Minä oon ihan pihalla, kun tämmöisessä pikkukaupungissa taitaa olla hirmu monta noita liittoja tai yhdistyksiä tai sen sellaisia, jotka on tarkoitettu eläkeläisille. Aattelen positiivisesti, kaipa on hyvä, että on valinnan varaa.
Joillakin taitaa kuitenkin olla aate tai ideologia, poliittinen tai hengellinen tai joku muu peruste.
Minulle riittäisi, että pienen jäsenmaksun maksaisin ja saisin vaihtoehtoja tekemisiin, mistä voisin valita. POLITIIKKA EI KIINNOSTA.
Iisalmessa monta yhdistystä tarjolla eläkeläisille!
Anonyymi-ap
2
294
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Miksi pitää liittyä johonkin järjestöön tai muuhun sellaiseen.
Ottaa eväät reppuun ja menee johonkin laavulle tai johonkin muuhun retkikohteesen tai ulkoilureitille ja nauttii luonnon rauhasta ja syö eväitä.- Anonyymi00002
Ammattiliitot on tärkeitä juttuja ja retkillä voi löytää vaikka tuttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588