Vesilahtelaiseen varjolaivastoon.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Vanhoina hyvinä aikoina veneet siirrettiin aina parin metrin päähän laiturista talvehtimaan niin murtuva rantajää ei päässyt aiheuttamaan pisterasituksia runkoon. Toki silloin oli veneet/laivat puuta ja miehet.......no, juovuksissa.
- Anonyymi00002
Varmaan on köli konehuoneen puolella kun vesi laskee ja jäät romahtaa keväällä. Veronmaksajat senkin siirron ongelmajätelaitokselle saa maksaa kun kunnan siirtokehotus pannaan käytäntöön ja nosturi nostaa sen upoksista lavetin kyytiin joka vie sen minne lie mistä saa rahalla lunastaa siirtokuluja vastaan . Omistuspohjan kun tietää ei kunta saa mitään kuluja takaisin.
- Anonyymi00003
Siitä tulee Nautilus sitten kun jäät sulaa. Rakenne: yksirunkoinen, suuri ja ylellinen alus, jossa on vesitiiviitä osastoja syvyyden säätämiseen.
- Anonyymi00004
Kuka maksaa "laivan " noston ennen kuin se uppoaa ,tuskimpa enää pysyy pinnalla jos jäät murjoneet. Ne ketkä sen omistaa on perseaukisia juoppoja,mutta kunnan valvova elin joka jätti valvomatta sen ettei ilmaiseksi olla maksullisella laituripaikalla voisi sen itse hoitaa omistaan tai lainata sen rahan opetukseksi siitä että ei puuttunut vapaamatkustajien touhuun jo ajoissa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697