Venäläiset ulkomailla ovat voimavara Putinin kaatamisessa. He lukevat vapaata tiedonvälitystä ja ovat häpeissään Putinin toimista. Putinin asiamiehet yrittävät pelotella heitä, mutta sitä enemmän liittyvät Venäjän oppositioon.
Se on valtava armeija sabotaseihin Venäjällä Ukrainan ja opposition hyväksi. Venäläiset itse kaatavat Putinin melko pian. Armeija kääntyy Putinia vastaan.
Venäläisiä ulkomailla ei tarvi enää pelätä. Se on voimavara.
Venäläiset ulkomailla
10
168
Vastaukset
Ukrainalaiset ja virolaiset suhtautuvat vähän väärin venäläisiin. Eivät he ole vihollisia vaan Putinin hallinto, venäjän imperialismi.
- Anonyymi00001
Eikös venäläiset ulkomailla ole Putini voimavara? Voivat toimia kotimaansa hyväksi miten milloinkin (tai muuten voivat palatessaan päästä "lomaleirille" siperiaan)
Näin se on ollut usein, mutta nyt suurin osa venäläisistä on jo Putinia vastaan ulkomailla. Ei ole ehkä huomattu, kuinka suuri voimavara tämä on. Sitähän minä vaan.
Autetaan Venäjän oppositiota, eikä haukuta venäläisiä!- Anonyymi00004
santtunen2 kirjoitti:
Näin se on ollut usein, mutta nyt suurin osa venäläisistä on jo Putinia vastaan ulkomailla. Ei ole ehkä huomattu, kuinka suuri voimavara tämä on. Sitähän minä vaan.
Autetaan Venäjän oppositiota, eikä haukuta venäläisiä!Venäläiseen ajattelutapaan ei oikein kuulu itsenäinen ajattelu tai auktoriteetin vastustaminen.
Venäläiset tukevat Putinia hämmentävän suurin joukoin ja se kertoo venäläisistä juuri niin paljon kuin pitääkin.
Venäläiset ovat myös ihan itse vapaaehtoisesti päästäneet tilanteen sellaiseksi kuin se on. Juoppo-Jeltsinin aikaan Venäjä vaikutti hetken aikaan maalta jolla voi olla demokraattinen tulevaisuus, mutta venäjän kansa päätti asian Putinin eduksi.
- Anonyymi00002
Santtunen ihan tosi jätä nämä asiat, kun sinulla ei ole ymmärrystä yhtään!!
Päinvastoin, tämä on tärkeä osa-alue taistelussa Putinin diktatuuria ja imperialismia vastaan!
- Anonyymi00003
Riippuu niistä venäläisistä. Useat ulkomaillakin olevat tukevat Putleria.
Tietysti se on niinkin. Silti venäläiset ulkomailla ovat suuri voimavara Venäjälle Putinin kukistamisessa. Kaikki muut joutuvat elämään diktatuurissa, ilman sananvapautta ja oikeuksia. Vankilassa.
- Anonyymi00005
santtunen2 kirjoitti:
Tietysti se on niinkin. Silti venäläiset ulkomailla ovat suuri voimavara Venäjälle Putinin kukistamisessa. Kaikki muut joutuvat elämään diktatuurissa, ilman sananvapautta ja oikeuksia. Vankilassa.
Venäläiset ovat itse päästäneet tilanteen sellaiseksi kuin se on. Se on venäjän kansan syy.
Vääriä valintoja Jeltsinin aikakauden päätteeksi. Kovasti halusivat valtaan uuden Tsaarin tai Stalinin ja saivat molemmat. Sellaisia ne venäläiset ovat....ja ihan suurin joukoin. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Venäläiset ovat itse päästäneet tilanteen sellaiseksi kuin se on. Se on venäjän kansan syy.
Vääriä valintoja Jeltsinin aikakauden päätteeksi. Kovasti halusivat valtaan uuden Tsaarin tai Stalinin ja saivat molemmat. Sellaisia ne venäläiset ovat....ja ihan suurin joukoin.Venäjällä vaalit eivät ole aidot, vaan pelkkää teatteria. Voittaja tiedetään etukäteen, vaikka kansa äänestäisi miten tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1333731Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3352905Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81805Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51568Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41049- 60805
- 44724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22668- 54645
- 52633