Nainen voisitko rakastaa minut ehjäksi

Anonyymi-ap

Ja opettaa minutkin rakastamaan

20

456

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Voisimmeko yhdessä

• Anonyymi00003

En. Ei enää tässä iässä. Ensin pitää käsitellä omat luurangot. Pariduhde ri ole terapiasuhde.

• Anonyymi00004

En tarkoittanut asiaa ihan noin mutta jokainen tulkitkoon miten haluaa.

• Anonyymi00005

Voisin kultamussuseni.

• Anonyymi00006

Entä jos siinä käykin niin että rikot minutkin? Pelkään että vedät minut mukaan suohon enkä enää osaa rakastaa🥺

Olisiko parempi että korjaat itsesi ennenkuin aloitat uutta draamaa.

• Anonyymi00007

Suhde on aina kahden kauppa, mitä sinä pystyt antamaan, vaikutat olevan se, joka haluaa vain saada. Hajalla oleva ihminen tuskin voi toiselle tuoda mitään iloa, korjaa ensin itsesi.

• Anonyymi00008

Tossa olis sulle biisi <3

Hectorilta Onnen Sirpaleet

https://youtu.be/0L6lhx58xp8?si=RYqnlmeuBTPJu0FI

"ei enää ehjä milloinkaan mutta kelvollinen vuotamaton....."

Ei ole aloitus mulle, mutta jos olisi niin vastaisin:

En voi ehkä ehjäksi, mutta voin rakastaa.
      Ja voidaan opettaa toinen toisillemme miten rakastaa ja mitä rakkaus on.

• Anonyymi00009

Mulle tuli mieleen, että jos kummallekin käy, niin yhdessä rakastaa toisiaan. Ehjäksi ja ehjinä. Sivusta vain kirjoittelen

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mulle tuli mieleen, että jos kummallekin käy, niin yhdessä rakastaa toisiaan. Ehjäksi ja ehjinä. Sivusta vain kirjoittelen

Olis kyllä ihana jos vois tapahtua. Mut pelkkää haaveunta taitaa olla mun kohdalla.

• Anonyymi00010

Korjaa entinen suhde ensin

• Anonyymi00011

Vähän teippiä, pikaliimaa ja pikku pusuja olet kuin uusi ihminen.

• Anonyymi00012

Voisin rakas Pm ❤️🙏.

T: Marika

• Anonyymi00013

En. Minua ei kiinnosta nosta hittoakaan tuhlata elämääni kaikenlaisiin haavoittuneisiin sotureihon, jotka kaipaavat korjaajaa ja pelastajaa, mutta samalla rikkovat ihmisen, koska suostuu uskomaan heidän liirum laarumeitaan.

• Anonyymi00014

Ensin pitää antaa sinun itse antaa itsellesi mahdollisuus ottaa vastaan rakkautta, tarjottimella se ei tule kellekkään eteen ja tekemättä toimimatta, eläen ja kokemalla.

• Anonyymi00015

Sama koskee jokaista maahanmuuttajaa, joka tulee voivottelemaan, että voi voi, kun pitäisi oppia suomenkieltä- opetatko? No en opeta.

• Anonyymi00017

Tee elämästäsi kivaa jossa viihdytja sittennjast kaiken jokin ihanan naisen kanssa.
      Tämä on monen miehen se kompastuskivi .
      Mieskin mielenään ottaisi kaiken kivan
      Ja vain panis naista vain itseään ajattelen
      Ja rakkaudessa pitkäänkin loutuöbsr puoli joka antaa kaikkea ihanaa toiselle .
      Toinen asian mikä monella miehellä on hukassa on se että kaikesta pitää keskustella ja sopia ja neuvotella sen toisen kans.
      Sä et voi olla suhteessa yksin se joka päättää kaiken ja kaikesta....
      Kolmas on että rakkaus ..
      Jos sä oikeasti rakastavat et hylkää kipeää kumppani vaan pysyt hänen elämässään ....
      Rakkaus ei ei oo vain kivojen juttujen saamista ja keräilyä ..

Tai en mä tiiä kyllä ...
      Viimeisenkin josta pidin olikin vain
      Päihteitä käyttävö huijari.
      Ja jätti niin syvän henkinen arvet minuun ettei se ikinä parane.
      Naiselta

• Anonyymi00019

Tietenkin ❤️❤️❤️

• Anonyymi00020

En voi!

• Anonyymi00022

Onneksi tapasin naisen ihanaisen!

• Anonyymi00023

Hänen kanssaan koin kyllä rakkauden hänenkin puoleltaan, mutta huomasin että jos sen olisi pitänyt suoraan osoittaa esim sanoin, niin se oli hyvin pelottavaa, näin sen hänen silmistään. Mutta näin suurimmaksi osaksi sen rakkauden kohtaani hänen silmistään kun vaan oltiin ja ei puhuttu siitä rakkaudesta :) ja siksi puhuimmekin kielillä, joilla monet eivät osaa puhua ja hän itse asiassa opetti minulle tuon kielen. Siihen tarvitaan ainakin rehellisyyttä ja USKOA! ja hyvin todennäköisesti myös rakkautta. :) Miksi sitä ei siis puhuta enemmän?
      Tajusin heräämiseni jälkeen, että hyvin harva uskoo oikeasti.

"Usko, toivo, rakkaus, vahvin niistä rakkaus!"

"Silmät on sielun peili"

Minä toivon, että saamme toisemme mutten jaksaisi enää odottaa kauaa. :( Uskon ja rakastan varmasti, mutta toivonko liian vähän? En mielestäni jos toivon vielä silloinkin kun rakkaani tekee lapsen toisen naisen kanssa. Uusi elämä ei ole koskaan huono juttu muutenkaan. Sitä en ymmärrä miksi näin sen oudon unen, koska en voi saada lapsia. Näkeeköhän mies myös nuo samat unet omasta perspektiivistään jossa kohtaamme? Ne ovat selkounia, erilaisia kuin muut.
      Mies, se että kohtaan paljon miehiä, ei merkitse mitään, koska se on "vain seksiä". Anteeksi siitä. Ymmärrän jos se satuttaa, mutta en voi nyt muuta. Minua satutti myös mitä sinä teit, koska olisin toivonut olevani se nainen. Viime yö sen todisti kun yritin taas saada uutta ystävää kun tuli tilaisuus. Ja petyin karvaasti. Siksi laitoin sen videon ja kuvat kun ikävä yllätti ihan toden teolla.

"S-nainen"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe