Vilautti notta ei ollenkaa rahaa niille jotka eivät hae töitä kautta muita etuuksia.
Tuo tarkoittaa käytännössä sitä että suomen valtio sallisi ihmisten kiduttamisen.
Ihmisiä ajettais kadulle ja näännytettäis nälkään. Mutta yhtälö on mahdoton!
Kuten on todettu, työkyvyttömien määrä kasvaa vauhdilla. Ei auttaisi enää mikään
muu, kuin sallia Eutanasia!
Lihava sika A-studiossa
10
430
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
oikeistolainen ei ole ihminen vaan itse perkeleen aivopesemä petoeläin.
- Anonyymi00002
Joku sirkus saisi syöttöporsas satosesta hyvän klovnin. Mies osaa valehdella niin hyvin että yleisö tukahtuu nauruun.
- Anonyymi00003
Vanhapoika Satonen hikoilee paineitten alla kuin juottosika. Mutta miksi?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vanhapoika Satonen hikoilee paineitten alla kuin juottosika. Mutta miksi?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19549669/ihmisten-hata-kostautuu-!
Näin se on nähtävä
- Anonyymi00004
Sinivalkoinen kokoomus-naikkonen iloitsi jättipotista.
Totuus on, että jos nää toteutuu, sähköä joudutaan
säännöstelemään jo talvena 27,28
Finlant on kuilun partaalla - Anonyymi00005
Miten yhteiskunta on elatusvelvollinen muutamille ryhmille ? Eihän tämä maa ole Neuvostoliitto .
- Anonyymi00008
Olen työkyvytön aivovammainen. Mikä neuvoksi?
- Anonyymi00009
*Ei ehkäisylle, ei kastraatiolle.
*Ei eläinten kastraatiolle. Ei ihmisten kastraatiolle.
*Kyllä kannatan nopeaa lopetusta eläimille kivuttomasti.
*Kannatan nopeaa lopetusta ihmisille jos on pakottava tarve, kivuttomasti ja nopeasti.
*En tarkoita eutanasia hoitojen kaltaista lopetusta. Vaan muita tilanteita.
*Työtä varmasti joskus löytyy jokaiselle.
Eihän meistä kenkään halua omilla kasvoillaan julkisuudessa esiintyä työttömänä. - Anonyymi00010
Ihmisen elättäminen / ylläpito ei ole yhteiskunnan velvollisuus . Ei ole ollut koskaan .
- Anonyymi00011
Joulun aika lähestyy.Se on Suomen suurin tappo juhla.Taas kerran viattomia pikku possuja tapetaan liukuhihnalla .Raamatussa Jeesus ei sano että tappakaa kaikki possut minun syntymäpäiväni kunniaksi mutta kristityt silti tappavat yötä päivää.Raamatun kymmenessä käskyssä Jumala sanoo että:Älä tapa mutta silti miltein kaikki kristityt haluavat vain tappaa.
Suomessa olen vihattu kuten pieni viaton pikku possu.En saa mitään tukea enää yhteiskunnalta.Hammaslääkäriin en pääse enää.En saa edes bussi rahaa Kelalta.Ihminen kuolee nopeasti jos hampaissa on ongelmia.Tällä tavalla ja monin muin keinoin hallitus yrittää nyt tappaa kaikki Suomen köyhät ja sairaat.
Jos tapaan ulkomaalaisia niin kerron heille Totuuden.Suomi on pahempi kuin natsi saksa.Kiihko nationalistit vielä valehtelevat että Suomi on hyvä maa mutta valheella on lyhyet jäljet ja rehelliset perivät maan mutta rehellisiä ihmisiä ei paljon ole joten sen takia eläimiä ja luontoa tapetaan 24 h,köyhiä ja sairaita kidutetaan ja terroristeja hyysätään 24 h.
Häpeän asua Suomessa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43814
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407