Oon googletellu koko päivän ohjeita ja niitä on löytynytkin, mutta niistä en oo saanu mitään irti. Ongelma on siis että pitäs saada linkki avautumaan tietynlaiseen ikkunaan, joka olisi tietyn kokonen ym. Nuita pätkiä on löytyny sieltä täältä, mutta silti en oo saanu linkkiä avautumaan sellaseen ikkunaan kuin sen oon määritelly ym ym. Ok ok, oon ihan pihalla, mutta pistäkää nyt joku guru niin idiootti varmat ohjeet millä sen saa toimimaan.
Linkit tietynlaiseen ikkunaan
hätä
4
531
Vastaukset
- BbB
Seikkaile tai sekoile
- Piru
joita avautuvalle ikkunalle voi antaa eli minkä kokoinen ja mihin kohtaan avautuu jne.
http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/win_open.html
- nouhätä
Kiitos avusta!! Kerrankin sain sellaisen kädestä suuhun ohjeen, että ei voinut erehtyä :) Noista oli todella paljon apua!
- miten toimii
En ole saanut scriptiä toimimaan, kun sivulle on määrätty base target... tällöin java-ikkuna ei suostu aukeamaan... vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636532
- 531913
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441671- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501034Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897