Ettekö huomaa että urpo valeheti leveästi ja nyt pakenee aina vastuuta kokien ihme selityksen taakse
Kokoomus ei ole vastuunkantajia urpo ei ole talousosaaja
Äänestä SDP
Ettekö huomaa että urpo valeheti leveästi ja nyt pakenee aina vastuuta kokien ihme selityksen taakse
18
216
Vastaukset
Mitä Orpo valehteli ja mikä olisi sinun totuutesi niissä asioissa?
Miksi et heti laittanut perusteita kommenttiisi?- Anonyymi00001
Röh röh ja minä yritin valehdella Lyylille etteivät vaippani ole paskan tahrimia, mutta Lyyli huomasi heti hajusta että valehtelin KVIIIIIK !!!
- Anonyymi00002
Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltä💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Kokoomus ei selvästikään halua talouskasvua
Kokoomus vain lahjoo omia suurimpia rahallisia tukijoitaan veronalennuksill
Kokoomus ei tarvitse talouskasvua, koska verovaroja/ lainaa voidaan jakaa katteettomasti yksityiselle puolelle. Kokoomuksen logiikalla tällainen talouden hoito on tehokasta ja tuottavaa
Entisestään heikentynyt työllisyys, velkamäärän kasvu ym. ei vaikuta kokoomuksen rikkaiden veronalennuksiin näemmä mitään kaikki tavoitteet on siis saavutettuHallitus vaan jännää ja lomailee vaikka samaan aikaan selittää että tilanne on bakava
Anonyymi-ap
2025-08-05 20:45:52
Ilmoita
Mitäs jos hallitus menisi töihin
Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa myöntää olleensa humalassa
Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa – myöntää olleensa humalassaEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !
Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä. - Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltä💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Kokoomus ei selvästikään halua talouskasvua
Kokoomus vain lahjoo omia suurimpia rahallisia tukijoitaan veronalennuksill
Kokoomus ei tarvitse talouskasvua, koska verovaroja/ lainaa voidaan jakaa katteettomasti yksityiselle puolelle. Kokoomuksen logiikalla tällainen talouden hoito on tehokasta ja tuottavaa
Entisestään heikentynyt työllisyys, velkamäärän kasvu ym. ei vaikuta kokoomuksen rikkaiden veronalennuksiin näemmä mitään kaikki tavoitteet on siis saavutettuHallitus vaan jännää ja lomailee vaikka samaan aikaan selittää että tilanne on bakava
Anonyymi-ap
2025-08-05 20:45:52
Ilmoita
Mitäs jos hallitus menisi töihin
Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa myöntää olleensa humalassa
Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa – myöntää olleensa humalassaEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !
Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.Kuka nostaisi? Toimittajat yökyläilee ja leikkii. Näyttelijät leikkivät ja kehuvat lois kavereitaan.
- Anonyymi00010
EI MAANALAISIIN JUOKSUHAUTOIHIN NÄE
- Anonyymi00011
Miksi kyset samaa päivän selvää asiaa
Urpo valehtelee kaiken mitä puhuu kirkkain silmin
Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.💩💩💩💩💩
Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa
Äänestä😭😭😭😭💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩😭😭💩😡🎅
Orpo lupasi tasapainottaa talouden ja velanoton, mutta leikkausrahat jaetaan heti omille etupiireille.
Esim. vanhustenhoidosta leikataan 140 miljoonaa ja yhteisöveroalella annetaan pankeille 140 miljoonaa veroalennusta.
Ei ihme, ettei velkaantuminen vähenen ja hallitus tekee velanoton ennätyksen ja sen lisäksi jättää seuraavalle hallitukselle mm. Länsirata kustannuspommin.
1
Äänestä SDP sinun etusitähden👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltä - Anonyymi00013
Extyoklri.niin sokee että ja asioista pihalla
Miks tuolle kyselyiiäiselle,pitäisim seluttaa kaikki asiat jotka in päivänselvää normaalille kansaliselle
Huomaa että kokoomuslaiseen elämön tpaan kuukuu kieroilu , selbien asioiden kieltäminen jarruttelu ja kusipäisyys
- Anonyymi00004
Voiko kukaan olla noin tyhmä kuin ex työkköri
Ei huomaa urponnvalehetkia ja talouskasvun. Estämistä
Siirtää,vaan verovaroja rikkailleOrpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.kalliista sähkönhinnasta saadaa kiittää stubin, sipilän ja kataisen hallitusta jotka myivät härskisti vesivoimalat, talvivaarat sun muut valtion yritykset yksityisille ja sit kuppas firmat tyhjks ja nosti sähkönhinnat taivaisiin.
Vesivoimalat alkoivat myös valuttamaan vedet ohi turbiinien, ihan vaan siks et sai eeuulta korkeemmat korvaukset tolla toimenpiteellä ja hilattua sähkönhinnat ylöspäin..ja sama touhu jatkuu.
nytten vielä orpo ja stubu alkaneet junailemaan kataisen paluuta joko pääministeriks tai presidentiks.. sairasta.
20 luvulla syntyneet eivöt muista tollasia tapahtumia, et minkälaisia veijareita todellisuudessa on kyseessä.
Ainiin, se oli myös stubu joka junaili ryssienrakentamia/omistamia ydinvoimaloita Suomeen, jos joku ihmettelee miiksi nyt ilmassa leijailee radioaktiivista saastetta.. Manit pois, mitä sitte et ne on pois käyhiltä ja terveyski menee samalla.
Äänestä👺👺👺👺👺👺👺👺
Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä
Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
Tässä sinulle Suomen kurjistavat viime 20 vuoden ajalta
Sipislö29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
Stubb 24.6.2014 - 29.5.2015 340 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Katainen 22.6.2011 - 24.6.2014 1099 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
Kiviniemi 22.6.2010 - 22.6.2011 366 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen II 19.4.2007 - 22.6.2010 1161 Suomen Keskusta Enemmistö
Vanhanen 24.6.2003 - 19.4.2007 1396 Suomen Keskusta Enemmistö
Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö
ÄänestäZ🎩💩💩💩💩💩💯
Se on kokoomusken keino siirtää kuntalaisten verovarat rikkaille yrityksille jotta sinä et pääse hyötymään niistä verorahoista mitenkään millään palveluilla jotka maksat Vantaalle menee ne rikkaille kaivureille ja maansiirto yrityksiin soran myyjille ja asfallittimkaedelliin
Äänestä SDPKokoomus kerää vihaa niskaansa. Mutta kun sen äänestäjät on EK, yrittäjät ja pääoma. Niin eihän se ihan heti kaadu.
Äänestä💩💩💩💩💩
Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt
Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.
Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.
Aika outo Lyyli
Äänestä💩💩💩💩💩
Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt
Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.
Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.
Aika outo Lyyli
ÄänestäJos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!
Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.
Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!- Anonyymi00005
YXKAXEX kirjoitti:
Jos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!
Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.
Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!Miksi ne yritykset eivät yritä ?
Maasta ei puutu pääomaa mutta puuttuu älyä ja uskallusta, mene sinä neuvomaan niitä äläkä nillitä täällä tyhjää paskaa, sinä kun olet kaikkein aikojen nero, auringonvalo ja siunaus valtakunnassamme, anna itserakkautesi valon loistaa. - Anonyymi00006
Ihan hyvä yritys vältellä talouspoliittisten virhevisioiden seuraamuksia viimeisen 20 vuoden ajalta.
Kaiva vielä sieltä 1990-luvulta Sailaksen paperi jolla Suomen talouden uskoteltiin lähtevän nousukiitoon .
Sailaksen paperin tarkoitus oli seuraava. Lipponen, Niinistö ja VM:n virkamiesjohto keksivät suunnitelman, jonka tarkoituksena oli nostaa Niinistön maine jämeräksi kertaheitolla.
Tämä meni läpi ja Mooses nosti Sailaksen, eli entisen neuvonantajansa valtiosihteeriksi ja itse Alho otti vastatakseen työllisyysasioiden kehitelmien suolatamisesta .
Nyt 35 vuotta myöhemmin Sailaksen paperi edelleen vaikuttaa talous- ja työllisyystilaamme. Jos SDP voittaa seuraavat eduskuntavaalit vaalit ei heillä ole muuta annettavaa kuin Sailaksen talousopit. - Anonyymi00009
On kai nyt jokaiselle selvää mitä loinen tekee? No sehän loisii ja tekee tuhojaan.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi ne yritykset eivät yritä ?
Maasta ei puutu pääomaa mutta puuttuu älyä ja uskallusta, mene sinä neuvomaan niitä äläkä nillitä täällä tyhjää paskaa, sinä kun olet kaikkein aikojen nero, auringonvalo ja siunaus valtakunnassamme, anna itserakkautesi valon loistaa.Muutahan yritykset eivät teekkään kuin yrittävät! Ovat sitten siivous-, tietokone- tai maatalousalalla niin niiden toimiminen on yrittämistä. En ole koskaan törmännyt yritykseen joka ovella sanoisi, jotta me ei tänään yritetä mutta palaa asiaan ensi vuonna, niin jos taas olisimme alkaneet! Tuollaiseenhan sinä viittasit tekstissäsi!
YXKAXEX kirjoitti:
Muutahan yritykset eivät teekkään kuin yrittävät! Ovat sitten siivous-, tietokone- tai maatalousalalla niin niiden toimiminen on yrittämistä. En ole koskaan törmännyt yritykseen joka ovella sanoisi, jotta me ei tänään yritetä mutta palaa asiaan ensi vuonna, niin jos taas olisimme alkaneet! Tuollaiseenhan sinä viittasit tekstissäsi!
Yrityksissä on suurii joukko ns. pöytälaatikkoyrityksiä, joilla ei ole minkäänlaista toimintaa. Et vaan tunne asioita. Sinun törmäilyisi ei kerro yhtään mitään todellisuudesta.
Maatalousyrityksissä on niin ikään sellaisia, jotka pitävät suuria peltoaloja viljelemättä, mutta nostavat niistä maataloustukia.YXKAXEX kirjoitti:
Jos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!
Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.
Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!Nyt kun olet alkanut ilmeisesti huomata, että elät ay-liikkeen aikaansaamaan sosiaaliturvan varassa, kerrotkin, että et muka eläisikään eläkkeesi varassa. Niin tai näin, et ole kuitenkaan vielä kertonut, että olet kieltäytynyt vastaanottamasta tätä "sosialistista" tukea. Että semmoinen sosialisti siis sinäkin vaan olet. Raha kelpaa mutta rahan järjestäjää pitää vaan vastustaa.
- Anonyymi00007
Ei loisia äänestämällä mikään parane, on se loinen minkä tahansa kirjainyhdistelmän alla.
Loisiahan ovat ne jotka eivät itse omaa elantoaan kykene tai halua hankkia. Suurin osa heistä on vasemmiston äänestäjiä! Kirjainyhdistelmistä paistavat ensin SDP ja SAK!
- Anonyymi00012
YXKAXEX kirjoitti:
Loisiahan ovat ne jotka eivät itse omaa elantoaan kykene tai halua hankkia. Suurin osa heistä on vasemmiston äänestäjiä! Kirjainyhdistelmistä paistavat ensin SDP ja SAK!
Eikös juuri vasemmisto puolelta löydy se porukka joka tekee töitä ja tulosta?
Ja eikös EK:n ja Kokoomuksen suunnalta löydy nuo mainitsemasi loisijat jotka haluaa rikastua toisten kustannuksella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381