Oletko tavannut ilkeä kielisiä sovinisti naisia jotka haukkuvat sinut täysin alas?Yleensä ilkeät sovinisti naiset esineellistävät muita naisia.Joku on aina liian läski tai liian laiha heidän mielestään.Heidän mielestään en saa mennä rannalle koska olen läski.Jos minulla ei ole komeaa miestä,hyvää työpaikkaa ja hienoa ulkonäköä niin olen täys paska heidän mielestään.He vertailevat joskus itseään muihin ja he saattavat kuvitella että joku missi ja malli on kauniimpi kuin he ovat ja sitten he ovat kateellisia.Sovinisti naiset sanovat yleensä että olen täys luuseri ja he toivovat että kuolen.Kun he saivat tietää että minut pahoinpideltiin niin he sanoivat että se on minulle täysin oikein.He eivät tunne kohtaani mitään sympatiaa vaikka elämäntarinani on täynnä sairauksia ja väkivaltaa.He syyllistävät minua.Kaikki on kuulemma minun vikani.
En ole tavannut vielä yhtäkään järkevää ei-sovinisti naista elämäni aikana.En enää edes ihmettele miksi suomalaiset eivät lisäänny.Kyllä varmaan jotain miestäkin saattaa harmittaa että hän etsii kivaa naista ja hän tapaa vain pinnallisia hirviöitä.
Ilkeä kieliset sovinisti naiset
Anonyymi-ap
0
271
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.4313131IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk1052206Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.22045- 1771923
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten181894Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1051659Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää4591288- 1491260
Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu551180Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla441032