kuin magneetti, vaikka minun kuuluisi olla se magneetti ja seuraukset ovat olleet todella vakavia. Minä en osaa pelata tätä peliä. Luulet varmaan minua demoniksi ja ehkä olenkin, mutta olen halunnut tehdä parannuksen ja muuttua. Muutosta on tapahtunutkin, hyvääkin, mutta olen kolhuilla kuin vanha rata-auto, koska en pysy perässä. Herraa olen rukoillut, sitten uhmannut ja taas rukoillut. Olen pyytänyt viisautta ja johdatusta, anteeksiantoa ja vaikka mitä. Olen itkenyt. Olen koittanut jutella parin ystävän kanssa. Yksi kiitti minua tänään siitä että keskustelu kanssani on auttanut häntä ja se tuntui hyvältä kuulla. En ole kiinnostunut hänestä niin, mutta kun nimestäsi poistaa viimeisen kirjaimen, niin se on hänen nimensä. Synkronisiteetteja. Tapasin hänet osastolla viime keväänä kun olin psykoosissa ja vaikutti siltä että hänet kannattaa koittaa saada ystäväksi. Kiitin myös siitä että kertoi sen ja sanoin että se toi hyvän mielen, mutta koko illan olen taas puhkunut vihaa tai itkenyt. Eräskin totesi kun kerroin kokemuksiamme, että se oli vasta pelin ensimmäinen taso tai jotain tuon suuntaista. Vai sanoiko hän, että silloin se peli vasta alkoi. Kun kerroin mitä sanoit vuosia sitten minulle. Voin luottaa heihin, älä huoli. Mitä tämä on? Olen kirottu, peilissäni ei ole kuvaa ollenkaan ja olen aivan eksyksissä, tämä risti on raskas ja ansaitsen sen. Miksi en osaa rakastaa itseäni? Olen vain vihaa täynnä näköjään, en kelpaa rakkauteen.
Tunnen myös että vain hyvin harva näkee minut vaikka olisin alasti edessä ja sinä näit minut täydellisesti ja siksi rakastuin kun koin että täydensimme toisiamme täydellisesti ja tuntui niin hyvältä. Ajattelin että tältä Paratiisissa tuntuu. Miksi minun annettiin maistaa sitä kuolevaisena kun kaikki tuntuu merkityksettömältä ilman sitä ekstaasimaista oloa, jonka koin kun katsoin sinua silmiin. Mutta jotakin sinä pelkäät. Nöetkö minussa niin paljon vihaa ja pahuutta vai olitko Jumala joka esiteltiin minulle sinun hahmossasi? Oikea kyl tunnistaa ja jos ei ni ollaa kaljoteltu pari kertaa ja sellaista perus settiä ja puhuttiin kvanttifysiikasta ekana iltana ku tavattiin.
Rukoilen myös että löydän toisen polun ja toisen rakkaan, joka uskaltaa minua rakastaa takaisin jos kohtaloni ei ole Sinä. Pidän vain tummista miehistä oikeastaan. Sitten mietin myös sitä että kun olen tällainen ja ollut varsinkin hirveä joskus, niin itseäni pelottaa se. Kiitos ja aamen.
Ja mä menetän hallinnan kun vedät mua puoleesii
Anonyymi-ap
2
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää pyytää aidosti anteeksi niiltä joille on tehnyt väärin jos haluaa itselleen hyvää.
- Anonyymi00002
Tästä tulee jotain mieleen, sattumia tai sit ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779