Mitä tapaa suosittelette jos tulee tilanne jossa persua pitää ns. ojentaa?
Paras tapa ns. ojentaa persua?
29
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
pakko kai se alkaa äänestämään vaikka mitä tahansa muuta kuin kok,ps tai sdp.. uskon että on vihreiden aika.
- Anonyymi00005
Huumekauppiaat kaduille tienaaman puoluetta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Huumekauppiaat kaduille tienaaman puoluetta.
se on tehtävä kompromissi, parempi sekin kuin nämä ketä valehtelee
ja huijaa.
tuskin ne vihreät huume hommiin saa silti kannatusta, muuten he on parempia mitä nämä.
- Anonyymi00002
Paras tapa on pakottaa Persu töihin ja AA-kerhon kokouksiin.
- Anonyymi00003
Melko villi ajatus.
- Anonyymi00006
Vassulle lisää piikitys paikkoja ja eheytyshoidot kirsikkana yhteiskunnan piikkiin.
- Anonyymi00004
Sillai leikkisästi mutta kovalla voimalla läpsäistä avokämmenellä persua poskelle ja todeta kovaan ääneen: "Älä öyhötä!" Kahden sanan lauseen persu vielä ymmärtää.
- Anonyymi00009
Tules tänne kokeilee niin katotaan.
- Anonyymi00010
Antaa persulle käteen kirjan ja pyytää lukemaan sen. Persu sekoaa.
- Anonyymi00021
Jos annat persulle sannan kuvan niin persu menee vessaan.
- Anonyymi00011
Kaikki persut kaasukammioon ja kaasuhanat täysille luoteeseen. Näin persuja ei tarvitsisi ojentaa.. Nimimerkki tekoälyhitler.
- Anonyymi00012
Missä asiassa
- Anonyymi00014
Vassut ei ikinä perustele mitään. Eivät puhu itse yhteiskunnan ongelmista kuten haitallisesta maahanmuutosta joka ottaa valtion rahaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.
Miksi vassut käy vaan henkilöön eivätkä puhu kaikista poliittisista kysymyksistä - Anonyymi00015
Käytöstavoissa persuja pitäis ojentaa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vassut ei ikinä perustele mitään. Eivät puhu itse yhteiskunnan ongelmista kuten haitallisesta maahanmuutosta joka ottaa valtion rahaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.
Miksi vassut käy vaan henkilöön eivätkä puhu kaikista poliittisista kysymyksistäPersu, miksi olet noin tyhmä?
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Käytöstavoissa persuja pitäis ojentaa.
Eikö pitäisi ojentaa äärivassuja käytöstavoista jotka joutuvat putkaan yleensä noissa joulukuun kuudennen miekkareissa.
- Anonyymi00013
Useat portsarit tietävät tavat.
- Anonyymi00017
Mutta kyse ei ollut vassuista notkumassa.
- Anonyymi00016
"ANNA SILLE KAKKOSTA"!!!
- Anonyymi00018
Sen kyllä kaikki tietävät että haluat miestä etkä vassaria.
- Anonyymi00019
Ojennat persulle omat vastikkeettomat tukesi. Niillä persu tekee vaikka 2 kuukauden luksusloman.
- Anonyymi00020
Se riittää kun sanoo persulle vähän kovemmalla äänellä pöö niin sillä turahtaa huonot housuun kuten idolillaan oranssilla miehellä.
- Anonyymi00022
Itse ojennan persulle aina menolipun Venäjälle.
- Anonyymi00024
Laittaa sen täyttämään oman CV:n
- Anonyymi00027
he-ma kirjoitti:
Siinä olisi naurussa pitelemistä.
Se on "Mission impossible"
- Anonyymi00026
Persulle pitää antaa pullo liukkaria ja näyttää sormella itärajalle ja kertoa, että sieltä löytyy Tynkkynen ja Vigelius.
- Anonyymi00028
Onko sinulla isokin varasto vai joutuisitko taas varastamaan ja mitä itse silloin käyttäisit?
- Anonyymi00029
Minä huitaisisin Fiskarsxin X25-XL:llä päähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665321- 624448
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513710
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443610Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv402840- 242708
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445