Työkaverilta kuulin tästä paikasta ja lähdettiin sitte koko perheen voimin seinäjoelta asti. Aivan älyttömän ihana paikka. Oltiin koko päivä. Paisteltiin makkaraa. Suosittelen kyllä lämpimästi. Onneksi oli kuomukärry mukana, nii saatiin kotiin vietäviksi täys kärry polttopuita kiitos niistä. Lakaisin puuvajan lattian kun saatiin se tyhjäksi. Lähties vielä isännälle iski paskahätä, eikä halunnu mennä huussiin, nii kävi punnaamas sinne kodan laattialle, oli kuulemma hyvä siinä vääntää ku sai siitä hellasta tukea. Jätti paskat lattialle jotta seuraavan on helpompi viedä se jäisenä pihalle.
Kivenmäen laavu
Anonyymi-ap
8
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ni varm'ha.
- Anonyymi00002
Mitä kieltä tuo on
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä kieltä tuo on
Mikä tuo? Sonn Tua.
- Anonyymi00004
Se on aitoa Härmä murretta
- Anonyymi00007
Älä tuu tänne pätemään juntti
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Älä tuu tänne pätemään juntti
Isäs päti äiteehis.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Isäs päti äiteehis.
Miksi laavulla oli käytettyjä kortonkeja latingit sisällä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miksi laavulla oli käytettyjä kortonkeja latingit sisällä?
Käy kysymäs niiltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh413153Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli702509Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit602329- 942184
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411954Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661595Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1291547Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1701495Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.891475Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781435