Mua huolestuttaa kun häntä ei ole kuulunut. Ja tämä ihan ystävällisesti. Ilmota nyt itsestäsi jotain?
Missä on t nainen, onko kaikki hyvin
26
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo
- Anonyymi00002
No hyvä. Ja älä nyt luule, että joku mies kaipailee. Ihan nainen täällä huolestui, kun ei ole kuulunut, mutta ilmeisesti oon ollut lukematta niitä juttuja missä sä kirjoittelet.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
No hyvä. Ja älä nyt luule, että joku mies kaipailee. Ihan nainen täällä huolestui, kun ei ole kuulunut, mutta ilmeisesti oon ollut lukematta niitä juttuja missä sä kirjoittelet.
Luuletko palstaäijä, että tämä sinun pateettinen monologisi jotenkin reflektoisi näiden kuuppajumien sielunmaisemaan? Saatko kiksejä siitä, että tämä latvakakkosten ehtymätön sekakuoro vaipuu transsiin tulkitessasi joutavia mietiskelyjäsi? Yksi neuvo ja se on ilmainen: get a life, dumass.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luuletko palstaäijä, että tämä sinun pateettinen monologisi jotenkin reflektoisi näiden kuuppajumien sielunmaisemaan? Saatko kiksejä siitä, että tämä latvakakkosten ehtymätön sekakuoro vaipuu transsiin tulkitessasi joutavia mietiskelyjäsi? Yksi neuvo ja se on ilmainen: get a life, dumass.
Arvostelkaapa tuo äskeinen, että miten meni. Oliko yhtään sinne päin? Olen T-naisen fani, luen aina hänen juttunsa täältä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä ei siis ole T-naisen kommentti vaan minun. Yritin vain matkia hänen tyyliään.
- Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Arvostelkaapa tuo äskeinen, että miten meni. Oliko yhtään sinne päin? Olen T-naisen fani, luen aina hänen juttunsa täältä.
Oli erittäin hyvä. Hyvin yhdistelty sivistyssanoja ja omia keksintöjä kuten kuuppajumi. Oikea rytmi. Hän käyttää laajaa sanavarastoa, yhtenä päivänä mukana oli esimerkiksi "erotomania" (tai ehkä sekin oli sun kirjoittama imitaatio?)
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oli erittäin hyvä. Hyvin yhdistelty sivistyssanoja ja omia keksintöjä kuten kuuppajumi. Oikea rytmi. Hän käyttää laajaa sanavarastoa, yhtenä päivänä mukana oli esimerkiksi "erotomania" (tai ehkä sekin oli sun kirjoittama imitaatio?)
Kiitos palautteesta! En ole aiemmin imitoinut täällä. Luulen, että T-naisen kommentit olisivat tekoälyn tavoittamattomissa. Niin paljon sofistikoituneita nyansseja ja arroganttia dissausta, että AI ei moiseen pystyisi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kiitos palautteesta! En ole aiemmin imitoinut täällä. Luulen, että T-naisen kommentit olisivat tekoälyn tavoittamattomissa. Niin paljon sofistikoituneita nyansseja ja arroganttia dissausta, että AI ei moiseen pystyisi.
Tähän vielä lisäys.. en tule jatkamaan tätä imitointia, tämä oli vain ja ainoastaan kertaluonteinen kokeilu.
- Anonyymi00024
Anonyymi00012 kirjoitti:
Allekirjoitan lausuntoa täysin, pari vihoviimeistä jälkeenjäänyttä ehkä yrittää kovasti ikäänkuin rikastaa näitä guben jonnin joutavia tekstejä, mutta se kertoo heistä se😉
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Onko sinun mahdotonta tuumailla asiaa niin, että vaikka palstaäijä esiintyy vaikka tänään T-naisena, huomenna M- naisena jne, että nämä nimikirjaimet ei välttämättä ole joku trade mark? Fakkiintuneet päästään vialliset ihmiset suhtautuu vastaavalla tavalla näihin palstaäijän kakkimiin J- mies nimikirjaimiin, älä ehdollistu vastaavaan
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko sinun mahdotonta tuumailla asiaa niin, että vaikka palstaäijä esiintyy vaikka tänään T-naisena, huomenna M- naisena jne, että nämä nimikirjaimet ei välttämättä ole joku trade mark? Fakkiintuneet päästään vialliset ihmiset suhtautuu vastaavalla tavalla näihin palstaäijän kakkimiin J- mies nimikirjaimiin, älä ehdollistu vastaavaan
Hyvä pointti omaan aloitukseesi palstaäijä
- Anonyymi00027
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kirjoitatko itsellesi, anona se on helppoa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onnea elämääsi jo kommenteihisi.
Suloista jotenkin et Trolittarella on aivan oma fani.
Voisit myydä itsesi vaikka vuokratyöjön hänelle !
Sivusta 😅🤣
- Anonyymi00003
Uuh
- Anonyymi00004
Noniin noniin, eipäs innostuta. :D
- Anonyymi00005
Ikävä anu5ta
- Anonyymi00007
Hengissä olen, vaikka kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut.
Nyt olen flunssassa.- Anonyymi00010
Troollooooo,
- Anonyymi00008
Täällä ollaan. T.nainen 🫦
- Anonyymi00009
Kotonahan mä olen. Yksin...😉
- Anonyymi00011
Missä kissa? 🤔
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä kissa? 🤔
Menehtyi toissa vuonna😭
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Menehtyi toissa vuonna😭
🤍 🫂
- Anonyymi00020
Mitä arvelette, missä kaupungissa T-nainen asuu ja mikä hänen elämäntilanteensa on? Kuinka vanha hän on? Hän ei varmaan voi olla töissä, aktiivisuudesta päätellen
- Anonyymi00028
Miksi kiinnostaisi? Ei synnytä mitään sellaista itsessä, mikä lisäisi kiinnostusta. Tämä eka kommenttini tähän ketjuun.
- Anonyymi00022
Voi helvt.Sillä on jo uus ollut pitkään.Ainakin sillä vanhalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1002603Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981616- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201002- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe43897Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta117876- 54803
- 30736