Intiassa kourittua naista?

Anonyymi-ap

Oletko joutunut ruuhkassa kopeloiduksi?
Onko rintojasi puristeltu,ehkä imettykin
Intian täysissä busseissa tai junissa?

59

1352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei ole, mutta Egyptin lomareissulla on.

• Anonyymi00002

Oliko bussissa?
        Millä lailla sua kopeloitiin?

• Anonyymi00003

No olen asiasta jossain osiossa jo aiemmin kertonutkin. Olimme toisen pariskunnan kanssa lomalla Hurghadassa ja miesten hapotellessa hyppäsimme naiset paikallisbussiin tarkoituksena mennä yhden pikkukaupungin markkinoille. Matkaa taisi olla sadan kilometrin paikkeilla. Tulimme kourituksi molemmat ja kunnolla täpötäydessä bussissa rättipäiden toimesta. Näytti olevan se kulttuuri, että eurooppalainen nainen on vapaata riistaa.

• Anonyymi00004

Oliko se kiihottavaa vai inhottavaa?
        Saivat tissit paljaiksi?
        Sormia pilluun?

• Anonyymi00005

No oli se inhottavaa ja saivat mitä kysyit.
      Jälkeenpäin huomasin kyllä, että myös kiihottavaa.

• Anonyymi00006

Niinpä inhonsekaista kiimaa
        Kun näit kuinka kaverias kourittiin ja samalla joku imi tissejäs
        Varmaan miehes sai kuumaa nai
        sta hotellissa

• Anonyymi00007

Kerro nyt ihan tarkasti.

• Anonyymi00008

Kertoisit nyt tarkemmin koko jutun.
        Jälkeenpäin varmasti kiihottavaa

Kerroitko miehelles?

• Anonyymi00009

Laitetaan nyt uudelleen:

Nousimme täpötäyteen paikallisbussiin muutaman sada metrin päästä hotellialueelta. Kyytiin nousijoita oli useita ja kohteliaasti meidät, turistit, päästettiin ensin bussiin. Mikä nyt ei sitten ollutkaan niin hyvä asia. Istumapaikat olivat jo täynnä ja jouduimme käytävällä seisomapaikoille ja muutaman pysäkin jälkeen minua työnnettiin jo lähes bussin takaosaan kuskin huudellessa matkustajia siirtymään taaksepäin uusien matkustajien työntyessä autoon. Kaverini löysi seisompaikkansa hieman edempää.

Pidin kattokaiteesta kiinni ensin yhdellä kädellä ja auton keikkuessa sitten jo toisella kädellä. Kaapupukuisia miehiä ja pari länsimaisesti pukeutunutta miestä seisoi edessä ja takana ja minuun törmäiltiin auton heiluessa.

Vähitellen seisoin autossa oikea kylki menosuuntaan pidellen käsilläni yläkaiteesta ja selästäni työnnettiin niin kovasti, että olin painua istumapaikoilla olevien miesten syliin.

Huomasin kuinka miehet tuijottivat minua ja puhuivat jotain keskenään ja myös ympärilläni oleiden kanssa . Sitten äkkiä ikkunan puolella istunut vanhempi mies kumartui tyynen rauhallisesti minua kohti, ojensi kätensä ja kohotti hameeni helmaa ja nosti sen vyötäisilleni.

Yritin perääntyä, mutta takanani ja sivuillani oli niin vahvaa lihasmassaa, etten päässyt mihinkään. Yritin irrottaa toisen käteni yläkaiteesta, mutta käteni lukittiinkin vahvoin käsin paikoilleen.

Samalla joku jo tunnusteli rintojani paidan päältä ja samantien paidan nappeja avattiin. Kieltelin suomeksi ja englanniksi ja aloin kielellä myös kovemmalla äänellä.

Silloin hameen helmaa ylhäällä pitänyt mies otti toisella kädellän jostain kaapunsa kätköistä ohuen teräväkärkisen veitsen, vai tikarin, tai mikä stiletti se nyt oli. Mies vei sen suunsa eteen muikisti suutaan ja käsitin hänen tarkoittavan, että minun pitäisi olla hiljaa. Säikähdin kyllä kunnolla.

Mies murahti jotain vieressä istujalle, joka tarttui hameeseeni pitäen sitä ylhäällä. Miehet tuijottivat punaisia stringejäni ja sitten mies pujotti veitsensä kärjen stringien vyötärönauhan alle ja yhdellä nykäisyllä katkaisi sen ja toinen nykäisy toiselta sivulta ja menetin pöksyni.

Mies veti pöksyni naamansa eteen, katseli niitä, naurahti jotain toiselle ja kääntyi uudelleen puoleeni. Hameeni oli jo kiskottu useamman käden toimesta kokonaan ylös vyötäisille Miehet edessäni tuijottivat häpeilemättä jalkoväliäni.

Käsiä liikkui vartalollani, puseron napit olivat jo auki ja rintaliivini hakaset avattu. Rintojani puserreltiin ja kopeloitiin. Joku silitteli ja puserteli paljasta takamustani. Hädissäni vilkuilin ympärilleni. Vähän edempänä ystäväni olikin samanlaisen käsittelyn alla. Näin hänet eteenpäin kumartuneena ja kädet rinnoilla pusertelemassa. Menetin jo pöksyt hän hihkaisi. Sama täällä sain sanottua takaisin.

Taas ikkunapaikalla ollut ukko näytti sormella suun edessä kehottaen minua olemaan hiljaa.

Käteni vapautuivat, mutta minua työnnettiin takaa niin kovasti, että jouduin ottamaan ikkunan yläpuolelta käsin vastaan, jolloin ylövartaloni taipui istujien ylle ja paljastuneet rintani heiluivat aivan miesten kasvojen yllä. Molemmat naureskelivat ja tarttuivat rintoihin. Niitä tutkittiin, kourittiin, nännejä nipisteltiin ja venyteltiin.

Yritin puristaa jalkani tiukasti yhteen, mutta takaa joku painoi jalkansa niin kovaa jalkojeni väliin, että pysyäkseni pystyssä jouduin levittämään jalkojani. Silloin salamana takamuksellani ollut käsi siirtyi takaa pimpalleni.

Sormet tunnustelivat, tutkivat ja sormi työntyi sisääni. Yritin väistellä käsiä, mutta turhaahan se oli. Pulina ja naureskelu ympärilläni oli kova.

Pääsin kohottautumaan ja jouduin uudelleen ottamaan kattokaiteestat kiinni. Takaa joku painoi takamustani niin, että lantio työntyi pahasti eteen suoraan istujille tarjolle.

Heti sormia oli tutkimassa jalkoväliäni. Toinen istuja työnsi kaksi sormea sisääni, tutki ja pyöritteli sormia, veti sormet ulos, näytti toisille, naurahti, lipaisi kiiltäviä sormiaan ja työnsi uudelleen sisääni ja niin, nai minua sormillaan.

Onneksi hetken päästä bussi tuli johonkin kylään ja väkeä poistui reilusti, myös bussin takaosasta. Tilaa tuli enemmän ja pääsin irroittautumaan miehistä ja pakenemaan hameen helmaa alas kiskoen ja paitaa rintojen suojaksi vetäen. Samalla sain työnnettyä kaverini edelläni bussista ulos.

Juoksujalkaa kauemmas. Sitten taksin etsintä.
      Lopulta löytyi vanha äijä ja vielä vanhempi Peugeotin rämä, jolla pääsimme palaamaan Hurghadaan. Ylihintaan tietysti. Minulta katosi matkalle pöksyt ja rintsikat. Kaveriltani pöksyt. Hän kertoi, että pakaroitaan vasten oli jo liukunut paljas kalu ja keskeytys tuli viime tingassa.

Ukoillemme emme puhuneet halaistua sanaa.

• Anonyymi00010

Tais kiihottaa kunnolla. Poistuitte liian aikaisin.

• Anonyymi00011

Pillut märkinä hotellissa olitte sitten
        Ehkä olis pitänyt jatkaa matkaa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Pillut märkinä hotellissa olitte sitten
        Ehkä olis pitänyt jatkaa matkaa

Kaverini oli myös jälkikäteen vähän samaa mieltä kiihdyksissään. Sanoi, että olisi varmasti saanut kerrankin kunnolla, oma mies kun harrastaa enemmän tuota nesteytystä.

Minulla taisi pysyä enemmän järki päässä ja tuli mieleen tautien tarttumisvaara ja pelottikin, kun edessä heiluteltiin terävää veistä.
        Huomasin tosin myös kiihottuneeni, myönnän, vaikka en ole koskaan moisesta käsittelystä unelmoinutkaan.

Jälkeenpäin on netistä tullut katsottua muutama japanilaispätkä, joissa junassa ja bussissa naiset joutuvat hyväksikäytetyiksi.
        Aihe on sinällään täysin tuomittavaa, mutta kuitenkin oman kokemuksen jälkeen kotisohvalta turvassa katsottuna myös koukuttavan kiihottavaa.

Oma mies on joskus kysellyt, että haluaisinko kokea samaa. En ole kuitenkaan hiiskunut hänelle sanaakaan lomareissun kokemuksista.

• Anonyymi00012

Joskus täällä oli nainen joka kertoi Intissa joutuneensa kourituksi
      Kiihottava kuvaus vaikka ei sinänsä ole oikein naista kohtaan.

Mutta ehkä kuitenkin monen fantasia.

• Anonyymi00013

Täällä kirjoitettiin japanilaisten naisten kourimisesta busseissa,jopa nussimisesta.
      Onko kukaan suomalainen nainen saanut tuollaista käsittelyä Japanissa?

• Anonyymi00015

Intiassa erehdyin 5v. sitten junaan! Matkan ei pitänyt täyteen ahdetussa junassa olla pitkä mutta minua estettiin määränpäässäni poistumasta kun kookkaan herran ja teini nuoren puuhastelut kanssani olivat vielä kesken. Noin puolitoista tuntia siinä sitten nöyryytystä ja häpeää itseni voimatta sille mitä minulle tehtiin yhtikäs mitään!
      Sanoisin kokemusta häpeälliseksi seksipainajaiseksi jota ei voi ikinä saada pois mielestä ja mielikuvista mutta todellakin jotain sellaista josta ei ole kehdannut kertoa edes parhaalle yställekään.
      Täällä Suomessa on vaikea käsittää, että naista voi ihmisten keskellä kohdella noin röyhkeästi kenenkään siihen puuttumatta!
      N.47v.

• Anonyymi00016

Vaikuttaisi et kuitenkin jotenkin nautit siitä tai ainakin nyt noi muistosi siitä saa sut yhä kiihottumaan.
        Marko 18v.

• Anonyymi00017

Jopa nussittiin? Molemmat panivat takaapäin?

• Anonyymi00018

Nainen yksin Intiassa on varmasti suosittu kohde.
        Varsinkin eurooppalainen.
        Eihän se ole oikein,mutta onneksi sai vain kiihottavan muiston.
        Ei tauteja eikä raskautta

Ja varmaan usein masturboit sitä muistellen.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Nainen yksin Intiassa on varmasti suosittu kohde.
        Varsinkin eurooppalainen.
        Eihän se ole oikein,mutta onneksi sai vain kiihottavan muiston.
        Ei tauteja eikä raskautta

Ja varmaan usein masturboit sitä muistellen.

Blondina sain kyllä kovasti huomiota siellä.
        Näin jo junaa odotellessa tuon iäkkään ison miehen, toisen hintelämmän miehen ja pojan juttelevan samalla katsellen kovin minua. Ennen junaan astumista he hakeutuivat aivan kiinni minuun ja jouduin ikään kuin heidän ohjaamanaan junavaunuun. Käpälöinti junassa alkoi välittömästi ja kovin ottein, minun annettiin heti ymmärtää että vastaan laittaminen tietää kivulaita nipistyksiä, puristelua tms.niin että todellakin tuntui!
        Kyllä muistelen tuota yhä usein.
        N.47v.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Näin jo junaa odotellessa tuon iäkkään ison miehen, toisen hintelämmän miehen ja pojan juttelevan samalla katsellen kovin minua. Ennen junaan astumista he hakeutuivat aivan kiinni minuun ja jouduin ikään kuin heidän ohjaamanaan junavaunuun. Käpälöinti junassa alkoi välittömästi ja kovin ottein, minun annettiin heti ymmärtää että vastaan laittaminen tietää kivulaita nipistyksiä, puristelua tms.niin että todellakin tuntui!
        N.47v.

Kerro hiukan tarkemmin,kiihottavaa muistella jälkikäteen.
        Kuten tuo kertoi tuo nainen, jota oli kouritty Egyptissä bussissa.

Saitko orgasmin vaikkakin vasten tahtoasi?
        Ja ehkä katsojat runkkasivat vieressä.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro hiukan tarkemmin,kiihottavaa muistella jälkikäteen.
        Kuten tuo kertoi tuo nainen, jota oli kouritty Egyptissä bussissa.

Saitko orgasmin vaikkakin vasten tahtoasi?
        Ja ehkä katsojat runkkasivat vieressä.

Harmittaa jo se kun tulin tästä kertoneeksi saati että kehtaisin yksityiskohtia kertoa. Edes mieheni ei tiedä tästä!
        Mutta kyllä, minut pakotettiin orgasmiin jos toiseenkin joka teki siitä kokemuksesta erittäin hävettävän!
        N.47v.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Harmittaa jo se kun tulin tästä kertoneeksi saati että kehtaisin yksityiskohtia kertoa. Edes mieheni ei tiedä tästä!
        Mutta kyllä, minut pakotettiin orgasmiin jos toiseenkin joka teki siitä kokemuksesta erittäin hävettävän!
        N.47v.

Mutta myös nautittavan,eikö?
        Jouduitko imeään kulleja?
        Nuori poika taisi jopa nussia rouvaa takaapäin samalla kun imeskelit kyrpiä

Ymmärrän että hävettäis kertoa miehelles.

Mutta tunnusta että usein muistelet sitä ja sormetat orkut .

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mutta myös nautittavan,eikö?
        Jouduitko imeään kulleja?
        Nuori poika taisi jopa nussia rouvaa takaapäin samalla kun imeskelit kyrpiä

Ymmärrän että hävettäis kertoa miehelles.

Mutta tunnusta että usein muistelet sitä ja sormetat orkut .

Johan minä kerroin että usein tuo mielikuviini palaa.
        N.47v.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Johan minä kerroin että usein tuo mielikuviini palaa.
        N.47v.

Mutta , kullia pilluunkin?Suihinottoakin?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00019 kirjoitti:

N.47v.

Oletko muodokas nainen M ..?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mutta , kullia pilluunkin?Suihinottoakin?

Kyllä.
        N.47v.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Oletko muodokas nainen M ..?

Olen rintava ja melko muodokas kyllä.
        N.47v.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00021 kirjoitti:

N.47v.

Kerrot nyt vain tarkemmin mitä tekivät. Ei sinua kukaan tunne, rohkeesti nyt vain.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Olen rintava ja melko muodokas kyllä.
        N.47v.

Varmaan tissit olivat täynnä jälkiä tuon jälkeen.
        Niitä imettiinkin varmaan .
        Kyllä varmaan tuli monet orkut:)

Olitko Intiassa joogamatkalla?

Taisit aiemmin kirjoittaa yksityiskohtaisemman kuvauksen.
        Löyyisköhän se vielä jostain.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Varmaan tissit olivat täynnä jälkiä tuon jälkeen.
        Niitä imettiinkin varmaan .
        Kyllä varmaan tuli monet orkut:)

Olitko Intiassa joogamatkalla?

Taisit aiemmin kirjoittaa yksityiskohtaisemman kuvauksen.
        Löyyisköhän se vielä jostain.

Rintani olivat kyllä pitkään arat mutta en ole kirjoittanut kokemuksestani koskaan aiemmin.
        N.47v.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Rintani olivat kyllä pitkään arat mutta en ole kirjoittanut kokemuksestani koskaan aiemmin.
        N.47v.

Ok,on ollut joku toinen nainen.
        Imivätlkö tosiaan nännejäs
        Tuntuiko siimä tilanteessakin kiihottavalta?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

N.47v.

Nyt voisit kirjoittaa ja muistella anonyyminä tietenkin.
        Esim oliko sinulla silloin posliinipillu?

• Anonyymi00052
        UUSI

Tuliko kumpikin lopulta sinun sisääsi niin että valuit reisillesi heidän spermaa kun lopulta pääsit kävelemään junasta pois? Ehditkö vasta Suomessa tauti testeihin ja testaamaan olitko tullut heille raskaaksi?

• Minäkin Intiassa ihmettelin miksi siinä kohtaa ei ollut yhtäkään muuta naista junaan menossa. Se selvisikin sitten junassa miksi.
      Taitaa olla enemmänkin sääntö kuin poikkeus kuinka siellä naisia noissa junavaunuissa kohdellaan!?
      Naisille olisi ollut omat vaunut, sitähän ei kukaan minulle siellä kertonut.😟

• Anonyymi00022

Minullekaan kukaan ei kertonut naisten vaunuista. Miehet ehkä luuli että ihan kerjäsin tuota kohtelua kun sinne vaunuun miesten sekaan menin?
        N.47v.

• Anonyymi00023

Kävikö sinullekin niin,että kourittiin porukalla?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minullekaan kukaan ei kertonut naisten vaunuista. Miehet ehkä luuli että ihan kerjäsin tuota kohtelua kun sinne vaunuun miesten sekaan menin?
        N.47v.

Melko outoo ettette tätä muka tienneet!!🤔🤨🙄

• Anonyymi00031

Kiihotuitko silti? Vaikka inhotti vieraiden sormet pillussa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00022 kirjoitti:

N.47v.

Miehet kokivat että blondi pohjoisen narttu tarkoituksella hakeutui kiimoissaan tummien himokkaiden miesten sekaan.
        Millaisessa asussa olit?

• Anonyymi00037

Opettaja ei voi olla niin tyhmä etteikö tiennyt naisten vaunuista tai mitä tummat kiihkeät miehet naiselle ahtaassa junassa voivat tehdä! Mutta eihän siinä mitään pahaa ole jos himotti saada tuo eksoottinen kokemus kun mahdollisuus siihen oli. Kerrot nyt vain rohkeesti koko tapaus alusta loppuun!!

• Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miehet kokivat että blondi pohjoisen narttu tarkoituksella hakeutui kiimoissaan tummien himokkaiden miesten sekaan.
        Millaisessa asussa olit?

Mekossa olin. Niin, mitä kamalaa lienee minusta sitten ajattelivat kun noin käsiksi kävivät.
        N.47v.

• Anonyymi00043

Kuinka sua käsiteltiin? Nuori nainen silloin.
        Sinäkin laukesit siinä käsittelyssä?

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

N.47v.

Ei siellä ole mitään naisten vaunuja. Siellä ei nainen saa ostetuksi edes lippua ellei mies ole mukana ostamassa sitä. Länsimaalainen nainen saa ostettua kyllä lipun, mutta ei missään tapauksessa yksin matkustava intialainen.

En tiedä mistä olette kuulleet että Intiassa olisi muka naisten vaunuja. Ei todellakaan ole.

• Anonyymi00025

Kaikki keskustelijat on miehiä.

• Anonyymi00028

Niin aina, täällä ei naiset koskaan lähettele viestejä 😊

• Anonyymi00029

Tälläsillä homojen syyttely viesteillä ne naiset täältä pois lähteekin. Vedä kätees jossain muualla!

• Anonyymi00044

On eri asia fantasioida tollasesta hommasta seksinovellitasolla kun oikaeasti luulla että joku joka on oikeasti tullut ahdistelluksi tai raiskatuksi intiassa tulisi tänne kirjoittelemaan että hihihii kuinka se oli kiihottavaa ynnä muuta! Lukekaa uutisia ja miettikää miltä se oikeasti tuntuu ja mitä se oikeasti tarkoittaa että joku raiskataan, tapetaan, syövytetään hapolla tai poltetaan. Se kaikki on intiassa arkipäivää ja siinä ei ole mitään kiihottavaa kenänkään kuin jonkun sairaan psykopaatin mielestä. Kävelkää peilin eteen ja kattokaa minkänäköinen urpo siellä oikeastaan tuijottaa teitä takaisin. Seuraavaksi varmaan jotain keskitysleirifantasioita? Ei voi noin vajaapäistä jengiä kyllä kuin ihmetellä..Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa oletko nainen tai mies, feministi tai ei. Jokaisen IHMISEN kuuluisi tajuta tämä.

• Anonyymi00045

Olet väärällä saitilla. Mene lukemaan me naisia!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Olet väärällä saitilla. Mene lukemaan me naisia!

T: Suoli24

• Anonyymi00047

Ei minua kidutettu, syövytetty hapoilla eikä edes yritetty tappaa. Olen pahoillani kun varovaisesti purkaannuin tapahtuneesta kun se puheenaiheena sattui silmiini olevan.
        N.47v.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ei minua kidutettu, syövytetty hapoilla eikä edes yritetty tappaa. Olen pahoillani kun varovaisesti purkaannuin tapahtuneesta kun se puheenaiheena sattui silmiini olevan.
        N.47v.

Voithan kertoa sen fantasiana ei todellisena tapahtumana.
        Ettei herkemmät vedä hernettä nenään

.

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

N.47v.

Älä välitä noista muiden puolesta loukkaantujista. Niillä ei ole muuta elämää, niin yrittävät sitten väkisin sekaantua ja ohjata muiden elämää.

Intia on todella outo paikka. Sitä ja sen kulttuuria ja tapoja ei voi lainkaan katsoa länsimaisesta näkökulmasta, eikä sitä voi myöskään ymmärtää länsimaisesta kulttuurista käsin. Hyvä esimerkki on naisen polttouhraus joka lähti ”kauniista” rakkaustarinasta jossa aviomies kuolee ja nainen uhraa itsensä samalla polttohautauksella. Mutta koska Intia on mitä on, siitä tuli tapa jossa nainen uhrataan yhteisön paineesta kun mies poltetaan.

Intiassa aikuista naista ei ole koskaan ajateltu varsinaisesti naisena, vaikka sekin funktio tietenkin naisilla on. Mutta nainen nähdään Lakshmina, eli Vishnun vaimona, eli jumaluutena. Siinä on yksi syy miksi miehet menevät länsimaisesta näkökulmasta sekaisin naisesta.

Käytännössä kaikki miehet ovat harrastaneet seksiä oman äitinsä kanssa, vaikka sitä nykyään onkin yritetty peitellä. Mutta koska Intiassa, kuten muissakin idän kulttuureissa, miehen avioliitto on tyttären avioliittoa tärkeämpi, äidit ovat tehneet kaikkensa että heidän poikansa saisi pidettyä naisen. Jopa silloin kun on ollut kyse järjestetystä avioliitosta. Siksi kun isät ovat olleet poissa päivällä, äidit ovat opettaneet poikansa ns, naimaan. Länsimaalainen ajattelee nyt että äiti opettaa pojan naimaan. Mutta asia ei ole noin koska eivät intialaiset äidit mitään seksin jumalattaria ole. Käytännössä he jatkavat samaa perinnettä kuin mitä heidän äitinsä jatkoivat ja äiti hoitaa omat tarpeensa poikansa kanssa, ollen niin sanotusti pojan vapaassa käytössä niin kauan kun isä on töissään. En muista kyseisen tavan nimeä, voin sen tarkistaa kunhan pääsen omalle koneelleni, mutta Intian outoja tapoja edustaa eräs hääperinne. Kun Pakistanin puolella hääperinteeseen kuuluu se että aviovaimon sukulaiset tuovat miehelle maitolasillisen, kuvatakseen sillä sitä että mies eroaa entisestä perheestään ja perustaa oman perheensä uuden vaimonsa kanssa, Intiassa tuokin on jotain aivan muuta. Intiassa pojan oma äiti paljastaa molemmat rintansa ja poika saa hyväillä ja imeä äitinsä tissejä. Tosin, koska niistä ei siinä vaiheessa useinkaan tule enää maitoa, poika siirtyy ns.uuden vaimonsa nisille.

Intiassa poika kuitenkin jossain vaiheessa ajetaan pois perheestä. Silloinkin vaikka hän ei ole avioitunut. Yksinäiset pojat eivät siis ole oppineet mitään muuta naisista kuin se että he ovat kaikkivoipia jumalolentoja ja että heiltä saa seksiä silloin kun nuorta miestä sattuu huvittamaan. Tuo johtaa siihen että yksin liikkuva nainen on käytännössä pelkkä kävelevä seksuaaliobjekti jota kaikki miehet, siis jopa miesjoukot, saavat ottaa ja käyttää.

Esimerkiksi junissa nainen joka on miehensä kanssa, mutta joka käy esimerkiksi vessassa, ja eroaa hetkeksi miehestään, on vapaata riistaa. Eikä yksittäinen mies isolle miesjoukolle pärjää.

Useimmiten tuossa nainen ei menetä henkeään, mutta miespuoliset sukulaiset ovat äärimmäisessä vaarassa. Johtaako tuo mihinkään? Ei koska Intiassa oikeuskäsitys poikkeaa täysin länsimaista. Miehillä on oikeuksia ja he ovat puolustautuneet hyökkääjää vastaan ja voittaneet käsikähmän. Naisilla taas ei ole oikeuksia, joten heidät vain painostetaan olemaan hiljaa ja hyväksymään tapahtunut ja ottamaan esimerkiksi siitä syntyvä lapsi menehtyneen miehen nimiin koska niin on aina tehty.

Tuosta vanhoihin tapoihin ja uskomuksiin perustuvasta nuorten miesten seksuaalisesta ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä on kirjoitettu useampikin kirja, mutta se ei ole ainoa outous. Meille täällä länsimaissa on tullut viime vuosina tutuiksi ns, aisan kannattaminen. Intiassa silläkin on omat vivahteensa ja perinteensä ja sitä ei nähdä samalla tavoin petoksena kuin täällä.

intiassa, kuten täällä lännessäkin, tavat kulkeutuvat ylimystöltä hiljalleen alamaisille. Kun aikoinaan muslimimiehitys Intiassa päättyi, Intialaiset keisarit saivat kaikki muslimeilta jääneet haaremit omistuksiinsa. Intiassa naisilla on tavallaan oikeuksia. Naimiissa olevalla naisella on esimerkiksi oikeus valita harrastaako hän miehensä kanssa seksiä, vai haluaako hän vierasta. (Ei tuntematonta, vaan heidän vierastaan) Intiassa vallanperimystaisteluja ei usein ollut koska vaimot, jalkavaimot ja orjat valitsivat usein hovissa vierailleen miehen. Jos siitä syntyi poika, poika kasvatettiin nuorukaiseksi ja lähetettiin isälleen ja poika jäi ilman muuta perintöä. Tytöistä tuli taas haaremiorjia. Tuo perinne on myös kulkeutunut alamaisille jotka ovat antaneet vaimojensa sekaantua vieraisiinsa. Intiassa syntyvän lapsen ihon värillä on myös suuri merkitys. Muistakaa, yhä edelleen meidän täytyy käsittää että he ajattelevat ihmiset jumalolentoina, ei pelkästään ihmisinä. Siksi sekä mustaihoinen että valkoihoinen lapsi, joka vaimolle tuosta syntyy, ajatellaan olevan Vishnun (mustaihoinen) tai Lakshmin (valkoihoinen) siunaama ja siis pyhä!

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Älä välitä noista muiden puolesta loukkaantujista. Niillä ei ole muuta elämää, niin yrittävät sitten väkisin sekaantua ja ohjata muiden elämää.

Intia on todella outo paikka. Sitä ja sen kulttuuria ja tapoja ei voi lainkaan katsoa länsimaisesta näkökulmasta, eikä sitä voi myöskään ymmärtää länsimaisesta kulttuurista käsin. Hyvä esimerkki on naisen polttouhraus joka lähti ”kauniista” rakkaustarinasta jossa aviomies kuolee ja nainen uhraa itsensä samalla polttohautauksella. Mutta koska Intia on mitä on, siitä tuli tapa jossa nainen uhrataan yhteisön paineesta kun mies poltetaan.

Intiassa aikuista naista ei ole koskaan ajateltu varsinaisesti naisena, vaikka sekin funktio tietenkin naisilla on. Mutta nainen nähdään Lakshmina, eli Vishnun vaimona, eli jumaluutena. Siinä on yksi syy miksi miehet menevät länsimaisesta näkökulmasta sekaisin naisesta.

Käytännössä kaikki miehet ovat harrastaneet seksiä oman äitinsä kanssa, vaikka sitä nykyään onkin yritetty peitellä. Mutta koska Intiassa, kuten muissakin idän kulttuureissa, miehen avioliitto on tyttären avioliittoa tärkeämpi, äidit ovat tehneet kaikkensa että heidän poikansa saisi pidettyä naisen. Jopa silloin kun on ollut kyse järjestetystä avioliitosta. Siksi kun isät ovat olleet poissa päivällä, äidit ovat opettaneet poikansa ns, naimaan. Länsimaalainen ajattelee nyt että äiti opettaa pojan naimaan. Mutta asia ei ole noin koska eivät intialaiset äidit mitään seksin jumalattaria ole. Käytännössä he jatkavat samaa perinnettä kuin mitä heidän äitinsä jatkoivat ja äiti hoitaa omat tarpeensa poikansa kanssa, ollen niin sanotusti pojan vapaassa käytössä niin kauan kun isä on töissään. En muista kyseisen tavan nimeä, voin sen tarkistaa kunhan pääsen omalle koneelleni, mutta Intian outoja tapoja edustaa eräs hääperinne. Kun Pakistanin puolella hääperinteeseen kuuluu se että aviovaimon sukulaiset tuovat miehelle maitolasillisen, kuvatakseen sillä sitä että mies eroaa entisestä perheestään ja perustaa oman perheensä uuden vaimonsa kanssa, Intiassa tuokin on jotain aivan muuta. Intiassa pojan oma äiti paljastaa molemmat rintansa ja poika saa hyväillä ja imeä äitinsä tissejä. Tosin, koska niistä ei siinä vaiheessa useinkaan tule enää maitoa, poika siirtyy ns.uuden vaimonsa nisille.

Intiassa poika kuitenkin jossain vaiheessa ajetaan pois perheestä. Silloinkin vaikka hän ei ole avioitunut. Yksinäiset pojat eivät siis ole oppineet mitään muuta naisista kuin se että he ovat kaikkivoipia jumalolentoja ja että heiltä saa seksiä silloin kun nuorta miestä sattuu huvittamaan. Tuo johtaa siihen että yksin liikkuva nainen on käytännössä pelkkä kävelevä seksuaaliobjekti jota kaikki miehet, siis jopa miesjoukot, saavat ottaa ja käyttää.

Esimerkiksi junissa nainen joka on miehensä kanssa, mutta joka käy esimerkiksi vessassa, ja eroaa hetkeksi miehestään, on vapaata riistaa. Eikä yksittäinen mies isolle miesjoukolle pärjää.

Useimmiten tuossa nainen ei menetä henkeään, mutta miespuoliset sukulaiset ovat äärimmäisessä vaarassa. Johtaako tuo mihinkään? Ei koska Intiassa oikeuskäsitys poikkeaa täysin länsimaista. Miehillä on oikeuksia ja he ovat puolustautuneet hyökkääjää vastaan ja voittaneet käsikähmän. Naisilla taas ei ole oikeuksia, joten heidät vain painostetaan olemaan hiljaa ja hyväksymään tapahtunut ja ottamaan esimerkiksi siitä syntyvä lapsi menehtyneen miehen nimiin koska niin on aina tehty.

Tuosta vanhoihin tapoihin ja uskomuksiin perustuvasta nuorten miesten seksuaalisesta ja sosiaalisesta kyvyttömyydestä on kirjoitettu useampikin kirja, mutta se ei ole ainoa outous. Meille täällä länsimaissa on tullut viime vuosina tutuiksi ns, aisan kannattaminen. Intiassa silläkin on omat vivahteensa ja perinteensä ja sitä ei nähdä samalla tavoin petoksena kuin täällä.

intiassa, kuten täällä lännessäkin, tavat kulkeutuvat ylimystöltä hiljalleen alamaisille. Kun aikoinaan muslimimiehitys Intiassa päättyi, Intialaiset keisarit saivat kaikki muslimeilta jääneet haaremit omistuksiinsa. Intiassa naisilla on tavallaan oikeuksia. Naimiissa olevalla naisella on esimerkiksi oikeus valita harrastaako hän miehensä kanssa seksiä, vai haluaako hän vierasta. (Ei tuntematonta, vaan heidän vierastaan) Intiassa vallanperimystaisteluja ei usein ollut koska vaimot, jalkavaimot ja orjat valitsivat usein hovissa vierailleen miehen. Jos siitä syntyi poika, poika kasvatettiin nuorukaiseksi ja lähetettiin isälleen ja poika jäi ilman muuta perintöä. Tytöistä tuli taas haaremiorjia. Tuo perinne on myös kulkeutunut alamaisille jotka ovat antaneet vaimojensa sekaantua vieraisiinsa. Intiassa syntyvän lapsen ihon värillä on myös suuri merkitys. Muistakaa, yhä edelleen meidän täytyy käsittää että he ajattelevat ihmiset jumalolentoina, ei pelkästään ihmisinä. Siksi sekä mustaihoinen että valkoihoinen lapsi, joka vaimolle tuosta syntyy, ajatellaan olevan Vishnun (mustaihoinen) tai Lakshmin (valkoihoinen) siunaama ja siis pyhä!

Vishnu on aina kuvattu tummaihoisena ja siihen on historialliset perinteet olemassa. Lakshmi, Vishnun vaimoa ja rakastajatar on kuvattu aina valkoihoisena. Kumpikaan väreistä ei edusta intian asukkaiden värejä. Aikoinaan Intia on saanut valkoista väriä nimenomaan Iranin kautta sekä pohjoisten mongolien puolelta. Sen sijaan mustaa väriä on tullut kun muinainen Intia on käynyt kauppaa muinaisen Egyptin kanssa. Nyt huomautan että tässä ei puhuta muinaisesta Egyptistä jossa on Kairo ja muut välimeren rannalla olevat kaupungit, jotka taas ovat muinaisten Kreikkalaisten perintöä ja perustettu vasta kolmetuhatta vuotta myöhemmin! Nyt puhutaan ns, Yläegyptistä, joka on lähellä Itäafrikkaa kuten Sudania, Etiopiaa, Somaliaa jne. Eli Niilin yläjuoksulla ja jotka ovat Intian valtameren lähellä.

Muinaiset egyptiläiset kävivät muinaisten intialaisten kanssa kauppaa ja siinä myös väestöä vaihdettiin niin että intialaisia naisia on lähetetty Egyptiin ja Egyptiläisiä miehiä, jotka sillä alueella ja myös siihen aikaan, olivat paljon tummempia kuin nykyiset egyptiläiset. Nykyiset egyptiläiset taas eivät kuulu lainkaan Egyptin historiaan muutoin kuin heimolaisina jotka ajautuivat alueelle kun muinainen Egypti oli ollut jo usean vuosisadan ajan hiekkaan unohtunutta historiaa.

Kulttuuri on myös vaihtunut ja muinaisessa Egyptissä on ollut samankaltainen perinne kuin Intiassa, Egyptissä naiset ovat juhlineet suljetussa temppelissä, täysin ilman miesten läsnäoloa jossa ovat juoneet ”sadonkorjuun kunniaksi”, siemennestettä ja humaltuneet siitä. Sadonkorjuu on taas länsimainen selitys ja käytännössä valhe koska vielä sata vuotta sitten länsimaissa ei saanut julkaista julkisesti matkakertomuksia tai esimerkiksi tutkimuksia tavalliselle kansalle jos niissä oli kuvailtu esimerkiksi seksuaalisuutta tai seksitapoja. Niitä julkaistiin vain yliopistojen omiin kirjastoihin joihin muilla tutkijoilla oli pääsy. Naisten juhlimalla sadonkorjuun juhlinnalla ei ole ollut mitään suurempaa tekemistä pelloilta korjatun sadon kanssa. Sadonkorjuulla on tarkoitettu vaimoille syntyviä lapsia ja silloin on, erityisesti Intiassa, juhlistettu pyhiä lapsia, jotka on käytännössä aina synnytetty vierailleelle miehelle. Vielä nykyäänkin Intiassa naiset juhlistavat vierailleen synnyttämiään lapsia ja valmistavat juhliin ruokia ja juomia jotka edustavat vieraan siemennestettä jota he sitten nauttivat. Noille festivaaleille ei miehiä päästetä lainkaan.

Aikoinaan juuri tuon sensuurin vuoksi jossa ei sallittu tavalliselle kansalle kerrottavan Intian tavoista, matkakirjailijat, seikkailijat, tutkijat ja tutkimusmatkailijat joutuivat kehittelemään jonkinlaisen mystisen kuvaelman Intiasta, taianomaisena, lähes paratiisinomaisena paikkana. Kun sitten rikkaan yläluokan kirjoista lumoutuneet edustajat matkustivat useiden viikkojen ajan kohti Intiaa, heitä kohtasikin määränpäässä mystiikan sijasta aivan toisenlainen, lähestulkoon kauhea todellisuus joka ei vastannut lainkaan sitä mistä he olivat lukeneet. Intia ei ollut lainkaan sellainen kuin esimerkiksi lähi-idän alueet silloin olivat. Intia ei ollut siisti ja huoliteltu paikka, vaan ränsistynyt ja vääristynyt. Tuolloin alkoi esiintymään ensimmäisen kerran tapauksia jotka myöhemmin nimettiin kulttuurishokiksi. Britannian miehityshallitus yritti kitkeä Intialaisten tapoja pois, mutta eihän heillä tietenkään ollut siihen sellaista valvontakoneistoa että he olisivat voineet tehdä asialle mitään. Lopulta, aivan kuten aikoinaan muslimit olivat poistuneet Intiasta, todeten etteivät he voi heille mitään, myös Britannia joutui antamaan periksi.

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Vishnu on aina kuvattu tummaihoisena ja siihen on historialliset perinteet olemassa. Lakshmi, Vishnun vaimoa ja rakastajatar on kuvattu aina valkoihoisena. Kumpikaan väreistä ei edusta intian asukkaiden värejä. Aikoinaan Intia on saanut valkoista väriä nimenomaan Iranin kautta sekä pohjoisten mongolien puolelta. Sen sijaan mustaa väriä on tullut kun muinainen Intia on käynyt kauppaa muinaisen Egyptin kanssa. Nyt huomautan että tässä ei puhuta muinaisesta Egyptistä jossa on Kairo ja muut välimeren rannalla olevat kaupungit, jotka taas ovat muinaisten Kreikkalaisten perintöä ja perustettu vasta kolmetuhatta vuotta myöhemmin! Nyt puhutaan ns, Yläegyptistä, joka on lähellä Itäafrikkaa kuten Sudania, Etiopiaa, Somaliaa jne. Eli Niilin yläjuoksulla ja jotka ovat Intian valtameren lähellä.

Muinaiset egyptiläiset kävivät muinaisten intialaisten kanssa kauppaa ja siinä myös väestöä vaihdettiin niin että intialaisia naisia on lähetetty Egyptiin ja Egyptiläisiä miehiä, jotka sillä alueella ja myös siihen aikaan, olivat paljon tummempia kuin nykyiset egyptiläiset. Nykyiset egyptiläiset taas eivät kuulu lainkaan Egyptin historiaan muutoin kuin heimolaisina jotka ajautuivat alueelle kun muinainen Egypti oli ollut jo usean vuosisadan ajan hiekkaan unohtunutta historiaa.

Kulttuuri on myös vaihtunut ja muinaisessa Egyptissä on ollut samankaltainen perinne kuin Intiassa, Egyptissä naiset ovat juhlineet suljetussa temppelissä, täysin ilman miesten läsnäoloa jossa ovat juoneet ”sadonkorjuun kunniaksi”, siemennestettä ja humaltuneet siitä. Sadonkorjuu on taas länsimainen selitys ja käytännössä valhe koska vielä sata vuotta sitten länsimaissa ei saanut julkaista julkisesti matkakertomuksia tai esimerkiksi tutkimuksia tavalliselle kansalle jos niissä oli kuvailtu esimerkiksi seksuaalisuutta tai seksitapoja. Niitä julkaistiin vain yliopistojen omiin kirjastoihin joihin muilla tutkijoilla oli pääsy. Naisten juhlimalla sadonkorjuun juhlinnalla ei ole ollut mitään suurempaa tekemistä pelloilta korjatun sadon kanssa. Sadonkorjuulla on tarkoitettu vaimoille syntyviä lapsia ja silloin on, erityisesti Intiassa, juhlistettu pyhiä lapsia, jotka on käytännössä aina synnytetty vierailleelle miehelle. Vielä nykyäänkin Intiassa naiset juhlistavat vierailleen synnyttämiään lapsia ja valmistavat juhliin ruokia ja juomia jotka edustavat vieraan siemennestettä jota he sitten nauttivat. Noille festivaaleille ei miehiä päästetä lainkaan.

Aikoinaan juuri tuon sensuurin vuoksi jossa ei sallittu tavalliselle kansalle kerrottavan Intian tavoista, matkakirjailijat, seikkailijat, tutkijat ja tutkimusmatkailijat joutuivat kehittelemään jonkinlaisen mystisen kuvaelman Intiasta, taianomaisena, lähes paratiisinomaisena paikkana. Kun sitten rikkaan yläluokan kirjoista lumoutuneet edustajat matkustivat useiden viikkojen ajan kohti Intiaa, heitä kohtasikin määränpäässä mystiikan sijasta aivan toisenlainen, lähestulkoon kauhea todellisuus joka ei vastannut lainkaan sitä mistä he olivat lukeneet. Intia ei ollut lainkaan sellainen kuin esimerkiksi lähi-idän alueet silloin olivat. Intia ei ollut siisti ja huoliteltu paikka, vaan ränsistynyt ja vääristynyt. Tuolloin alkoi esiintymään ensimmäisen kerran tapauksia jotka myöhemmin nimettiin kulttuurishokiksi. Britannian miehityshallitus yritti kitkeä Intialaisten tapoja pois, mutta eihän heillä tietenkään ollut siihen sellaista valvontakoneistoa että he olisivat voineet tehdä asialle mitään. Lopulta, aivan kuten aikoinaan muslimit olivat poistuneet Intiasta, todeten etteivät he voi heille mitään, myös Britannia joutui antamaan periksi.

Nyt jäi valitettavasti selitys pois muinaisten Intialaisten ja egyptiläisten kulttuuri ja väestövaihdosta. Kun intialainen nainen nautti mustaihoisen vieraan kanssa ja synnytti lopulta intialaiselle miehelleen mustaihoisen lapsen, tuo lapsi oli Vishnun inkarnaatio ja pyhä. Köyhempien kastien edustajat, kuten kauppiaat, eivät välttämättä saaneet vieraaksi mustaa kauppiasta, vaan useimmiten Iranin kautta kulkevan eteläisen silkkitien vaaleaihoisemman edustajan, joten osa heistäkin lähettivät omat vaimonsa Afrikkaan tekemään kauppoja, jossa he väistämättä tulivat raskaaksi tummaihoisele ja sitten heidän miehensä hakivat heidät lapsineen takaisin Intiaan. Intia on ollut aina kulttuurien ja ihmisten sulatusuuni. Itäintia taas sekoittui kaukoidän ihmisten kanssa.

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ihan höplhöpöjuttua, eikä kuulu tälle palstalle.

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ihan höplhöpöjuttua, eikä kuulu tälle palstalle.

Sattuu muuten olemaan ihan faktaa ja kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun koska se käsittelee intialaismiesten suhtautumista naisiin. Anna kun arvaan, sinä olet intialainen mies?

Hindulaisia kirjoituksia, esimerkiksi Vedakirjoituksia pidetään Intiassa historiallisina teksteinä, ei siis mytologisena julistuskirjallisuutena kuten esimeriksi Raamattu on. Nuo tekstit on aikaisemmin ajateltu sisältävän mytologiaa, mutta esimerkiksi kun 2004 tapahtui se Tapaninpäivän tsunami, se paljasti esimerkiksi tietystä kaupungista että siellä oli kuin olikin kaikki tornit mitkä noissa Vedakirjoissa oli mainittu olevan, mutta mistä oli nykyaikana puuttunut yksi tai kaksi. Ne tornien rauniot vain sattuivat olevaan veden pinnan alla, mikä vielä todisti sen että aivan kuten ilmastontutkijat ovat todistaneet, meren pinta on ollut aikoinaan matalampana, joten tornit ovat erittäin vanhoja. Valitettavasti en muista tuon kaupungin nimiä (Dharpaka???) enkä nyt ole varma oliko kyse yhdestä tornista vai kahdesta jotka paljastuivat meren pinnan alta kun Tsunamin vuoksi merivesi vetäytyi rannalta pois.

Doodh Pilai Rasam on se tapa missä äiti imettää aikuista poikaansa.
        Yleltä löytyy mm. kiinnostava sarja missä kerrotaan egyptiläisestä juhlasta jne jne.
        Ja ehdottomasti lue tämä kirja niin sivistyt.
        Men and Masculinities in South India
        Caroline Osella
        Filippo Osella

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Sattuu muuten olemaan ihan faktaa ja kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun koska se käsittelee intialaismiesten suhtautumista naisiin. Anna kun arvaan, sinä olet intialainen mies?

Hindulaisia kirjoituksia, esimerkiksi Vedakirjoituksia pidetään Intiassa historiallisina teksteinä, ei siis mytologisena julistuskirjallisuutena kuten esimeriksi Raamattu on. Nuo tekstit on aikaisemmin ajateltu sisältävän mytologiaa, mutta esimerkiksi kun 2004 tapahtui se Tapaninpäivän tsunami, se paljasti esimerkiksi tietystä kaupungista että siellä oli kuin olikin kaikki tornit mitkä noissa Vedakirjoissa oli mainittu olevan, mutta mistä oli nykyaikana puuttunut yksi tai kaksi. Ne tornien rauniot vain sattuivat olevaan veden pinnan alla, mikä vielä todisti sen että aivan kuten ilmastontutkijat ovat todistaneet, meren pinta on ollut aikoinaan matalampana, joten tornit ovat erittäin vanhoja. Valitettavasti en muista tuon kaupungin nimiä (Dharpaka???) enkä nyt ole varma oliko kyse yhdestä tornista vai kahdesta jotka paljastuivat meren pinnan alta kun Tsunamin vuoksi merivesi vetäytyi rannalta pois.

Doodh Pilai Rasam on se tapa missä äiti imettää aikuista poikaansa.
        Yleltä löytyy mm. kiinnostava sarja missä kerrotaan egyptiläisestä juhlasta jne jne.
        Ja ehdottomasti lue tämä kirja niin sivistyt.
        Men and Masculinities in South India
        Caroline Osella
        Filippo Osella

Suosittelen myös tutustumaan Phoolan Devin elämään. Ehkä olet lukenutkin jo hänen elämäkertansa. On toki hyvä taustoittaa aihetta uskontotieteellisestä näkökulmasta. Onhan Intia yhteiskunta jossa uskonnoilla on valtava painoarvo ihmisten jokapäiväisessä elämässä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hindulaisuudessa kuten muissakin uskonnoissa olisi reformiliikkeittä, etteikö Intian sisältä löytyisi vastavoimia vuosituhansia jatkuneelle misogynialle ja yhteiskunnalliselle epäoikeudenmuksisuudelle. Se tie on vain pitkä kulkea ja vastustaja, patriarkaatti, on vahva. Toivoa kyllä on ja edistystä on nähtävissä vaikka pitkä juna kääntyy hitaasti.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Suosittelen myös tutustumaan Phoolan Devin elämään. Ehkä olet lukenutkin jo hänen elämäkertansa. On toki hyvä taustoittaa aihetta uskontotieteellisestä näkökulmasta. Onhan Intia yhteiskunta jossa uskonnoilla on valtava painoarvo ihmisten jokapäiväisessä elämässä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö hindulaisuudessa kuten muissakin uskonnoissa olisi reformiliikkeittä, etteikö Intian sisältä löytyisi vastavoimia vuosituhansia jatkuneelle misogynialle ja yhteiskunnalliselle epäoikeudenmuksisuudelle. Se tie on vain pitkä kulkea ja vastustaja, patriarkaatti, on vahva. Toivoa kyllä on ja edistystä on nähtävissä vaikka pitkä juna kääntyy hitaasti.

Ja höpö höpö.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja höpö höpö.

Otahan nyt aamuläääkkeesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe