...lähdin niin innoissani kodistani harrastusten pariin..(kun oli tuo maailman matka ja kaikki)..että unohdin kotiin kaiken!!!
Avaimet ,kännykän ja vieläpä tupakatkin!!!Tietokone jäi vieläpä päälle ja ties mitä muuta!
Piti tulla tänne äirin luo nukkumaan...ei viitsi maksaa taas huoltomiehelle toista 28 euroa ....Prle...
Raju rakastajakin varmasti kävi jo luonani ja suuttuneena siitä etten ollut paikalla,lähtikin varmaan toisen naisen kanssa kiertämään maailmaa....
Olen surun murtama nyt.
Antakaa minun olla rauhassa...
Hajamielisyys onkelmana....
5
254
Vastaukset
kanssa.... puoskari.... tääl sun avain ois ollu.... :)
- Dr.Swan
Hyvä juttu BBRuun!!!Tulen huomenissa...soitan kyl ensin et oot himassa niin saan avaimen!Empä muistanu et palutin sen jo.
No miten menee?
Onko naapurissa strinkit viuhahdellut? Dr.Swan kirjoitti:
Hyvä juttu BBRuun!!!Tulen huomenissa...soitan kyl ensin et oot himassa niin saan avaimen!Empä muistanu et palutin sen jo.
No miten menee?
Onko naapurissa strinkit viuhahdellut?ei ole vilahdellu.... ovat reissussa.... eli voit kuvitella että mulla on tylsäääääääääääää.....
- suotta
murehi, kohta et enää muista koko tapahtumaa. ;P
- Dr.Swan
ainiin...mitä tapahtumaa..?:DDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632