Jeesus oli Jumala

Anonyymi-ap

12

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikö sitten enää ole jumala ja ihminen?

• Anonyymi00002

Tai teräsmies tai mustanaamio.

• Anonyymi00003

Tarkoittaako siis Isä ja Poika= Jeesuksen jumalallinen ja inhimillinen luonto?

• Anonyymi00012

Vai onko Isä erikseen näistä? Mietityttää se, että aina kun puhutaan Jumalasta, joillekin se on vain Jeesus.???

• Anonyymi00004

Joka tapauksessa tuleminen iankaikkisuudesta tähän kurjaan ihmisten miljoonien asuttamaan maailmaan on ollut melkoinen alennustila ja shokki. Jeesus rukoilikin usein yksinäisyydessä yökauden Isää. Tarkoitan että kuolevaisten ja sairaiden keskellä luomakunnassa eläminen on ahdistavaa vaikka olisi yksinomaan Jumala eikä myös ihminen.

Jeesuksen kuoltua ristillä hän vuodatti jumaluuttaan niiden kaikkien ylle jotka ottivat hänet vastaan. Vuodatettiin henkeä, sanaa, valoa ja rakkautta. Ja sen tähden maailma on parempi tänä päivänä kuin se oli ennen uhria. Tosin on monet menneet paratiisiin tai taivaaseen. Maan päällä väki sinänsä on yhä paatuneempaa.

Jumalan valtakunta joka on itsestään viljaa kasvava pelto alkoi 1780 jKr. Ja tuo valtakunta toi 1715 vuotta jatkuneen Korkeimman Pyhien vankeuden jälkeen kaikkialle maailmaan uusia valtakuntia. Kaikki nuo valtakunnat kootaan yhdeksi Jumalan valtakunnan kuninkaan, joka on Kristus alaisuuteen.

Tähän tähtääviä pyrkimyksiä alkoi olla jo 1960-luvulla Vatikaanin II konsiilin ansiosta. Ja jonain päivänä nuo pyrkimykset johtaa täyteen yhteyteen. Mutta kaikki eivät näe Jumalan valtakuntaa. Vain hengessä, vedessä ja totuudessa olevat voivat sen nähdä.

Tarvitaan herätyksiä jotta Kristuksen jumaluus ilmenisi yhä uusissa ihmisissä tässä yhä enemmän paatuvassa ympäristössä. Ylösnousemuksen voima käy ilmi juuri herätysten tähden.

Tässä vähän tapailen aihetta Kristuksen jumaluus nykyisin maan päällä. Mutta osaako joku valistaa minua miten näkyy kirkossa ja maailmassa JEESUKSEN IHMISYYS tänä päivänä. Humanismin 1470-1960 aikakautena se varmasti jotenkin näkyi. Mutta entä tulevana TEOKRATIAN aikakautena 1960-2450. Miten Jeesuksen ihmisyys silloin ilmenee mielestänne.

• Anonyymi00005

Mikä ylösnousemuksen voima? Ja huomatkaa Isä herätti Jeesuksen kuolleista, ei hän itse itseään herättänyt.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mikä ylösnousemuksen voima? Ja huomatkaa Isä herätti Jeesuksen kuolleista, ei hän itse itseään herättänyt.

Jaa ajattelen ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. Luulen että herääminen tarkoittaa juuri tuollaisen hengen tai kirkkauden saamista joka siis mielestäni kuvastaa YLÖSNOUSEMUKSEN VOIMAA kuolevaisten ihmisten kautta. Saatan kyllä olla tässä ajatuksessa hieman jälkijunassa tai hakoteillä.

Kiinnostaa vain miten Kristuksen ihmisyys välittyi eteenpäin. Ainakin Daniel mainitsee olleen siivekkään leijona pedon, jonka siivet otettiin pois ja sille ANNETTIIN IHMISEN SYDÄN. ? Rooma?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jaa ajattelen ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. Luulen että herääminen tarkoittaa juuri tuollaisen hengen tai kirkkauden saamista joka siis mielestäni kuvastaa YLÖSNOUSEMUKSEN VOIMAA kuolevaisten ihmisten kautta. Saatan kyllä olla tässä ajatuksessa hieman jälkijunassa tai hakoteillä.

Kiinnostaa vain miten Kristuksen ihmisyys välittyi eteenpäin. Ainakin Daniel mainitsee olleen siivekkään leijona pedon, jonka siivet otettiin pois ja sille ANNETTIIN IHMISEN SYDÄN. ? Rooma?

"ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. "

Missä tämmöinen kohta on Raamatussa?

• Anonyymi00008

Näinhän se Rooman kirkolliskokouksessa päätettiin.
      Ihan ihmiset päätti että pitää oll akolmiyhteinen Jumala jotta oppi saadaan pysymään kasassa.

• Anonyymi00011

Näin se menee. Miksi Jeesuksesta piti väkisin tehdä Jumala, kun on Isä Jumalakin, joka:
        -lähetti Jeesuksen maan päälle
        -voiteli Jeesuksen Pyhällä Hengellä
        -oli Jeesuksen kanssa jotta Jeesus pystyi tekemään ihmeitä.
        -Ja vielä herätti Jeesuksen kuolleista ja otti hänet ylös taivaisiin.

Mutta SILTI

Ei uskota Isä Jumalaan, vaan kyllä Jeesus ihan itse teki nuo kaikki, onhan hänellä kato kaksi luontoa..

No, Raamattu sanoo toista. Lukekaa sitä, älkääkä mitään Nikean kirkolliskokouksen konsiilipapereita.

• Anonyymi00009

Jeesuksen paluusta on kirjoitettu profeetta Sakarjassa:
      Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
      Opetuslasten katsellessa Jeesus nousi Öljymäeltä Taivaaseen. Samaan paikkaan, Öljymäelle Jeesus myös palaa.
      Sakarja jatkaa: Herra (Yehovah), minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
       Herra (Yehovah) on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra (Yehovah) oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
      Mooseksen Kirjassa on sanottu Jumalasta:
      Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne"
      Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
      Siis Jeesus on: "Minä olen se, joka minä olen". Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala.

• Anonyymi00010

Homo se jeesus on eikä mikään Jumala,samaa voi todeta sen isästä sebaotista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2808
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1932
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1775
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1769
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1693
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1674
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1450
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1198
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe