Onko se näin?
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Riippuu. Jos sitä rakkautta ei ole, niin 🤷
Ja mitä tulee sanaan "kaiken", niin ehkä yhden osalta niin voisikin, siis mikäli sitä rakkautta olisi, mutta eihän se koskisi kuitenkaan kaikkia.
Väkisin ei voi rakastaa. Ei siinä olisi silloin mieltä eikä mitään aitoon perustuvaa. Se ei tulisi sydämestä, ei sielusta.
En kirjoittele muuta tänne enää. - Anonyymi00002
Teipillä voi sulkea.....
- Anonyymi00014
Eikö laastari ole teippiä?
- Anonyymi00003
En tiedä. Vuosien varrella tullut joskus erilaisia tilanteita. Olin lenkilläni joskus joitain aikoja sitten, aurinko paistoi, oli kaunis torstai?iltapäivä, kesäkin tulollaan. Näin hänet siellä ihmisten keskellä istumassa nurmikolla. Kädet heilui ilmassa ja hänellä oli jotain kerrottavaa sille porukalle siinä. Tunsin itseni hyvin ulkopuoliseksi ja ohikulkijaksi ja kuljinkin ohi. Hän ei olisi edes huomannut minua. Enkä tuntenut enää samanlaista yhteyttä, että hän jossain olisi odottamassa minua. Juuri minua. Että voisimme kohdata, koska kumpikin sitä kovasti toivoo. Todellisuus räiskäisi päin kasvoja silloinkin. Ymmärsin että se kaikki oli ollut siellä jossain menneessä ja minulla ei ole olemassa kuin tämä nykyhetki. Edelleen käyn asioita läpi, koska niiden avulla olen päässyt jo vähän syvemmälle itseeni.
- Anonyymi00004
Olisipa se noin helppoa!
- Anonyymi00005
Ei todellakaan voi , jos on loukannut liian syvästi.
- Anonyymi00006
Mä luulin että se oli että juustolla..?
- Anonyymi00009
Korjaus: Juustolla voi peittää mitä vaan, ei korjata.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Korjaus: Juustolla voi peittää mitä vaan, ei korjata.
Juustolla PITÄÄ peittää rumat kinkut ja makkarat!
- Anonyymi00007
ēí οιε 💔😢💔
- Anonyymi00008
Kyllä voi jos haluaa. ❤️
- Anonyymi00010
Ja suklaa!!!
- Anonyymi00011
Mukana!
- Anonyymi00012
ehkä sinun sinivalkoisissa pilvilinnoissasi. kyllä maailma on brutaali paikka ja yleensä kaikki täällä ottaa enemmän kun antaa. se on hyvä muistaa päätöksiä tehdessä. julkisuus maksaa, vanhemmuus maksaa, kuningattaruus maksaa jne
- Anonyymi00013
Kaikki loppuu aikanaan.
🪂- Anonyymi00015
Näin on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näin on.
Ei voi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993141Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt492551Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.501351Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3351150- 411091
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154921Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11901Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk53704- 38675