Onko kukaan käynyt kokeilemassa. Millaista palvelua olette saaneet.
Minun on vain tyydyttävä katselemaan leidipoikia netistä ja runkata samalla.
Jos pääsisin Thaimaasen niin heti ottaisin kauniin leidipojan mukaani ja veisin hotellihuoneeseen.
Thaimaan ladyboyt
9
303
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole kokemusta mutta netistä noita katselen ja runkkaan. Tosi pyöreitä pikku peppuja.
- Anonyymi00005UUSI
Hyi saatana tautiperseita
- Anonyymi00002UUSI
Oli vuosi 2020 ja lähdin käymään Pattaya jo lähtiessä oli ajatuksena että testaan Ladyboyta. Seuraavana lähdin baarin nimeltä Sensations tai joku sellainen. Heti oli syliin tulossa kavereita mutta ajattelin käydä muuallakin. Kadulla pikkuinen kaunis Ladyboy heti kimppuun kai näki mistä tulin. Hinta oli reilu ja henkilökortti näytti ettei alaikäinen. On muuten erittäin vaarallista jos alaikäisen otat se saattaa olla linnareissu.
Hotellihuoneessa heti riisui itsensä jätti vain pikkuhousut. Näin pienen hiukan kovettuneen kalun
Ei varmaan paljonkaan yli 5cm. Tuli ja laski multa housut ja alkoin imemään minun aikalailla isompaa kalua. Sovin että olisi kaksituntia ja otti heti kunnolla suihin. Sormen työnsi minuun sisää ja meni vain hetki kun laukesia. jatkuu alla- Anonyymi00003UUSI
Antaisin heti tuollaiselle kalun suuhun jos löytyisi.Pieni kaluinen mies joka tykkäisi runkata,imeä ja vaikka nuolla peräreikää.Saisi työntää sormen sisään ja tosiaan jos pienikaluinen kokeilin mielellään miltä tuntuu saada lasti sisään takaapäin.m64
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Antaisin heti tuollaiselle kalun suuhun jos löytyisi.Pieni kaluinen mies joka tykkäisi runkata,imeä ja vaikka nuolla peräreikää.Saisi työntää sormen sisään ja tosiaan jos pienikaluinen kokeilin mielellään miltä tuntuu saada lasti sisään takaapäin.m64
Suksi hornaan kulahtanut kusikeppi
- Anonyymi00004UUSI
Näytti omaansa ja aloin imemään sitä ja sehän alkoi kasvamaan oli varmaan yli 10cm. Hetken aikaan imin ja sitten näytti että menisin selälleen. Istui päälle ja alkoi hieromaan minua. Rinnan, reisiä jalkaterät ja näytti että menisin vatsalleen ja alkoi hieromaan hartijoita ja kielellä takapuolta.
Siinä makoiltiin hetkisen ja antoi mulla kalun uudelleen suuhun. Imin kalua palleja ja mulla jäykistyi uudelleen.
Otti vielä multa suuhun ja kun alkoi seisomaan niin pani mulle kortsun ja istui päälle. Nyt meni aikaa ja kun olin tulossa otti kortsun pois ja sain laueta kasvoillel. Sen jälkeen alkoi panna minua ja laukesi itse mulle sisään.
Jostain syystä tämä jäänyt mieleen ja on muuten tosi juttu- Anonyymi00007UUSI
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00008UUSI
Hieno tarina
- Anonyymi00009UUSI
Täyttä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965