No tuo on hyvä bongaus sieltä entropian seasta, että Ruotsi ei jatka, jos maila jää pelaamatta pois maalin edessä. KISS.
Koittakaa nyt kämpata silti hei, jenkkipuppetteja ei pysty valitettavasti kannustaan, sanoi lätsäuncle taas mitä vaan.
Kaaosjääkiekko?
9
97
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukas tämä selostaja onkaan? Melkein paremmin vetää omalla äänellä kuin valintojen Varajuusela. Vähän kuin Leijonien yv-kuviot.
- Anonyymi00002
Siis ihan ok rookie Ykkösjuuselakin ollut. Eli välillä vähän eksyy ikiomiin huikeisiinsa ja ahdistuu pelin ulkopuolelle tappioasemassa. Mertaranta tietty ei muuta tehnytkään, mutta teki tyylillä. Silti ei ole ikävä, vielä ainakaan.
- Anonyymi00004
Perkaleen persut jos voittaa, niin olen pettynyt. Onneksi Ruåtsi tasoitti. Yritän siistiä kommentointia, niin kukaan lokapuoluelainen ei harmistu.
- Anonyymi00005
Voi paska, etähajottajapersut voitti. Ruotsilla ei riitä.
No, Suomelle Adderall-puput vastaan, taas voisi sanoa, mutten sano.- Anonyymi00006
Ai niin, ei siis puput vaan Kuolleet lehdet tietty. No, sama se. Niillä on ainakin *n ruma paita, lähdetään tosta.
- Anonyymi00007
Antti-Jussille myös hyvää yötä. Mee muualle nuhinoimaan sieltä.
Vaikken mä sitä sano, hyvä maali Ikalta ja Artturikin paransi illan mittaan.
Sä et vaan osaa nähdä ja kysyä, niin tulee Pikku Kakkosta. - Anonyymi00008
Joo mut. Yks parhaita kisapäiviä. Nautitaan tästä ja juodaan kaljaa, tai teräviä ym. päihteitä, mitä meillä nyt on jäljellä elämässä riistämättä. Hellureipastelut!
- Anonyymi00009
Milläs teeseillä Känädä kaatuu?! Mun mielestä toi altavastaajan asema sopii Suomelle paremmin. Ja paineet ovat Vaahteroilla kovat.
Tv TimmyH - Anonyymi00010
Huomasin just Yöradiosta, että Ruotsi tietty putosi, vaikka trumptrollit jatkaakin.
Muistakaa nyt kuitenkin tosiaan v*ttuilla ruotsalaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756