Mahtaako alienit uskoa evankeliumin ilosanomaan?
Alienit ja evankeliumin ilosanoma
11
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on kyllä mahdollista, että ufot-hoitaa lusteen eli jälkikäteen kylvettyjen lahkojen pois tempauksen yläilmoihin, jotta Jeesus voi tulla rauhassa takaisin maan päälle.
Luste vielä pidättelee, ettei Jeesus voi palata takaisin.
Ap. t. 1:11
ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi00004
Hakutulos
avaruu:ut:x
1. Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
2. Ilm. 20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hakutulos
avaruu:ut:x
1. Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
2. Ilm. 20:9 Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.Kyllä se pahuuden henkiolento oli Paavalissa itsessään siellä Korintossa.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Jos jossain evankelistassa on Saatanan henkiolento, niin ei kannata mennä 50 metriä lähemmäksi sellaista saarnaajaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä se pahuuden henkiolento oli Paavalissa itsessään siellä Korintossa.
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Jos jossain evankelistassa on Saatanan henkiolento, niin ei kannata mennä 50 metriä lähemmäksi sellaista saarnaajaa.1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
1. Tim. 5:22
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!Sananl. 28:9
Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.
- Anonyymi00002
Matt. 13:30
Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"- Anonyymi00007
Jeesus tulee takaisin maan päälle Jerusalemiin, missä niitä Jeesuksen häitä vietetään. Ei ihmisiä täältä mihinkään pilven päälle tempaista.
Pakkokasteet tulee köyttöön, jotta kaikilla häävierailla olisi hääpuku päällä.. Pieniä numeroitakin löytyy. Kristuksen vanhurskaus luetaan ihmisen hyväksi vain kasteessa,
ei muutoin.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi;
- Anonyymi00003
Aikanaan kun alienit tutkivat nykysivilisaation jäänteitä niin he pitävät ihmistä alkukantaisena joka palvoi yliluonnollista olentoa.
- Anonyymi00006
Olet väärällä palstalla, mene vertaistesi palstoille.
- Anonyymi00011
Autuas se mies joka ei silitä pimpsaa vasyakarvaan. Joh ilmestys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1471903Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321485
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1081484Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103881Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877