut, Meitä kiinnostaisi kovasti.

        Antaisitko jonkin "uutisen" meille esimerkiksi, josta voisimme nähdä myös tämän saman eliitin ohjailun?


      • Anonyymi00044
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ei. Naurettava olet sinä itse, kun esität koko ajan valheellista paskaa etkä kykene muuttamaan kantaasi, vaikka sinulle annetaan todisteet siitä, että olet väärässä.

        Suomen median taso on juuri sellaista, miksi se sanotaan olevan...ulkoa ohjattua ja täysin hallittua.
        Mediapooli valvoo, että yksikään ei lipeä porukasta ja tätä asiaa on turha kiistää, koska sen näkee jokainen.
        Suomessa propaganda on ehkä Euroopan rankinta ja sekin on helppo havaita.


      • Anonyymi00045
        törkyturpa kirjoitti:

        Aha, no miten se näkyy 'UUTISOINNEISSA'?

        Kertoisitko, minä eikä kukaan muukaan ole huomannut, Meitä kiinnostaisi kovasti.

        Antaisitko jonkin "uutisen" meille esimerkiksi, josta voisimme nähdä myös tämän saman eliitin ohjailun?

        Ketä 'meitä'...kerro?


      • Anonyymi00044 kirjoitti:

        Suomen median taso on juuri sellaista, miksi se sanotaan olevan...ulkoa ohjattua ja täysin hallittua.
        Mediapooli valvoo, että yksikään ei lipeä porukasta ja tätä asiaa on turha kiistää, koska sen näkee jokainen.
        Suomessa propaganda on ehkä Euroopan rankinta ja sekin on helppo havaita.

        LOL. Hevonpaskaa, tiltu.


      • Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ketä 'meitä'...kerro?

        Oletko sinä se sama AUTISTINEN ELÄKELLÄINEN joka aina missaa pointin?!?

        Pointtini oli: voisitko antaa esimerkin uutisesta josta näkee sen olevan eliitin/MEDIAPOOLIN ohjaama?

        Tätä minä kysyin. Voisitko antaa esimerkin?


      • Anonyymi00044 kirjoitti:

        Suomen median taso on juuri sellaista, miksi se sanotaan olevan...ulkoa ohjattua ja täysin hallittua.
        Mediapooli valvoo, että yksikään ei lipeä porukasta ja tätä asiaa on turha kiistää, koska sen näkee jokainen.
        Suomessa propaganda on ehkä Euroopan rankinta ja sekin on helppo havaita.

        "Mediapooli valvoo, että yksikään ei lipeä porukasta ja tätä asiaa on turha kiistää, koska sen näkee jokainen."

        Ei, ei todellakaan näe.
        Voisitko antaa esimerkkejä sellaisista uutisista, joita MEDIAPOOLI valvoo?
        Me muutkin voisimme sen jälkeen nähdä MEDIAPOOLIN ohjaavan uutisia.


    • Anonyymi00036

      Ano ei ole loikkari, vaan turvapaikanhakija.

      • Ano hakee Venäjältä turvaa velkojen maksultaan.


      • Anonyymi00046
        moloch_horridus kirjoitti:

        Ano hakee Venäjältä turvaa velkojen maksultaan.

        Eduskunnan asettamilla laskuilla ei ole merkitystä.


      • Anonyymi00046 kirjoitti:

        Eduskunnan asettamilla laskuilla ei ole merkitystä.

        Eduskunnan laskutkin ovat täysin laillisia, aivan kuten muutkin Anon valtavat laskut. Eduskunnalle Ano on velkaa vain pienen osan kaikista ulosottoveloistaan.


      • Anonyymi00047
        moloch_horridus kirjoitti:

        Eduskunnan laskutkin ovat täysin laillisia, aivan kuten muutkin Anon valtavat laskut. Eduskunnalle Ano on velkaa vain pienen osan kaikista ulosottoveloistaan.

        Ano ei ole lainkaan velkaa mistään, päinvastoin saamme olla kiitollisia Anon työskentelystä eduskunnassa.
        Kuka muu iski korona aikuiseen hämäräpuuhiin, kysyn vaan kuka?


    • Anonyymi00038

      Ennemminkin Anon käyttäytyminen viittaa siihen ettei hän ole penaalin terävin kynä.

      Se selittää kaiken.

      • Jaa mikä "kynä"?? Ja mikä "penaali"?? Häh?

        MUAHAHAA, Ano, MUAHAHA

        Jopa nimitys "spede" Anolle olisi loukkaus spedeyttä kohtaan!

        Muistaako kukaan mistä tämä valtakunnanklovni on löytynyt ja päässyt perussuomalaisten eduskuntavaalilistalle? Ja millä ihmeellä (!!!) Ano on tullut valituksi?!?!?!

        Ei ymmärrä, ei


    • Anonyymi00040

      "Jaa, minä en ole nähnyt juuri muutakuin ostoskeskusten kuvaamista joka nyt ei kerro mistään mitään."

      Venäjällä aukeaa ovet työntämällä joten Ano ei ole päässyt sisälle kuvaamaan.

      • Anonyymi00043

        Se kertookin paljon, nimittäin teikäläiset ovat kertoneet että on pulaa vessanpöntöista ja pesukoneista......mielestäni se ei pidä paikkaansa.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe