Onko se näin?
Kaiken voi korjata teipillä ja rakkaudella...
17
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Riippuu. Jos sitä rakkautta ei ole, niin 🤷
Ja mitä tulee sanaan "kaiken", niin ehkä yhden osalta niin voisikin, siis mikäli sitä rakkautta olisi, mutta eihän se koskisi kuitenkaan kaikkia.
Väkisin ei voi rakastaa. Ei siinä olisi silloin mieltä eikä mitään aitoon perustuvaa. Se ei tulisi sydämestä, ei sielusta.
En kirjoittele muuta tänne enää. - Anonyymi00002
Teipillä voi sulkea.....
- Anonyymi00014
Eikö laastari ole teippiä?
- Anonyymi00003
En tiedä. Vuosien varrella tullut joskus erilaisia tilanteita. Olin lenkilläni joskus joitain aikoja sitten, aurinko paistoi, oli kaunis torstai?iltapäivä, kesäkin tulollaan. Näin hänet siellä ihmisten keskellä istumassa nurmikolla. Kädet heilui ilmassa ja hänellä oli jotain kerrottavaa sille porukalle siinä. Tunsin itseni hyvin ulkopuoliseksi ja ohikulkijaksi ja kuljinkin ohi. Hän ei olisi edes huomannut minua. Enkä tuntenut enää samanlaista yhteyttä, että hän jossain olisi odottamassa minua. Juuri minua. Että voisimme kohdata, koska kumpikin sitä kovasti toivoo. Todellisuus räiskäisi päin kasvoja silloinkin. Ymmärsin että se kaikki oli ollut siellä jossain menneessä ja minulla ei ole olemassa kuin tämä nykyhetki. Edelleen käyn asioita läpi, koska niiden avulla olen päässyt jo vähän syvemmälle itseeni.
- Anonyymi00004
Olisipa se noin helppoa!
- Anonyymi00005
Ei todellakaan voi , jos on loukannut liian syvästi.
- Anonyymi00006
Mä luulin että se oli että juustolla..?
- Anonyymi00009
Korjaus: Juustolla voi peittää mitä vaan, ei korjata.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Korjaus: Juustolla voi peittää mitä vaan, ei korjata.
Juustolla PITÄÄ peittää rumat kinkut ja makkarat!
- Anonyymi00007
ēí οιε 💔😢💔
- Anonyymi00008
Kyllä voi jos haluaa. ❤️
- Anonyymi00010
Ja suklaa!!!
- Anonyymi00011
Mukana!
- Anonyymi00012
ehkä sinun sinivalkoisissa pilvilinnoissasi. kyllä maailma on brutaali paikka ja yleensä kaikki täällä ottaa enemmän kun antaa. se on hyvä muistaa päätöksiä tehdessä. julkisuus maksaa, vanhemmuus maksaa, kuningattaruus maksaa jne
- Anonyymi00013
Kaikki loppuu aikanaan.
🪂- Anonyymi00015
Näin on.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Näin on.
Ei voi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042627Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1021705- 671525
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141236Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221038- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44921Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119916Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta337832- 77830