Kaupungin talous oli ylijäämäinen. Siellä on tehty oikeita ratkaisuja, annettu palkankorotuksia oikeille ihmisille eikä luuserille, on saatu Suviseurat vakituiseksi tapahtumaksi paikkakunnalle, Syöte tuottaa valtavan hyvää tulosta, on kaavoitettu ja valmisteltu pula-aikana parempiin aikoihin joten meillä on tontteja valmiina Nivankankaalla. Toivottavasti Lentokentän suunnitelmat toteutuu. Pappa saa nyt kyllä laakin ja vaikenee ikuisesti.
Papalla varmaan vituttaa
15
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi hyvän tähen näitä kirjoituksia.
- Anonyymi00002
Ei vaikene eikä ..kele hiljene. V..tuttaa kyllä. Kaikki mene päin prsttä. Kunnan tulos on päin ....ei pijä paikkaasa.
- Anonyymi00003
Hullu mikä hullu tämä aloittaja
- Anonyymi00004
Tässä alkaa täyttyä jo pakkohoidon ritteerit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tässä alkaa täyttyä jo pakkohoidon ritteerit.
Kyllä. Pappa on ollut hoidon tarpeessa jo pitkään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä. Pappa on ollut hoidon tarpeessa jo pitkään.
Ei kun sinä jos et ole huomannu vielä
- Anonyymi00007
Ristin sinut Pappa Runkkariksi.
- Anonyymi00008
Kyllä ne ylijäämät hupenee näiden ei yksiköiden johtajien palkankorotuksiin, mitä luvattu 2025 loppuvuodesta erinäisillä päätöksillä + nyt tämä kaupunginjohtajan palkankorotus. Siihen kun tehdään joku puupää päätös, vaikka liikenne ympyrä lentokentälle, palkataan läjä konsultteja tekemään selvityksiä asiasta, josta kuntalainenkin osaisi sanoa heti kannattaako niin eiköhän se ole se raha äkkiä hukattu ja palataan normaaliin tilanteeseen. Sitten taas sopeutetaan, kouluja kiinni, palvelusupistuksia, irtisanomisia, myydään loputkin metsät kunnalta..
- Anonyymi00009
Kyllä on niin pudasjärveläistä ajattelutapaa... Kaikki on paskaa paitsi kusi. Tuon ajattelutavan vuoksi monella menee huonosti
- Anonyymi00010UUSI
Näin sitä tyhjennetään kunnan kassaa pikkuhiljaa. Ei ole päättäjillä nykyään minkäänlaista pitkäjänteisyyttä eikä yhteisen edun suunnittelua. Vain minä ja minulle heti ja paljon. Keskusta puolue on ollut vallassa aina ja muiden mielipiteitä ei kunnella eikä noteerata. Inhottaa koko julkinen ylimielisyys johtajissa ja päättäjissä-
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näin sitä tyhjennetään kunnan kassaa pikkuhiljaa. Ei ole päättäjillä nykyään minkäänlaista pitkäjänteisyyttä eikä yhteisen edun suunnittelua. Vain minä ja minulle heti ja paljon. Keskusta puolue on ollut vallassa aina ja muiden mielipiteitä ei kunnella eikä noteerata. Inhottaa koko julkinen ylimielisyys johtajissa ja päättäjissä-
Kassa on ylijäämäinen. Etkö ymmärrä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niin on joo....
Siliäksi vaan - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei oo pitkään kepun johtajien käytöllä. Kohta taas pitää säästää ja kutistaa kun ei oo rahaa eikä henkilöstöä. On vain isopalkkasia johtajia.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei oo pitkään kepun johtajien käytöllä. Kohta taas pitää säästää ja kutistaa kun ei oo rahaa eikä henkilöstöä. On vain isopalkkasia johtajia.
Missä on isopalkkaisia ?
- Anonyymi00013UUSI
On vissiin jostain puusta pudonnut tämä Vax
Joka kuvittelee pikkasen isoja Pudasjärvelle.
Nähnyt vissiin pikkusen liikaa unia.
Pudasjärvi on kuralammikko ja iilimatoja täynnä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2884462Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1074034Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942415Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar781789Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697- 171219
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71159Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431112entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä139928- 94919