Mitä oikeasti olet? Jos, kuinka paljon se vaikuttaa siihen, että ette ole lähentyneet?
Näkeekö kaivattusi sinut erilaisena kuin
43
533
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä. Hänen kanssaan joka tapauksessa pystyn olemaan eniten oma itseni. Niillä harvoilla kerroilla kun ollaan tekemisissä.
- Anonyymi00010
Aika moni mies on sanonut minulle tuota samaa. Onko muuta vihjettä.
- Anonyymi00038
Jos toine salailee ja valehtelee, ulosanti on valheellista ja väärää kuvaa.
Sen tietää vasta sitten kun toine paljastaa todellisen luontonsa.
- Anonyymi00002
Se on ainoa mahdollinen selitys.
- Anonyymi00028
Mä ajattelen sen niin päin, että lähentymisen puute vääristää näkymää niin, että luulee kaipaamisen arvoiseksi.
- Anonyymi00003
Mistä minä voin tietää miten joku muu näkee minut?
Sinun pitää kysyä tuota siltä toiselta ihmiseltä eikä minulta. - Anonyymi00004
Varmasti näkee. Yritän puhelimella viestinnällä olla niin asiallinen ja korrekti. Mies olisi varmaan halunnut jotain vähän muuta. Taisin olla aika tylsä.
- Anonyymi00005
Hän haaveilee jostakusta joka en ole minä
Vaai jokin paljon maailailtu tai muokarru mielikuva minusta. Mutta en minä.
Hän loi minusta seksiä tutkivan pahatteren.
Hirviön mitä en ole.
Mutta hän kovasti tahtoisi että olisin ollut..
Minua oikeaa autoa itsenäni hän ei halua tuntea.
Siksi lähdin menemään kun asiaa viimmevuonna vähän selvittäminen.
Luulin olevani myös rakastunut .
Mutta hän teki täysin saman minulle.
Hänen todelisuutensa oli aivan muuta mitä odotin.
Naiselta miehelle.- Anonyymi00012
Minusta tuntuu ettet ymmärtänyt miestä kovin hyvin ja luulit väärin joissakin asioissa.
- Anonyymi00006
Oonhan mä muuttunut. Mut varmaan tietää millainen olen pohjimiltani jota moni muu ei tiedä.
- Anonyymi00007
Ei!
- Anonyymi00008
Tai en usko, että ainakaan enää.
- Anonyymi00009
Hän näki mut jossain vaiheessa jonkinlaisena ihmeellisenä prinsessa-tyyppinä. Varmaan samanlaisena kuin hänen oma naisensa. Olen henkisesti aika äijä. Ehkä äijempi kuin kaivattuni.
- Anonyymi00011
Sähän voisit panna varmaan sitten niitä molempia.
- Anonyymi00013
Onpa prinsessa tai äijä, tärkeintä on rehellinen sellainen, muuten ei ole mitään toivoa mistään.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sähän voisit panna varmaan sitten niitä molempia.
En ole kiinnostunut naisista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onpa prinsessa tai äijä, tärkeintä on rehellinen sellainen, muuten ei ole mitään toivoa mistään.
Joo, se ei häneltä onnistunut. Paitsi lopulta.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joo, se ei häneltä onnistunut. Paitsi lopulta.
Tarkoitatko et viimein tajusi muiden epärehellisyyden, jaksoi pitkään uskoa ihmisyyteen ja reiluuteen.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tarkoitatko et viimein tajusi muiden epärehellisyyden, jaksoi pitkään uskoa ihmisyyteen ja reiluuteen.
En tarkoita. Vaan sitä, että paljasti puolivahingossa mikä on miehiään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En tarkoita. Vaan sitä, että paljasti puolivahingossa mikä on miehiään.
Siitä en tiedä mitään. Sanoin vain oman mielipiteeni; epärehellisyys on ylivoimaisesti huonoin piirre ihmisessä, koska se pilaa kaiken.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siitä en tiedä mitään. Sanoin vain oman mielipiteeni; epärehellisyys on ylivoimaisesti huonoin piirre ihmisessä, koska se pilaa kaiken.
Joo, näin se on. Epärehellisuus on pepusta.
- Anonyymi00040
Hah, sama mulla🤗💯
- Anonyymi00014
Näkee sellaisena kuin olen
- Anonyymi00018
Kukaan ei ymmärrä, kaikki pitää p askana ja syyllistää.
- Anonyymi00019
Mistäpä minä tietäisin miten minut nähdään ja mitä kukakin ajattelee. Ainakin he, jotka ovat omasta mielestään pailanneet minulle sitä millainen olen, ovat olleet pahasti hutelikossa. Toisaalta onhan hyvin inhimillistä yrittää nähdä muissa samoja piirteitä kuin mitä itsessä on, mutta rajansa kaikella. Esimerkikis useat neuroepätyypilliset ovat kovin halunneet nähdä minussa samoja piirteitä kuin mitä heidan diagnoosiinsa liittyy, mutta kyse on aina kuitenkin ihmisestä kokonaisuutena. Ei yhdestä unohduksesta tai aikataulusekaannuksesta. Ehkä minäkin ryhdyn ruotimaan heidän piirteitään niin tajuavat kuinka epäkohteliasta ja epäasiallista kyseinen käytös ja toimintamalli on.
- Anonyymi00023
En tiedä millaisena hän minut näkee. Todennäköisesti ainakin iloisempana ihmisenä kuin mitä todellisuudessa olen, kun yritän aina vieraammassa seurassa käyttäytyä iloisemmin, etteivät uudet tuttavat luule, että olen kauhean negatiivinen tai vihainen. Ja yritän ottaa positiivisen asenteen, että ympärillä olevilla olisi mukavampi olla.
- Anonyymi00024
Tuskinpa. Näihin vuosiin on kertynyt paljon minua itseäni, mutta myös kontrolloituna. Kyllä hän varmaan pohjimmiltaan tietää mikä olen naisiani, muttei siltikään pintaa syvemmältä. Vielä... 🧐
- Anonyymi00025
ajattelen että näkee oleellisen, ja se on hienoa.
Kaivattuni on niin monitahoinen, että ajattelen näkeväni tällä hetkellä tärkeimmän❤️ - Anonyymi00026
Hänestä näin enemmän kuin hän näytti. Paria poikkeusta lukuunottamatta hän peitti luonteensa hyvin.
- Anonyymi00027
En tiedä millaisena hän minut näkee. Somessa hän näkee osan minua, juuri sellaisena mitä minä olen.
Humalassa olen paljon rohkeampi, mitä selvinpäin. Joten hän on nähnyt myös sen puolen, mutta tietääkö sitten, että oikeasti olen todella ujo. Mikä itsellä ainakin vaikeuttaa lähestymistä. En tiedä. Toki minussa on paljon myös sellaista, mitä hän ei näe somessa, eikä ole nähnyt livenä. - Anonyymi00029
Varmaan näkee. Hän kuvittelee, että mä oon joku kiltti enkeli enkä mä oo. Mä oon ihan tavallinen ihminen, jolla on myös huonot puolensa. Enkä oo toisessakaan mielessä kiltti vaan vähän tuhma.
- Anonyymi00030
Kyllä, mutta ei passaa toistakaan aliarvioida niin hyvässä kun pahassa.
- Anonyymi00031
Enkelin alta löytyy aina se lutka lopulta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Enkelin alta löytyy aina se lutka lopulta.
Joka noin puhuu, on itse asiassa pahempi, henkisesti ruma lutka.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joka noin puhuu, on itse asiassa pahempi, henkisesti ruma lutka.
Oot taas sama lapsen tasoin diippiä shittiä postaaja tyyliin yläasteen "ite oot" tai "se joka sanoo toisesta ite on"
Olet henkisesti laiska löllerö - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Oot taas sama lapsen tasoin diippiä shittiä postaaja tyyliin yläasteen "ite oot" tai "se joka sanoo toisesta ite on"
Olet henkisesti laiska lölleröMitä hittoa. Se joka haukkuu periaatteessa kaikkia naisia lutkaksi, mikä hiton ihminen oikein kuvittelet olevasi. Olet kuin joku 10-vuotias lapsi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mitä hittoa. Se joka haukkuu periaatteessa kaikkia naisia lutkaksi, mikä hiton ihminen oikein kuvittelet olevasi. Olet kuin joku 10-vuotias lapsi.
Kirjoitat kyllä kuin lapsi, koet ehkä samaistumista 10-vuotiaaseen nin etsit sitä myös minusta. Oletko ehkä pedari?
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kirjoitat kyllä kuin lapsi, koet ehkä samaistumista 10-vuotiaaseen nin etsit sitä myös minusta. Oletko ehkä pedari?
Ymmärrän, ota lääkkeet!
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olet henkisesti laiska lölleröVäärin, huti meni!!
-sivusta - Anonyymi00042
Kylläpä tää mun kommentti keräsi alleen riitaisaa sakkia.
Ps. Ollapa lutka. Elämä olisi helpompaa. Ja mahdollisesti hauskempaa.
- Anonyymi00037
Mene ja kysy häneltä, hitostako tarvii tietää?
- Anonyymi00039
Tyhmä kysymys🤭
- Anonyymi00043
Minusta ap tekee niin paljon galluppeja täällä palstalla et kannattaa ottaa nämä kaikki aloitukset talteen ja jos hakee vaikka urheilureportteri-kouluun joskus, niin tätä ”työkokemusta” voi käyttää hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914