Ettekö huomaa että urpo valeheti leveästi ja nyt pakenee aina vastuuta kokien ihme selityksen taakse

Anonyymi-ap

Ettekö huomaa että urpo valeheti leveästi ja nyt pakenee aina vastuuta kokien ihme selityksen taakse

Kokoomus ei ole vastuunkantajia urpo ei ole talousosaaja


Äänestä SDP

18

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä Orpo valehteli ja mikä olisi sinun totuutesi niissä asioissa?

      Miksi et heti laittanut perusteita kommenttiisi?

      • Anonyymi00001

        Röh röh ja minä yritin valehdella Lyylille etteivät vaippani ole paskan tahrimia, mutta Lyyli huomasi heti hajusta että valehtelin KVIIIIIK !!!


      • Anonyymi00002

        Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
        Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.👺👺👺👺
        Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen

        Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään

        Kansa tosin eri mieltä💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Kokoomus ei selvästikään halua talouskasvua
        Kokoomus vain lahjoo omia suurimpia rahallisia tukijoitaan veronalennuksill
        Kokoomus ei tarvitse talouskasvua, koska verovaroja/ lainaa voidaan jakaa katteettomasti yksityiselle puolelle. Kokoomuksen logiikalla tällainen talouden hoito on tehokasta ja tuottavaa

        Entisestään heikentynyt työllisyys, velkamäärän kasvu ym. ei vaikuta kokoomuksen rikkaiden veronalennuksiin näemmä mitään kaikki tavoitteet on siis saavutettuHallitus vaan jännää ja lomailee vaikka samaan aikaan selittää että tilanne on bakava

        Anonyymi-ap
        2025-08-05 20:45:52
        Ilmoita
        Mitäs jos hallitus menisi töihin

        Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa myöntää olleensa humalassa


        Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa – myöntää olleensa humalassaEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !


        Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
        Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
        Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.👺👺👺👺
        Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen

        Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään

        Kansa tosin eri mieltä💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
        Kokoomus ei selvästikään halua talouskasvua
        Kokoomus vain lahjoo omia suurimpia rahallisia tukijoitaan veronalennuksill
        Kokoomus ei tarvitse talouskasvua, koska verovaroja/ lainaa voidaan jakaa katteettomasti yksityiselle puolelle. Kokoomuksen logiikalla tällainen talouden hoito on tehokasta ja tuottavaa

        Entisestään heikentynyt työllisyys, velkamäärän kasvu ym. ei vaikuta kokoomuksen rikkaiden veronalennuksiin näemmä mitään kaikki tavoitteet on siis saavutettuHallitus vaan jännää ja lomailee vaikka samaan aikaan selittää että tilanne on bakava

        Anonyymi-ap
        2025-08-05 20:45:52
        Ilmoita
        Mitäs jos hallitus menisi töihin

        Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa myöntää olleensa humalassa


        Ministeri Sari Multala pahoittelee käytöstään Ruisrockissa – myöntää olleensa humalassaEi ollut yllätys ! Rikkaitten rikastuttaminen ei pelastanutkaan Suomea !


        Työttömyys kasvaa edelleen kohti loppuvuotta ja velka kasvaa. Oppositio teki välikysymyksen velkaantumisesta, jonka hallitus lupasi loppuvan.
        Lamahallitus on heittänyt roskakoriin tavoitteensa. Valtion talous menee hallitsemattomasti kohti syvää päätyä.

        Kuka nostaisi? Toimittajat yökyläilee ja leikkii. Näyttelijät leikkivät ja kehuvat lois kavereitaan.


      • Anonyymi00010

        EI MAANALAISIIN JUOKSUHAUTOIHIN NÄE


      • Anonyymi00011

        Miksi kyset samaa päivän selvää asiaa

        Urpo valehtelee kaiken mitä puhuu kirkkain silmin

        Orpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
        Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.💩💩💩💩💩
        Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa


        Äänestä😭😭😭😭💩💩💩🎩🎩🎩🎩🎩😭😭💩😡🎅
        Orpo lupasi tasapainottaa talouden ja velanoton, mutta leikkausrahat jaetaan heti omille etupiireille.

        Esim. vanhustenhoidosta leikataan 140 miljoonaa ja yhteisöveroalella annetaan pankeille 140 miljoonaa veroalennusta.

        Ei ihme, ettei velkaantuminen vähenen ja hallitus tekee velanoton ennätyksen ja sen lisäksi jättää seuraavalle hallitukselle mm. Länsirata kustannuspommin.

        1

        Äänestä SDP sinun etusitähden👺👺👺👺
        Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen

        Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään

        Kansa tosin eri mieltä


      • Anonyymi00013

        Extyoklri.niin sokee että ja asioista pihalla

        Miks tuolle kyselyiiäiselle,pitäisim seluttaa kaikki asiat jotka in päivänselvää normaalille kansaliselle

        Huomaa että kokoomuslaiseen elämön tpaan kuukuu kieroilu , selbien asioiden kieltäminen jarruttelu ja kusipäisyys


    • Anonyymi00004

      Voiko kukaan olla noin tyhmä kuin ex työkköri
      Ei huomaa urponnvalehetkia ja talouskasvun. Estämistä

      Siirtää,vaan verovaroja rikkailleOrpon ja kumppaneiden säästölista ihmetyttää ekonomisteja: Miksi tätä ei ole nostettu esille?
      Yritystukien ja verotukien ympärillä vallitsee toistaiseksi hiljaisuus, vaikka kyse on miljardien eurojen menoerästä – ja osittain tuista jotka on todettu haitallisiksi tai niiden vaikuttavuutta ei tunneta.kalliista sähkönhinnasta saadaa kiittää stubin, sipilän ja kataisen hallitusta jotka myivät härskisti vesivoimalat, talvivaarat sun muut valtion yritykset yksityisille ja sit kuppas firmat tyhjks ja nosti sähkönhinnat taivaisiin.
      Vesivoimalat alkoivat myös valuttamaan vedet ohi turbiinien, ihan vaan siks et sai eeuulta korkeemmat korvaukset tolla toimenpiteellä ja hilattua sähkönhinnat ylöspäin..ja sama touhu jatkuu.
      nytten vielä orpo ja stubu alkaneet junailemaan kataisen paluuta joko pääministeriks tai presidentiks.. sairasta.
      20 luvulla syntyneet eivöt muista tollasia tapahtumia, et minkälaisia veijareita todellisuudessa on kyseessä.
      Ainiin, se oli myös stubu joka junaili ryssienrakentamia/omistamia ydinvoimaloita Suomeen, jos joku ihmettelee miiksi nyt ilmassa leijailee radioaktiivista saastetta.. Manit pois, mitä sitte et ne on pois käyhiltä ja terveyski menee samalla.


      Äänestä👺👺👺👺👺👺👺👺

      Onko ymmärrettävä niin, että oikeistolaisuus on valtion yhteisten varojen ryöväämistä

      Kaikki mahdollinen on ainakin kohta ryövätty ja hallitus ryövää lisää ottamalla
      lisää ja lisää velkaa veronmaksajien piikkiin. Piikki on koko ajan auki eliitille veronmaksajien laskuun. Tavallinen kansa velat tulee maksamaan.KOKOOMUS .MAAMME HYVINVOINNIN TÄYSTUHO
      Tässä sinulle Suomen kurjistavat viime 20 vuoden ajalta
      Sipislö29.5.2015 - 6.6.2019 1470 Suomen Keskusta Enemmistö
      Stubb 24.6.2014 - 29.5.2015 340 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
      Katainen 22.6.2011 - 24.6.2014 1099 Kansallinen Kokoomus Enemmistö
      Kiviniemi 22.6.2010 - 22.6.2011 366 Suomen Keskusta Enemmistö
      Vanhanen II 19.4.2007 - 22.6.2010 1161 Suomen Keskusta Enemmistö
      Vanhanen 24.6.2003 - 19.4.2007 1396 Suomen Keskusta Enemmistö
      Jäätteenmäki 17.4.2003 - 24.6.2003 69 Suomen Keskusta Enemmistö


      ÄänestäZ🎩💩💩💩💩💩💯
      Se on kokoomusken keino siirtää kuntalaisten verovarat rikkaille yrityksille jotta sinä et pääse hyötymään niistä verorahoista mitenkään millään palveluilla jotka maksat Vantaalle menee ne rikkaille kaivureille ja maansiirto yrityksiin soran myyjille ja asfallittimkaedelliin


      Äänestä SDPKokoomus kerää vihaa niskaansa. Mutta kun sen äänestäjät on EK, yrittäjät ja pääoma. Niin eihän se ihan heti kaadu.


      Äänestä💩💩💩💩💩
      Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt


      Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.


      Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.


      Aika outo Lyyli


      Äänestä💩💩💩💩💩
      Ex työkköri ei ei ymmärrä että eläke on sosiaalietuutta jonka SDP on hänelle järjestänyt


      Ei kokoomus eläkettä haluu antaa , vaan poistaa ne.


      Ex työkkäei ihannoi hallitusta joka haluu poistavat hänen Ainoan tulonsa.


      Aika outo Lyyli


      Äänestä

      • Jos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!

        Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.

        Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!


      • Anonyymi00005
        YXKAXEX kirjoitti:

        Jos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!

        Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.

        Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!

        Miksi ne yritykset eivät yritä ?
        Maasta ei puutu pääomaa mutta puuttuu älyä ja uskallusta, mene sinä neuvomaan niitä äläkä nillitä täällä tyhjää paskaa, sinä kun olet kaikkein aikojen nero, auringonvalo ja siunaus valtakunnassamme, anna itserakkautesi valon loistaa.


      • Anonyymi00006

        Ihan hyvä yritys vältellä talouspoliittisten virhevisioiden seuraamuksia viimeisen 20 vuoden ajalta.
        Kaiva vielä sieltä 1990-luvulta Sailaksen paperi jolla Suomen talouden uskoteltiin lähtevän nousukiitoon .
        Sailaksen paperin tarkoitus oli seuraava. Lipponen, Niinistö ja VM:n virkamiesjohto keksivät suunnitelman, jonka tarkoituksena oli nostaa Niinistön maine jämeräksi kertaheitolla.
        Tämä meni läpi ja Mooses nosti Sailaksen, eli entisen neuvonantajansa valtiosihteeriksi ja itse Alho otti vastatakseen työllisyysasioiden kehitelmien suolatamisesta .

        Nyt 35 vuotta myöhemmin Sailaksen paperi edelleen vaikuttaa talous- ja työllisyystilaamme. Jos SDP voittaa seuraavat eduskuntavaalit vaalit ei heillä ole muuta annettavaa kuin Sailaksen talousopit.


      • Anonyymi00009

        On kai nyt jokaiselle selvää mitä loinen tekee? No sehän loisii ja tekee tuhojaan.


      • Anonyymi00005 kirjoitti:

        Miksi ne yritykset eivät yritä ?
        Maasta ei puutu pääomaa mutta puuttuu älyä ja uskallusta, mene sinä neuvomaan niitä äläkä nillitä täällä tyhjää paskaa, sinä kun olet kaikkein aikojen nero, auringonvalo ja siunaus valtakunnassamme, anna itserakkautesi valon loistaa.

        Muutahan yritykset eivät teekkään kuin yrittävät! Ovat sitten siivous-, tietokone- tai maatalousalalla niin niiden toimiminen on yrittämistä. En ole koskaan törmännyt yritykseen joka ovella sanoisi, jotta me ei tänään yritetä mutta palaa asiaan ensi vuonna, niin jos taas olisimme alkaneet! Tuollaiseenhan sinä viittasit tekstissäsi!


      • YXKAXEX kirjoitti:

        Muutahan yritykset eivät teekkään kuin yrittävät! Ovat sitten siivous-, tietokone- tai maatalousalalla niin niiden toimiminen on yrittämistä. En ole koskaan törmännyt yritykseen joka ovella sanoisi, jotta me ei tänään yritetä mutta palaa asiaan ensi vuonna, niin jos taas olisimme alkaneet! Tuollaiseenhan sinä viittasit tekstissäsi!

        Yrityksissä on suurii joukko ns. pöytälaatikkoyrityksiä, joilla ei ole minkäänlaista toimintaa. Et vaan tunne asioita. Sinun törmäilyisi ei kerro yhtään mitään todellisuudesta.

        Maatalousyrityksissä on niin ikään sellaisia, jotka pitävät suuria peltoaloja viljelemättä, mutta nostavat niistä maataloustukia.


      • YXKAXEX kirjoitti:

        Jos nut olet Lyyli kuunnellut uutisia niin oleviin eläkkeisiin ei juurikaan puututa mutta tulevia mietitään!

        Eläke ei ole ainoa tulonlähteeni vaan rahaa tulee muualtakin ja jos totta puhutaan niin vuosia pärjään oma rahoituksellakin.

        Yritysten menestyminen on se tärkein asia ja kaikki muu on siitä riippuvaista, jopa ay laitos on yritysten tuoton varassa!

        Nyt kun olet alkanut ilmeisesti huomata, että elät ay-liikkeen aikaansaamaan sosiaaliturvan varassa, kerrotkin, että et muka eläisikään eläkkeesi varassa. Niin tai näin, et ole kuitenkaan vielä kertonut, että olet kieltäytynyt vastaanottamasta tätä "sosialistista" tukea. Että semmoinen sosialisti siis sinäkin vaan olet. Raha kelpaa mutta rahan järjestäjää pitää vaan vastustaa.


    • Anonyymi00007

      Ei loisia äänestämällä mikään parane, on se loinen minkä tahansa kirjainyhdistelmän alla.

      • Loisiahan ovat ne jotka eivät itse omaa elantoaan kykene tai halua hankkia. Suurin osa heistä on vasemmiston äänestäjiä! Kirjainyhdistelmistä paistavat ensin SDP ja SAK!


      • Anonyymi00012
        YXKAXEX kirjoitti:

        Loisiahan ovat ne jotka eivät itse omaa elantoaan kykene tai halua hankkia. Suurin osa heistä on vasemmiston äänestäjiä! Kirjainyhdistelmistä paistavat ensin SDP ja SAK!

        Eikös juuri vasemmisto puolelta löydy se porukka joka tekee töitä ja tulosta?
        Ja eikös EK:n ja Kokoomuksen suunnalta löydy nuo mainitsemasi loisijat jotka haluaa rikastua toisten kustannuksella.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe