Minä oon ihan pihalla, kun tämmöisessä pikkukaupungissa taitaa olla hirmu monta noita liittoja tai yhdistyksiä tai sen sellaisia, jotka on tarkoitettu eläkeläisille. Aattelen positiivisesti, kaipa on hyvä, että on valinnan varaa.
Joillakin taitaa kuitenkin olla aate tai ideologia, poliittinen tai hengellinen tai joku muu peruste.
Minulle riittäisi, että pienen jäsenmaksun maksaisin ja saisin vaihtoehtoja tekemisiin, mistä voisin valita. POLITIIKKA EI KIINNOSTA.
Iisalmessa monta yhdistystä tarjolla eläkeläisille!
Anonyymi-ap
2
279
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi pitää liittyä johonkin järjestöön tai muuhun sellaiseen.
Ottaa eväät reppuun ja menee johonkin laavulle tai johonkin muuhun retkikohteesen tai ulkoilureitille ja nauttii luonnon rauhasta ja syö eväitä.- Anonyymi00002
Ammattiliitot on tärkeitä juttuja ja retkillä voi löytää vaikka tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30636