Itse olen kokenut, että tämäkin Jeesuksen lupaus on totta ja toimii.
”Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.”
Matt 6:33
Jumala pitää huolen omistaan. Hän antaa meille sen, mitä tarvitsemme, eikä jän hylkää koskaan omiaan. 😁
”Älkää olko vaelluksessanne ahneita; tyytykää siihen, mitä teillä on; sillä hän itse on sanonut: "En minä sinua hylkää enkä sinua jätä";
Heb 13:5
Jumalan huolenpito on siis konkretiaa, ei mitään teoreettista haihattelua.
Kokemus
10
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aamen kiitos Jeesus! Hän pitää meistä huolen, vaikka perkeleet muuta huutaisivat ja vie lopuksi Taivaan kotiin iankaikkisuuteen.
- Anonyymi00002
Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja. Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.
Raamattu varoittaakin ns. vapaista suunnista.
2. Piet. 2:19
He lupaavat teille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.- Anonyymi00003
Voi sinua! Alat jauhamaan joistain lahkoista, kun aloituksessa puhuttiin Jeesuksen huolenpidosta omiaan kohtaan. Mikä sinua riivaa?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voi sinua! Alat jauhamaan joistain lahkoista, kun aloituksessa puhuttiin Jeesuksen huolenpidosta omiaan kohtaan. Mikä sinua riivaa?
Todennäköisesti PIRU.
- Anonyymi00004
Mutta ei ihminen saa tuntea mitään.
Tai niin harhaopit opettaa, että pitää vain kylmästi herjata ilman mitään tunteita. - Anonyymi00005
Hurmoshenkien vastaanottamiset eivät ole mitään Jeesuksia.
13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi00007
Älä mene kenenkään hurmahengen käsien alle ottamaan vastaan mitään henkiä ja henkikasteita ja henkiliittoja.
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
- Anonyymi00008
Jumala on luonut ihmiselle tunteet vain sitä varten ettei niitä käytetä.
Ja Paavali meni valehtelemaan rakkaudesta.
Kuiva ja kylmä herjaaminen on vain uskoa. Mitenkään muutoin on taivaaseen edes turha yrittää. - Anonyymi00009
Meitä ei kehoteta etsimään ensin rikkautta. Jumalan antama tieto ja viisaus ei perustu maailmalliseen oppineisuuteen eikä maailman viisauteen.
Älkää etsikö rikkautta vaan viisautta ja tietoa ja katso, iankaikkisuuden rikkaudet lisätään teille. - Anonyymi00010
Huoh. Siksi puhutaankin uskonnosta. Eli uskomuksista vailla todellisuuspohjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1482463Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n742333Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi681995EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt881725- 1141668
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021518Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1201442Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki321304Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191191- 811164