tuli

vaan

noi yleisesti mieleen, että kenen vuoro on lähteä seuraavaksi. Kuka siis ei ole vielä jättänyt jäähyväisiä huuhaalle?

98

1715

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari1

kaikki pois täältä niin ei ole riitoja eikä mitään ei edes huuhaata;=)

• kukas ensin aloittais sen lähtemisen....;)))))

• että

pidetään oikein kilipailut kuka ehtii häippästä ensin? Kukas muuten sitten voi moralisoida ja tökkiä kirjoittajia noin yleensä? ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kukas ensin aloittais sen lähtemisen....;)))))

lähtee vaikka ekana täältä;=)

• kippari1
        että kirjoitti:

pidetään oikein kilipailut kuka ehtii häippästä ensin? Kukas muuten sitten voi moralisoida ja tökkiä kirjoittajia noin yleensä? ;))))

ei sit olis tätä enää olenkaan tai sit MM olis yksin katsomassa tyhjiä sivuja;=)

• kippari1 kirjoitti:

lähtee vaikka ekana täältä;=)

nukkumaan meinasit ekana....;))))))

• mutku
        kippari1 kirjoitti:

ei sit olis tätä enää olenkaan tai sit MM olis yksin katsomassa tyhjiä sivuja;=)

joku onneton känkkis menettäis sielunrauhansa, kun ei vois äksyillä kelleen. No tietty voishan sitä käkkis jutella itsekseen. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

sitä mitä sanoin et ottaisi hypyt täältä alkaa olemaan jotenkin nää hommat täällä sellaista ettei jaksa enää paljoo kirjoitella edes tänne:=(

• kippari1 kirjoitti:

sitä mitä sanoin et ottaisi hypyt täältä alkaa olemaan jotenkin nää hommat täällä sellaista ettei jaksa enää paljoo kirjoitella edes tänne:=(

vaan jättääää omaan arvoonsa..... tai no huono olen puhumaan ku multa kans käpy kärvähtää välil..... niin vaikka tää huuhaa moni täällä aito oma itsensä.....:))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

vaan jättääää omaan arvoonsa..... tai no huono olen puhumaan ku multa kans käpy kärvähtää välil..... niin vaikka tää huuhaa moni täällä aito oma itsensä.....:))))

ne pitäs mut se onkin yksi syy ettei täällä enää jaksa kauheesti kirjoitella ei viitsi tollaista paskaa katsella melkein parempaa tulee jo tv ;=)

• kippari1 kirjoitti:

ne pitäs mut se onkin yksi syy ettei täällä enää jaksa kauheesti kirjoitella ei viitsi tollaista paskaa katsella melkein parempaa tulee jo tv ;=)

oikeas.... mut nyt mä juttuseuraa vailla enkä viiti telkan eteen mennä....;)))

• kippari1
        mutku kirjoitti:

joku onneton känkkis menettäis sielunrauhansa, kun ei vois äksyillä kelleen. No tietty voishan sitä käkkis jutella itsekseen. ;))))

monta nikkiä itselle ja juttelis ja tappelis itsensä kanssa ja meidän ei tarviisi katsella sitä olenkaan;=))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

oikeas.... mut nyt mä juttuseuraa vailla enkä viiti telkan eteen mennä....;)))

tässä itsekkin monasti iltaisin olis kiva jutella täällä,mut jotenkin tää alkaa jo olemaan todella sellaista et taidan tosiaan keksii muita paikkoja missä jutella;=)

• jo pahasti asiat?
        kippari1 kirjoitti:

Sulle oikein mukavaa jatkoa ja muuta kivaa elämässä. Sä olet tämän paikan kippari ja pidä tyylisi. Harmi kun aika entinen ei koskaan enää palaa(ei ole kuukausiin). Mun aikani täällä tuli ja meni. Mä nostan nyt kytkintä....... ;o)

• silleesti
        kippari1 kirjoitti:

monta nikkiä itselle ja juttelis ja tappelis itsensä kanssa ja meidän ei tarviisi katsella sitä olenkaan;=))

Ja voitas käydä täällä salaa nuuskimassa kun sen känkkä-aste vaan nousee. Taitais tikahtuu kiukkuunsa ja meillä olis hauskaa. ;))))

• kippari1 kirjoitti:

tässä itsekkin monasti iltaisin olis kiva jutella täällä,mut jotenkin tää alkaa jo olemaan todella sellaista et taidan tosiaan keksii muita paikkoja missä jutella;=)

kerro mullekin missä muualla vois jutella..... mie oon jo vaik mitä kokeillu....;))))))hei jopa liveä.... aatteles....

• kippari1
        jo pahasti asiat? kirjoitti:

Sulle oikein mukavaa jatkoa ja muuta kivaa elämässä. Sä olet tämän paikan kippari ja pidä tyylisi. Harmi kun aika entinen ei koskaan enää palaa(ei ole kuukausiin). Mun aikani täällä tuli ja meni. Mä nostan nyt kytkintä....... ;o)

vaan kai tässä aika kippari täällä on oltu jo monia vuosia ja monia kivoja juttuja täällä kokenut;=)No otappa sä hypyt voipa olla et tääkin äijä hyppää muualle;=)

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kerro mullekin missä muualla vois jutella..... mie oon jo vaik mitä kokeillu....;))))))hei jopa liveä.... aatteles....

niitä monia chattejä ja msn sekä muitakin tälläisiä palstoja olemassa;=)

• kippari1 kirjoitti:

niitä monia chattejä ja msn sekä muitakin tälläisiä palstoja olemassa;=)

nähnytkin.... mutku ei viel oo napannu......;)))) kävin jopa lahden puolel..... nuoria kolleja jonossa..... mitään lasta huoli......:))))

• kippari1
        silleesti kirjoitti:

Ja voitas käydä täällä salaa nuuskimassa kun sen känkkä-aste vaan nousee. Taitais tikahtuu kiukkuunsa ja meillä olis hauskaa. ;))))

käydä vaan joskus sit lukemassa nää jutut vastaamatta mitään.

• semmottii
        kippari1 kirjoitti:

käydä vaan joskus sit lukemassa nää jutut vastaamatta mitään.

vaan sit vois alottaa "puhtaalta pöydältä" huuhaspuuhastelun, kun kiukku ois poksahtanu taivaisii, eikä pahottais muiden mieltä. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

nähnytkin.... mutku ei viel oo napannu......;)))) kävin jopa lahden puolel..... nuoria kolleja jonossa..... mitään lasta huoli......:))))

mäkin niissä aikoinaan ja olishan siellä ollut seuraa,mut taitaa olla kippari liian ronkeli hehee;=))

• kippari1 kirjoitti:

mäkin niissä aikoinaan ja olishan siellä ollut seuraa,mut taitaa olla kippari liian ronkeli hehee;=))

parempi vähän nirsoilla....;))))) katos jos jotain haluaa kenties löytäääää....;))

• kippari1
        semmottii kirjoitti:

vaan sit vois alottaa "puhtaalta pöydältä" huuhaspuuhastelun, kun kiukku ois poksahtanu taivaisii, eikä pahottais muiden mieltä. ;))))

voisi olla hyvä et kaikki alkaisi alusta niin sit olis puhdas ilmapiiri ainakin;=)

• kumpikin etsii kumppania
        BBrunetti kirjoitti:

parempi vähän nirsoilla....;))))) katos jos jotain haluaa kenties löytäääää....;))

ettekö te huomannut toisianne

• vaa on
        kippari1 kirjoitti:

voisi olla hyvä et kaikki alkaisi alusta niin sit olis puhdas ilmapiiri ainakin;=)

et joskus joukkuepeleissä täytyy joku pelaaja vaihtaa, jos ei oikeanlainen peli toimi, - en tarkota nyt sinua. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

sitä jää sit luu käteen kun liikaa nirsoilee;=))

• kippari1
        vaa on kirjoitti:

et joskus joukkuepeleissä täytyy joku pelaaja vaihtaa, jos ei oikeanlainen peli toimi, - en tarkota nyt sinua. ;))))

tietysti saadaan peliin lisää potkua;=)

• kippari1 kirjoitti:

sitä jää sit luu käteen kun liikaa nirsoilee;=))

taitaa jäädä... joten olen tästä edes ikunen sinkku.... vanhapiika kai en voi olla....;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

taitaa jäädä... joten olen tästä edes ikunen sinkku.... vanhapiika kai en voi olla....;))))

siinä sit ole muuta kuin elää yksin elämä loppuun asti niinkai se kipparillekin käy jos ei ala katsomaan tarkemmin noita naisia;=)

• kippari1 kirjoitti:

siinä sit ole muuta kuin elää yksin elämä loppuun asti niinkai se kipparillekin käy jos ei ala katsomaan tarkemmin noita naisia;=)

naiset tarkkailuun....;))))) pöh.... mäkään ilman miestä osaa olla..... kuolisin c-vitamiinin puutostilaan..... kauheaaaaaaaaa...;)))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

olemaan tarkempana jos vaikka tulisi joku hyvä vastaan:=)

• kippari1 kirjoitti:

olemaan tarkempana jos vaikka tulisi joku hyvä vastaan:=)

tarkkana kuin porkkana...:))

• ja parhaassa
        kippari1 kirjoitti:

tietysti saadaan peliin lisää potkua;=)

tapauksessa se oman joukkueen peliväline kulkee jälleen oikeaan suuntaan. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

tarkkana kuin porkkana...:))

se sit meillekin natsaa jotain kun on tarkana tuolla kun liikkuu;=)

• kippari1
        ja parhaassa kirjoitti:

tapauksessa se oman joukkueen peliväline kulkee jälleen oikeaan suuntaan. ;))))

pelityyliä saa alkaa muutelemaan:=)

• kippari1 kirjoitti:

se sit meillekin natsaa jotain kun on tarkana tuolla kun liikkuu;=)

natsais.... joku...;)))) nyt brune menee nukkumaan....radio hiljaisella niin uni tuleee... nukus kippari hyvin ja nähden mukavia unikuvia....;))))))))

• paitti
        kippari1 kirjoitti:

pelityyliä saa alkaa muutelemaan:=)

jos keksii uusia jippoja joukkueen hyväksi. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

natsais.... joku...;)))) nyt brune menee nukkumaan....radio hiljaisella niin uni tuleee... nukus kippari hyvin ja nähden mukavia unikuvia....;))))))))

yötä sinulle ja kai tässä itsekkin kohta on mentävä sänkyyn ja koitaa saada nukkutua yö kunnolla:=)

• kippari1
        paitti kirjoitti:

jos keksii uusia jippoja joukkueen hyväksi. ;))))

olla sit eriasia jos sellaisella saa pelin kulkemaan taas:=)

• kippari1 kirjoitti:

yötä sinulle ja kai tässä itsekkin kohta on mentävä sänkyyn ja koitaa saada nukkutua yö kunnolla:=)

kippari;))

• on joukkue-
        kippari1 kirjoitti:

olla sit eriasia jos sellaisella saa pelin kulkemaan taas:=)

peliä, - pitää osata syöttää. ;))))

• kippari1
        BBrunetti kirjoitti:

kippari;))

sinulle ja niitä kauniita unia myös:=)

• kippari1
        on joukkue- kirjoitti:

peliä, - pitää osata syöttää. ;))))

se on;=)No nyt taitaa olla kipparin nurinmeno aika alkaa olemaan finaalissa;=)Et öitä vaan sinulle:=)

• sinnekki
        kippari1 kirjoitti:

se on;=)No nyt taitaa olla kipparin nurinmeno aika alkaa olemaan finaalissa;=)Et öitä vaan sinulle:=)

ei tälläkään tartte väkisin maata. ;))))

• quistis

ja toiset tulee:o)))

• eijarina

Toimii taas!

• tulen

joskus vahinkossa, vaik ei pitäis lähtee tulemaan. ;))))

• quistis
        tulen kirjoitti:

joskus vahinkossa, vaik ei pitäis lähtee tulemaan. ;))))

vain on...jos vaik ei tuliskan...

• mutkun
        quistis kirjoitti:

vain on...jos vaik ei tuliskan...

tullee se vaik ei viäl tarttiskaa. ;))))

• quistis
        mutkun kirjoitti:

tullee se vaik ei viäl tarttiskaa. ;))))

mutkuja...Annas sen naurun nyt tulla vaan...;o)))

• prutkun
        quistis kirjoitti:

mutkuja...Annas sen naurun nyt tulla vaan...;o)))

se on niin vaikeeta ton laajentuneen sieraimen kanssa. ;))))

• quistis
        prutkun kirjoitti:

se on niin vaikeeta ton laajentuneen sieraimen kanssa. ;))))

hätiä...Anna vain valtoimenaan..sillen;o)) Äläs pidättele..

• kutkun
        quistis kirjoitti:

hätiä...Anna vain valtoimenaan..sillen;o)) Äläs pidättele..

naurusta naama leviää ja kärsä täynnä herneitä aiheuttaa sietämätöntä tuskaa, sekä nasaaliäänisen naurun. Koita siinä sitten kikatella. ;))))

• quistis
        kutkun kirjoitti:

naurusta naama leviää ja kärsä täynnä herneitä aiheuttaa sietämätöntä tuskaa, sekä nasaaliäänisen naurun. Koita siinä sitten kikatella. ;))))

Niin Säkin voit..Saat ne herneet veke ja nasaaliäänet muuttuu taas entisiks..;o))

• mutkun
        quistis kirjoitti:

Niin Säkin voit..Saat ne herneet veke ja nasaaliäänet muuttuu taas entisiks..;o))

no jos varovasti yrittelis nin ensalkuun, ettei leviä tavarat kärsästä pitkin näppistä ja pelitannerta, - tulee ihan kauhee siivo. ;))))

• quistis
        mutkun kirjoitti:

no jos varovasti yrittelis nin ensalkuun, ettei leviä tavarat kärsästä pitkin näppistä ja pelitannerta, - tulee ihan kauhee siivo. ;))))

vähitellen...Joudut kuiteskin itse siivooman..Niin ja eiks se nautinto olekkin paras naurusa silleen..pikkuhiljaa;o)))

• silleen
        quistis kirjoitti:

vähitellen...Joudut kuiteskin itse siivooman..Niin ja eiks se nautinto olekkin paras naurusa silleen..pikkuhiljaa;o)))

Hiljaa hyvää tulee, enste herne kerrallaan ja sitten rytinällä loput. ;))))

• quistis
        silleen kirjoitti:

hän ymmärsi...Helppoo ja tosii kivaa,kun sen hallitsee..Niihn...Eikäs mitään hätää...eihään;o))

• quistis
        silleen kirjoitti:

hän ymmärsi...Helppoo ja tosii kivaa,kun sen hallitsee..Niihn...Eikäs mitään hätää...eihään;o))

• nietupa
        quistis kirjoitti:

eipä hätiä mitiä, - herneet män pitkin seiniä. ;) ;-)

• quistis
        nietupa kirjoitti:

eipä hätiä mitiä, - herneet män pitkin seiniä. ;) ;-)

helpottunut ja hyvä olo...;o))

• ku toi
        quistis kirjoitti:

helpottunut ja hyvä olo...;o))

nekku on tosi kipee ja siihe tuli jotain näppyjäkii niist herneist, - oonkohan mä allergine herneille? ;))))

• quistis
        ku toi kirjoitti:

nekku on tosi kipee ja siihe tuli jotain näppyjäkii niist herneist, - oonkohan mä allergine herneille? ;))))

allerginen olet... Nyt nekku heti johonkin sellaseen tahmasen mönjään...Vaik vaseliinipurkkiin..Se auttoi Doen sormeakin tänään..Nyt mars nekku tökkää vaseliiniin;o)))

• käväsin
        quistis kirjoitti:

allerginen olet... Nyt nekku heti johonkin sellaseen tahmasen mönjään...Vaik vaseliinipurkkiin..Se auttoi Doen sormeakin tänään..Nyt mars nekku tökkää vaseliiniin;o)))

tökkäämässä kärsän rasvapurkkiin, mut ne nasaaliäänet tuli takas, - koko kärsä yltä ja päältä rasvassa. Auttaskohan joku kaivamaan ees ton toisen sieraimen auki. ;))))

• näin lähden

ja tyylillä

• mihinkäs

sää ny kesken kaiken? Tuu takasiii. ;))))

• quistis
        mihinkäs kirjoitti:

sää ny kesken kaiken? Tuu takasiii. ;))))

vain...Nuyt heti:o))

• poromies

jäähyväisiä, ei onnistunut kun oli autossa väärää poltto-ainetta...

• quistis

Muistitkos pitää tänään silmäsi auki...Löysitkö..vuoteenlämmittäjän?? :o))))

• kippari1

ole löytynyt ja ei paljoo etsinytkään sellaista vaikka sellainen voisi nyt olla hyvä apu;=)

• eijarina

Kaikki OK.

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

ole löytynyt ja ei paljoo etsinytkään sellaista vaikka sellainen voisi nyt olla hyvä apu;=)

Voihan..Mä kyl auttaisin,mut kun Sulla on jo joku nainen mielessä:o)))

• sama teksti
        eijarina kirjoitti:

Kaikki OK.

tuli tuonne ylöskin

• eijarina
        kippari1 kirjoitti:

kun on niin pitkä matka! Oisin voinu tulla kainaloon ihan vaan lämmittelemään. Mut nyt hyvää yötä sullekkin!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

Kaikki OK.

Kaikki OK...:o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

Voihan..Mä kyl auttaisin,mut kun Sulla on jo joku nainen mielessä:o)))

välii sillä jos mielessä on vohan sitä miettii moniakin naisia kun vaan sit on yhden kanssa;=)

• kippari1
        eijarina kirjoitti:

kun on niin pitkä matka! Oisin voinu tulla kainaloon ihan vaan lämmittelemään. Mut nyt hyvää yötä sullekkin!

pitäs nyt kyllä olla joku lämmiteliä mulla alkaa toi olo olemaan taas aika kurja:=(

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

välii sillä jos mielessä on vohan sitä miettii moniakin naisia kun vaan sit on yhden kanssa;=)

mä alan hipsii Sun luo..;o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

mä alan hipsii Sun luo..;o)))

nyt mun viereen nukkumaan jos kipparikin saisi unta paremmin kun olis joku lämmitämässä;=)

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

nyt mun viereen nukkumaan jos kipparikin saisi unta paremmin kun olis joku lämmitämässä;=)

Nyt kyl tuunkin ja ihan tosi lujaa...
        Huuhaannaiset...Mä vaan ihan hoitajan ominaisuudessa;o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

Nyt kyl tuunkin ja ihan tosi lujaa...
        Huuhaannaiset...Mä vaan ihan hoitajan ominaisuudessa;o)))

tässä nyt tarvitaakin ainakin aluksi ja eihän sitä voi sanoo mitä hoitoo;=)

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

tässä nyt tarvitaakin ainakin aluksi ja eihän sitä voi sanoo mitä hoitoo;=)

monia hoitokeinoja...Mut asiakkaan oltava hyvin vastanottavainen ja sktiivinen..Näin saadaan paras hoitotulos;o))))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

monia hoitokeinoja...Mut asiakkaan oltava hyvin vastanottavainen ja sktiivinen..Näin saadaan paras hoitotulos;o))))

olemaan kohta niin finaalissa ettei voi vastaankaan pitää hoidoille;=)

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

olemaan kohta niin finaalissa ettei voi vastaankaan pitää hoidoille;=)

ihan vapaat kädet..Nyt miettii..Nam..;o))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

ihan vapaat kädet..Nyt miettii..Nam..;o))

olemaan jo omat voimavarat lopussa et ei tässä voi kun odottaa sitä hoitajaa joka auttaa:=)

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

olemaan jo omat voimavarat lopussa et ei tässä voi kun odottaa sitä hoitajaa joka auttaa:=)

pois hoitaja auttaa...Ja ihan oikeesti Ne lääkärit myös:o)) Mut tä hoitaja ihan varmasti..Hus muut hoidot;o))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

pois hoitaja auttaa...Ja ihan oikeesti Ne lääkärit myös:o)) Mut tä hoitaja ihan varmasti..Hus muut hoidot;o))

et sun hoidot toimii ja kai ainakin johonkin vaivaan sen kyllä uskon varmaan:=)

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

et sun hoidot toimii ja kai ainakin johonkin vaivaan sen kyllä uskon varmaan:=)

Takuun siitä et hoito jatkuu niin kauan,kuin asiakas on tyytyväinen...;o)))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

Takuun siitä et hoito jatkuu niin kauan,kuin asiakas on tyytyväinen...;o)))

olis pitänyt sit pyytää sut jo silloin alussa hoitajaksi olist saannut pikkusen pitemmän homman täällä kun kipeenä jo 4kk tässä:=)Mut nyt kippari poistuu näyttämöltä ja menee sänkyyn ilan sitä lämmittäjää jos vaikka silti uni tulis:=))Et hyvää yötä ja niitä vaikka kullankuvia sinulle sinne johonkin kauas:=))))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

olis pitänyt sit pyytää sut jo silloin alussa hoitajaksi olist saannut pikkusen pitemmän homman täällä kun kipeenä jo 4kk tässä:=)Mut nyt kippari poistuu näyttämöltä ja menee sänkyyn ilan sitä lämmittäjää jos vaikka silti uni tulis:=))Et hyvää yötä ja niitä vaikka kullankuvia sinulle sinne johonkin kauas:=))))

varmasti..Hyvää yötä ja kauniit unet:o))Mun kullalla on ihanat huulet,leuka ja silmät...

• quistis

Eikun sinne vierihoitoon vaan...Missäs sitä on tarjolla..Jossain sairaalassa vai???

• quistis

No niin mä kaivan sen puhtaaks...Noiiin..Huips mitäs..tääl vielä hernritä..Ihan suihkuna..;o))

• sittenkin

pitäny kaivella sitä kärsää tarkemmin. No ahnella on nasaali loppu. ;))))
        Painuu kärsäänsä rassaamaan, josko se siitä huomiseksi paranee. ;))))

Öitä vaan Quu.

• quistis
        sittenkin kirjoitti:

pitäny kaivella sitä kärsää tarkemmin. No ahnella on nasaali loppu. ;))))
        Painuu kärsäänsä rassaamaan, josko se siitä huomiseksi paranee. ;))))

Öitä vaan Quu.

kärsäkäs:o))))

• quistis

haluaa;o)))
      Kuule kiitos niistä terkuista...Unohdin olla kohtelias...Hui kun tuntuu hyvälle..Mä voin sit Sua hieroo vastavuoroisesti:o)))

• quistis

haluaa;o)))
      Kuule kiitos niistä terkuista...Unohdin olla kohtelias...Hui kun tuntuu hyvälle..Mä voin sit Sua hieroo vastavuoroisesti:o)))

• quistis

mä muistan..Tai sit nähtiin samaa unta:o)))))

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      135
      4583
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      75
      3318
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      106
      1618
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      90
      1449
    5. Työeläkeloisinnan kulut vuonna 2025 peräti 37,3 mrd. euroa

Johon palkansaailta varastettiin 28,2 mrd. euroa, mikä on 3/4. Jokaisen palkansaajan palkkasummasta varastetaan noin 1/
      Maailman menoa
      15
      1442
    6. Odotatko vielä vastausta...

Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      102
      967
    7. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      20
      837
    8. Ehkä se on niin

Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      74
      834
    9. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      44
      753
    10. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      111
      707
    Aihe