Oletko joutunut ruuhkassa kopeloiduksi?
Onko rintojasi puristeltu,ehkä imettykin
Intian täysissä busseissa tai junissa?
Intiassa kourittua naista?
113
3641
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole, mutta Egyptin lomareissulla on.
- Anonyymi00002
Oliko bussissa?
Millä lailla sua kopeloitiin?
- Anonyymi00003
No olen asiasta jossain osiossa jo aiemmin kertonutkin. Olimme toisen pariskunnan kanssa lomalla Hurghadassa ja miesten hapotellessa hyppäsimme naiset paikallisbussiin tarkoituksena mennä yhden pikkukaupungin markkinoille. Matkaa taisi olla sadan kilometrin paikkeilla. Tulimme kourituksi molemmat ja kunnolla täpötäydessä bussissa rättipäiden toimesta. Näytti olevan se kulttuuri, että eurooppalainen nainen on vapaata riistaa.
- Anonyymi00004
Oliko se kiihottavaa vai inhottavaa?
Saivat tissit paljaiksi?
Sormia pilluun?
- Anonyymi00005
No oli se inhottavaa ja saivat mitä kysyit.
Jälkeenpäin huomasin kyllä, että myös kiihottavaa.- Anonyymi00006
Niinpä inhonsekaista kiimaa
Kun näit kuinka kaverias kourittiin ja samalla joku imi tissejäs
Varmaan miehes sai kuumaa nai
sta hotellissa - Anonyymi00007
Kerro nyt ihan tarkasti.
- Anonyymi00008
Kertoisit nyt tarkemmin koko jutun.
Jälkeenpäin varmasti kiihottavaa
Kerroitko miehelles?
- Anonyymi00009
Laitetaan nyt uudelleen:
Nousimme täpötäyteen paikallisbussiin muutaman sada metrin päästä hotellialueelta. Kyytiin nousijoita oli useita ja kohteliaasti meidät, turistit, päästettiin ensin bussiin. Mikä nyt ei sitten ollutkaan niin hyvä asia. Istumapaikat olivat jo täynnä ja jouduimme käytävällä seisomapaikoille ja muutaman pysäkin jälkeen minua työnnettiin jo lähes bussin takaosaan kuskin huudellessa matkustajia siirtymään taaksepäin uusien matkustajien työntyessä autoon. Kaverini löysi seisompaikkansa hieman edempää.
Pidin kattokaiteesta kiinni ensin yhdellä kädellä ja auton keikkuessa sitten jo toisella kädellä. Kaapupukuisia miehiä ja pari länsimaisesti pukeutunutta miestä seisoi edessä ja takana ja minuun törmäiltiin auton heiluessa.
Vähitellen seisoin autossa oikea kylki menosuuntaan pidellen käsilläni yläkaiteesta ja selästäni työnnettiin niin kovasti, että olin painua istumapaikoilla olevien miesten syliin.
Huomasin kuinka miehet tuijottivat minua ja puhuivat jotain keskenään ja myös ympärilläni oleiden kanssa . Sitten äkkiä ikkunan puolella istunut vanhempi mies kumartui tyynen rauhallisesti minua kohti, ojensi kätensä ja kohotti hameeni helmaa ja nosti sen vyötäisilleni.
Yritin perääntyä, mutta takanani ja sivuillani oli niin vahvaa lihasmassaa, etten päässyt mihinkään. Yritin irrottaa toisen käteni yläkaiteesta, mutta käteni lukittiinkin vahvoin käsin paikoilleen.
Samalla joku jo tunnusteli rintojani paidan päältä ja samantien paidan nappeja avattiin. Kieltelin suomeksi ja englanniksi ja aloin kielellä myös kovemmalla äänellä.
Silloin hameen helmaa ylhäällä pitänyt mies otti toisella kädellän jostain kaapunsa kätköistä ohuen teräväkärkisen veitsen, vai tikarin, tai mikä stiletti se nyt oli. Mies vei sen suunsa eteen muikisti suutaan ja käsitin hänen tarkoittavan, että minun pitäisi olla hiljaa. Säikähdin kyllä kunnolla.
Mies murahti jotain vieressä istujalle, joka tarttui hameeseeni pitäen sitä ylhäällä. Miehet tuijottivat punaisia stringejäni ja sitten mies pujotti veitsensä kärjen stringien vyötärönauhan alle ja yhdellä nykäisyllä katkaisi sen ja toinen nykäisy toiselta sivulta ja menetin pöksyni.
Mies veti pöksyni naamansa eteen, katseli niitä, naurahti jotain toiselle ja kääntyi uudelleen puoleeni. Hameeni oli jo kiskottu useamman käden toimesta kokonaan ylös vyötäisille Miehet edessäni tuijottivat häpeilemättä jalkoväliäni.
Käsiä liikkui vartalollani, puseron napit olivat jo auki ja rintaliivini hakaset avattu. Rintojani puserreltiin ja kopeloitiin. Joku silitteli ja puserteli paljasta takamustani. Hädissäni vilkuilin ympärilleni. Vähän edempänä ystäväni olikin samanlaisen käsittelyn alla. Näin hänet eteenpäin kumartuneena ja kädet rinnoilla pusertelemassa. Menetin jo pöksyt hän hihkaisi. Sama täällä sain sanottua takaisin.
Taas ikkunapaikalla ollut ukko näytti sormella suun edessä kehottaen minua olemaan hiljaa.
Käteni vapautuivat, mutta minua työnnettiin takaa niin kovasti, että jouduin ottamaan ikkunan yläpuolelta käsin vastaan, jolloin ylövartaloni taipui istujien ylle ja paljastuneet rintani heiluivat aivan miesten kasvojen yllä. Molemmat naureskelivat ja tarttuivat rintoihin. Niitä tutkittiin, kourittiin, nännejä nipisteltiin ja venyteltiin.
Yritin puristaa jalkani tiukasti yhteen, mutta takaa joku painoi jalkansa niin kovaa jalkojeni väliin, että pysyäkseni pystyssä jouduin levittämään jalkojani. Silloin salamana takamuksellani ollut käsi siirtyi takaa pimpalleni.
Sormet tunnustelivat, tutkivat ja sormi työntyi sisääni. Yritin väistellä käsiä, mutta turhaahan se oli. Pulina ja naureskelu ympärilläni oli kova.
Pääsin kohottautumaan ja jouduin uudelleen ottamaan kattokaiteestat kiinni. Takaa joku painoi takamustani niin, että lantio työntyi pahasti eteen suoraan istujille tarjolle.
Heti sormia oli tutkimassa jalkoväliäni. Toinen istuja työnsi kaksi sormea sisääni, tutki ja pyöritteli sormia, veti sormet ulos, näytti toisille, naurahti, lipaisi kiiltäviä sormiaan ja työnsi uudelleen sisääni ja niin, nai minua sormillaan.
Onneksi hetken päästä bussi tuli johonkin kylään ja väkeä poistui reilusti, myös bussin takaosasta. Tilaa tuli enemmän ja pääsin irroittautumaan miehistä ja pakenemaan hameen helmaa alas kiskoen ja paitaa rintojen suojaksi vetäen. Samalla sain työnnettyä kaverini edelläni bussista ulos.
Juoksujalkaa kauemmas. Sitten taksin etsintä.
Lopulta löytyi vanha äijä ja vielä vanhempi Peugeotin rämä, jolla pääsimme palaamaan Hurghadaan. Ylihintaan tietysti. Minulta katosi matkalle pöksyt ja rintsikat. Kaveriltani pöksyt. Hän kertoi, että pakaroitaan vasten oli jo liukunut paljas kalu ja keskeytys tuli viime tingassa.
Ukoillemme emme puhuneet halaistua sanaa.- Anonyymi00010
Tais kiihottaa kunnolla. Poistuitte liian aikaisin.
- Anonyymi00011
Pillut märkinä hotellissa olitte sitten
Ehkä olis pitänyt jatkaa matkaa - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pillut märkinä hotellissa olitte sitten
Ehkä olis pitänyt jatkaa matkaaKaverini oli myös jälkikäteen vähän samaa mieltä kiihdyksissään. Sanoi, että olisi varmasti saanut kerrankin kunnolla, oma mies kun harrastaa enemmän tuota nesteytystä.
Minulla taisi pysyä enemmän järki päässä ja tuli mieleen tautien tarttumisvaara ja pelottikin, kun edessä heiluteltiin terävää veistä.
Huomasin tosin myös kiihottuneeni, myönnän, vaikka en ole koskaan moisesta käsittelystä unelmoinutkaan.
Jälkeenpäin on netistä tullut katsottua muutama japanilaispätkä, joissa junassa ja bussissa naiset joutuvat hyväksikäytetyiksi.
Aihe on sinällään täysin tuomittavaa, mutta kuitenkin oman kokemuksen jälkeen kotisohvalta turvassa katsottuna myös koukuttavan kiihottavaa.
Oma mies on joskus kysellyt, että haluaisinko kokea samaa. En ole kuitenkaan hiiskunut hänelle sanaakaan lomareissun kokemuksista.
- Anonyymi00012
Joskus täällä oli nainen joka kertoi Intissa joutuneensa kourituksi
Kiihottava kuvaus vaikka ei sinänsä ole oikein naista kohtaan.
Mutta ehkä kuitenkin monen fantasia. - Anonyymi00013
Täällä kirjoitettiin japanilaisten naisten kourimisesta busseissa,jopa nussimisesta.
Onko kukaan suomalainen nainen saanut tuollaista käsittelyä Japanissa? - Anonyymi00015
Intiassa erehdyin 5v. sitten junaan! Matkan ei pitänyt täyteen ahdetussa junassa olla pitkä mutta minua estettiin määränpäässäni poistumasta kun kookkaan herran ja teini nuoren puuhastelut kanssani olivat vielä kesken. Noin puolitoista tuntia siinä sitten nöyryytystä ja häpeää itseni voimatta sille mitä minulle tehtiin yhtikäs mitään!
Sanoisin kokemusta häpeälliseksi seksipainajaiseksi jota ei voi ikinä saada pois mielestä ja mielikuvista mutta todellakin jotain sellaista josta ei ole kehdannut kertoa edes parhaalle yställekään.
Täällä Suomessa on vaikea käsittää, että naista voi ihmisten keskellä kohdella noin röyhkeästi kenenkään siihen puuttumatta!
N.47v.- Anonyymi00016
Vaikuttaisi et kuitenkin jotenkin nautit siitä tai ainakin nyt noi muistosi siitä saa sut yhä kiihottumaan.
Marko 18v. - Anonyymi00017
Jopa nussittiin? Molemmat panivat takaapäin?
- Anonyymi00018
Nainen yksin Intiassa on varmasti suosittu kohde.
Varsinkin eurooppalainen.
Eihän se ole oikein,mutta onneksi sai vain kiihottavan muiston.
Ei tauteja eikä raskautta
Ja varmaan usein masturboit sitä muistellen. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Nainen yksin Intiassa on varmasti suosittu kohde.
Varsinkin eurooppalainen.
Eihän se ole oikein,mutta onneksi sai vain kiihottavan muiston.
Ei tauteja eikä raskautta
Ja varmaan usein masturboit sitä muistellen.Blondina sain kyllä kovasti huomiota siellä.
Näin jo junaa odotellessa tuon iäkkään ison miehen, toisen hintelämmän miehen ja pojan juttelevan samalla katsellen kovin minua. Ennen junaan astumista he hakeutuivat aivan kiinni minuun ja jouduin ikään kuin heidän ohjaamanaan junavaunuun. Käpälöinti junassa alkoi välittömästi ja kovin ottein, minun annettiin heti ymmärtää että vastaan laittaminen tietää kivulaita nipistyksiä, puristelua tms.niin että todellakin tuntui!
Kyllä muistelen tuota yhä usein.
N.47v. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Blondina sain kyllä kovasti huomiota siellä.
Näin jo junaa odotellessa tuon iäkkään ison miehen, toisen hintelämmän miehen ja pojan juttelevan samalla katsellen kovin minua. Ennen junaan astumista he hakeutuivat aivan kiinni minuun ja jouduin ikään kuin heidän ohjaamanaan junavaunuun. Käpälöinti junassa alkoi välittömästi ja kovin ottein, minun annettiin heti ymmärtää että vastaan laittaminen tietää kivulaita nipistyksiä, puristelua tms.niin että todellakin tuntui!
N.47v.Kerro hiukan tarkemmin,kiihottavaa muistella jälkikäteen.
Kuten tuo kertoi tuo nainen, jota oli kouritty Egyptissä bussissa.
Saitko orgasmin vaikkakin vasten tahtoasi?
Ja ehkä katsojat runkkasivat vieressä. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerro hiukan tarkemmin,kiihottavaa muistella jälkikäteen.
Kuten tuo kertoi tuo nainen, jota oli kouritty Egyptissä bussissa.
Saitko orgasmin vaikkakin vasten tahtoasi?
Ja ehkä katsojat runkkasivat vieressä.Harmittaa jo se kun tulin tästä kertoneeksi saati että kehtaisin yksityiskohtia kertoa. Edes mieheni ei tiedä tästä!
Mutta kyllä, minut pakotettiin orgasmiin jos toiseenkin joka teki siitä kokemuksesta erittäin hävettävän!
N.47v. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Harmittaa jo se kun tulin tästä kertoneeksi saati että kehtaisin yksityiskohtia kertoa. Edes mieheni ei tiedä tästä!
Mutta kyllä, minut pakotettiin orgasmiin jos toiseenkin joka teki siitä kokemuksesta erittäin hävettävän!
N.47v.Mutta myös nautittavan,eikö?
Jouduitko imeään kulleja?
Nuori poika taisi jopa nussia rouvaa takaapäin samalla kun imeskelit kyrpiä
Ymmärrän että hävettäis kertoa miehelles.
Mutta tunnusta että usein muistelet sitä ja sormetat orkut . - Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta myös nautittavan,eikö?
Jouduitko imeään kulleja?
Nuori poika taisi jopa nussia rouvaa takaapäin samalla kun imeskelit kyrpiä
Ymmärrän että hävettäis kertoa miehelles.
Mutta tunnusta että usein muistelet sitä ja sormetat orkut .Johan minä kerroin että usein tuo mielikuviini palaa.
N.47v. - Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Johan minä kerroin että usein tuo mielikuviini palaa.
N.47v.Mutta , kullia pilluunkin?Suihinottoakin?
- Anonyymi00032
Anonyymi00019 kirjoitti:
Blondina sain kyllä kovasti huomiota siellä.
N.47v.Oletko muodokas nainen M ..?
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mutta , kullia pilluunkin?Suihinottoakin?
Kyllä.
N.47v. - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletko muodokas nainen M ..?
Olen rintava ja melko muodokas kyllä.
N.47v. - Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Harmittaa jo se kun tulin tästä kertoneeksi saati että kehtaisin yksityiskohtia kertoa. Edes mieheni ei tiedä tästä!
N.47v.Kerrot nyt vain tarkemmin mitä tekivät. Ei sinua kukaan tunne, rohkeesti nyt vain.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
N.47v.Varmaan tissit olivat täynnä jälkiä tuon jälkeen.
Niitä imettiinkin varmaan .
Kyllä varmaan tuli monet orkut:)
Olitko Intiassa joogamatkalla?
Taisit aiemmin kirjoittaa yksityiskohtaisemman kuvauksen.
Löyyisköhän se vielä jostain. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Varmaan tissit olivat täynnä jälkiä tuon jälkeen.
Niitä imettiinkin varmaan .
Kyllä varmaan tuli monet orkut:)
Olitko Intiassa joogamatkalla?
Taisit aiemmin kirjoittaa yksityiskohtaisemman kuvauksen.
Löyyisköhän se vielä jostain.Rintani olivat kyllä pitkään arat mutta en ole kirjoittanut kokemuksestani koskaan aiemmin.
N.47v. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Rintani olivat kyllä pitkään arat mutta en ole kirjoittanut kokemuksestani koskaan aiemmin.
N.47v.Ok,on ollut joku toinen nainen.
Imivätlkö tosiaan nännejäs
Tuntuiko siimä tilanteessakin kiihottavalta? - Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Rintani olivat kyllä pitkään arat mutta en ole kirjoittanut kokemuksestani koskaan aiemmin.
N.47v.Nyt voisit kirjoittaa ja muistella anonyyminä tietenkin.
Esim oliko sinulla silloin posliinipillu? - Anonyymi00052
Tuliko kumpikin lopulta sinun sisääsi niin että valuit reisillesi heidän spermaa kun lopulta pääsit kävelemään junasta pois? Ehditkö vasta Suomessa tauti testeihin ja testaamaan olitko tullut heille raskaaksi?
- Anonyymi00059
Anonyymi00034 kirjoitti:
N.47v.Vaikutat oikein seksikkäältä tekisi mieli naida sinua kiinnostaisiko ota yhteyttä olen etelä suomesta vanhempi pyöreä mies.
- Anonyymi00063
Anonyymi00021 kirjoitti:
N.47v.Oliko orgasmi äänekäs? Montako kertaa laukesit?
Ruiskivatko pilluun?
Kerro nainen
Minäkin Intiassa ihmettelin miksi siinä kohtaa ei ollut yhtäkään muuta naista junaan menossa. Se selvisikin sitten junassa miksi.
Taitaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus kuinka siellä naisia noissa junavaunuissa kohdellaan!?
Naisille olisi ollut omat vaunut, sitähän ei kukaan minulle siellä kertonut.😟- Anonyymi00022
Minullekaan kukaan ei kertonut naisten vaunuista. Miehet ehkä luuli että ihan kerjäsin tuota kohtelua kun sinne vaunuun miesten sekaan menin?
N.47v. - Anonyymi00023
Kävikö sinullekin niin,että kourittiin porukalla?
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minullekaan kukaan ei kertonut naisten vaunuista. Miehet ehkä luuli että ihan kerjäsin tuota kohtelua kun sinne vaunuun miesten sekaan menin?
N.47v.Melko outoo ettette tätä muka tienneet!!🤔🤨🙄
- Anonyymi00031
Kiihotuitko silti? Vaikka inhotti vieraiden sormet pillussa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00022 kirjoitti:
N.47v.Miehet kokivat että blondi pohjoisen narttu tarkoituksella hakeutui kiimoissaan tummien himokkaiden miesten sekaan.
Millaisessa asussa olit? - Anonyymi00037
Opettaja ei voi olla niin tyhmä etteikö tiennyt naisten vaunuista tai mitä tummat kiihkeät miehet naiselle ahtaassa junassa voivat tehdä! Mutta eihän siinä mitään pahaa ole jos himotti saada tuo eksoottinen kokemus kun mahdollisuus siihen oli. Kerrot nyt vain rohkeesti koko tapaus alusta loppuun!!
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Miehet kokivat että blondi pohjoisen narttu tarkoituksella hakeutui kiimoissaan tummien himokkaiden miesten sekaan.
Millaisessa asussa olit?Mekossa olin. Niin, mitä kamalaa lienee minusta sitten ajattelivat kun noin käsiksi kävivät.
N.47v. - Anonyymi00043
Kuinka sua käsiteltiin? Nuori nainen silloin.
Sinäkin laukesit siinä käsittelyssä? - Anonyymi00053
Anonyymi00022 kirjoitti:
N.47v.Ei siellä ole mitään naisten vaunuja. Siellä ei nainen saa ostetuksi edes lippua ellei mies ole mukana ostamassa sitä. Länsimaalainen nainen saa ostettua kyllä lipun, mutta ei missään tapauksessa yksin matkustava intialainen.
En tiedä mistä olette kuulleet että Intiassa olisi muka naisten vaunuja. Ei todellakaan ole. Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei siellä ole mitään naisten vaunuja. Siellä ei nainen saa ostetuksi edes lippua ellei mies ole mukana ostamassa sitä. Länsimaalainen nainen saa ostettua kyllä lipun, mutta ei missään tapauksessa yksin matkustava intialainen.
En tiedä mistä olette kuulleet että Intiassa olisi muka naisten vaunuja. Ei todellakaan ole.Jostain luin että olisi. Mutta en kyllä sellaista havainnutkaan siellä silloin.
- Anonyymi00094
OpettajaYh kirjoitti:
Jostain luin että olisi. Mutta en kyllä sellaista havainnutkaan siellä silloin.
Voi olla että jotkut järjestöt ovat niitä toivoneet, mutta kun ongelma on jo siinä ettei nainen saa ostaa lippua, nuo järjestöjen ”vaunu-unelmat” kaatuvat jo siihen. Koko kulttuuria pitäisi muuttaa. Suomessakin vielä 70 luvulla apteekkarit eivät myyneet välttämättä kondomeja nuorille naimattomille ihmisille, eikä varsinkaan yksinhuoltaja äideille tai eronneille äideille, vaikka laki heidät velvoitti niitä myymään. Silloin porsaanreikänä oli se että apteekkari sai valita asiakkaansa.
- Anonyymi00025
Kaikki keskustelijat on miehiä.
- Anonyymi00028
Niin aina, täällä ei naiset koskaan lähettele viestejä 😊
- Anonyymi00029
Tälläsillä homojen syyttely viesteillä ne naiset täältä pois lähteekin. Vedä kätees jossain muualla!
- Anonyymi00044
On eri asia fantasioida tollasesta hommasta seksinovellitasolla kun oikaeasti luulla että joku joka on oikeasti tullut ahdistelluksi tai raiskatuksi intiassa tulisi tänne kirjoittelemaan että hihihii kuinka se oli kiihottavaa ynnä muuta! Lukekaa uutisia ja miettikää miltä se oikeasti tuntuu ja mitä se oikeasti tarkoittaa että joku raiskataan, tapetaan, syövytetään hapolla tai poltetaan. Se kaikki on intiassa arkipäivää ja siinä ei ole mitään kiihottavaa kenänkään kuin jonkun sairaan psykopaatin mielestä. Kävelkää peilin eteen ja kattokaa minkänäköinen urpo siellä oikeastaan tuijottaa teitä takaisin. Seuraavaksi varmaan jotain keskitysleirifantasioita? Ei voi noin vajaapäistä jengiä kyllä kuin ihmetellä..Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa oletko nainen tai mies, feministi tai ei. Jokaisen IHMISEN kuuluisi tajuta tämä.
- Anonyymi00045
Olet väärällä saitilla. Mene lukemaan me naisia!
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Olet väärällä saitilla. Mene lukemaan me naisia!
T: Suoli24
- Anonyymi00047
Ei minua kidutettu, syövytetty hapoilla eikä edes yritetty tappaa. Olen pahoillani kun varovaisesti purkaannuin tapahtuneesta kun se puheenaiheena sattui silmiini olevan.
N.47v. - Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ei minua kidutettu, syövytetty hapoilla eikä edes yritetty tappaa. Olen pahoillani kun varovaisesti purkaannuin tapahtuneesta kun se puheenaiheena sattui silmiini olevan.
N.47v.Voithan kertoa sen fantasiana ei todellisena tapahtumana.
Ettei herkemmät vedä hernettä nenään
. - Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
N.47v.Älä välitä noista muiden puolesta loukkaantujista. Niillä ei ole muuta elämää, niin yrittävät sitten väkisin sekaantua ja ohjata muiden elämää.
Intia on todella outo paikka. Sitä ja sen kulttuuria ja tapoja ei voi lainkaan katsoa länsimaisesta näkökulmasta, eikä sitä voi myöskään ymmärtää länsimaisesta kulttuurista käsin. Hyvä esimerkki on naisen polttouhraus joka lähti ”kauniista” rakkaustarinasta jossa aviomies kuolee ja nainen uhraa itsensä samalla polttohautauksella. Mutta koska Intia on mitä on, siitä tuli tapa jossa nainen uhrataan yhteisön paineesta kun mies poltetaan.
Intiassa aikuista naista ei ole koskaan ajateltu varsinaisesti naisena, vaikka sekin funktio tietenkin naisilla on. Mutta nainen nähdään Lakshmina, eli Vishnun vaimona, eli jumaluutena. Siinä on yksi syy miksi miehet menevät länsimaisesta näkökulmasta sekaisin naisesta.
Käytännössä kaikki miehet ovat harrastaneet seksiä oman äitinsä kanssa, vaikka sitä nykyään onkin yritetty peitellä. Mutta koska Intiassa, kuten muissakin idän kulttuureissa, miehen avioliitto on tyttären avioliittoa tärkeämpi, äidit ovat tehneet kaikkensa että heidän poikansa saisi pidettyä naisen. Jopa silloin kun on ollut kyse järjestetystä avioliitosta. Siksi kun isät ovat olleet poissa päivällä, äidit ovat opettaneet poikansa ns, naimaan. Länsimaalainen ajattelee nyt että äiti opettaa pojan naimaan. Mutta asia ei ole noin koska eivät intialaiset äidit mitään seksin jumalattaria ole. Käytännössä he jatkavat samaa perinnettä kuin mitä heidän äitinsä jatkoivat ja äiti hoitaa omat tarpeensa poikansa kanssa, ollen niin sanotusti pojan vapaassa käytössä niin kauan kun isä on töissään. En muista kyseisen tavan nimeä, voin sen tarkistaa kunhan pääsen omalle koneelleni, mutta Intian outoja tapoja edustaa eräs hääperinne. Kun Pakistanin puolella hääperinteeseen kuuluu se että aviovaimon sukulaiset tuovat miehelle maitolasillisen, kuvatakseen sillä sitä että mies eroaa entisestä perheestään ja perustaa oman perheensä uuden vaimonsa kanssa, Intiassa tuokin on jotain aivan muuta. Intiassa pojan oma äiti paljastaa molemmat rintansa ja poika saa hyväillä ja imeä äitinsä tissejä. Tosin, koska niistä ei siinä vaiheessa useinkaan tule enää maitoa, poika siirtyy ns.uuden vaimonsa nisille.
Intiassa poika kuitenkin jossain vaiheessa ajetaan pois perheestä. Silloinkin vaikka hän ei ole avioitunut. Yksinäiset pojat eivät siis ole oppineet mitään muuta naisista kuin se että he ovat kaikkivoipia jumalolentoja ja että heiltä saa seksiä silloin kun nuorta miestä sattuu huvittamaan. Tuo johtaa siihen että yksin liikkuva nainen on käytännössä pelkkä kävelevä seksuaaliobjekti jota kaikki miehet, siis jopa miesjoukot, saavat ottaa ja käyttää.
Esimerkiksi junissa nainen joka on miehensä kanssa, mutta joka käy esimerkiksi vessassa, ja eroaa hetkeksi miehestään, on vapaata riistaa. Eikä yksittäinen mies isolle miesjoukolle pärjää.
Useimmiten tuossa nainen ei menetä henkeään, mutta miespuoliset sukulaiset ovat äärimmäisessä vaarassa. Johtaako tuo mihinkään? Ei koska Intiassa oikeuskäsitys poikkeaa täysin länsimaista. Miehillä on oikeuksia ja he ovat puolustautuneet hyökkääjää vastaan ja voittaneet käsikähmän. Naisilla taas ei ole oikeuksia, joten heidät vain painostetaan olemaan hiljaa ja hyväksymään tapahtunut ja ottamaan esimerkiksi siitä syntyvä lapsi menehtyneen miehen nimiin koska niin on aina tehty.
Tuosta vanhoihin tapoihin ja uskomuksiin perustuvasta nuorten miesten seksuaalisesta ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä on kirjoitettu useampikin kirja, mutta se ei ole ainoa outous. Meille täällä länsimaissa on tullut viime vuosina tutuiksi ns, aisan kannattaminen. Intiassa silläkin on omat vivahteensa ja perinteensä ja sitä ei nähdä samalla tavoin petoksena kuin täällä.
intiassa, kuten täällä lännessäkin, tavat kulkeutuvat ylimystöltä hiljalleen alamaisille. Kun aikoinaan muslimimiehitys Intiassa päättyi, Intialaiset keisarit saivat kaikki muslimeilta jääneet haaremit omistuksiinsa. Intiassa naisilla on tavallaan oikeuksia. Naimiissa olevalla naisella on esimerkiksi oikeus valita harrastaako hän miehensä kanssa seksiä, vai haluaako hän vierasta. (Ei tuntematonta, vaan heidän vierastaan) Intiassa vallanperimystaisteluja ei usein ollut koska vaimot, jalkavaimot ja orjat valitsivat usein hovissa vierailleen miehen. Jos siitä syntyi poika, poika kasvatettiin nuorukaiseksi ja lähetettiin isälleen ja poika jäi ilman muuta perintöä. Tytöistä tuli taas haaremiorjia. Tuo perinne on myös kulkeutunut alamaisille jotka ovat antaneet vaimojensa sekaantua vieraisiinsa. Intiassa syntyvän lapsen ihon värillä on myös suuri merkitys. Muistakaa, yhä edelleen meidän täytyy käsittää että he ajattelevat ihmiset jumalolentoina, ei pelkästään ihmisinä. Siksi sekä mustaihoinen että valkoihoinen lapsi, joka vaimolle tuosta syntyy, ajatellaan olevan Vishnun (mustaihoinen) tai Lakshmin (valkoihoinen) siunaama ja siis pyhä! - Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Älä välitä noista muiden puolesta loukkaantujista. Niillä ei ole muuta elämää, niin yrittävät sitten väkisin sekaantua ja ohjata muiden elämää.
Intia on todella outo paikka. Sitä ja sen kulttuuria ja tapoja ei voi lainkaan katsoa länsimaisesta näkökulmasta, eikä sitä voi myöskään ymmärtää länsimaisesta kulttuurista käsin. Hyvä esimerkki on naisen polttouhraus joka lähti ”kauniista” rakkaustarinasta jossa aviomies kuolee ja nainen uhraa itsensä samalla polttohautauksella. Mutta koska Intia on mitä on, siitä tuli tapa jossa nainen uhrataan yhteisön paineesta kun mies poltetaan.
Intiassa aikuista naista ei ole koskaan ajateltu varsinaisesti naisena, vaikka sekin funktio tietenkin naisilla on. Mutta nainen nähdään Lakshmina, eli Vishnun vaimona, eli jumaluutena. Siinä on yksi syy miksi miehet menevät länsimaisesta näkökulmasta sekaisin naisesta.
Käytännössä kaikki miehet ovat harrastaneet seksiä oman äitinsä kanssa, vaikka sitä nykyään onkin yritetty peitellä. Mutta koska Intiassa, kuten muissakin idän kulttuureissa, miehen avioliitto on tyttären avioliittoa tärkeämpi, äidit ovat tehneet kaikkensa että heidän poikansa saisi pidettyä naisen. Jopa silloin kun on ollut kyse järjestetystä avioliitosta. Siksi kun isät ovat olleet poissa päivällä, äidit ovat opettaneet poikansa ns, naimaan. Länsimaalainen ajattelee nyt että äiti opettaa pojan naimaan. Mutta asia ei ole noin koska eivät intialaiset äidit mitään seksin jumalattaria ole. Käytännössä he jatkavat samaa perinnettä kuin mitä heidän äitinsä jatkoivat ja äiti hoitaa omat tarpeensa poikansa kanssa, ollen niin sanotusti pojan vapaassa käytössä niin kauan kun isä on töissään. En muista kyseisen tavan nimeä, voin sen tarkistaa kunhan pääsen omalle koneelleni, mutta Intian outoja tapoja edustaa eräs hääperinne. Kun Pakistanin puolella hääperinteeseen kuuluu se että aviovaimon sukulaiset tuovat miehelle maitolasillisen, kuvatakseen sillä sitä että mies eroaa entisestä perheestään ja perustaa oman perheensä uuden vaimonsa kanssa, Intiassa tuokin on jotain aivan muuta. Intiassa pojan oma äiti paljastaa molemmat rintansa ja poika saa hyväillä ja imeä äitinsä tissejä. Tosin, koska niistä ei siinä vaiheessa useinkaan tule enää maitoa, poika siirtyy ns.uuden vaimonsa nisille.
Intiassa poika kuitenkin jossain vaiheessa ajetaan pois perheestä. Silloinkin vaikka hän ei ole avioitunut. Yksinäiset pojat eivät siis ole oppineet mitään muuta naisista kuin se että he ovat kaikkivoipia jumalolentoja ja että heiltä saa seksiä silloin kun nuorta miestä sattuu huvittamaan. Tuo johtaa siihen että yksin liikkuva nainen on käytännössä pelkkä kävelevä seksuaaliobjekti jota kaikki miehet, siis jopa miesjoukot, saavat ottaa ja käyttää.
Esimerkiksi junissa nainen joka on miehensä kanssa, mutta joka käy esimerkiksi vessassa, ja eroaa hetkeksi miehestään, on vapaata riistaa. Eikä yksittäinen mies isolle miesjoukolle pärjää.
Useimmiten tuossa nainen ei menetä henkeään, mutta miespuoliset sukulaiset ovat äärimmäisessä vaarassa. Johtaako tuo mihinkään? Ei koska Intiassa oikeuskäsitys poikkeaa täysin länsimaista. Miehillä on oikeuksia ja he ovat puolustautuneet hyökkääjää vastaan ja voittaneet käsikähmän. Naisilla taas ei ole oikeuksia, joten heidät vain painostetaan olemaan hiljaa ja hyväksymään tapahtunut ja ottamaan esimerkiksi siitä syntyvä lapsi menehtyneen miehen nimiin koska niin on aina tehty.
Tuosta vanhoihin tapoihin ja uskomuksiin perustuvasta nuorten miesten seksuaalisesta ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä on kirjoitettu useampikin kirja, mutta se ei ole ainoa outous. Meille täällä länsimaissa on tullut viime vuosina tutuiksi ns, aisan kannattaminen. Intiassa silläkin on omat vivahteensa ja perinteensä ja sitä ei nähdä samalla tavoin petoksena kuin täällä.
intiassa, kuten täällä lännessäkin, tavat kulkeutuvat ylimystöltä hiljalleen alamaisille. Kun aikoinaan muslimimiehitys Intiassa päättyi, Intialaiset keisarit saivat kaikki muslimeilta jääneet haaremit omistuksiinsa. Intiassa naisilla on tavallaan oikeuksia. Naimiissa olevalla naisella on esimerkiksi oikeus valita harrastaako hän miehensä kanssa seksiä, vai haluaako hän vierasta. (Ei tuntematonta, vaan heidän vierastaan) Intiassa vallanperimystaisteluja ei usein ollut koska vaimot, jalkavaimot ja orjat valitsivat usein hovissa vierailleen miehen. Jos siitä syntyi poika, poika kasvatettiin nuorukaiseksi ja lähetettiin isälleen ja poika jäi ilman muuta perintöä. Tytöistä tuli taas haaremiorjia. Tuo perinne on myös kulkeutunut alamaisille jotka ovat antaneet vaimojensa sekaantua vieraisiinsa. Intiassa syntyvän lapsen ihon värillä on myös suuri merkitys. Muistakaa, yhä edelleen meidän täytyy käsittää että he ajattelevat ihmiset jumalolentoina, ei pelkästään ihmisinä. Siksi sekä mustaihoinen että valkoihoinen lapsi, joka vaimolle tuosta syntyy, ajatellaan olevan Vishnun (mustaihoinen) tai Lakshmin (valkoihoinen) siunaama ja siis pyhä!Vishnu on aina kuvattu tummaihoisena ja siihen on historialliset perinteet olemassa. Lakshmi, Vishnun vaimoa ja rakastajatar on kuvattu aina valkoihoisena. Kumpikaan väreistä ei edusta intian asukkaiden värejä. Aikoinaan Intia on saanut valkoista väriä nimenomaan Iranin kautta sekä pohjoisten mongolien puolelta. Sen sijaan mustaa väriä on tullut kun muinainen Intia on käynyt kauppaa muinaisen Egyptin kanssa. Nyt huomautan että tässä ei puhuta muinaisesta Egyptistä jossa on Kairo ja muut välimeren rannalla olevat kaupungit, jotka taas ovat muinaisten Kreikkalaisten perintöä ja perustettu vasta kolmetuhatta vuotta myöhemmin! Nyt puhutaan ns, Yläegyptistä, joka on lähellä Itäafrikkaa kuten Sudania, Etiopiaa, Somaliaa jne. Eli Niilin yläjuoksulla ja jotka ovat Intian valtameren lähellä.
Muinaiset egyptiläiset kävivät muinaisten intialaisten kanssa kauppaa ja siinä myös väestöä vaihdettiin niin että intialaisia naisia on lähetetty Egyptiin ja Egyptiläisiä miehiä, jotka sillä alueella ja myös siihen aikaan, olivat paljon tummempia kuin nykyiset egyptiläiset. Nykyiset egyptiläiset taas eivät kuulu lainkaan Egyptin historiaan muutoin kuin heimolaisina jotka ajautuivat alueelle kun muinainen Egypti oli ollut jo usean vuosisadan ajan hiekkaan unohtunutta historiaa.
Kulttuuri on myös vaihtunut ja muinaisessa Egyptissä on ollut samankaltainen perinne kuin Intiassa, Egyptissä naiset ovat juhlineet suljetussa temppelissä, täysin ilman miesten läsnäoloa jossa ovat juoneet ”sadonkorjuun kunniaksi”, siemennestettä ja humaltuneet siitä. Sadonkorjuu on taas länsimainen selitys ja käytännössä valhe koska vielä sata vuotta sitten länsimaissa ei saanut julkaista julkisesti matkakertomuksia tai esimerkiksi tutkimuksia tavalliselle kansalle jos niissä oli kuvailtu esimerkiksi seksuaalisuutta tai seksitapoja. Niitä julkaistiin vain yliopistojen omiin kirjastoihin joihin muilla tutkijoilla oli pääsy. Naisten juhlimalla sadonkorjuun juhlinnalla ei ole ollut mitään suurempaa tekemistä pelloilta korjatun sadon kanssa. Sadonkorjuulla on tarkoitettu vaimoille syntyviä lapsia ja silloin on, erityisesti Intiassa, juhlistettu pyhiä lapsia, jotka on käytännössä aina synnytetty vierailleelle miehelle. Vielä nykyäänkin Intiassa naiset juhlistavat vierailleen synnyttämiään lapsia ja valmistavat juhliin ruokia ja juomia jotka edustavat vieraan siemennestettä jota he sitten nauttivat. Noille festivaaleille ei miehiä päästetä lainkaan.
Aikoinaan juuri tuon sensuurin vuoksi jossa ei sallittu tavalliselle kansalle kerrottavan Intian tavoista, matkakirjailijat, seikkailijat, tutkijat ja tutkimusmatkailijat joutuivat kehittelemään jonkinlaisen mystisen kuvaelman Intiasta, taianomaisena, lähes paratiisinomaisena paikkana. Kun sitten rikkaan yläluokan kirjoista lumoutuneet edustajat matkustivat useiden viikkojen ajan kohti Intiaa, heitä kohtasikin määränpäässä mystiikan sijasta aivan toisenlainen, lähestulkoon kauhea todellisuus joka ei vastannut lainkaan sitä mistä he olivat lukeneet. Intia ei ollut lainkaan sellainen kuin esimerkiksi lähi-idän alueet silloin olivat. Intia ei ollut siisti ja huoliteltu paikka, vaan ränsistynyt ja vääristynyt. Tuolloin alkoi esiintymään ensimmäisen kerran tapauksia jotka myöhemmin nimettiin kulttuurishokiksi. Britannian miehityshallitus yritti kitkeä Intialaisten tapoja pois, mutta eihän heillä tietenkään ollut siihen sellaista valvontakoneistoa että he olisivat voineet tehdä asialle mitään. Lopulta, aivan kuten aikoinaan muslimit olivat poistuneet Intiasta, todeten etteivät he voi heille mitään, myös Britannia joutui antamaan periksi. - Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Vishnu on aina kuvattu tummaihoisena ja siihen on historialliset perinteet olemassa. Lakshmi, Vishnun vaimoa ja rakastajatar on kuvattu aina valkoihoisena. Kumpikaan väreistä ei edusta intian asukkaiden värejä. Aikoinaan Intia on saanut valkoista väriä nimenomaan Iranin kautta sekä pohjoisten mongolien puolelta. Sen sijaan mustaa väriä on tullut kun muinainen Intia on käynyt kauppaa muinaisen Egyptin kanssa. Nyt huomautan että tässä ei puhuta muinaisesta Egyptistä jossa on Kairo ja muut välimeren rannalla olevat kaupungit, jotka taas ovat muinaisten Kreikkalaisten perintöä ja perustettu vasta kolmetuhatta vuotta myöhemmin! Nyt puhutaan ns, Yläegyptistä, joka on lähellä Itäafrikkaa kuten Sudania, Etiopiaa, Somaliaa jne. Eli Niilin yläjuoksulla ja jotka ovat Intian valtameren lähellä.
Muinaiset egyptiläiset kävivät muinaisten intialaisten kanssa kauppaa ja siinä myös väestöä vaihdettiin niin että intialaisia naisia on lähetetty Egyptiin ja Egyptiläisiä miehiä, jotka sillä alueella ja myös siihen aikaan, olivat paljon tummempia kuin nykyiset egyptiläiset. Nykyiset egyptiläiset taas eivät kuulu lainkaan Egyptin historiaan muutoin kuin heimolaisina jotka ajautuivat alueelle kun muinainen Egypti oli ollut jo usean vuosisadan ajan hiekkaan unohtunutta historiaa.
Kulttuuri on myös vaihtunut ja muinaisessa Egyptissä on ollut samankaltainen perinne kuin Intiassa, Egyptissä naiset ovat juhlineet suljetussa temppelissä, täysin ilman miesten läsnäoloa jossa ovat juoneet ”sadonkorjuun kunniaksi”, siemennestettä ja humaltuneet siitä. Sadonkorjuu on taas länsimainen selitys ja käytännössä valhe koska vielä sata vuotta sitten länsimaissa ei saanut julkaista julkisesti matkakertomuksia tai esimerkiksi tutkimuksia tavalliselle kansalle jos niissä oli kuvailtu esimerkiksi seksuaalisuutta tai seksitapoja. Niitä julkaistiin vain yliopistojen omiin kirjastoihin joihin muilla tutkijoilla oli pääsy. Naisten juhlimalla sadonkorjuun juhlinnalla ei ole ollut mitään suurempaa tekemistä pelloilta korjatun sadon kanssa. Sadonkorjuulla on tarkoitettu vaimoille syntyviä lapsia ja silloin on, erityisesti Intiassa, juhlistettu pyhiä lapsia, jotka on käytännössä aina synnytetty vierailleelle miehelle. Vielä nykyäänkin Intiassa naiset juhlistavat vierailleen synnyttämiään lapsia ja valmistavat juhliin ruokia ja juomia jotka edustavat vieraan siemennestettä jota he sitten nauttivat. Noille festivaaleille ei miehiä päästetä lainkaan.
Aikoinaan juuri tuon sensuurin vuoksi jossa ei sallittu tavalliselle kansalle kerrottavan Intian tavoista, matkakirjailijat, seikkailijat, tutkijat ja tutkimusmatkailijat joutuivat kehittelemään jonkinlaisen mystisen kuvaelman Intiasta, taianomaisena, lähes paratiisinomaisena paikkana. Kun sitten rikkaan yläluokan kirjoista lumoutuneet edustajat matkustivat useiden viikkojen ajan kohti Intiaa, heitä kohtasikin määränpäässä mystiikan sijasta aivan toisenlainen, lähestulkoon kauhea todellisuus joka ei vastannut lainkaan sitä mistä he olivat lukeneet. Intia ei ollut lainkaan sellainen kuin esimerkiksi lähi-idän alueet silloin olivat. Intia ei ollut siisti ja huoliteltu paikka, vaan ränsistynyt ja vääristynyt. Tuolloin alkoi esiintymään ensimmäisen kerran tapauksia jotka myöhemmin nimettiin kulttuurishokiksi. Britannian miehityshallitus yritti kitkeä Intialaisten tapoja pois, mutta eihän heillä tietenkään ollut siihen sellaista valvontakoneistoa että he olisivat voineet tehdä asialle mitään. Lopulta, aivan kuten aikoinaan muslimit olivat poistuneet Intiasta, todeten etteivät he voi heille mitään, myös Britannia joutui antamaan periksi.Nyt jäi valitettavasti selitys pois muinaisten Intialaisten ja egyptiläisten kulttuuri ja väestövaihdosta. Kun intialainen nainen nautti mustaihoisen vieraan kanssa ja synnytti lopulta intialaiselle miehelleen mustaihoisen lapsen, tuo lapsi oli Vishnun inkarnaatio ja pyhä. Köyhempien kastien edustajat, kuten kauppiaat, eivät välttämättä saaneet vieraaksi mustaa kauppiasta, vaan useimmiten Iranin kautta kulkevan eteläisen silkkitien vaaleaihoisemman edustajan, joten osa heistäkin lähettivät omat vaimonsa Afrikkaan tekemään kauppoja, jossa he väistämättä tulivat raskaaksi tummaihoisele ja sitten heidän miehensä hakivat heidät lapsineen takaisin Intiaan. Intia on ollut aina kulttuurien ja ihmisten sulatusuuni. Itäintia taas sekoittui kaukoidän ihmisten kanssa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Vishnu on aina kuvattu tummaihoisena ja siihen on historialliset perinteet olemassa. Lakshmi, Vishnun vaimoa ja rakastajatar on kuvattu aina valkoihoisena. Kumpikaan väreistä ei edusta intian asukkaiden värejä. Aikoinaan Intia on saanut valkoista väriä nimenomaan Iranin kautta sekä pohjoisten mongolien puolelta. Sen sijaan mustaa väriä on tullut kun muinainen Intia on käynyt kauppaa muinaisen Egyptin kanssa. Nyt huomautan että tässä ei puhuta muinaisesta Egyptistä jossa on Kairo ja muut välimeren rannalla olevat kaupungit, jotka taas ovat muinaisten Kreikkalaisten perintöä ja perustettu vasta kolmetuhatta vuotta myöhemmin! Nyt puhutaan ns, Yläegyptistä, joka on lähellä Itäafrikkaa kuten Sudania, Etiopiaa, Somaliaa jne. Eli Niilin yläjuoksulla ja jotka ovat Intian valtameren lähellä.
Aikoinaan juuri tuon sensuurin vuoksi jossa ei sallittu tavalliselle kansalle kerrottavan Intian tavoista, matkakirjailijat, seikkailijat, tutkijat ja tutkimusmatkailijat joutuivat kehittelemään jonkinlaisen mystisen kuvaelman Intiasta, taianomaisena, lähes paratiisinomaisena paikkana. Kun sitten rikkaan yläluokan kirjoista lumoutuneet edustajat matkustivat useiden viikkojen ajan kohti Intiaa, heitä kohtasikin määränpäässä mystiikan sijasta aivan toisenlainen, lähestulkoon kauhea todellisuus joka ei vastannut lainkaan sitä mistä he olivat lukeneet. Intia ei ollut lainkaan sellainen kuin esimerkiksi lähi-idän alueet silloin olivat. Intia ei ollut siisti ja huoliteltu paikka, vaan ränsistynyt ja vääristynyt. Tuolloin alkoi esiintymään ensimmäisen kerran tapauksia jotka myöhemmin nimettiin kulttuurishokiksi. Britannian miehityshallitus yritti kitkeä Intialaisten tapoja pois, mutta eihän heillä tietenkään ollut siihen sellaista valvontakoneistoa että he olisivat voineet tehdä asialle mitään. Lopulta, aivan kuten aikoinaan muslimit olivat poistuneet Intiasta, todeten etteivät he voi heille mitään, myös Britannia joutui antamaan periksi.Ihan höplhöpöjuttua, eikä kuulu tälle palstalle.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ihan höplhöpöjuttua, eikä kuulu tälle palstalle.
Sattuu muuten olemaan ihan faktaa ja kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun koska se käsittelee intialaismiesten suhtautumista naisiin. Anna kun arvaan, sinä olet intialainen mies?
Hindulaisia kirjoituksia, esimerkiksi Vedakirjoituksia pidetään Intiassa historiallisina teksteinä, ei siis mytologisena julistuskirjallisuutena kuten esimeriksi Raamattu on. Nuo tekstit on aikaisemmin ajateltu sisältävän mytologiaa, mutta esimerkiksi kun 2004 tapahtui se Tapaninpäivän tsunami, se paljasti esimerkiksi tietystä kaupungista että siellä oli kuin olikin kaikki tornit mitkä noissa Vedakirjoissa oli mainittu olevan, mutta mistä oli nykyaikana puuttunut yksi tai kaksi. Ne tornien rauniot vain sattuivat olevaan veden pinnan alla, mikä vielä todisti sen että aivan kuten ilmastontutkijat ovat todistaneet, meren pinta on ollut aikoinaan matalampana, joten tornit ovat erittäin vanhoja. Valitettavasti en muista tuon kaupungin nimiä (Dharpaka???) enkä nyt ole varma oliko kyse yhdestä tornista vai kahdesta jotka paljastuivat meren pinnan alta kun Tsunamin vuoksi merivesi vetäytyi rannalta pois.
Doodh Pilai Rasam on se tapa missä äiti imettää aikuista poikaansa.
Yleltä löytyy mm. kiinnostava sarja missä kerrotaan egyptiläisestä juhlasta jne jne.
Ja ehdottomasti lue tämä kirja niin sivistyt.
Men and Masculinities in South India
Caroline Osella
Filippo Osella - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sattuu muuten olemaan ihan faktaa ja kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun koska se käsittelee intialaismiesten suhtautumista naisiin. Anna kun arvaan, sinä olet intialainen mies?
Hindulaisia kirjoituksia, esimerkiksi Vedakirjoituksia pidetään Intiassa historiallisina teksteinä, ei siis mytologisena julistuskirjallisuutena kuten esimeriksi Raamattu on. Nuo tekstit on aikaisemmin ajateltu sisältävän mytologiaa, mutta esimerkiksi kun 2004 tapahtui se Tapaninpäivän tsunami, se paljasti esimerkiksi tietystä kaupungista että siellä oli kuin olikin kaikki tornit mitkä noissa Vedakirjoissa oli mainittu olevan, mutta mistä oli nykyaikana puuttunut yksi tai kaksi. Ne tornien rauniot vain sattuivat olevaan veden pinnan alla, mikä vielä todisti sen että aivan kuten ilmastontutkijat ovat todistaneet, meren pinta on ollut aikoinaan matalampana, joten tornit ovat erittäin vanhoja. Valitettavasti en muista tuon kaupungin nimiä (Dharpaka???) enkä nyt ole varma oliko kyse yhdestä tornista vai kahdesta jotka paljastuivat meren pinnan alta kun Tsunamin vuoksi merivesi vetäytyi rannalta pois.
Yleltä löytyy mm. kiinnostava sarja missä kerrotaan egyptiläisestä juhlasta jne jne.
Caroline Osella
Filippo OsellaSuosittelen myös tutustumaan Phoolan Devin elämään. Ehkä olet lukenutkin jo hänen elämäkertansa. On toki hyvä taustoittaa aihetta uskontotieteellisestä näkökulmasta. Onhan Intia yhteiskunta jossa uskonnoilla on valtava painoarvo ihmisten jokapäiväisessä elämässä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hindulaisuudessa kuten muissakin uskonnoissa olisi reformiliikkeittä, etteikö Intian sisältä löytyisi vastavoimia vuosituhansia jatkuneelle misogynialle ja yhteiskunnalliselle epäoikeudenmuksisuudelle. Se tie on vain pitkä kulkea ja vastustaja, patriarkaatti, on vahva. Toivoa kyllä on ja edistystä on nähtävissä vaikka pitkä juna kääntyy hitaasti.
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Suosittelen myös tutustumaan Phoolan Devin elämään. Ehkä olet lukenutkin jo hänen elämäkertansa. On toki hyvä taustoittaa aihetta uskontotieteellisestä näkökulmasta. Onhan Intia yhteiskunta jossa uskonnoilla on valtava painoarvo ihmisten jokapäiväisessä elämässä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hindulaisuudessa kuten muissakin uskonnoissa olisi reformiliikkeittä, etteikö Intian sisältä löytyisi vastavoimia vuosituhansia jatkuneelle misogynialle ja yhteiskunnalliselle epäoikeudenmuksisuudelle. Se tie on vain pitkä kulkea ja vastustaja, patriarkaatti, on vahva. Toivoa kyllä on ja edistystä on nähtävissä vaikka pitkä juna kääntyy hitaasti.
Ja höpö höpö.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ja höpö höpö.
Otahan nyt aamuläääkkeesi.
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Caroline Osella
Filippo OsellaJuuri oli uutinen siitä kuinka intialaiset miehet kourivat länsimaalaisia naisia Goalla. Eivät he tee sitä pahuuttaan tai ilkeyttään, vaikka sitäkin tapahtuu, vaan siksi että heidän äitinsä on antanut heille esimerkin että se on täysin sallittua ottaa tai vongata naista silloin kun heillä tekee mieli. Aivan varmasti on tapahtunut useita kertoja niin että länsimaalainen nainen on tullut takaisin kotimaahansa ja on joutunut hankkimaan abortin ja käymään testeissä kun hän on viettänyt jonkin aikaa Intiassa, koska se kourinta- ja ilman lupaa hyväilykulttuuri on siellä niin yleistä. Netissä on valtavan paljon pätkiä jossa joku länsimaalainen tai esimerkiksi japanilainen tai kiinalainen yksin matkustava turisti on saanut kokea intialaismiehen tai miesten kädet ja sormet ei pelkästään vartalollaan vaan myös sisällä vartalossaan ja sieltä löytyy myös pätkiä missä he ovat itse kuvanneet kuinka intialaismies on päässyt heidän sisäänsä kun eivät siinä tilanteessa oikein muutakaan voi kuin antaa se mennä loppuun asti. Tilannetta pahentaa vielä se kun Intiassa poliisiin ei voi edes yksinäinen länsimainen nainen luottaa.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Juuri oli uutinen siitä kuinka intialaiset miehet kourivat länsimaalaisia naisia Goalla. Eivät he tee sitä pahuuttaan tai ilkeyttään, vaikka sitäkin tapahtuu, vaan siksi että heidän äitinsä on antanut heille esimerkin että se on täysin sallittua ottaa tai vongata naista silloin kun heillä tekee mieli. Aivan varmasti on tapahtunut useita kertoja niin että länsimaalainen nainen on tullut takaisin kotimaahansa ja on joutunut hankkimaan abortin ja käymään testeissä kun hän on viettänyt jonkin aikaa Intiassa, koska se kourinta- ja ilman lupaa hyväilykulttuuri on siellä niin yleistä. Netissä on valtavan paljon pätkiä jossa joku länsimaalainen tai esimerkiksi japanilainen tai kiinalainen yksin matkustava turisti on saanut kokea intialaismiehen tai miesten kädet ja sormet ei pelkästään vartalollaan vaan myös sisällä vartalossaan ja sieltä löytyy myös pätkiä missä he ovat itse kuvanneet kuinka intialaismies on päässyt heidän sisäänsä kun eivät siinä tilanteessa oikein muutakaan voi kuin antaa se mennä loppuun asti. Tilannetta pahentaa vielä se kun Intiassa poliisiin ei voi edes yksinäinen länsimainen nainen luottaa.
Länsimaissa ei olisi voinut tapahtua mitään tuollaista että sivulliset eivät olisi puuttuneet asiaan!
Kun mekkoni kiskottiin päältäni junavaunun lattialle tallattavaksi ja katsoin ympärilleni saanko keltään apua, oli osa miehistä kääntänyt selkänsä minuun ja osa taas ainoastaan seurasi tapahtunutta vahingoniloisesti virnuillen!
Siinä tajusin avuttomuuteni ja että on parempi nyt enää vain alistua mitä he minulle tekevät myötäillen heitä ettei minua satuttettaisi enempää.
Jostainhan he tällaisen "naisen saa ottaa" mentaliteetin ovat oppineet ja perinne voi hyvin kun kimpussani oli nuori poikakin kokeneen tottuneesti toimien kuin olisi tehnyt niin jo aiemminkin!
Koen itseni niin typeräksi kun junaan menin ja siinä mekossa joka ehkä provosoi kiihkeinä vaaleita naisia kohtaan käyttäyviä paikallisia miehiä mutta mitään tuollaista en silti olisi uskonut heistä enkä minulle tapahtuvan.
N.47v. - Anonyymi00064
Anonyymi00061 kirjoitti:
Länsimaissa ei olisi voinut tapahtua mitään tuollaista että sivulliset eivät olisi puuttuneet asiaan!
Kun mekkoni kiskottiin päältäni junavaunun lattialle tallattavaksi ja katsoin ympärilleni saanko keltään apua, oli osa miehistä kääntänyt selkänsä minuun ja osa taas ainoastaan seurasi tapahtunutta vahingoniloisesti virnuillen!
Siinä tajusin avuttomuuteni ja että on parempi nyt enää vain alistua mitä he minulle tekevät myötäillen heitä ettei minua satuttettaisi enempää.
Jostainhan he tällaisen "naisen saa ottaa" mentaliteetin ovat oppineet ja perinne voi hyvin kun kimpussani oli nuori poikakin kokeneen tottuneesti toimien kuin olisi tehnyt niin jo aiemminkin!
Koen itseni niin typeräksi kun junaan menin ja siinä mekossa joka ehkä provosoi kiihkeinä vaaleita naisia kohtaan käyttäyviä paikallisia miehiä mutta mitään tuollaista en silti olisi uskonut heistä enkä minulle tapahtuvan.
N.47v.Intiassa ja myös muissa idän kulttuureissa on tärkeintä saada perheen poika jatkamaan sukua. Ei pelkästään siittämällä vaan pääsemällä naimisiin. Poika on pakko saada naitettua jollekin. Aikuinen vanhapoika on häpeä koko perheelle. Sen lisäksi Intiassa on aivan hirvittävä häpeä miehelle jos nainen heittää hänet pois suhteesta. Täällä mies suhtautuisi siihen että surullisena kertoisi ystävilleen ja ehkä äidilleen että tyttöystävä pisti välit poikki ja asia olisi siinä. Ystävät lohduttaisivat, otettaisiin hieman aikaa että tilanne tasaantuu ja sitten vain uutta matoa koukkuun. Mutta Intiassa yksin jätetty mies ei ole yhtään mitään. Kaikki miehet halveksisivat sellaista miestä, jopa ne jotka on aikanaan häädetty kotoaan ja jotka eivät ole koskaan löytäneet parisuhdetta. Sellaiset miehet jotka nainen on jättänyt voidaan ajaa jopa kylistään pois.
Siitä syystä, kun Intiassakin on ollut aina se ongelma että miehiä on enemmän tarjolla kuin naisia ja kun Intiastakin naiset lähtevät suurin joukoin ulkomaille opiskelemaan ja tuovat sieltä usein joko valkoihoisen miehen tai ainakin valkoihoisen miehen siittämän lapsen, noiden intialaismiesten äidit joutuvat tekemään kaikkensa että heidän poikansa ei ainakaan mokaisi naisen kanssa. Tuo tarkoittaa aivan kaikkea, pukeutumisesta, kouluttautumisesta, hyvästä käytöksestä myös esimerkiksi itse seksiaktiin. Mikään ei saa jäädä puolitiehen koska poika on aikanaan saatava pois kotoa. Äidit yrittävät saada pojilleen esimerkiksi itseluottamusta ettei hän kokisi esimerkiksi ennenaikaista siemensyöksyä ja pettäisi naisen odotuksia. Mihin nuo kaikki ennenaikaiset syöksyt sitten päätyvät? Heidän äiteihinsä tietenkin. Intiassa eroottisuus on ollut aina taiteessa ja kulttuurissa läsnä ja vaikka täällä länsimaissa sanotaan että Intia on vanhoillinen, se ei, jälleen kerran, tarkoita sitä vanhoillisuutta mitä se tarkoittaa täällä länsimaissa. Täällä lännessä se tarkoittaa käytännössä puritaanista pidättyvyyttä, mutta Intiassa se tarkoittaa vanhoihin tapoihin sitoutumista ja ne tavat ovat ajalta ennen brittimiehitystä. Siksi esimerkiksi tuossa ennen häitä olevassa tavassa, ei toimita niin että se tehdään vain häissä, vaan äiti tietenkin harjoittelee sitä poikansa kanssa niin kauan kuin vain kumpikin haluaa. On täysin selvää että kun puhutaan aikuisista ihmisisistä he kumpikin nauttivat siitä myös seksuaalisesti. Intiassa syntyvyydessä on myös sellainen kiinnostava piirre että äiti tulee nuorena raskaaksi ja sitten on vuosien tauko ja sitten syntyy usein nk. Iltatähtiä. Intiassa iäkkäille äideille syntyneiden lasten tietyt ongelmat on selitetty johtuvan päästöistä ja jätteistä, mutta Intiassa niitä syntyy myös alueilla jotka eivät ole erityisemmin saastuneita.
Intiassa naimisiin päässyt poika nousee välittömästi arvosaan ylöspäin. Sen sijaan ne pojat joille ei ehkä yksinkertaisesti ole puolisoa joutuvat lähtemään ajallaan kotoaan pois ja siihen loppuu myös ne äidin antamat opetukset. Kun äiti on tarjonnut pojalleen oppia seksissä, ja kun perhe ei ole löytänyt pojalle mahdollista puolisoa, poika on kotoa häädettyään täysin yksin ja täysin vailla käsitystä sosiaalisista normeista. Yksinäinen, kotoa häädetty poika ei tule koskaan oppimaan niitä sosiaalisia normeja jotka taas suoraan kotoaan naimisiin ja suhteeseen päässyt poika tulee väistämättä oppimaan. Intiassa naimisissa oleva poika pääsee erilaisiin juhliin ja hänen sosiaaliset piirit laajenevat ja taidot kehittyvät. Mutta kotoa häädetty yksinäinen poika käytännössä vain tapaa muita samanlaisia yksinäisiä miehiä. Siksi esimerkiksi busseissa tai junissa ei ole vain yhtä ahdistelijaa, vaan niitä siellä kokonainen joukkio ja yhtäkkiä se toisilleen tuntemattomien miesten joukkio saattaakin yhtäkkiä kasvaa yhdistyä sen yhden asian taakse jotta kaikki pääsevät ”nauttimaan” naisvartalosta. Nauttimaan tietenkin lainausmerkeissä, mutta haluan vain korostaa sitä kulttuurien eroa ja kulttuurishokkia kun täällä sellaista ei voisi tapahtua, kun taas Intiassa nuo miehet pitävät sitä nautintona! Siksi joskus tuollaisessa tilanteessa toiset vain joko katsovat sivusta tai tulevat auttamaan miehiä koska he ymmärtävät noita ahdistelevia miehiä. Riippuen matkan pituudesta, muutamat heistä saavat nauttia naisen vartalosta ja muut jäävät odottamaan seuraavaa kertaa. Tietenkin tilanne voi äityä väkivaltaiseksi jos nainen esimerkiksi alkaa vastustamaan, mutta yleensä yllättynyt länsimainen nainen jähmettyy, tietenkin uhkaavan tuntuisessa tilanteessa jota ei kykene hallitsemaan ja sitten yllättyy kun kaiken tapahtuneen jälkeen häntä ei ryöstetä, ei nolata, ei häväistä tai ei uhkailla, vaan mies vain on ottanut hänet ja riisunut niin että pääsi naisen sisälle. Mies on tehnyt temppunsa ja ejakuloinut naiseen ja kun mies on vetäynyt pois, yhtäkkiä kaikki onkin ohi. Tietenkin isomman joukon ollessa kyseessä miehet vuoronperään tyydyttävät itsensä naiseen, mutta se tilanne on kuitenkin sen jälkeen ohitse eikä mitään muuta sitten tapahdukaan. - Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
N.47v.Teitkö raskaustestin vasta Suomessa? Sen voin jo tietää ettei poliisi tai lääkäri sinua lähettänyt tuon tapauksen vuoksi minnekään.
Poliisiin ei voi Intiassa nainen luottaa ollenkaan. Länsimainen nainen käytännössä ”pakotetaan” luopumaan syytteistä jahkailemalla ja ottamalla nainen esimerkiksi kuulusteluun jossa naista käytännössä syytetään esimerkiksi väärästä valasta tms. Kun tuo jahkailu kestää useita tunteja, jossain vaiheessa länsimainen nainen ymmärtää ettei asia tule koskaan etenemään, eikä kukaan tule tapahtunutta kirjaamaan ylös tai ottamaan yhteyttä esimerkiksi konsulaattiin tms. On olemassa maita joissa poliisilta ei kannata pyytää apua ja Intia on yksi niistä maista. Länsimainen nainen yleensä selviää, mutta intialainen nainen saattaa poliisilaitoksella kokea saman kohtalon kuin bussissa tai junassa.
Tuo johtuu siitä että Intiassa poliisi ei ole kovin korkea-arvoinen kastijärjestelmässä. Käytännössä he ovat ns, kastittomista seuraavia, eli käytännössä hyvin köyhiä ja alkeellisia. Siksi poliisikin ymmärtää noita miehiä jotka ahdistelivat naista ja voi olla että poliisi on itse avioton ja ilman parisuhdetta. Juuri tuo poliisin oikeuskäsitys on hyvä esimerkki siitä kuinka paljon intialainen kulttuuri eroaa länsimaisesta. Intialaista kulttuuria ei voi koskaan ymmärtää länsimaisen kulttuurikäsityksen kautta. On täysi virhe jos olettaa että heidän käsityksensä esimerkiksi oikeudenmukaisuudesta tai jonkun ihmisen ihmisoikeuksista on sama kuin lännessä.
Kun he yhtyivät sinuun N47 he yhtyivät sinun ns jumaluuteen, eivät sinun ihmisyyteen. Jos olisit synnyttänyt lapsen, vaikka isä ei olisikaan koskaan saanut tavata lastaan, eikä edes saisi tietää siitä, se että hän on päässyt yhtymään jumaluuteen sinun vartalon kautta ja siitä on syntynyt lapsi, tuottaa hänelle onnea ja suojelua vaikka sinulle se on tuottanut pelkkää ahdistusta ja häpeää. - Anonyymi00072
Anonyymi00061 kirjoitti:
N.47v.Ei sinun tarvitse tuntea itseäsi typeräksi siksi että yksinäsi liikuit paljastavassa mekossa Intiasssa.
Ihan hiljattain, eräällä toisella keskustelufoorumilla joku lähetti sellaisen videoklipin jossa intialainen kuuluisa naisnäyttelijä on käymässä jossain tilaisuudessa, selvästi jossain pienemmässä kaupungissa. Kun hän tulee hotellista ulos, sadat miesfanit tunkeutuvat välittömästi iholle ja turvamiehet yrittävät täysin turhaan yrittää estää heitä. Turvamiehillä ei ole mitään keinoja toimia sitä ihan puhdasta massaa vastaan.
Joku turvamiehistä tai ehkä naisen sosiaalisen median vastaava kuvaa sen koko tilanteen kameralla. Kuvaaja on päässyt turvaan auton sisään samalla kun kuuluisuus yrittää voimalla päästä myös auton ovesta sisään. Siinä näkyy selvästi kuinka fanien kädet ovat rinnoilla puristelemassa ja siinä naisen rintakin paljastuu ja joku saa kämmenen täydeltä tuntea naisen nännin ja se on aivan kovana sen jälkeen kun sormet päästävät irti. Kun nainen yrittää nostaa toisen jalkansa autoon, näkyy kuinka useiden miesten kädet hyväilevät naisen pakaroita ja kurkottelevat mekon alle reisille sekä edestä että takaa, samalla kun tietenkin käsiä kurottelee paljastunutta rintaa kohti hyväilemään sitä. Naisella on kohteliaan hämmentynyt hymy kasvoilla koko ajan, eikä turvamiehetkään käytä muuta voimaa kuin vain yrittävät seistä innokkaimpien fanien ja kuuluisuuden välissä koska he jäisivät välittömästi toiseksi jos alkaisivat riehumaan. Aivan taatusti tuo nainen on saanut kokea sen kuinka hänen pilluaankin on joku päässyt hipaisemaan siinä tungoksessa koska ne kädet on jalkojen välissä ja jotkut fanit yrittävät kädestä pitäen estää naista pääsemästä autoon. Vasta kun nainen pääsee istumaan ja turvamies pystyy painamaan oven kiinni, nainen huomaa korjata sen paljastuneen rintansa. Koko se tilanne, aivan hirveä hälinä, kymmenet kurottelevat kädet jotka raastaa ja hiveltää, saa vain ihmettelemään etteikö nuo miehet ymmärrä että se heidän käytöksensä on netissä!
Mutta ei tietenkään saa koska se on mielestään ”sallittua” heille. Koko elämä siihen saakka kun heidät häädettiin kodeistaan on ollut sitä että heidän omat äitinsä ja ehkä yksinäiset tädit ovat antautuneet heille. Äidit eivät tietenkään ole opettaneet että muita kohtaan se käytös on väärin, koska ”aina niin on tehty.” Ja nuo äiditkin ovat siihen kasvaneet että ”pojat”, nuo kodeistaan häädetyt parikymppiset miehet, aina vanhoihin käppänöihin asti, ovat vain ”poikia”.
Vaikka Intiassa on joitakin naisten oikeuksista taistelevia aktivistiryhmiä ja poliitikkoja, on täysin päivänselvää että Intia on niin iso ja tietyiltä osiltaan niin fyysiesti kuin sosiaalisestikin niin syrjäytynyt, ettei sivistys ja naisten oikeudet kulkeudu kansakunnan pohjakerroksiin ihan pian.
Olen tutustunut Intiaan ja kulttuuriin mutta en itsekään olisi uskonut sitä kuinka laajalle levinnyt tuo ahdistelu on kun siitä saavat kuuluisuudetkin oman osansa! Se ei myöskään pysy Intian rajojen sisällä. Eri foorumeilla joissa on keskusteltu Intiasta, paljastuu myös valtava määrä somevideoita joissa yksittäinen intialaismies yrittää ikäänkuin ”varjostaa” esimerkiksi japanilaisia, korealaisia tai kiinalaisia naisia, mutta myös länsimaalaisia naisia ja päästä keskustelukontaktiin. Kun he sen saavat, sitten alkaa välitön fyysinen ahdistelu. He siis tuovat tuon heidän äitiensä ”opettaman” tavan myös ulkomaille.
Eräässä videossa jossain länsimaassa, on klubin tiskin ääressä jokin vaalea nainen jota hänen kaverinsa kuvaa. Kaveri kuvaa sen kuinka naisen takaa tulee tuollainen intalainen haahuilijavarjostaja, eli tyyppi joka selvästi haluaa kontaktin juuri siihen naisen. Sitten kun kuvaaja on ottanut sen kontaktin, kamerallaan, tyyppi siinä kaikkien edessä kurottaa kätensä naisen rinnalle ja alkaa puristelemaan ja välittömästi painautuu lähelle kuin suurikin rakastaja. Nainen on niin hämmentynyt että ei oikein edes ehdi tajuamaan sitä että se jätkä tosiaan hyväilee hänen rintaansa ja vasta parin sekunnin päästä nainen työntää sen tyypin pois.
Esimerkiksi eräässä korealaisessa videossa joku korealaisnainen on selvästi ottanut puhelimen kameran turvaksi, ajatellen että kamera ajaisi ahdistelijan tiehensä, mutta kun nainen menee maanalaiseen, intialaismies, joka on useita kertoja yrittänyt tehdä tuttavuutta ja saada naiseen keskustelukontaktia, josta nainen on aina kohteliaasti kieltäytynyt, mies tulee ihan liki, painautuen naista vasten ja alkaen selvästi hyväilemään naisen muotoja vaikka kamera ei käsien paikkaa kuitenkaan näe. Tuon lisäksi on tietenkin olemassa valtava määrä korealaisten, japanilaisten ja kiinalaisten somejulkkiksien kuvaamia videoita jossa muut ihmiset saattavat kadulla kävellä ihan välinpitämättömästi ohitse, joku joka tunnistaa julkkiksen, saattaa ehkä moikata tai pyytää selfietä, mutta sitten tulee intialaismies tai -miehiä ja he alkavat heti kun nainen kohteliaasti on vastannut johonkin, pyrkiä iholle ja hyväilemään pakaroita, rintoja tai pillua. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Ei sinun tarvitse tuntea itseäsi typeräksi siksi että yksinäsi liikuit paljastavassa mekossa Intiasssa.
Ihan hiljattain, eräällä toisella keskustelufoorumilla joku lähetti sellaisen videoklipin jossa intialainen kuuluisa naisnäyttelijä on käymässä jossain tilaisuudessa, selvästi jossain pienemmässä kaupungissa. Kun hän tulee hotellista ulos, sadat miesfanit tunkeutuvat välittömästi iholle ja turvamiehet yrittävät täysin turhaan yrittää estää heitä. Turvamiehillä ei ole mitään keinoja toimia sitä ihan puhdasta massaa vastaan.
Joku turvamiehistä tai ehkä naisen sosiaalisen median vastaava kuvaa sen koko tilanteen kameralla. Kuvaaja on päässyt turvaan auton sisään samalla kun kuuluisuus yrittää voimalla päästä myös auton ovesta sisään. Siinä näkyy selvästi kuinka fanien kädet ovat rinnoilla puristelemassa ja siinä naisen rintakin paljastuu ja joku saa kämmenen täydeltä tuntea naisen nännin ja se on aivan kovana sen jälkeen kun sormet päästävät irti. Kun nainen yrittää nostaa toisen jalkansa autoon, näkyy kuinka useiden miesten kädet hyväilevät naisen pakaroita ja kurkottelevat mekon alle reisille sekä edestä että takaa, samalla kun tietenkin käsiä kurottelee paljastunutta rintaa kohti hyväilemään sitä. Naisella on kohteliaan hämmentynyt hymy kasvoilla koko ajan, eikä turvamiehetkään käytä muuta voimaa kuin vain yrittävät seistä innokkaimpien fanien ja kuuluisuuden välissä koska he jäisivät välittömästi toiseksi jos alkaisivat riehumaan. Aivan taatusti tuo nainen on saanut kokea sen kuinka hänen pilluaankin on joku päässyt hipaisemaan siinä tungoksessa koska ne kädet on jalkojen välissä ja jotkut fanit yrittävät kädestä pitäen estää naista pääsemästä autoon. Vasta kun nainen pääsee istumaan ja turvamies pystyy painamaan oven kiinni, nainen huomaa korjata sen paljastuneen rintansa. Koko se tilanne, aivan hirveä hälinä, kymmenet kurottelevat kädet jotka raastaa ja hiveltää, saa vain ihmettelemään etteikö nuo miehet ymmärrä että se heidän käytöksensä on netissä!
Mutta ei tietenkään saa koska se on mielestään ”sallittua” heille. Koko elämä siihen saakka kun heidät häädettiin kodeistaan on ollut sitä että heidän omat äitinsä ja ehkä yksinäiset tädit ovat antautuneet heille. Äidit eivät tietenkään ole opettaneet että muita kohtaan se käytös on väärin, koska ”aina niin on tehty.” Ja nuo äiditkin ovat siihen kasvaneet että ”pojat”, nuo kodeistaan häädetyt parikymppiset miehet, aina vanhoihin käppänöihin asti, ovat vain ”poikia”.
Vaikka Intiassa on joitakin naisten oikeuksista taistelevia aktivistiryhmiä ja poliitikkoja, on täysin päivänselvää että Intia on niin iso ja tietyiltä osiltaan niin fyysiesti kuin sosiaalisestikin niin syrjäytynyt, ettei sivistys ja naisten oikeudet kulkeudu kansakunnan pohjakerroksiin ihan pian.
Olen tutustunut Intiaan ja kulttuuriin mutta en itsekään olisi uskonut sitä kuinka laajalle levinnyt tuo ahdistelu on kun siitä saavat kuuluisuudetkin oman osansa! Se ei myöskään pysy Intian rajojen sisällä. Eri foorumeilla joissa on keskusteltu Intiasta, paljastuu myös valtava määrä somevideoita joissa yksittäinen intialaismies yrittää ikäänkuin ”varjostaa” esimerkiksi japanilaisia, korealaisia tai kiinalaisia naisia, mutta myös länsimaalaisia naisia ja päästä keskustelukontaktiin. Kun he sen saavat, sitten alkaa välitön fyysinen ahdistelu. He siis tuovat tuon heidän äitiensä ”opettaman” tavan myös ulkomaille.
Eräässä videossa jossain länsimaassa, on klubin tiskin ääressä jokin vaalea nainen jota hänen kaverinsa kuvaa. Kaveri kuvaa sen kuinka naisen takaa tulee tuollainen intalainen haahuilijavarjostaja, eli tyyppi joka selvästi haluaa kontaktin juuri siihen naisen. Sitten kun kuvaaja on ottanut sen kontaktin, kamerallaan, tyyppi siinä kaikkien edessä kurottaa kätensä naisen rinnalle ja alkaa puristelemaan ja välittömästi painautuu lähelle kuin suurikin rakastaja. Nainen on niin hämmentynyt että ei oikein edes ehdi tajuamaan sitä että se jätkä tosiaan hyväilee hänen rintaansa ja vasta parin sekunnin päästä nainen työntää sen tyypin pois.
Esimerkiksi eräässä korealaisessa videossa joku korealaisnainen on selvästi ottanut puhelimen kameran turvaksi, ajatellen että kamera ajaisi ahdistelijan tiehensä, mutta kun nainen menee maanalaiseen, intialaismies, joka on useita kertoja yrittänyt tehdä tuttavuutta ja saada naiseen keskustelukontaktia, josta nainen on aina kohteliaasti kieltäytynyt, mies tulee ihan liki, painautuen naista vasten ja alkaen selvästi hyväilemään naisen muotoja vaikka kamera ei käsien paikkaa kuitenkaan näe. Tuon lisäksi on tietenkin olemassa valtava määrä korealaisten, japanilaisten ja kiinalaisten somejulkkiksien kuvaamia videoita jossa muut ihmiset saattavat kadulla kävellä ihan välinpitämättömästi ohitse, joku joka tunnistaa julkkiksen, saattaa ehkä moikata tai pyytää selfietä, mutta sitten tulee intialaismies tai -miehiä ja he alkavat heti kun nainen kohteliaasti on vastannut johonkin, pyrkiä iholle ja hyväilemään pakaroita, rintoja tai pillua.Olen kierrellyt paljon maailmaa, osin työnikin puolesta mutta vastaavaa käytöstä kuin Intiassa ei muualta löydy. Ķyllä muuallakin lähennellään tms.mutta ei julkisessa paikassa sentään ole minuun käsiksi käyty.
Hyväntahtoisesti hymyillen itsekin yritin takaani rintojani kourimaan ryhtyneen miehen rauhoittaa mutta se vaikutti vain yllyttävän muutkin käymään minuun käsiksi.
Jälkikäteen nyt olen ihmetellyt kuinka rauhallisena kykenin miesten käsittelyissä olemaan. Vapina ja järkytys iski vasta kun pääsin junasta paikkaan jossa sain siistiytyä ja näin itseni peilistä!
Sovitun tapaamiseni jouduin perumaan ja voi kuinka pelkäsin kun ainoa tapa palata oli junamatka uudelleen!!
Katumuspillerin sain vasta 4vrk.päästä ja sukupuolitautitestiin pääsin palattuani Suomeen.
N.47v. - Anonyymi00077
Anonyymi00073 kirjoitti:
Olen kierrellyt paljon maailmaa, osin työnikin puolesta mutta vastaavaa käytöstä kuin Intiassa ei muualta löydy. Ķyllä muuallakin lähennellään tms.mutta ei julkisessa paikassa sentään ole minuun käsiksi käyty.
Hyväntahtoisesti hymyillen itsekin yritin takaani rintojani kourimaan ryhtyneen miehen rauhoittaa mutta se vaikutti vain yllyttävän muutkin käymään minuun käsiksi.
Jälkikäteen nyt olen ihmetellyt kuinka rauhallisena kykenin miesten käsittelyissä olemaan. Vapina ja järkytys iski vasta kun pääsin junasta paikkaan jossa sain siistiytyä ja näin itseni peilistä!
Sovitun tapaamiseni jouduin perumaan ja voi kuinka pelkäsin kun ainoa tapa palata oli junamatka uudelleen!!
Katumuspillerin sain vasta 4vrk.päästä ja sukupuolitautitestiin pääsin palattuani Suomeen.
N.47v.Lähentelijöitä on kaikkialla, mutta muualla on sellainen kulttuuri että muut tulevat väliin.
Jos ajattelee ihan sitä puhdasta ihmispainetta, kun yksinäinen nainen on välissä ympärillä, edessä, takana ja sivuilla on kaksi, kolme, neljäkin miestä, siis viidestä jopa pariinkymmeneen miestä. Silloin pelkästään se taaempana olevien miesten kurottelu koskettamaan, kun jo yhden kurottelijan 75 kiloa painaa samanpainoista miestä suoraan sinun ihoasi vasten, se hänen peniksensä painautuu ihan asettamattakin sinun sisään eikä se mieskään voi varmaan tehdä mitään.
Tästä on jo aikaa kun tuollaisia videoklippejä näin, koska nämä eivät sääntöjen vastaisina voi päätyä sosiaaliseen mediaan, vaikka mielestäni tavallaan niiden pitäisi päätyä ihmisten tietoisuuteen! Mutta eräs ilmeisesti korealainen tai japanilainen nainen jäi muistiin. Hän joutui tuollaisen intialaisen miesjoukkion painostamaksi. Kun se liikenneväline, ilmeiseti bussi tai vastaava pysähtyi, se nainen alkaa silloin kuvaamaan ja selittämään että joukko puski ja kosketteli häntä ja että puhelinta ei varastettu ja että kaikki pitää tarkistaa. Selvästi hätäistä puhetta mutta ei mitään paniikkihätää. Siinä aluksi näkyy hyvin heiluvaa kuvaa ja joitain ihmisten selkiä. Nainen kävelee nopeasti vessaan ja kuvaa itseään ihan hämmentyneenä ja käännöksen mukaan ihmettelee siinä uudestaan että häntä kosketeltiin. Vessan peilin kautta näkyy kuinka paitaa on otettu pois hameen vyötärön alta jne, mutta mitään ole revitty, ja nainen tarkistaa kaiken, eikä mitään oltu varastettu. Sitten nainen astuu vähän taaksepäin ja katsoo alas, ja lattialla on valkoinen läntti. Nainen nostaa hamettaan ja jo ennen vesirajan näkymistä näkyy kun jotain hyvin kapeaa ja vaaleaa venyy ja tippuu alas kenkien väliin. Siinä sitten vielä peilin kautta nopeasti kuvattuna, nainen hädissään selittää että joku tuli hänen sisäänsä ja ennenkuin se loppuu, siinä samalla näkyy kun pikkuhousut on ihan sivussa nivusessa ja sieltä huulten välistä tippuu selvästi venyvät spermatipat lattialle ja se nainen vielä hämmentyneenä ja selvästi siinä vaiheessa järkyttyneenä kokeilee vielä jalkovälistä että se on spermaa. Se oli selvästi pidemmästä pätkästä leikattu, mutta en ole sitä nähnyt sen jälkeen. Mutta muita vastaavia tietyillä sivustoilla välillä näkyy. Henkilökohtaisesit nuo aidot videot vain ahdistaa ettei niitä halua katsoa kun se ei ole mitään näyteltyä hätää kun joku on ilman lupaa työntynyt ja tullut pilluun jossain bussissa tai vastaavassa ja vielä selvästi vielä minuutin sisällä että sen tyypin on oltava ollut erittäin kiihottunut jo valmiiksi ja sitten joku toinen tai kolmas tai vielä useampi saattaa tulla vielä pilluun tai vaatteille tms sen ekan jälkeen ja kun bussi pysähtyy kaikki vain häipyy tyytyväisenä kun se matkustaja on ihan hämillään että mitä siinä tilanteessa pitäisi edes tehdä ensiksi. Tietenkin siis todistaa se että se on tapahtunut mutta ei kukaan joka tuon kokee pysty siinä varmaan edes sellaista ajattelemaan vaan häpeää sitä että kaikki valuu reisille ja alkaa siivoamaan itseään ettei kukaan vain huomaa.
Nyt kun noita puhelimia on noin paljon, en ihmettele että myös tuollaisia videotodistuksia on alkanut ilmestymään enemmän. Voi vaan kuvitella sitä aikaa kun vaikka meillä oli jo netti, mutta ei ollut mobiililaitteita mukana, että kuinka valtavan paljon tuota on tapahtunut ihan sen varjolla ettei kukaan ole edes voinut jäädä siitä kiinni ja kuinka paljon esimerkiksi Intiassa jossa vähänkin turistialueiden ulkopuolella, poliisi ei ota mitään noista edes käsittelyyn. Pelkästään Intiassa, tapauksia täytyy olla vuosittain tuhansia, ellei jopa kymmeniä tuhansia kun ottaa mukaan ne tapaukset jossa ei ole tapahtunut mitään suurempaa väkivaltaa kuin että naiseen on kajottu ilman lupaa, vaikka tuon vertailu ”vähemmän väkivaltaiseksi” on todella arveluttavaa. - Anonyymi00079
Anonyymi00077 kirjoitti:
Lähentelijöitä on kaikkialla, mutta muualla on sellainen kulttuuri että muut tulevat väliin.
Jos ajattelee ihan sitä puhdasta ihmispainetta, kun yksinäinen nainen on välissä ympärillä, edessä, takana ja sivuilla on kaksi, kolme, neljäkin miestä, siis viidestä jopa pariinkymmeneen miestä. Silloin pelkästään se taaempana olevien miesten kurottelu koskettamaan, kun jo yhden kurottelijan 75 kiloa painaa samanpainoista miestä suoraan sinun ihoasi vasten, se hänen peniksensä painautuu ihan asettamattakin sinun sisään eikä se mieskään voi varmaan tehdä mitään.
Tästä on jo aikaa kun tuollaisia videoklippejä näin, koska nämä eivät sääntöjen vastaisina voi päätyä sosiaaliseen mediaan, vaikka mielestäni tavallaan niiden pitäisi päätyä ihmisten tietoisuuteen! Mutta eräs ilmeisesti korealainen tai japanilainen nainen jäi muistiin. Hän joutui tuollaisen intialaisen miesjoukkion painostamaksi. Kun se liikenneväline, ilmeiseti bussi tai vastaava pysähtyi, se nainen alkaa silloin kuvaamaan ja selittämään että joukko puski ja kosketteli häntä ja että puhelinta ei varastettu ja että kaikki pitää tarkistaa. Selvästi hätäistä puhetta mutta ei mitään paniikkihätää. Siinä aluksi näkyy hyvin heiluvaa kuvaa ja joitain ihmisten selkiä. Nainen kävelee nopeasti vessaan ja kuvaa itseään ihan hämmentyneenä ja käännöksen mukaan ihmettelee siinä uudestaan että häntä kosketeltiin. Vessan peilin kautta näkyy kuinka paitaa on otettu pois hameen vyötärön alta jne, mutta mitään ole revitty, ja nainen tarkistaa kaiken, eikä mitään oltu varastettu. Sitten nainen astuu vähän taaksepäin ja katsoo alas, ja lattialla on valkoinen läntti. Nainen nostaa hamettaan ja jo ennen vesirajan näkymistä näkyy kun jotain hyvin kapeaa ja vaaleaa venyy ja tippuu alas kenkien väliin. Siinä sitten vielä peilin kautta nopeasti kuvattuna, nainen hädissään selittää että joku tuli hänen sisäänsä ja ennenkuin se loppuu, siinä samalla näkyy kun pikkuhousut on ihan sivussa nivusessa ja sieltä huulten välistä tippuu selvästi venyvät spermatipat lattialle ja se nainen vielä hämmentyneenä ja selvästi siinä vaiheessa järkyttyneenä kokeilee vielä jalkovälistä että se on spermaa. Se oli selvästi pidemmästä pätkästä leikattu, mutta en ole sitä nähnyt sen jälkeen. Mutta muita vastaavia tietyillä sivustoilla välillä näkyy. Henkilökohtaisesit nuo aidot videot vain ahdistaa ettei niitä halua katsoa kun se ei ole mitään näyteltyä hätää kun joku on ilman lupaa työntynyt ja tullut pilluun jossain bussissa tai vastaavassa ja vielä selvästi vielä minuutin sisällä että sen tyypin on oltava ollut erittäin kiihottunut jo valmiiksi ja sitten joku toinen tai kolmas tai vielä useampi saattaa tulla vielä pilluun tai vaatteille tms sen ekan jälkeen ja kun bussi pysähtyy kaikki vain häipyy tyytyväisenä kun se matkustaja on ihan hämillään että mitä siinä tilanteessa pitäisi edes tehdä ensiksi. Tietenkin siis todistaa se että se on tapahtunut mutta ei kukaan joka tuon kokee pysty siinä varmaan edes sellaista ajattelemaan vaan häpeää sitä että kaikki valuu reisille ja alkaa siivoamaan itseään ettei kukaan vain huomaa.
Nyt kun noita puhelimia on noin paljon, en ihmettele että myös tuollaisia videotodistuksia on alkanut ilmestymään enemmän. Voi vaan kuvitella sitä aikaa kun vaikka meillä oli jo netti, mutta ei ollut mobiililaitteita mukana, että kuinka valtavan paljon tuota on tapahtunut ihan sen varjolla ettei kukaan ole edes voinut jäädä siitä kiinni ja kuinka paljon esimerkiksi Intiassa jossa vähänkin turistialueiden ulkopuolella, poliisi ei ota mitään noista edes käsittelyyn. Pelkästään Intiassa, tapauksia täytyy olla vuosittain tuhansia, ellei jopa kymmeniä tuhansia kun ottaa mukaan ne tapaukset jossa ei ole tapahtunut mitään suurempaa väkivaltaa kuin että naiseen on kajottu ilman lupaa, vaikka tuon vertailu ”vähemmän väkivaltaiseksi” on todella arveluttavaa.Näin että minua kuvattiin tai ehkä videoitiin ja on hyvä ettei somessa voi mitä tahansa materiaalia näyttää. Mutta pelännyt silti jos jonnekin minusta tuolla junasta kuvattua päätyy nettiin ja minut tunnistettaisiin siitä!
N.47v. - Anonyymi00080
Anonyymi00077 kirjoitti:
Lähentelijöitä on kaikkialla, mutta muualla on sellainen kulttuuri että muut tulevat väliin.
Nyt kun noita puhelimia on noin paljon, en ihmettele että myös tuollaisia videotodistuksia on alkanut ilmestymään enemmän. Voi vaan kuvitella sitä aikaa kun vaikka meillä oli jo netti, mutta ei ollut mobiililaitteita mukana, että kuinka valtavan paljon tuota on tapahtunut ihan sen varjolla ettei kukaan ole edes voinut jäädä siitä kiinni ja kuinka paljon esimerkiksi Intiassa jossa vähänkin turistialueiden ulkopuolella, poliisi ei ota mitään noista edes käsittelyyn. Pelkästään Intiassa, tapauksia täytyy olla vuosittain tuhansia, ellei jopa kymmeniä tuhansia kun ottaa mukaan ne tapaukset jossa ei ole tapahtunut mitään suurempaa väkivaltaa kuin että naiseen on kajottu ilman lupaa, vaikka tuon vertailu ”vähemmän väkivaltaiseksi” on todella arveluttavaa.Onkohan moni poikaystävä tai sulhanen esimerkiksi häämatkallaan Intiaan joutunut vain katsomaan kauempaa sivusta että mitä tapahtuu kun ei ole pystynyt tekemään mitään parinkymmenen morsiamen ympärillä pörräävän himokkaan miehen karkottamiseksi. Joku viikon häämatka, ne intialaisten siittiöt pörrää kohdussa vielä silloinkin kun pariskunta on jo tullut kotiin takaisin ja sukulaiset ovat tulleet tervehtimään ja onnittelemaan vielä kerran, ironisesti, onnellisia vastanaineita. Mitään ei voi tehdä paitsi yrittää käsittää ja hyväksyä tapahtunut, viranomaiset ei voi tehdä mitään. Ainoa on että raskaus estetään ja taudit tarkistetaan. Välillä nainen muistaa ne kädet ja siittimet ja miehensä läsnäollessa häpeilee niitä orgasmeja joita sai yhdyntöjen aikana ja kostuu kuitenkin uudestaan ja uudestaan. Mies taas muistaa ajoittain ne huohotukset, voihkaisut ja huokaukset kun uusi vaimo oli saanut orgasmeja miesten käsittelyssä ja muistaa häpeillen ettei itse kyennyt hääyönä sellaisia antamaan kun koko hääyö meni ohi väsyttävän häähulinan vuoksi molempien nukkuessa. Mies myös häpeää ettei kyennyt auttamaan ja tietää että vaimon luotto häneen on mennyt. Uutta avioliittoa on mennyt jo lähes vuosi, mutta seksiä ei ole ollut. Mies näkee vaimonsa ajoittain vaipuneen ajatuksiinsa, kevyt hymynkare huulillaan ja huokailevan itsekseen, mutta koskaan uusi vaimo ei ajatuksiaan paljasta. Mies epäilee että nainen haluaisi kokea sen uudelleen mutta turvallisessa tilassa. Mies tietää jo valmiiksi ettei häntä sinne kutsuttaisi mukaan, eikä nainen siitä hänelle edes kertoisi.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Onkohan moni poikaystävä tai sulhanen esimerkiksi häämatkallaan Intiaan joutunut vain katsomaan kauempaa sivusta että mitä tapahtuu kun ei ole pystynyt tekemään mitään parinkymmenen morsiamen ympärillä pörräävän himokkaan miehen karkottamiseksi. Joku viikon häämatka, ne intialaisten siittiöt pörrää kohdussa vielä silloinkin kun pariskunta on jo tullut kotiin takaisin ja sukulaiset ovat tulleet tervehtimään ja onnittelemaan vielä kerran, ironisesti, onnellisia vastanaineita. Mitään ei voi tehdä paitsi yrittää käsittää ja hyväksyä tapahtunut, viranomaiset ei voi tehdä mitään. Ainoa on että raskaus estetään ja taudit tarkistetaan. Välillä nainen muistaa ne kädet ja siittimet ja miehensä läsnäollessa häpeilee niitä orgasmeja joita sai yhdyntöjen aikana ja kostuu kuitenkin uudestaan ja uudestaan. Mies taas muistaa ajoittain ne huohotukset, voihkaisut ja huokaukset kun uusi vaimo oli saanut orgasmeja miesten käsittelyssä ja muistaa häpeillen ettei itse kyennyt hääyönä sellaisia antamaan kun koko hääyö meni ohi väsyttävän häähulinan vuoksi molempien nukkuessa. Mies myös häpeää ettei kyennyt auttamaan ja tietää että vaimon luotto häneen on mennyt. Uutta avioliittoa on mennyt jo lähes vuosi, mutta seksiä ei ole ollut. Mies näkee vaimonsa ajoittain vaipuneen ajatuksiinsa, kevyt hymynkare huulillaan ja huokailevan itsekseen, mutta koskaan uusi vaimo ei ajatuksiaan paljasta. Mies epäilee että nainen haluaisi kokea sen uudelleen mutta turvallisessa tilassa. Mies tietää jo valmiiksi ettei häntä sinne kutsuttaisi mukaan, eikä nainen siitä hänelle edes kertoisi.
Itse miehenä olen joutunut todistamaan vastaavaa häämatkalla 22 vuotiaina kumpikin. Ei Intiassa eikä junassa tms.vaan iltamyöhään rannalla. Mustia, meitäkin nuorempia mustia jätkiä jotka kiimoissaan kauniiseen vaaleaan vaimooni.
Jakke 25v. - Anonyymi00082
Anonyymi00079 kirjoitti:
Näin että minua kuvattiin tai ehkä videoitiin ja on hyvä ettei somessa voi mitä tahansa materiaalia näyttää. Mutta pelännyt silti jos jonnekin minusta tuolla junasta kuvattua päätyy nettiin ja minut tunnistettaisiin siitä!
N.47v.Onhan netissä näitä kiellettyjä pornojuttuja Intiasta löydettävissä joissa varmaan sustakin kuvattuja pätkiä löytyy ja luultavasti paljon saanu kaiken maailman runkkari pervoista katsojiakin. Mut ei niitä ihan ketkä vaa mee kattelemaan et silleen voit olla huoleti.
- Anonyymi00084
Anonyymi00082 kirjoitti:
Onhan netissä näitä kiellettyjä pornojuttuja Intiasta löydettävissä joissa varmaan sustakin kuvattuja pätkiä löytyy ja luultavasti paljon saanu kaiken maailman runkkari pervoista katsojiakin. Mut ei niitä ihan ketkä vaa mee kattelemaan et silleen voit olla huoleti.
Järkyttää ajatus kuinka kaikenlaiset pervot katselevat videoita minusta junassa miesten käsittelyssä! Pakko vain ajatella ettei näitä videoita minusta missään näytillä ole.
N.47v. - Anonyymi00086
Anonyymi00081 kirjoitti:
Itse miehenä olen joutunut todistamaan vastaavaa häämatkalla 22 vuotiaina kumpikin. Ei Intiassa eikä junassa tms.vaan iltamyöhään rannalla. Mustia, meitäkin nuorempia mustia jätkiä jotka kiimoissaan kauniiseen vaaleaan vaimooni.
Jakke 25v.Et sitten uskaltanut puolustaa vaimosi kunniaa pelkuri!!?
- Anonyymi00088
Anonyymi00086 kirjoitti:
Et sitten uskaltanut puolustaa vaimosi kunniaa pelkuri!!?
Luuletko etten yrittänyt? Helppo se on sieltä huudella! Siks toisekseen yritin lähteä tilanteesta pois mutta vaimo ei naiivina sinisilmäsenä uskonut mua ja sitten kävi mitä pelkäsin.
Jakke 25v. - Anonyymi00089
Anonyymi00079 kirjoitti:
Näin että minua kuvattiin tai ehkä videoitiin ja on hyvä ettei somessa voi mitä tahansa materiaalia näyttää. Mutta pelännyt silti jos jonnekin minusta tuolla junasta kuvattua päätyy nettiin ja minut tunnistettaisiin siitä!
N.47v.Tor-verkossa on videopätkiä kun nelikymppistä hienosto naista nussitaa porukalla junassa. Porukka seuras sivusta kun siinä oli sellanen oma vapaa tila touhuta. Mut se nainen näyttäs ihan vapaaehtosesti siin olevan, tai ei ainakaa vastaa laita yhtää. Päin vastoin imee ihan innoissaan nuoren jätkän isoo munaaki loppuu saakka ja pillukin sillä aivan märkänä. Oi luoja se suomeks kyl huutaa ku saa sormettamisesta suihkuorkun et suomalainen sekin on. Mut ehkä se ei sama nainen mut ihmeen paljon vastaa sun mies kuvauksii ja mekko kuvausta ja kuin se siltä pois riisuttii.
Tää vaikutti kuitenki et se oli ihan porno elokuvaks tarkotuksella tehty vaik aika kökköjä kaikki näyttelijöiks kyl ovat naista lukuun ottamatta. Mut tosi kiihottava pornopätkä se kyl on ja narttu nautti siitä niiku ne miehet ja nuor jätkä. - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tor-verkossa on videopätkiä kun nelikymppistä hienosto naista nussitaa porukalla junassa. Porukka seuras sivusta kun siinä oli sellanen oma vapaa tila touhuta. Mut se nainen näyttäs ihan vapaaehtosesti siin olevan, tai ei ainakaa vastaa laita yhtää. Päin vastoin imee ihan innoissaan nuoren jätkän isoo munaaki loppuu saakka ja pillukin sillä aivan märkänä. Oi luoja se suomeks kyl huutaa ku saa sormettamisesta suihkuorkun et suomalainen sekin on. Mut ehkä se ei sama nainen mut ihmeen paljon vastaa sun mies kuvauksii ja mekko kuvausta ja kuin se siltä pois riisuttii.
Tää vaikutti kuitenki et se oli ihan porno elokuvaks tarkotuksella tehty vaik aika kökköjä kaikki näyttelijöiks kyl ovat naista lukuun ottamatta. Mut tosi kiihottava pornopätkä se kyl on ja narttu nautti siitä niiku ne miehet ja nuor jätkä.Eihän!?!!! Tor-verkossa?!! Onko mitään linkkiä sinne? Tai ei sittenkään älä laita.
Kuvaile miltä nainen siinä näytti, millainen mekko? Pakko saada tietää nyt onko tuo minusta kuvattu mutta pahalta näyttää että on!!!
N.47v. - Anonyymi00092
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tor-verkossa on videopätkiä kun nelikymppistä hienosto naista nussitaa porukalla junassa. Porukka seuras sivusta kun siinä oli sellanen oma vapaa tila touhuta. Mut se nainen näyttäs ihan vapaaehtosesti siin olevan, tai ei ainakaa vastaa laita yhtää. Päin vastoin imee ihan innoissaan nuoren jätkän isoo munaaki loppuu saakka ja pillukin sillä aivan märkänä. Oi luoja se suomeks kyl huutaa ku saa sormettamisesta suihkuorkun et suomalainen sekin on. Mut ehkä se ei sama nainen mut ihmeen paljon vastaa sun mies kuvauksii ja mekko kuvausta ja kuin se siltä pois riisuttii.
Tää vaikutti kuitenki et se oli ihan porno elokuvaks tarkotuksella tehty vaik aika kökköjä kaikki näyttelijöiks kyl ovat naista lukuun ottamatta. Mut tosi kiihottava pornopätkä se kyl on ja narttu nautti siitä niiku ne miehet ja nuor jätkä.Kuulostaa tutulta kuvaukselta. Olenkohan nähnyt tuon. Muistan että joku intialainen panee pidempään ekaksi ja sitten vetää liemet sisuksiin. Sen jälkeen tulee kolme tai neljä tyyppiä jotka melkeinpä vaan tuikkaa mulkkunsa muijaan ja vähän kulli nykii orkussa ja sitten vetävät heti pois ja seuraavaa mulkkua tilalle. Spermat ja pillulimat vain valuu kun suomimuijaa pistetään tiineeksi.
- Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kuulostaa tutulta kuvaukselta. Olenkohan nähnyt tuon. Muistan että joku intialainen panee pidempään ekaksi ja sitten vetää liemet sisuksiin. Sen jälkeen tulee kolme tai neljä tyyppiä jotka melkeinpä vaan tuikkaa mulkkunsa muijaan ja vähän kulli nykii orkussa ja sitten vetävät heti pois ja seuraavaa mulkkua tilalle. Spermat ja pillulimat vain valuu kun suomimuijaa pistetään tiineeksi.
Kerrotko sinä miltä nainen siinä näytti ja minkälainen mekko oli? Oliko stayupit ja valkoiset korkokengät?
N.47v. - Anonyymi00095
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kerrotko sinä miltä nainen siinä näytti ja minkälainen mekko oli? Oliko stayupit ja valkoiset korkokengät?
N.47v.En muista noin tarkkaan. Muistan spermalammikot siellä jalkojen välissä mutta en vaatteiden yksityiskohtia tai kenkien väriä. Jotkut Intiaan sopivat, ilmavat. Mutta tietysti se kontrasti, siihen köyhään huonosti pukeutuneeseen ja likaiseen sakkiin ja sitten taas hyvin pukeutuneeseen suomalaisnaiseen mekossa oli selvä kuin päivä. Suomalaisnainen oli hyvin tyylikäs, melkein ylipukeutunut siihen tilanteeseen. Ei ainakaan menossa pelkästään nähtävyyksiä katselemaan. Muutenkin se tilaisuus oli oudon kontrastinen. Se eka oli selvästi panemassa, että hän ottaa sen naisen, mutta ne muut oli pelkkiä opportunisteja että kun kerran pääsee pillua koittaan, tilaisuus pitää käyttää. Vaikuttivat niin nössöiltä että eivät taatusti olisi itse uskaltaneet muuten edes koskea naiseen ellei se eka olisi aloittanut yhdyntää. Just sellaisilta että kun poistuessa tajusivat että joku niistä oli kuvannut sen niin ne ei kääntäneet kasvoja vaan pelkät nolot silmät kameraa päin, niinkuin ettei se kamera huomaisi sitä ja niillä kaikilla oli sellainen pieni taakse vedetty leuka ja iso nenä mikä vielä korosti sitä kuinka reppanoilta ne näytti, että oi voi, intialaispojat pääsi naimaan oikeaa naista. Mietin sen nähtyä että huolimatta siitä mitä siinä tapahtui, että miten luuseri voi intialaisjätkä olla että häpeää kun pääsi panemaan. Luuliko ne tosiaan ettei niitä huomata kun ympärillä oli iso porukka kopeloimassa tissejä ja persettä! Olen myös miettinyt että mitä se nainen on ajatellut, jos se näki ne kasvot, että sellaiset luuserit päätti jatkaa sukuaan hänen kautta ja että hänen täytyy odotella kotosuomeen asti että pääsee niiden jälkeläisistä eroon koska aika pitkämielinen pitäisi olla että sellaisen päättäisi kuitenkin synnyttää ja pitää. Ainoastaan se eka vaikutti edes jonkinlaiselta panomieheltä. Oli selvästi tehnyt sitä aiemminkin. Olen joskus miettinyt että mitä jos joku niistä jälkeen tulleista onnistui ja se nainen päättikin pitää sen lapsen. Siinä kyllä koko kylä puhuisi kun näkisivät ne geenit ja mitä ne on saanut aikaan. Vaikka lapsi kuin lapsi on tietysti äidilleen rakas ja tietysti osaton koko siihen soppaan, varmasti koulussa muut oppilaat ja muut tutut ja sukulaiset muistuttaisi että sellaiset ”komistukset” pääsi jaolle sen panomiehen jälkeen. Sukulaiset puhuisi varmasti naisen selän takana että tuollaisen päätti synnyttää kun ei ollut kehdannut tunnustaa lääkärille että hänet oli otettu ja siitetty väkisin.
- Anonyymi00062
Edelleenkään tänne ei kukaan nainen kirjoittele.
- Anonyymi00066
Edelleenkin olen kyllä nainen, joka kertoi omasta Egyptin kokemuksesta. Se jokin on jalkojen välissä kyllä turhan harvoin, mutta mieheksi se ei silloinkaan tee!
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Edelleenkin olen kyllä nainen, joka kertoi omasta Egyptin kokemuksesta. Se jokin on jalkojen välissä kyllä turhan harvoin, mutta mieheksi se ei silloinkaan tee!
👍👍👍
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Älä vastaa tuon selvän trollin kommenttiin. Se yrittää vain hakea huomiota koska hänellä on yksinäistä. Jätä ne vain aina täysin huomiotta. Kyllä me kaikki muut keskustelijat tiedämme ja ymmärrämme että jos joku yhä, vuonna 2026, on sitä mieltä ettei netissä ole muka naisia kirjoittelemassa, hän ei voi olla mitään muuta kuin pelkkä trolli tai sitten hyvin pahasti sosiaalisesti rajoittunut rassukka.
Se on muuten mielenkiintoista kun netin keskusteluja miettii että vuosina 2000 - 2005 tuota ”netissä ei ole naisia” kommenttia kuuli usein teinikakaroilta. Sitten se katosi koska kaikki trollitkin tajusivat että tietenkin netissä on naisia keskustelemassa. Ei tarvitse kuin avata esimerkiksi youtube ja siellä on monet naiset kertomassa seksistä tai esimerkiksi viime kesänä algoritmi tarjosi videota jossa eräs nainen kertoi kuinka oli Vietnamin matkalla tavannut erään miehen, joka oli ensin tutustuttanut hänet vaimoonsa ja sitten he olivat kolmistaan harrastaneet ryhmäseksiä. Tuo ei nyt ole sellaisenaan mitään ihmeellistä, mutta tämä kolmikko oli viettänyt siellä pidemmän aikaa yhdessä ja eräällä kadulla oli heille tullut ns. Sisäänheittäjä mainostamaan että olisi hierontaa tarjolla. Hetken neuvottelun jälkeen he olivat menneet hierontasalonkiin joka oli kuitenkin paljastunut varsin kliiniseksi ja epäsiistiksi paikaksi, selvästikään ei mikään turisteille tarkoitettu, vaan ehkä huijattaville tarkoitettu paikka. Nainen kertoi että oli mennyt hierottavaksi johonkin ihan tavalliselle makuualustalle kun ei ollut alkuun ymmärtänyt mistä oli kyse. Joku nuori nainen oli tullut häntä hieromaan, mutta nainen oli alkanut keskustelemaan vanhemman naisen kanssa. Selvästikin jonkun ns ”henkilökuntavastaavan” kanssa. Lopulta tuo hieroja oli alkanut hieromaan, mutta selvästi täysin epäpätevästi. Lopulta kun vanhempi nainen oli ”opastanut” hierojaa, oli käynyt niin että hieroja oli pikkuhiljaa kurottanut kohti pillua ja päässyt jo huulien väliin. Mutta koska hieroja ei selvästikään ollut lesbo, hänelle oli tuottanut sen verran suuria ongelmia alkaa palvelemaan naista, että kun pariskunta oli yhtäkkiä ilmestynyt näkyviin, oli tämä kertoja nainenkin noussut, kiitellyt vuolaasti hyvästä palvelusta ja poistunut välittömästi kaduille missä oli enemmän turisteja. Pariskunnan mies ja nainen olivat saaneet hoitoa, muta koska he olivat alkaneet epäilemään että kyseessä voisi olla kiristys tai muu vastaava huijaus, olivat he päättäneet poistua paikalta. - Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Turhan harvoin saat kullia?
Voisin auttaa joskus,itse saan pillua turhan harvoin.
Voisit kertoa minulle kokemuksestasi samalla kun nussin takaapäin.
Mies66 - Anonyymi00070
Anonyymi00069 kirjoitti:
Turhan harvoin saat kullia?
Voisin auttaa joskus,itse saan pillua turhan harvoin.
Voisit kertoa minulle kokemuksestasi samalla kun nussin takaapäin.
Mies66Oletko miettinyt että voisiko syynä siihen että saat pillua vain harvoin, olla se että sinun sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot? Sinun kannattaa nyt pohtia sitä, koska et ymmärrä esimerkiksi sitä että tämä on keskustelupalsta. Täällä keskustellaan eri aiheista, täällä ei vongata epätoivoisena pillua muilta keskustelijoita.
Huomasitko kuinka tässä ketjussakaan kukaan ei vonkaa pillua? Sinä siis selvästi poikkeat massasta, etkä suinkaan hyvällä, hyväksyttävällä tavalla.
Menetkö sinä muihinkin porukoihin esimerkiksi kahvilassa, työpaikalla tai festivaaleilla ja heität tuntemattomalle että voisitko kertoa minulle kokemuksestasi samalla kun nussin sinua takaapäin? - Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Oletko miettinyt että voisiko syynä siihen että saat pillua vain harvoin, olla se että sinun sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot? Sinun kannattaa nyt pohtia sitä, koska et ymmärrä esimerkiksi sitä että tämä on keskustelupalsta. Täällä keskustellaan eri aiheista, täällä ei vongata epätoivoisena pillua muilta keskustelijoita.
Huomasitko kuinka tässä ketjussakaan kukaan ei vonkaa pillua? Sinä siis selvästi poikkeat massasta, etkä suinkaan hyvällä, hyväksyttävällä tavalla.
Menetkö sinä muihinkin porukoihin esimerkiksi kahvilassa, työpaikalla tai festivaaleilla ja heität tuntemattomalle että voisitko kertoa minulle kokemuksestasi samalla kun nussin sinua takaapäin?Saan harvoin ,koska vaimoa ei seksi enää kiinnosta.
Ja on ihan eri asia täällä heittää läppää kuin jossain kahvilassa tms
Mutta tosikot kuten sinä ,joka takerrut toisten kirjoituksiin,ainoana tarkoituksenasi vittuilla , eivät tätä ymmärrä. - Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Saan harvoin ,koska vaimoa ei seksi enää kiinnosta.
Ja on ihan eri asia täällä heittää läppää kuin jossain kahvilassa tms
Mutta tosikot kuten sinä ,joka takerrut toisten kirjoituksiin,ainoana tarkoituksenasi vittuilla , eivät tätä ymmärrä.Minä vittuilen sinulle ihan siitä syystä että kun netti on yleistynyt kaikkialle, olet ollut nelikymppinen. Sinulla on ollut 25 vuotta aikaa opetella keskustelufoorumien kaikkein yleisimmät säännöt, joista yksi tärkeimmistä on -Ei seuranhakua! Teitä vonkaajia ei jaksa kukaan.
- Anonyymi00078
Anonyymi00075 kirjoitti:
Minä vittuilen sinulle ihan siitä syystä että kun netti on yleistynyt kaikkialle, olet ollut nelikymppinen. Sinulla on ollut 25 vuotta aikaa opetella keskustelufoorumien kaikkein yleisimmät säännöt, joista yksi tärkeimmistä on -Ei seuranhakua! Teitä vonkaajia ei jaksa kukaan.
Pahoittelut!
- Anonyymi00074
No minä kirjoitin tuon, että turhan harvoin mieheni kanssa. Liikaa työkiireitä hänellä ja ihan liikaa alkoholia.
- Anonyymi00076
Harmi. Näin se usein on.
- Anonyymi00083
Leidiä nussittiin kunnolla siellä.Oletko sen jälkeen käynyt jogamatkoilla?
Voisit ehkä käydä Japanissa bussiajelulla:)
Tunnut olevan niitä naisia jotka tykkäävät alistua.
Varmaan sellainen ulospäin hillitty virkanainen.
Josta ei uskoisi olevan kimppalutkaksi.
Mutta joka ulkomailla uskaltaa irstailla.
Ehkä naapurin kuuma rouva - Anonyymi00099
Siksi hekumoit tuolla kokemuksella.
Varmasti samalla dildo pillussa ja silmät kiinni:)
- Anonyymi00085
Tämä ketju on typeryydessään jo jotain sanatonta.
- Anonyymi00087
No miksipä hönö sitten luet ja kyyläät.
- Anonyymi00091
En voisi olla enempää samaa mieltä.
Kaiken ikäisten lujat kourat tuli kyllä tutuiksi kun Intiasssa 8kk julkisella liikenteellä matkustelin.
- Anonyymi00096
Kävikö sulle samoin kuin edellä kuvatulla n47 : lla?
- Anonyymi00097
No sulla on tuossa kuvassa sellaset tissit,joita varmasti tekee mieli puristella ja imeä..
Saitko useinkin orkut junissa? Anonyymi00096 kirjoitti:
Kävikö sulle samoin kuin edellä kuvatulla n47 : lla?
Ei nyt sentään aivan noin pahasti!
- Anonyymi00100
Camilla.F kirjoitti:
Ei nyt sentään aivan noin pahasti!
Mutta tissejä kourittiin ja.imettiin vai
- Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Nostetaas nännit esiin.
Anonyymi00100 kirjoitti:
Kyllä kourittiin ja rajusti!
- Anonyymi00106
Camilla.F kirjoitti:
Kyllä kourittiin ja rajusti!
Pääsikö ne työntymään sisään ja laukeamaan?
- Anonyymi00098
Mites Japanissa? Onko siellä kourittu suomalaista naista busssissa?
- Anonyymi00101
Tässä muutamia uutisia maailmalta.
57,3% Fake doctors in India
Indias fake degrees: Hundreds in Singapore, Malaysia, US, Canada left questioniong qualifications after Manav Bharti University scandal
-Private university of Himachal Pradesh state sold 36000 degrees for as little as 1362$ Indian governments agency found.
Foreign doctors are revealed to be behind 60% of all sex assaults on patients - But NHS wants fewer of them taken to disciplinary hearings.
The mail.
Family doctor, 47, accused of sexually assaulting five women, "told cancer strikken patient 'I'm helping you' as she groped her breasts and exposex himself during consultation" court hears
The mail
68 year old Indian origin doctor charged for sexually abusing patients in US.
Indian origindoctor jailed for 12 years in the UK
-Was found quilty of conducting unecessary massages on the patients and sentenced for 12 years in prison for sexually assaulting women patients between 2006 - 2015 as his Castle Meadows Surgery in Dudley, in West Midlands region.
Perverse consultant gynaecologist who fondled female patients breasts on his examination couch during private and NSH consultations is jailed for 8 years.
-Maharesh Patwardhan 53 would bend women over an examination couch.
-Fondled their breasts and even asked lady to reveal her tattooed bottom
-Father of ten turned on by rubbing himself against patients, court hears.
-Cynaegologists convicted of 4 sexual assaults at Woodwich Crown court.
Doctor of Indian origin convicted for sexually harassing 48 women in Scotland.
-The doctor was accused of assault, groping, giving inappropriate examinations, kissing and aking sleazy comments about his patients
Indian origin doctor faces jail for sexually assaulting patients in UK
-Over five years between 2009 and 2014 Manish Shah the 50 year old GP assaulted six patients of the Mawney Medical center in East London
-Exploited womens cancer fears to carry out invasive intimate examinations
-he was convicted of 25 counts of sexual assault and assault by penetration of six women.
Nuo eivät ole edes ainoat, vaan noita uutisia on valtavasti. Noista oli suurin osa briteistä joissa on jo intialaisenemmistö, mutta osa myös Kanadasta ja Yhdysvalloista. En osaa saksaa tai ranskaa, joten niitä en osannut tähän laittaa.
Ajatelkaa sitä että jos tuota tapahtuu intialaisten lääkäreiden taholta länsimaissa noin paljon ja noin julkeasti, että kuinka valtavan paljon sitä tapahtuu Intiassa! Kuinkahan monen intialaisnaisen raskaus on alkanut lääkärissä? Kun tuohon lisätään myös muut karismaattiset johtajat, esimerkiksi poliisi, tai gurut ja muut joilla on pääsy henkilökohtaisiin asioihin ja kehoihin, määrä on varmasti aivan järkyttävän suuri. Suomessakin on ollut aikoinaan erään intialaisen gurun aiheuttama skandaali kun hänen entiset seuraajansa alkoivat paljastaa gurun harjoittamaa säännöllistä manipulointia ja vaatimuksia seksuaalisista palveluista. Guru oli käytännössä harrastanut seksiä jokaisen seuraajansa kanssa ja vaikka osa seuraajista oli jo häipynyt, oli häntä kuitenkin uskolliset naiset seuranneet ja hankkineet lisää seuraajia gurulle kunnes skandaali oli valmis.- Anonyymi00103
Intia on kyllä semmoinen paikka että se on kuin kaiken vastakohta.
Länsimaissa naisilla on oikeudet ja täällä naisia ei kourita.
Islamilaisissa maissa naisilla ei ole oikeuksia ja siellä nainen saa himoitsevien kourien sijasta ruoskasta.
Sitten on Intia. Siellä naista pidetään jumalattaren ruumiillistumana ja naisen bussimatka tai junamatka on sitä että miehen täytyy ostaa hänelle lippu kun muuten hän ei voi matkustaa ja sitten matkan ajan hän on kaikkein himokkaimpien miesten seksin kohteena. Sen sijaan että bussikuski uskaltaisi sanoa tai tehdä mitään, bussikuski vain varikolle tultuaan käyttää suihkuletkua ja huuhtelee spermat ja pillulimat pois bussin lattialta. - Anonyymi00104
Onkohan Intiassa ketään sellaista naista joka menee lääkäriin jonkun tekosyyn pohjalta ja vaan siksi että saisi harrastaa seksiä?
- Anonyymi00105
Olipa ketju. Vaikka tuo on väärin, kieltämättä kiihottaa.
- Anonyymi00107
No huhhuh! On melkoinen tilasto. Tuo taitaa tosiaan olla kulttuuriin sidottu koska ei tuollaista voi oikein muuten selittää että kaikki intalaiset setämieslääkärit jatkavat kourimista ja naimista ulkomaillakin?
Voisi kuvitella että ulkomaille muuttaja ottaisi selvää mikä on asiallista ja asiatonta käytöstä siinä maassa mihin muuttaa koska ei tuota ihan pelkällä panetuksella voi selittää. Mutta toisaalta tiedän sen että Intia on varsinainen kulttuurien sulatusuuni ja ihan lyhyen matkan sisällä voi kulttuuri vaihdella aika paljonkin ja kuitenkin se peruskulttuuri, jossa mies on pää ja korkeammalla naista, on kaikkialla läsnä.
- Anonyymi00108
Kerro sinäkin M.... kuinka teitä kourittiin aikoinaan Intiassa reissatessanne:)
Varmaat upeat rintasi kiihottivat miehiä,samoin kuin vasleat hiuksesi:)
Ja salaisesti nautit siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1672602Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait209714Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668