Missä on t nainen, onko kaikki hyvin

Anonyymi-ap

Mua huolestuttaa kun häntä ei ole kuulunut. Ja tämä ihan ystävällisesti. Ilmota nyt itsestäsi jotain?

26

503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Joo

• Anonyymi00002

No hyvä. Ja älä nyt luule, että joku mies kaipailee. Ihan nainen täällä huolestui, kun ei ole kuulunut, mutta ilmeisesti oon ollut lukematta niitä juttuja missä sä kirjoittelet.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No hyvä. Ja älä nyt luule, että joku mies kaipailee. Ihan nainen täällä huolestui, kun ei ole kuulunut, mutta ilmeisesti oon ollut lukematta niitä juttuja missä sä kirjoittelet.

Luuletko palstaäijä, että tämä sinun pateettinen monologisi jotenkin reflektoisi näiden kuuppajumien sielunmaisemaan? Saatko kiksejä siitä, että tämä latvakakkosten ehtymätön sekakuoro vaipuu transsiin tulkitessasi joutavia mietiskelyjäsi? Yksi neuvo ja se on ilmainen: get a life, dumass.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Luuletko palstaäijä, että tämä sinun pateettinen monologisi jotenkin reflektoisi näiden kuuppajumien sielunmaisemaan? Saatko kiksejä siitä, että tämä latvakakkosten ehtymätön sekakuoro vaipuu transsiin tulkitessasi joutavia mietiskelyjäsi? Yksi neuvo ja se on ilmainen: get a life, dumass.

Arvostelkaapa tuo äskeinen, että miten meni. Oliko yhtään sinne päin? Olen T-naisen fani, luen aina hänen juttunsa täältä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tämä ei siis ole T-naisen kommentti vaan minun. Yritin vain matkia hänen tyyliään.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Arvostelkaapa tuo äskeinen, että miten meni. Oliko yhtään sinne päin? Olen T-naisen fani, luen aina hänen juttunsa täältä.

Oli erittäin hyvä. Hyvin yhdistelty sivistyssanoja ja omia keksintöjä kuten kuuppajumi. Oikea rytmi. Hän käyttää laajaa sanavarastoa, yhtenä päivänä mukana oli esimerkiksi "erotomania" (tai ehkä sekin oli sun kirjoittama imitaatio?)

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oli erittäin hyvä. Hyvin yhdistelty sivistyssanoja ja omia keksintöjä kuten kuuppajumi. Oikea rytmi. Hän käyttää laajaa sanavarastoa, yhtenä päivänä mukana oli esimerkiksi "erotomania" (tai ehkä sekin oli sun kirjoittama imitaatio?)

Kiitos palautteesta! En ole aiemmin imitoinut täällä. Luulen, että T-naisen kommentit olisivat tekoälyn tavoittamattomissa. Niin paljon sofistikoituneita nyansseja ja arroganttia dissausta, että AI ei moiseen pystyisi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kiitos palautteesta! En ole aiemmin imitoinut täällä. Luulen, että T-naisen kommentit olisivat tekoälyn tavoittamattomissa. Niin paljon sofistikoituneita nyansseja ja arroganttia dissausta, että AI ei moiseen pystyisi.

Tähän vielä lisäys.. en tule jatkamaan tätä imitointia, tämä oli vain ja ainoastaan kertaluonteinen kokeilu.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Allekirjoitan lausuntoa täysin, pari vihoviimeistä jälkeenjäänyttä ehkä yrittää kovasti ikäänkuin rikastaa näitä guben jonnin joutavia tekstejä, mutta se kertoo heistä se😉

• Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Onko sinun mahdotonta tuumailla asiaa niin, että vaikka palstaäijä esiintyy vaikka tänään T-naisena, huomenna M- naisena jne, että nämä nimikirjaimet ei välttämättä ole joku trade mark? Fakkiintuneet päästään vialliset ihmiset suhtautuu vastaavalla tavalla näihin palstaäijän kakkimiin J- mies nimikirjaimiin, älä ehdollistu vastaavaan

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko sinun mahdotonta tuumailla asiaa niin, että vaikka palstaäijä esiintyy vaikka tänään T-naisena, huomenna M- naisena jne, että nämä nimikirjaimet ei välttämättä ole joku trade mark? Fakkiintuneet päästään vialliset ihmiset suhtautuu vastaavalla tavalla näihin palstaäijän kakkimiin J- mies nimikirjaimiin, älä ehdollistu vastaavaan

Hyvä pointti omaan aloitukseesi palstaäijä

• Anonyymi00027
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kirjoitatko itsellesi, anona se on helppoa.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onnea elämääsi jo kommenteihisi.
        Suloista jotenkin et Trolittarella on aivan oma fani.
        Voisit myydä itsesi vaikka vuokratyöjön hänelle !
        Sivusta 😅🤣

• Anonyymi00003

Uuh

• Anonyymi00004

Noniin noniin, eipäs innostuta. :D

• Anonyymi00005

Ikävä anu5ta

• Anonyymi00007

Hengissä olen, vaikka kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut.
      Nyt olen flunssassa.

• Anonyymi00010

Troollooooo,

• Anonyymi00008

Täällä ollaan. T.nainen 🫦

• Anonyymi00009

Kotonahan mä olen. Yksin...😉

• Anonyymi00011

Missä kissa? 🤔

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Missä kissa? 🤔

Menehtyi toissa vuonna😭

• Anonyymi00029
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Menehtyi toissa vuonna😭

🤍 🫂

• Anonyymi00020

Mitä arvelette, missä kaupungissa T-nainen asuu ja mikä hänen elämäntilanteensa on? Kuinka vanha hän on? Hän ei varmaan voi olla töissä, aktiivisuudesta päätellen

• Anonyymi00028

Miksi kiinnostaisi? Ei synnytä mitään sellaista itsessä, mikä lisäisi kiinnostusta. Tämä eka kommenttini tähän ketjuun.

• Anonyymi00022

Voi helvt.Sillä on jo uus ollut pitkään.Ainakin sillä vanhalla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      100
      2603
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      98
      1616
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1505
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      20
      1002
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      43
      897
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      117
      876
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      803
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      736
    Aihe