Löytyisikö täältä tyttöilijöitä?

Anonyymi-ap

Olen nuorehko tyttöilijä ja pukeudun siis kokonaan naisten asuihin, käytän peruukkia ja meikkejä. Olisi kiva löytää samanlaisia ihmisiä ja jutella ja ehkä tavatakkin?

30

1130

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

58 tyttöilijä täällä aamu askareissa. Stringit ja läpikuultava yömekko nyt ylläni.

• Anonyymi00002

Kuulostaa niin kiihotava

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuulostaa niin kiihotava

Se on kiihottavaa.kunpa joku hyväilisi minua nyt.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se on kiihottavaa.kunpa joku hyväilisi minua nyt.

Olisi ihana hyväillä sua

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olisi ihana hyväillä sua

Hyi saatana friikki

• Anonyymi00013

Hähähää mitäs olet hä hä hää

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hyi saatana friikki

Katos saatanan friikki se jaksaa. Mitäs olet hähähää.

• Anonyymi00007

Tyttöily on kivaa koto-oloissa.Marimekon pitkä yöpaita ja satiininen aamutakki.

• Anonyymi00016

Sää mää ja bää speden tietää. Mitäs olet niuviksessa speden koppis.

• Anonyymi00008

Kiva olla pikku hame päällä ilman pikkareita kotona

• Anonyymi00012

Silkki minihame on ihana, valkoinen. T. ukm66

• Anonyymi00018
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Silkki minihame on ihana, valkoinen. T. ukm66

Mmmm seksikästä

• Anonyymi00030

Kalu kankeana nostaa rivosti hametta.

• Anonyymi00017

Jos muuten kiinnostaa juttelu niin kikissä mut löytää AlisaCD1234 nimellä -ap

• Anonyymi00019

Kyllä ne tyttöilyt tehdää kotioloissa.Moni kokeillut pikkarit,sukkiksia kotona jemmassa...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä ne tyttöilyt tehdää kotioloissa.Moni kokeillut pikkarit,sukkiksia kotona jemmassa...

Mustat pitsi stringit ihanasti hivelee just nyt mun talapuolta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Onhan niitä aika paljonkin. Nyt tällä hetkellä kaaritukiliivi, sukkanauhaliivi ja sukat.

• Anonyymi00021

Minihame,sukkikset,stringit😉

• Anonyymi00023

Ihana näky olisi.mulla nyt stringit staupit ja korkkarit.ja kalu on kova

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minulla nous kalu, kun luin kirjoituksesi, niin ihana asustekokonaisuus. Haluisin lähestyä, kosketella, tutkia sinua, laskea stringit nähdä kalusi ottaa suuhun.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Sama täällä kun lukee teidän kirjoituksia

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Minulla nous kalu, kun luin kirjoituksesi, niin ihana asustekokonaisuus. Haluisin lähestyä, kosketella, tutkia sinua, laskea stringit nähdä kalusi ottaa suuhun.

Tyttöillessä olisi ihana tuntea kuinka käsi alkaa hyväillä pikkuhousujen päältä kovaa kaluani. Sitten ottaisi esiin kullini ja alkaisi imemään. Ottaa seuraavaksi anustapin pepustani ja alkaa panemaan uuuuuuuuh

• Anonyymi00026

Tyttöily kivaa M 58

• Anonyymi00027

Joo pikkarit ku laittaa jalkaan niin seisoo ihan kovana. Olis hienoa ku joku ottais suihin

• Anonyymi00028

Pääsiäinen kohta kahden vakkari naisen seuraksi mökille.Edellinen kylpylä viikonloppu muuttui tytöilystä,varamiehen toimiin hänen oma joi itsensä nukkumatti tilaan.Eli mustat stringit pitsireunaiset rintsikat, oma harmaa paita mustat farkut.
      Kilpeläisen keikalle daami mukaan.Keikan tauolla huoneeseen pikaset takaapäin lasi punkkua takas ravintolaan.
      Keikan jälkeen nainen valitsi yö asun.
      Satiininen pyllyn päälle yö paita,siitä kiireetön rakastelu alkoi,4 aikoihin uni voitti molemmat.9 jälkeen hotellin aamupalalle.
      Nukkumatti kyseli oliko hyvä keikka.Nainen vastas kyllä teki hyvää.Saa nähdä miten pääsiäinen sujuu mökkeillessä.

• Anonyymi00029

Tyttöilyä sisäkön roolissa justiina mallinen asu.Naiset kourii etupuolta,miehet persettä.
      Kahden parin sisäkkö mökillä.Grilliä paistokuntoon,pihvit marinaadissa,pari tuntia pitäs olla valmista.Kiva hopeen värinen pitkä toppis auki päällä koko essu.
      Hyvin tarkenee terassilla.

• Anonyymi00031

Ilmat lämpened hyvää vauhtia ja kohravoi ulkoilla naisen asuissa, salaa toki. Orgasmi ulkona asuissa onihan raju, meinaa polvet petää. Hame tai mekko spermassa autolle.

• Anonyymi00032

Rintsikka ja sukkanauhasukat, joiden kanssa läpikuultava pitsipusero ja polvimittainen kellohame.

• kevät on täällä , nyt on kivat kelit liikkua ulkona asuissa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe