ja ihminen. Tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=XMpMLOdaPGk
Jeesus oli Jumala
9
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eikö sitten enää ole jumala ja ihminen?
- Anonyymi00002
Tai teräsmies tai mustanaamio.
- Anonyymi00003
Tarkoittaako siis Isä ja Poika= Jeesuksen jumalallinen ja inhimillinen luonto?
- Anonyymi00004
Joka tapauksessa tuleminen iankaikkisuudesta tähän kurjaan ihmisten miljoonien asuttamaan maailmaan on ollut melkoinen alennustila ja shokki. Jeesus rukoilikin usein yksinäisyydessä yökauden Isää. Tarkoitan että kuolevaisten ja sairaiden keskellä luomakunnassa eläminen on ahdistavaa vaikka olisi yksinomaan Jumala eikä myös ihminen.
Jeesuksen kuoltua ristillä hän vuodatti jumaluuttaan niiden kaikkien ylle jotka ottivat hänet vastaan. Vuodatettiin henkeä, sanaa, valoa ja rakkautta. Ja sen tähden maailma on parempi tänä päivänä kuin se oli ennen uhria. Tosin on monet menneet paratiisiin tai taivaaseen. Maan päällä väki sinänsä on yhä paatuneempaa.
Jumalan valtakunta joka on itsestään viljaa kasvava pelto alkoi 1780 jKr. Ja tuo valtakunta toi 1715 vuotta jatkuneen Korkeimman Pyhien vankeuden jälkeen kaikkialle maailmaan uusia valtakuntia. Kaikki nuo valtakunnat kootaan yhdeksi Jumalan valtakunnan kuninkaan, joka on Kristus alaisuuteen.
Tähän tähtääviä pyrkimyksiä alkoi olla jo 1960-luvulla Vatikaanin II konsiilin ansiosta. Ja jonain päivänä nuo pyrkimykset johtaa täyteen yhteyteen. Mutta kaikki eivät näe Jumalan valtakuntaa. Vain hengessä, vedessä ja totuudessa olevat voivat sen nähdä.
Tarvitaan herätyksiä jotta Kristuksen jumaluus ilmenisi yhä uusissa ihmisissä tässä yhä enemmän paatuvassa ympäristössä. Ylösnousemuksen voima käy ilmi juuri herätysten tähden.
Tässä vähän tapailen aihetta Kristuksen jumaluus nykyisin maan päällä. Mutta osaako joku valistaa minua miten näkyy kirkossa ja maailmassa JEESUKSEN IHMISYYS tänä päivänä. Humanismin 1470-1960 aikakautena se varmasti jotenkin näkyi. Mutta entä tulevana TEOKRATIAN aikakautena 1960-2450. Miten Jeesuksen ihmisyys silloin ilmenee mielestänne.- Anonyymi00005
Mikä ylösnousemuksen voima? Ja huomatkaa Isä herätti Jeesuksen kuolleista, ei hän itse itseään herättänyt.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä ylösnousemuksen voima? Ja huomatkaa Isä herätti Jeesuksen kuolleista, ei hän itse itseään herättänyt.
Jaa ajattelen ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. Luulen että herääminen tarkoittaa juuri tuollaisen hengen tai kirkkauden saamista joka siis mielestäni kuvastaa YLÖSNOUSEMUKSEN VOIMAA kuolevaisten ihmisten kautta. Saatan kyllä olla tässä ajatuksessa hieman jälkijunassa tai hakoteillä.
Kiinnostaa vain miten Kristuksen ihmisyys välittyi eteenpäin. Ainakin Daniel mainitsee olleen siivekkään leijona pedon, jonka siivet otettiin pois ja sille ANNETTIIN IHMISEN SYDÄN. ? Rooma? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaa ajattelen ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. Luulen että herääminen tarkoittaa juuri tuollaisen hengen tai kirkkauden saamista joka siis mielestäni kuvastaa YLÖSNOUSEMUKSEN VOIMAA kuolevaisten ihmisten kautta. Saatan kyllä olla tässä ajatuksessa hieman jälkijunassa tai hakoteillä.
Kiinnostaa vain miten Kristuksen ihmisyys välittyi eteenpäin. Ainakin Daniel mainitsee olleen siivekkään leijona pedon, jonka siivet otettiin pois ja sille ANNETTIIN IHMISEN SYDÄN. ? Rooma?"ylösnousemuksen voimana vain sitä henkeä ja kirkkautta jonka Jeesus ristillä vuodatti niiden ylle jotka ottaa hänet vastaan. "
Missä tämmöinen kohta on Raamatussa?
- Anonyymi00008
Näinhän se Rooman kirkolliskokouksessa päätettiin.
Ihan ihmiset päätti että pitää oll akolmiyhteinen Jumala jotta oppi saadaan pysymään kasassa. - Anonyymi00009UUSI
Jeesuksen paluusta on kirjoitettu profeetta Sakarjassa:
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Opetuslasten katsellessa Jeesus nousi Öljymäeltä Taivaaseen. Samaan paikkaan, Öljymäelle Jeesus myös palaa.
Sakarja jatkaa: Herra (Yehovah), minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
Herra (Yehovah) on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra (Yehovah) oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
Mooseksen Kirjassa on sanottu Jumalasta:
Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne"
Ja Jumala sanoi vielä Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala, lähetti minut teidän luoksenne; tämä on minun nimeni iankaikkisesti, ja näin minua kutsuttakoon sukupolvesta sukupolveen.
Siis Jeesus on: "Minä olen se, joka minä olen". Herra, teidän isienne Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882324641Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1333827Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3543496Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202158Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte311796Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli741778Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011654- 901558
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361362Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.951232