Ilkeä kieliset sovinisti naiset

Oletko tavannut ilkeä kielisiä sovinisti naisia jotka haukkuvat sinut täysin alas?Yleensä ilkeät sovinisti naiset esineellistävät muita naisia.Joku on aina liian läski tai liian laiha heidän mielestään.Heidän mielestään en saa mennä rannalle koska olen läski.Jos minulla ei ole komeaa miestä,hyvää työpaikkaa ja hienoa ulkonäköä niin olen täys paska heidän mielestään.He vertailevat joskus itseään muihin ja he saattavat kuvitella että joku missi ja malli on kauniimpi kuin he ovat ja sitten he ovat kateellisia.Sovinisti naiset sanovat yleensä että olen täys luuseri ja he toivovat että kuolen.Kun he saivat tietää että minut pahoinpideltiin niin he sanoivat että se on minulle täysin oikein.He eivät tunne kohtaani mitään sympatiaa vaikka elämäntarinani on täynnä sairauksia ja väkivaltaa.He syyllistävät minua.Kaikki on kuulemma minun vikani.
En ole tavannut vielä yhtäkään järkevää ei-sovinisti naista elämäni aikana.En enää edes ihmettele miksi suomalaiset eivät lisäänny.Kyllä varmaan jotain miestäkin saattaa harmittaa että hän etsii kivaa naista ja hän tapaa vain pinnallisia hirviöitä.
0284
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oletko tavannut ilkeä kielisiä sovinisti naisia jotka haukkuvat sinut täysin alas?Yleensä ilkeät sovinisti naiset esineellistävät muita naisia.Joku on aina liian läski tai liian laiha heidän mielestään.Heidän mielestään en saa mennä rannalle koska olen läski.Jos minulla ei ole komeaa miestä,hyvää työpaikkaa ja hienoa ulkonäköä niin olen täys paska heidän mielestään.He vertailevat joskus itseään muihin ja he saattavat kuvitella että joku missi ja malli on kauniimpi kuin he ovat ja sitten he ovat kateellisia.Sovinisti naiset sanovat yleensä että olen täys luuseri ja he toivovat että kuolen.Kun he saivat tietää että minut pahoinpideltiin niin he sanoivat että se on minulle täysin oikein.He eivät tunne kohtaani mitään sympatiaa vaikka elämäntarinani on täynnä sairauksia ja väkivaltaa.He syyllistävät minua.Kaikki on kuulemma minun vikani.
En ole tavannut vielä yhtäkään järkevää ei-sovinisti naista elämäni aikana.En enää edes ihmettele miksi suomalaiset eivät lisäänny.Kyllä varmaan jotain miestäkin saattaa harmittaa että hän etsii kivaa naista ja hän tapaa vain pinnallisia hirviöitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu