Iisalmen sanomissa jotain pöhköä juttua, en jaksanut lukea
kun ei aihe kosketa. Mutta tämä huoli sanan viljely, on niin ärsyttävää että miksi kukaan järkevä ihminen käyttää sanaa huoli. Se on sosiaalityöntekijöille opetettua sana helinää. Joskus vanhuksista voi sanoa että on huolissaan, esim. Lähärit, eihän ne oikeesti välitä, mutta ammatin puolesta käyttävät sanaa, tosin osa omaisistakin, jotka eivät piittaa vanhuksista paskaakaan käyttävät tätä sanaa. Lastensuojelun sadisti työntekijät myös käyttävät täta sanaa ja jos haluat tehdä lastensuojeluun ilmoituksen käytä sanaa huoli, se on helppo kirjoittaa papereihin. Esim. Naapuri oli huolissaan perheen isän päihteiden käytöstä. Isä nähty tulevan kotiin klo 5yöllä, ilmeisesti ollut baarissa, taksi toi kotiin. Usein tapahtunut tämä ennenkin. Naapuri unettomuudensa takia seurannut naapuri perheen tapahtumia. Myöskin lasten äidin äitiydestä naapuri on huolissaan, rouva ei tervehdi omaalotteisesti ja vie roskat tukka sekaisin. Mahtaako olla masentunut. Mm. Näiden seikkoja vuoksi, naapuri on hyvin huolissaan perheestä ja tekee huoli ilmoituksen. Tämän jälkeen ei ole eikä tule olemaan muutakuin matka helvettiin. Paitsi lastensuojelun työntekijät, ehkä lipittävät kahvia onnessaan entisen sairaalan toisessa kerroksessa ja joku siivooja kuuntelee. Tik tak
Noussut huoli lukion tukiopetuksesta
Anonyymi-ap
0
123
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170845- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36511
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497