Uskotko ns.yliluonnollisiin ilmiöihin?Uskotko ihmeellisiin asioihin kuten esim.enkeleihin?Olen nähnyt enkelin joten se kyllä todisti minulle että ihmeiden aika ei ole ohi.Uskon siihen että on mahdollista lopettaa kaikki maailman sodat.Uskon siihen että nälänhätää ei enää ole.Monet ihmiset ajattelevat että sodat eivät lopu koskaan.Ja he ajattelevat että nälkää on aina.He eivät usko ihmeisiin.Ihme voi olla jokin pieni asia kuten esim.se että ihminen alkaa osallistua esim.hyväntekeväisyystyöhön ja sitä kautta hän voi pelastaa jonkun toisen ihmisen elämän.Vain yksi ihminen on uskonut minua kun olen kertonut hänelle enkeli kohtaamisesta.Ateistit sanovat että kuvittelen kaiken.Yleensä he sanovat että minulla on skitsofrenia,olen ottanut huumeita tai olen ollut unessa,mutta he ovat väärässä.Varmasti monet miljoonat ihmiset ympäri maailmaa näkevät ihmeellisiä asioita.
Olen nähnyt vaikka mitä esim.esineiden siirtymistä,esineiden katoamista jne.Ystäväni teki itsemurhan ja sen jälk.hän tuli käymään luonani ja kaatoi kahvikuppeja pöydältäni.Hän laittoi välillä television auki jne...Minulle riittää että nyt jo yksi ihminen uskoo minua.
Ihmeiden aika
Anonyymi-ap
0
97
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459