Uskotko ns.yliluonnollisiin ilmiöihin?Uskotko ihmeellisiin asioihin kuten esim.enkeleihin?Olen nähnyt enkelin joten se kyllä todisti minulle että ihmeiden aika ei ole ohi.Uskon siihen että on mahdollista lopettaa kaikki maailman sodat.Uskon siihen että nälänhätää ei enää ole.Monet ihmiset ajattelevat että sodat eivät lopu koskaan.Ja he ajattelevat että nälkää on aina.He eivät usko ihmeisiin.Ihme voi olla jokin pieni asia kuten esim.se että ihminen alkaa osallistua esim.hyväntekeväisyystyöhön ja sitä kautta hän voi pelastaa jonkun toisen ihmisen elämän.Vain yksi ihminen on uskonut minua kun olen kertonut hänelle enkeli kohtaamisesta.Ateistit sanovat että kuvittelen kaiken.Yleensä he sanovat että minulla on skitsofrenia,olen ottanut huumeita tai olen ollut unessa,mutta he ovat väärässä.Varmasti monet miljoonat ihmiset ympäri maailmaa näkevät ihmeellisiä asioita.
Olen nähnyt vaikka mitä esim.esineiden siirtymistä,esineiden katoamista jne.Ystäväni teki itsemurhan ja sen jälk.hän tuli käymään luonani ja kaatoi kahvikuppeja pöydältäni.Hän laittoi välillä television auki jne...Minulle riittää että nyt jo yksi ihminen uskoo minua.
Ihmeiden aika
Anonyymi-ap
0
66
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2105255Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,434600Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699163222Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2743182Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1683099- 602658
- 621989
- 271959
- 881944
- 241849